Tis al begonnen, is al weken aan de gang. PTT heeft al weken terug de bussen weggehaald . . .quote:Op woensdag 22 december 2004 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Da's schrikken Mel... Begint dat vuurwerk gekloot nu al.![]()
Hmmm wij hadden de kerstkaarten bij de kruidvat besteld en ook het zal misschien wel dezelfde service fabriek zijn want ook hier was de machine kapot/in de warquote:Op woensdag 22 december 2004 22:02 schreef snoopy het volgende:
Geachte mevrouw, mijnheer
Onlangs heeft u bij onze fotoservice een kalender of wenskaarten besteld. Deze dienst is sinds kort geïntroduceerd bij de AH Fotoservice.
Ons fotolaboratorium is door de overweldigende belangstelling in grote problemen geraakt. De produktie loopt dag en nacht door en ook afgelopen weekeinde is doorgewerkt om zoveel mogelijk kalenders en wenskaarten nog voor de Kerst uit te leveren. Helaas zullen niet alle bestellingen op tijd in de winkel aankomen.
Ik was boodschappen doenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:03 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen...
iedereen aan het uitslapen?
Ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 23 december 2004 09:03 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen...
iedereen aan het uitslapen?
Liefquote:Op donderdag 23 december 2004 12:29 schreef moussy het volgende:
Alle kinderen van de school waar René op zit hebben een respect2all bandjes gekregen als kerstattentieRené noemt het haar geluksbandje
FOooToooOWw! O_oquote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Kleintje het volgende:
Kapster is net weg... en ik ben anders...
Heel anders...
Fleur de zaak op met Paint en laat zien die fotoquote:Op donderdag 23 december 2004 12:54 schreef Kleintje het volgende:
de foto die ik zelf heb gemaakt is raar
bijna tot geen make-up en zo'n happy face
zal ik het doen of niet??
Grrrooooaarrrquote:Op donderdag 23 december 2004 13:18 schreef Kleintje het volgende:
Oke... ik ga het zeggen..
Ik ben recalcitrant.
Ik ben al dat gekliek zat.
Ik heb zin om te rellen.
Komt niet door mij hoor... dit kapsel maakt me brutaal!
Daar heb ik nou nooit last van *met ogen rolt*quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef moussy het volgende:
ow maar kleintje, in andere delen van oud zijn je posts dan héél snel onzichtbaar hoor ....
ik ook niet, nooit!!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:27 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van *met ogen rolt*
Spin... gaat het niet zoals jij wilt?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:42 schreef Spindizzy het volgende:
Het wordt echt helemaal niks meer met dat Speeltuinbankje he...
vind vriendlief hier weer minder, kan hij niet werkenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:59 schreef Sugar het volgende:
Heerlijk: wind!!!!!
Aan blijven frutten tot het eraf is, bloedt als een rund en enorm zeer doet.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:00 schreef moussy het volgende:
ff voor de korstenpulkers onder ons. Wat doe je als een korstje, je weet wel, zo lekkere dikke peuterkorst er half aan hangt en gaat bloeden als je verder trekt? Laten hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |