Foutje.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:59 schreef Timmey het volgende:
favo Forum: Feedback
nee dat wordt nix
Ja, gij al niet dus!quote:Op woensdag 22 december 2004 22:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Waar blijft die hoer nou, ze opent wel een topic? Blijf dan godverdomme weg.
Wil ze nou nuecken c.q. trouwen of nietquote:Op woensdag 22 december 2004 22:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Waar blijft die hoer nou, ze opent wel een topic? Blijf dan godverdomme weg.
Trouwen of niet Bitch? Anders kan deze op slot hequote:Op woensdag 22 december 2004 22:09 schreef Bass-Miss het volgende:
Tietenfoto's genoeg hoor.
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:10 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Trouwen of niet Bitch? Anders kan deze op slot he
quote:
Ik weet, kheb ook een kat (zie avatar en fotoboek) zon vrouwtje zo ook wel beters zijn, mjah kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 22 december 2004 22:08 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is juist, maar ne vent is toch nog iets anders he.
Ik heb er vijf, ben al tamelijk wanhopig.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:11 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Ik weet, kheb ook een kat (zie avatar en fotoboek) zon vrouwtje zo ook wel beters zijn, mjah kan niet alles hebben
Om dat te voorkomen kun je natuurlijk ook gewoon je katten wegdoen...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vrees dat ik anders een eenzaam oud vrouwtje ga worden met enkel het gezelschap van 12 katten.![]()
een vriend van me heeft er ook 4, heeft ook geen vriendinquote:Op woensdag 22 december 2004 22:13 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb er vijf, ben al tamelijk wanhopig.
En is't ne leuke gast?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:16 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
een vriend van me heeft er ook 4, heeft ook geen vriendin
Koken en wassen kan ik, ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:17 schreef Timmey het volgende:
1. Kan je koken?
2. Strijken?
3. Wassen?
4. Grolsch beugels openmaken?
Betrouwbaar, lief, knap, boeiend, ...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:19 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Defineer leuk, ik val namelijk niet op jongens.
Huh? Riep iemand mijquote:Op woensdag 22 december 2004 22:20 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Betrouwbaar, lief, knap, boeiend, ...
Betrouwbaarquote:Op woensdag 22 december 2004 22:20 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
ja hallo jij wil trouwen doe er eens wat moeite voor dan.quote:
Zoek je dan ook een ECHTE ventquote:Op woensdag 22 december 2004 22:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb genoeg van labiele venten.![]()
Wat denk je dat ik aan het doen ben?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:29 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Zoek je dan ook een ECHTE vent![]()
Dan ben je hier op de verkeerde plaats...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:31 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben?![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
En ge durft ook niet vanonder uwe kerktoren komen zeker.
awel, waar blijven ne pics zenne?quote:Op woensdag 22 december 2004 22:55 schreef Bass-Miss het volgende:
Wel? Waar blijft mijn droomprins?
Kijk eens bij Humanitasquote:Op woensdag 22 december 2004 22:55 schreef Bass-Miss het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2004 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
awel, waar blijven ne pics zenne?
bedoel je je avatar?quote:
sorry, dickward, verwacht die keurig als linkje in haar profiel te zien. minpuntje. je mag haar helemaal voor jezelf...quote:
...slim,...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:20 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ah, het gaat je enkel om uiterlijk dus.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry, dickward, verwacht die keurig als linkje in haar profiel te zien. minpuntje. je mag haar helemaal voor jezelf...
wel als verder alle leuke eigenschappen ontbreken.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:10 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ah, het gaat je enkel om uiterlijk dus.![]()
Wat verwacht je van een brainless?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:10 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ah, het gaat je enkel om uiterlijk dus.![]()
Nee, liever niet.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je vergeet verwaand...
haha dan word je net als katten anniequote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vrees dat ik anders een eenzaam oud vrouwtje ga worden met enkel het gezelschap van 12 katten.![]()
Dien, heb ik u al eens op MSN toegevoegd, hierna geprobeerd met u te converseren, zie ik nu dat u poogt iemand te huwen op/ via een forum???quote:Op woensdag 22 december 2004 22:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
En ge durft ook niet vanonder uwe kerktoren komen zeker.
Houd ons op de hoogte. Kunnen we de lijstjes bijwerkenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dien, heb ik u al eens op MSN toegevoegd, hierna geprobeerd met u te converseren, zie ik nu dat u poogt iemand te huwen op/ via een forum???
Da'kan anders hoor...we hebben hetzelfde bouwjaar, je woont in een mooie stad...alleen die 12 katten he??![]()
Jij was die vent die aan zijn piet zat te rukken voor de cam?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dien, heb ik u al eens op MSN toegevoegd, hierna geprobeerd met u te converseren, zie ik nu dat u poogt iemand te huwen op/ via een forum???
gij wil wel heel erg graag he? pak haar dan! dickless.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Houd ons op de hoogte. Kunnen we de lijstjes bijwerken
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gij wil wel heel erg graag he? pak haar dan! dickless.
houden je katten van patë?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
kan ik mijn katten niet aan je sljiten, gewoon om het te proberen alvast![]()
volgens mij houden ze van droogvoer, blikvoer, aaien, aandacht en een schone kattenbak. Het is doodvermoeiend allemaal ..quote:
Neuh...de cam stond toen uitquote:Op woensdag 22 december 2004 23:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Jij was die vent die aan zijn piet zat te rukken voor de cam?![]()
Hè fuck, ben je single, qua leeftijd val je in de doelgroep, is dat nog geen garantie voor een huwelijk...quote:Op donderdag 23 december 2004 09:20 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dan was je vast niet boeiend genoeg. Helaas.
Boeiequote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Neh, je hebt een vlaams accent.....quote:Op woensdag 22 december 2004 22:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Aha, gij weet waar die te vinden zijn?
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:43 schreef lucienne2 het volgende:
ach waarom ook niet laten we maar een lesbisch huwelijk proberen. wie gaat er trouwens in het wit?
In ieder geval geen Brabants, maar iedereen heeft zijn/haar minpuntjesquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/651091/2/50#24154184]donderdag 23 december 2004
Neh, je hebt een vlaams accent.....
Misschien in de Eftelingquote:Op woensdag 22 december 2004 22:55 schreef Bass-Miss het volgende:
proberen? hoezo proberen?!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:27 schreef Nr.G het volgende:
Hmm je ziet er wel lekker uit![]()
Kan ik je niet eerst een maandje proberen?![]()
denk het, tenzij ts al een fokbeest heeft gestrikt.quote:
ik sta ook al met de rijst klaar, maar er komt maar niemandquote:Op donderdag 23 december 2004 20:02 schreef SanCoTec het volgende:
Wordt er nu nog getrouwd of niet?
ik breng een tyfus lading geld mee en ik ben vrijgezel en zeer potent dus voldoe ik een beetjequote:Op donderdag 23 december 2004 21:08 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik heb de ideale man nog steeds niet gevonden...
Niet als het geld van paps is...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik breng een tyfus lading geld mee en ik ben vrijgezel en zeer potent dus voldoe ik een beetje![]()
aha, er is al een beetje draagvlakquote:Op vrijdag 24 december 2004 07:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Niet als het geld van paps is...![]()
En iemand die telkens na een massage van 7 seconden tussen mijn benen grijpt hoef ik ook niet.![]()
Misschien is het wel half serieus, ja.quote:Op zondag 13 maart 2005 18:55 schreef 907 het volgende:
( je komt wel serieus over voor een ONZ topic btw)
Leuk he, photoshoppen.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:59 schreef CosmoNut het volgende:
Je vader wil vast wel
doe die kutkatten weg en als je er lekker uitziet dan neuk ik je graag, ben je lelijk maar heb je veel geld dan pas ik me aanquote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, stuur de vacatures maar door.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:49 schreef QyRoZ het volgende:
Is de vacature nog beschikbaar of vis ik weer achter het net?
Fantastische brief trouwens.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
Even een sollicitatiebrief schrijven. Daar ben ik goed in geworden de laatste tijd.
kWeet het, beetje druk gehad. Vandaag verlichting gaan ophangen in mn vrijgezelle woonst.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gehad op mn laatste mailtje..
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Bioslock het volgende:
Ik hoop de je sterft op je trouwdag trouwens.
Handig. Lekker alles in ene keerquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Bioslock het volgende:
quote:Hoi Dorien,
Niet schrikken... ik bijt niet (gelijk). Ik kwam je foto tegen op het
forum van FOK.NL. Op de foto toon je je spierballen. Dat vond ik erg
grappig en spannend om te zien en dus dacht ik... kom...stuur haar
eens een mailtje. Nou...bij deze dus...
Ben je een meid die wel tegen een stootje kan en niet gauw een
uitdaging uit de weg gaat ? Lijkt me leuk eens wat meer met je te
babbelen...
Wie ik ben ? Een 30 jarige jongeman uit Nederlands....met vele leuke hobbies...
Tot mails ?
Mr. Tribbiani.
Ik vind jou liefquote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef Bass-Miss het volgende:
En ze is ook nog lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind jou lief
wij gaan wel trouwen
O ja, en heb al een vriendin. Is dat erg. Ik dacht zo beetje aan een relatie extra. Kan ik af en toe afwisselen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef Bugsje het volgende:
Ik wil wel. Kheb 5 katten enz enz. Ben erg lief enz enz.
Ja he.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben trouwens ook al eens in Gent geweest
Mooie stad !
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja he.
Dit weekend verhuis ik, maar het blijft in Gent.
Ja, de aanbieding staat nog hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:16 schreef Bass-Miss het volgende:
*schop*
Intussen heb ik al drie grijze haren uitgetrokken...
Ik woon nog geen maand in Amersfoort.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:32 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Zie je het zitten om in Gent te komen wonen?
Eerst die katten eruit dan praten we verder...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Nah, jij bent zo 2004quote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef Bass-Miss het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Eerst die katten eruit dan praten we verder...
Helaas nog wel...quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:53 schreef joris007 het volgende:
is de vacature nog open?
Oew! Dat zouden er dan negen worden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Katten zijn lief
Ik heb er zelf 5
Ik mag ze denk ik niet allemaal mee nemen van thuisquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Oew! Dat zouden er dan negen worden.![]()
Wil je kinderen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik mag ze denk ik niet allemaal mee nemen van thuis
Dus dan zullen we het met die van jou moeten doen.
Op zich niks mis meequote:
Toch is 18 te jong hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Toch hoop ik over 2 jaar al kinderen te hebben
Bij nader inzien toch wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:25 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, maar gij wilt niet in Gent komen wonen.![]()
kan je volgende week dinsdag tussen 13.00 en 14.00?quote:
quote:
En in september begin ik met contrabas.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef Vork het volgende:
Heeft een van jullie er al rekening mee gehouden dat de dame in kwestie tuba speelt en dat dat nou niet bepaald een geluid produceert waarmee men over het algemeen graag wakker wordt.
Of maakt deze 'liefde' eerder doof dan blind?
Heb je mijn andere post al gelezen ?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
En ik wil wel in gent komen wonen , ik ken de stad ( ben er geweest )
En ik zie er ouder uiten daarbij val ik ook nog op vrouwen die ouder dan mij zijn.
18 is gewoon meegenomen.
Antwerpen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:36 schreef remlof het volgende:
als je ooit nog eens naar antwerpen verhuist wil ik wel bij je komen wonen![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef joris007 het volgende:
[..]
kan je volgende week dinsdag tussen 13.00 en 14.00?
De tuba blijft ook hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:33 schreef Vork het volgende:
Oh!maar in dat geval gaan wij gewoon trouwen
zaterdag dan? zelfde tijd?quote:
maakt mij niet uit hoor, doen we het daar gewoon, regel jij een ambtenaar of zal ik dat doen?quote:
He, doen we niet meer aan kennismaken tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:49 schreef joris007 het volgende:
[..]
maakt mij niet uit hoor, doen we het daar gewoon, regel jij een ambtenaar of zal ik dat doen?
Please to meet you,quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:59 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
He, doen we niet meer aan kennismaken tegenwoordig?
Ik wil wel een knappe en leuke vent he.
Wat is dat toch met die tieners die een oudere vrouw willen tegenwoordig?quote:[b]Op woensdag 27 juli 2005 23:02 schreef Tobbes het volgende:
Alleen wel pas net 18; is dat een bezwaar?
Mijn vader heeft het altijd over een oude minder jonge fiets enzo...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die tieners die een oudere vrouw willen tegenwoordig?![]()
Ervaring kan het nooit winnen van talent hequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:07 schreef Bass-Miss het volgende:
Hmz, ik zoek eigenlijk toch een iets meer ervaren persoon.
Ik heb al veel gezien en meegemaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:07 schreef Bass-Miss het volgende:
Hmz, ik zoek eigenlijk toch een iets meer ervaren persoon.
ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al veel gezien en meegemaakt.
2 Vrienden dood. Moeder die kanker heeft gehad. 5 meisjes genueckt en bij allen voelde ik liefdequote:
Ik ongeveer hetzelfde echt waar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Tobbes het volgende:
[..]
2 Vrienden dood. Moeder die kanker heeft gehad. 5 meisjes genueckt en bij allen voelde ik liefde![]()
Suicidaal persoon van heel dicht bij meegemaakt; evenals 2 anorexia patientjes. Huis keer afgebrand. Inbreker betrapt toen ik 10 was![]()
Dat laatste heeft veruit de meeste indruk achtergelaten![]()
Ook ben ik nog eens 5 keer in een ander deel van Nederland gaan wonen (op die momenten doe je toch ook wat levenservaring op) en heb ik 2 jaar in Brasilia (de stad) gewoond; maar toen was ik 7.
In sommige gevallen helaas best veel voor een 18-jarige
Maar uiteindelijk denk ik dat je er alleen maar van leert en er iets aan hebt.
Moet je de mensen niet eerst een gratis proefrit aanbieden?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:56 schreef Bass-Miss het volgende:
Ben blij er is interesse.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Gaan de tieners nu bekvechten wie er het meest meegemaakt heeft?
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
* Mr_Belvedere checkt album
och... zou d'r niet meteen het bed uitschoppen
Nee, haar niet, maar die katten welquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
* Mr_Belvedere checkt album
och... zou d'r niet meteen het bed uitschoppen
Ze heeft haar eigen computer. Works for me.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:55 schreef Brainvoyager het volgende:
Je wilt toch niet trouwens met zo'n troela die op internet hengelt naar een vent????? GATVERDAMME...
candidaten kandidaten allochtoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 06:29 schreef Cappy het volgende:
Ms Bass-Miss:
Je bent nu al zo lang bezig heb je nog geen candidaten gevonden? Misschien zou je het af moeten zweren en gewoon lekker los moeten gaan!
ohquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Te laat...
Goed zo, bassmiss! Alleen hoefde jouw nieuwe niet vanonder zijn kerktoren te hoeven komen...quote:Op woensdag 22 december 2004 22:28 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb genoeg van labiele venten.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 07:23 schreef bassboss het volgende:
[..]
Goed zo, bassmiss! Jouw nieuwe hoefde blijkbaar niet vanonder zijn kerktoren te moeten komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |