abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24145571
En hier weer verder.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 20:59:55 #2
43556 miss_dynastie
pi_24145632
jessie, even een linkje van eerder vandaag: Het kerstballenbankje deel 180
pi_24145651
O wat grappig MissD
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24145662
Ja, jottum, wie opent er een topic in OUD: schoonmoeders slechtste recepten...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 21:09:44 #5
43556 miss_dynastie
pi_24145864

Ik heb van mijn tante uit Joegoslavië een truitje en mijn favoriete snoepjes toegestuurd gekregen
pi_24145931
O wat leuk MissD, zal wel heel speciaal voelen!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24146414
ik heb weer balen/haakjes/slingers/rode tape alleen nu mis ik nog een boom

Wat euk missDay
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24146535
Als je een nepperd wil die zijn nu bij oa de blokker met 50% korting verkrijgbaar...

Ik schrik me hier de tering, echt niet normaal, er ontplof hier in de straat een *BOM* kolere zeg...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24146591
!? een bom??
pi_24146621
vuurwerk bom of een echte bom?????

nee ik wil weer eigenwijs zoals ik ben een echte
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  woensdag 22 december 2004 @ 21:40:57 #11
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24146664
een bom melonovy?
wat leuk miss-d foto?

heb je nog geen boom dan ik dacht dat je die al lang had en hem je nog iets op je andere raam gemaakt?
pi_24146668
Mijn moeder kwam net met een kerstkadootje voor Morris: een kerstbal waarop stond: baby's first Christmas. Stond, zeg ik want toen ze een lintje door het oogje wilde doen om hem op te hangen viel de kerstbal in duizend stukjes uiteen op de grond. Zat het lintje toch niet goed door het oogje
Jeetje, wat baalde ze zeg. Had ze heel lang supervoorzichtig met het kadootje gedaan....
Vond het erg zielig voor haar
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 22 december 2004 @ 21:42:17 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24146696
Da's schrikken Mel... Begint dat vuurwerk gekloot nu al.
pi_24146726
nope hier in huis staat nog geen boom, maar is normaal hier hoor, normaal komt die hier maar pas op kerstavond alleen wilde ik dit jaar wat eerder zijn, maar ook dat is nog niet eens zo
nee ik heb wel de tijd gehad maar doordat mar thuis was vandaag hebben we de middag met zijn 3tjes doorgebracht, morgen maak ik wel een boom op het laatste raam

wat sney voor je moeder Snoopy
  Jubileum moderator woensdag 22 december 2004 @ 21:44:07 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24146737
Ach wat zonde snoopy

Dat vuurwerkgeknal is hier al een paar weken bezig. Heel vervelend, de hangjongeren hier vlak boor hebben schijnbaar een onuitputtelijke voorraad. Na elke knal zitten wij verstijfd te luisteren of de kinderen niet huilend wakker worden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 december 2004 @ 21:47:07 #16
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24146791
dat is zonde snoopy..
het is zoiets mooi's zo,n kerstbal
ik heb hem toen kyllian zijn eerste kerst vierde ook gekregen van mijn schoonmoeder stond gewoon te janken toen ik hem kreeg ..

hier valt het gelukkig nog mee met het vuurwerk...
pi_24146817
ik heb hier helemaal nog niets gehoord, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat er hier niet echt jonge gasten wonen
pi_24146861
Een bom ja, een keiharde knal, harder dan een knal van een nitraatbom, zegt dat iemand iets? Nou het was gewoon keihard! Ofwel, illegaal vuurwerk, zelf prutswerk, of allicht een echte bom... Ik schrok er echt van, en de meeste knallen laten me toch wel koud...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24146894
Gelukkig heb ik hier nog geen vuurwerkellende gehoord. Maar de brievenbus was wel heel klein geworden en ik moest de kerstkaarten er zo'n beetje 1 voor 1 inprutsen

Ja, ik vond het echt zo zielig voor mijn moeder van die kerstbal. Is ze natuurlijk speciaal voor op pad geweest enzo. Helemaal blij dat ze een mooie had gevonden....
pi_24147133
Oh ja met het volgende ben ik ook heeeeeel erg blij

Geachte mevrouw, mijnheer

Onlangs heeft u bij onze fotoservice een kalender of wenskaarten besteld. Deze dienst is sinds kort geïntroduceerd bij de AH Fotoservice.

Ons fotolaboratorium is door de overweldigende belangstelling in grote problemen geraakt. De produktie loopt dag en nacht door en ook afgelopen weekeinde is doorgewerkt om zoveel mogelijk kalenders en wenskaarten nog voor de Kerst uit te leveren. Helaas zullen niet alle bestellingen op tijd in de winkel aankomen.

Ik heb dus al op 27 november een kalender besteld want die wilde ik met sinterklaas cadeau doen, is het ding nog niet klaar. Nou leuk hoor, kan ik zeker nog snel een nieuw kadootje voor mijn moeder verzinnen
pi_24147404
Snoopy hopelijk is het morgen wel klaar of iig voor de kerst ik zal voor je duimen.

ik ga nu even lekker genieten van mijn badje even tot mezelf komen
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 22:19:43 #22
43556 miss_dynastie
pi_24147544
Aan vuurwerk heb ik ook een pesthekel, goddank wordt het hier tegenover niet langer verkocht

Ik vind het onwijs bijzonder van mijn tante Een kennis van me is twee weken naar Joegoslavië gegaan en ik had haar niks meegegeven, omdat ze nu eenmaal geen vervoer heeft en ik haar niet wilde dwingen met de bus naar mijn familie te gaan (dat is zo een of twee uur reizen). Maar nu had mijn tante ergens opgepikt dat zij er was en is ze er gewoon heengereden, zo lief
pi_24147934
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Da's schrikken Mel... Begint dat vuurwerk gekloot nu al.
Tis al begonnen, is al weken aan de gang. PTT heeft al weken terug de bussen weggehaald . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 22 december 2004 @ 22:38:07 #24
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24148047
Hier ook al weken vuurwerk-geknal Gelukkig slaapt Saskia er nog doorheen.

Ik heb trouwens 'baby's first Christmas' - bal zelf gekocht. Wil nog wel (na de kerst) met een stift oid Saskia d'r naam een jaar erop schrijven.

Swets heeft kerstborrel van z'n werk. Op een boot die toevallig bij mijn werk voor de deur lag aangemeerd (daar moesten ze ook opstappen). Ik ben dus vanuit m'n werk ook even een borrel wezen halen. Had eerst al naar ze gezwaaid vanaf m'n buro. Maar zit nu dus wel al de hele tijd alleen... Heb me net ook maar aan de alcohol gewaagd.. Mag best; Swets aan 't bier.. ET mag ook best een biertje

Ow, Lois.. Wees blij dat je niet vanaf je werk kunt internetten.. toen ik mod was zat ik de hele tijd met fok open.. vonden mijn collega's niet zo leuk geloof ik..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 22 december 2004 @ 22:38:43 #25
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24148068
quote:
Op woensdag 22 december 2004 22:02 schreef snoopy het volgende:
Geachte mevrouw, mijnheer

Onlangs heeft u bij onze fotoservice een kalender of wenskaarten besteld. Deze dienst is sinds kort geïntroduceerd bij de AH Fotoservice.

Ons fotolaboratorium is door de overweldigende belangstelling in grote problemen geraakt. De produktie loopt dag en nacht door en ook afgelopen weekeinde is doorgewerkt om zoveel mogelijk kalenders en wenskaarten nog voor de Kerst uit te leveren. Helaas zullen niet alle bestellingen op tijd in de winkel aankomen.
Hmmm wij hadden de kerstkaarten bij de kruidvat besteld en ook het zal misschien wel dezelfde service fabriek zijn want ook hier was de machine kapot/in de war Gelukkig hadden wij zel wel op tijd zal voor je duimen Snoop dat ze morgen klaar zijn

Yian ach gossie wat ben jij een mooi katrendiertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')