So true!!quote:
Moet tot mijn spijt bekennen dat ik daar ben opgegroeid. Ik weet niet wat ze nu allemaal met die wijk van plan zijn. Het is een gedeelte studentenwijk, gedeelte nieuwbouwwijk en een groot gedeelte gettoquote:Op donderdag 23 december 2004 01:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zwolle, holtenbroek
Ook wel HoltenBronx genoemd...
Poptahof.quote:Op donderdag 23 december 2004 09:35 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
hmm...
Delft -> Tanthof, buitenhof, alles met hof iig, behalve de binnenhof
gelukkig woon ik daaar niet
Heej, lijkt me niet he? Tenzij je bedoelt dat het een ghetto is voor snobsquote:
Jawel we leven in een vrij land. Je maakt het alleen nog duidelijker dat je een loser bentquote:Ik heb op zich geen problemen met samenklontering van bevlkingsgroepen, maar toch zijn er altijd weer een aantal van die KUT-ouderen, die heet straatbeeld vervuilen met rollators . Maar dat mag ik natuurlijk weer niet zeggen!
Foto is genomen uit een flat zoals je misschien kunt zien (persepctief). En daar wonen studenten ja, ik niet meer nee.quote:
hehe... in dat huizenblok van vier huizen naast elkaar zat een een XTC lab... op de bovenste verdiepingen...quote:Op donderdag 23 december 2004 11:43 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Uhm.....rare vraag misschien, maar waarom is overal de bovenverdieping dichtgetimmert
Hahaha Tanthof een ghettoquote:Op donderdag 23 december 2004 09:35 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
hmm...
Delft -> Tanthof, buitenhof, alles met hof iig, behalve de binnenhof
gelukkig woon ik daaar niet
Venlo Noord inderdaad en de Sloot (zuid). Gelukkig is de gemeente hard bezig om deze wijken op te knappen. Blerick (vastenavondkamp) begint ook steeds meer op Klein turkije te lijken...quote:Op donderdag 23 december 2004 11:07 schreef Klonk het volgende:
Venlo had een paar wijken waar je niet wilt wonen, Venlo Noord maar daar worden nu miljoenen ingepompt om die wijk leefbaar te houden en in Tegelen had je de alland (allahland in de volksmond) maar ook dat verbeterd meer en meer.
Voor Venlo hou ik het dus voorlopig nog op Venlo Noord en een stuk van Blerick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |