Surequote:Op donderdag 27 januari 2005 12:24 schreef surferr het volgende:
de mensen die hier allemaal mee bezig zijn,
post eens wat van je creaties in reason?
Zeker op het strand. Dat was juist zo relax eraanquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:54 schreef coz het volgende:
toch wel op het strand hopelijk ...en niet dat je opvakantie in het hotel op je kamer achter de laptop blijft zitten![]()
![]()
zo werk ik altijd met reasonquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
SureDit zijn 2 tracks die ik afgelopen zomer in Reason heb gemaakt op m'n laptop. Ik heb helemaal niks anders gebruikt, omdat ik op vakantie was en verder niks bij me had. Alle samples komen dus uit de Factory of de Orkester en alle nootjes zijn met de hand in geklikt, want ik had ook geen midi-controller bij me.
Ik post behalve de MP3 ook de Reason-file wel, dan kun je kijken hoe het gemaakt is, daar heb je misschien nog wat aanA Little Break - MP3 | Reason Psycho - MP3 | Reason
knap gedaan hoor !, ook leuk dat je die reason-files erbij heb gezet.quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
SureDit zijn 2 tracks die ik afgelopen zomer in Reason heb gemaakt op m'n laptop. Ik heb helemaal niks anders gebruikt, omdat ik op vakantie was en verder niks bij me had. Alle samples komen dus uit de Factory of de Orkester en alle nootjes zijn met de hand in geklikt, want ik had ook geen midi-controller bij me.
Ik post behalve de MP3 ook de Reason-file wel, dan kun je kijken hoe het gemaakt is, daar heb je misschien nog wat aanA Little Break - MP3 | Reason Psycho - MP3 | Reason
Ja, de Scream4 is inderdaad heerlijk, ik gebruik 'em bijna standaardquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:44 schreef pfaf het volgende:
Ik vind overigens de scream distortion echt geniaal. Heerlijke lo-fi geluiden mee te maken.
Nee, dat klopt, ik heb een Reason published file gepost (.rps) in plaats van een normale Reason file (.rns). Dat betekent dat je bepaalde limitaties hebt, zoals je hierboven al zegt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:13 schreef surferr het volgende:
Maar nu wil ik "export oudio"doen, en krijg ik een foutmelding dat dat niet kan omdat het al eens gepubliseerd is. En kan het ook niet opslaan?
Kan ik dat niet omzeilen?
een paar patterns erbij maken .. ik hoor 1 pattern toch ?quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:18 schreef surferr het volgende:
Meer dan dit krijg ik tot nu toe niet, welk ding moet ik gebruiken om er meer van te maken?
En onthou, de naam van de mp3 heeft niet voor niks deze naam..
http://rapidshare.de/files-en/452655/zeerslecht.mp3.html
dit is 1 pattern ja, maar ik snap niet hoe ik op een goede manier een 2e pattern moet maken?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:51 schreef coz het volgende:
[..]
een paar patterns erbij maken .. ik hoor 1 pattern toch ?
je kan de hele pattern copy paste naar de volgende pattern(s) en daar steeds een stukje erbij, stukje eraf
het synthesiser stukje copy paste naar 1/4e vh nummer en daar uitbouwen tot ongeveer 3/4e van het nummer ... (alsin je kan een stuk ervan gebruiken als element van je beat ...als ik het zo mag noemen...lees als je geen piano kan )
(mits de tonen redelijk kloppen , en dat vind ik twijfelachtig (iig een akkoord ervan( de 5e toon) ) maar uhm ..ik kan geen noot lezen (of horen) dus ik ben al blij dat ik het als akkord kon ontdekken![]()
en ik zal niet schrikken als het geen akkoord blijkt te zijn)
heeft wel een beetje een reagge soundje![]()
dit is niet een verplichte methode ofzo maar paar dingen die me te binnenschoten bij de vraag "en hoe verder"
Was begin deze middag ook al een keer. Heb ik net mijn antwoord klaar, staar er in eens die post van jou met leuke plaatjes.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:12 schreef coz het volgende:
viel wel mee ..
.........maar dat kwam omdat ik iemand zat te helpen met ze spyware![]()
![]()
Ik vind het persoonlijk fijner om de boel via een externe sequencer aan te sturen, dan heb je alles mooi full-screen en gebruik je Reason als een doos met geluiden in de achtergrond.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:09 schreef coz het volgende:
dit is wel een erg lange uitleg voor "gewoon een andere aanklikken"![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |