Tis al begonnen, is al weken aan de gang. PTT heeft al weken terug de bussen weggehaald . . .quote:Op woensdag 22 december 2004 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Da's schrikken Mel... Begint dat vuurwerk gekloot nu al.![]()
Hmmm wij hadden de kerstkaarten bij de kruidvat besteld en ook het zal misschien wel dezelfde service fabriek zijn want ook hier was de machine kapot/in de warquote:Op woensdag 22 december 2004 22:02 schreef snoopy het volgende:
Geachte mevrouw, mijnheer
Onlangs heeft u bij onze fotoservice een kalender of wenskaarten besteld. Deze dienst is sinds kort geïntroduceerd bij de AH Fotoservice.
Ons fotolaboratorium is door de overweldigende belangstelling in grote problemen geraakt. De produktie loopt dag en nacht door en ook afgelopen weekeinde is doorgewerkt om zoveel mogelijk kalenders en wenskaarten nog voor de Kerst uit te leveren. Helaas zullen niet alle bestellingen op tijd in de winkel aankomen.
Ik was boodschappen doenquote:Op donderdag 23 december 2004 09:03 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen...
iedereen aan het uitslapen?
Ik zit op m'n werkquote:Op donderdag 23 december 2004 09:03 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen...
iedereen aan het uitslapen?
Liefquote:Op donderdag 23 december 2004 12:29 schreef moussy het volgende:
Alle kinderen van de school waar René op zit hebben een respect2all bandjes gekregen als kerstattentieRené noemt het haar geluksbandje
FOooToooOWw! O_oquote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Kleintje het volgende:
Kapster is net weg... en ik ben anders...
Heel anders...
Fleur de zaak op met Paint en laat zien die fotoquote:Op donderdag 23 december 2004 12:54 schreef Kleintje het volgende:
de foto die ik zelf heb gemaakt is raar
bijna tot geen make-up en zo'n happy face
zal ik het doen of niet??
Grrrooooaarrrquote:Op donderdag 23 december 2004 13:18 schreef Kleintje het volgende:
Oke... ik ga het zeggen..
Ik ben recalcitrant.
Ik ben al dat gekliek zat.
Ik heb zin om te rellen.
Komt niet door mij hoor... dit kapsel maakt me brutaal!
Daar heb ik nou nooit last van *met ogen rolt*quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef moussy het volgende:
ow maar kleintje, in andere delen van oud zijn je posts dan héél snel onzichtbaar hoor ....
ik ook niet, nooit!!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:27 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van *met ogen rolt*
Spin... gaat het niet zoals jij wilt?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:42 schreef Spindizzy het volgende:
Het wordt echt helemaal niks meer met dat Speeltuinbankje he...
vind vriendlief hier weer minder, kan hij niet werkenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:59 schreef Sugar het volgende:
Heerlijk: wind!!!!!
Aan blijven frutten tot het eraf is, bloedt als een rund en enorm zeer doet.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:00 schreef moussy het volgende:
ff voor de korstenpulkers onder ons. Wat doe je als een korstje, je weet wel, zo lekkere dikke peuterkorst er half aan hangt en gaat bloeden als je verder trekt? Laten hangen?
Oja, dat heb ik idd ook eens gedaan. Maar meestal blijf ik frutten tot etc.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:21 schreef moussy het volgende:
Ik heb hem er af geknipt
Ik had hem er half af getrokken omdat er prut uit kwam....
Ik meen te herinneren dat jij ook nog een foto zou plaatsen van je nieuwe kleurtje . . .quote:Op donderdag 23 december 2004 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Foto Kleintje!
Have fun, breek niks tijdens het skieën . . .quote:Op donderdag 23 december 2004 15:35 schreef Little-Angel het volgende:
Ik doe het even via deze weg, ik ga nu lekker een weekje vakantie houden en ben op 3 januari weer op Fok te vinden. Tot dan en alvast een hele goede kerst en super uiteinde gewenst.
'quote:Op donderdag 23 december 2004 16:23 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of bij die een euro per maand abonnementen addertjes onder het gras zitten?
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:28 schreef Kleintje het volgende:
owwwww, ik heb muziek gehoord van de-school-van-René's-kerstcd.
Geweldig! De eerste keer zonder geluid geluisterd!! Toen was ie echt geweldig goed!
De 2e keer met geluid geluisterd.
Moet zeggen dat het toen wat minder was, maar het is wel ongeveer mijn niveau!
Dan zal ik een nog dommer antwoord geven...quote:Op donderdag 23 december 2004 16:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
uhmm ik ga nu vast heel dom overkomen maar met welke kleurcombinaties krijg ik de kleur bruin????
Gans Anders? Die hebben toch van die aanbiedingen of was dat nou Pearl?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:19 schreef Spindizzy het volgende:
Taak en ik hebben net allebei een nieuwe bril gekocht.
Volgens mij allebeiquote:Op donderdag 23 december 2004 19:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
Gans Anders? Die hebben toch van die aanbiedingen of was dat nou Pearl?
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:14 schreef Spindizzy het volgende:
Je bent een dapper mens. Om vandaag nog naar de Bijenkorf te gaan
De "opvoedkundigen" zweren bij negeren van de tic. Connor zijn tics komen en gaan hier over het algemeen, maarre negeren lukt mij niet, meestal zeg ik gemiddeld zo`n honderd keer per dag:"Connor hou es op!" zodat het lijkt alsof ik ook een tic hebquote:Op donderdag 23 december 2004 15:58 schreef lady-wrb het volgende:
HELP!!! volgens mij is luca een 'tic' aan het ontwikkelen. weet iemand hoe je dat kan stoppen?
als hij ingespannen bezig is of op een bepaalde manier zit, dan maakt hij een bepaald geluid.
t begint een beetje op mijn zenuwen te werken eigenlijk...
quote:Op donderdag 23 december 2004 19:50 schreef coolbabe het volgende:
We hebben een kerstborrel met de buren, buitenVuurkorven aan (uche uche) en voor de 1000ste keer Maria Kerrie aanhoren
Wat dacht je van morgen ??quote:Op donderdag 23 december 2004 19:14 schreef Spindizzy het volgende:
Je bent een dapper mens. Om vandaag nog naar de Bijenkorf te gaan![]()
Gelukkig nieuwjaarquote:Op donderdag 23 december 2004 20:12 schreef Kleintje het volgende:
Oke... ik heb bij deze besloten dat iedereen gelijk heeft!
Ik zit niet lekker in mijn vel, ik schop inderdaad tegen alles aan!
Van mij mag dit fucking jaar over zijn, dit jaar van mislukkingen!
Ik ben er klaar mee, ik ga slapen en ik word pas 10 januari wakker zodat niemand me een gelukkig nieuwjaar wenst!
Sorry voor de personen hier tegen wie ik lelijk heb gedaan!
Ik ken dat, een paar maanden terug was de A9 afgesloten bij Haarlem, moest ook een pokke end omrijden ...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Grrrr. Wij hadden ook kerstborrel. Kwam er ongevraagd een complete andere afdeling bij. Er waren meer mensen van hun dan van onsDus ik ging om half 5 maar richting huis. Was er iets aan de hand, verkeer helemaal vast (voor de kenners: stukje Oudeweg voor de Prinsenbrug). Ik dacht eerst een aanrijding, er stonden twee ambulances en politie. Maar net toen ik zo'n beetje bij dat stuk was moesten we omkeren en dezelfde weg terug, hadden ze de hele straat afgezet. Ik vermoed dus dat er iets anders aan de hand was. Vervolgens moest iedereen het industriegebied aan de andere kant uit. Na een half uur stond ik weer voor ons gebouw (ca. 500 meter gereden). Na drie kwartier stond ik bij de Gamma (weer voor de kenners). Na een uur stond ik in de volgende file in de Zaanenlaan. En na 5 kwartier was ik eindelijk bij mijn moeder om Christan op te halen. Normaal een stukje van 10 minuten
![]()
![]()
Happy new year !!!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:12 schreef Kleintje het volgende:
Oke... ik heb bij deze besloten dat iedereen gelijk heeft!
Ik zit niet lekker in mijn vel, ik schop inderdaad tegen alles aan!
Van mij mag dit fucking jaar over zijn, dit jaar van mislukkingen!
Ik ben er klaar mee, ik ga slapen en ik word pas 10 januari wakker zodat niemand me een gelukkig nieuwjaar wenst!
Sorry voor de personen hier tegen wie ik lelijk heb gedaan!
Da's balen . . .quote:Op donderdag 23 december 2004 20:52 schreef Lois het volgende:
Morgen nog 1 dagje werken en dan........ hmmmm gewoon 2 dagen vrij net als normaalBest jammer dat die dagen allemaal in het weekend vallen.
![]()
Net5quote:Op donderdag 23 december 2004 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
meeeeeeen, hier staat popstars the rivals aan, wat zingen die gasten vals zeg!
ik ga zappen, en wel NU!
quote:Op donderdag 23 december 2004 21:40 schreef Rottdog het volgende:
Kleintje staat je goed dat kapselen de visagie perfect mag ik vragen welke visagist je hebt
Da's lekker juist, geen gepeupel voor je voeten . . .quote:Op donderdag 23 december 2004 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier was het echt hartstikke rustig in de stad... veel winkels open, maar weinig volk![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:01 schreef phluphy het volgende:
Wat er gisteren toch gebeurde in Huize Phluphy![]()
De bel gaat, ik verwachtte niemand dus dacht dat het wel een krantenjongen zou zijn die prettige feestdagen kwam wensen. Maar nee, het was Daniman (legde hij uit)![]()
Hij bracht een heel mooi kerststukje (in een hele aparte pot van bamboe) en een fles champagneHet werd aangeboden namens Moussy, Brighteyes, Spuuglokje, Bixister, Luckepuck, Phileine, Coolbabe, Rottdog, Clauwhee, Daniman, Kozakken, Thunderchild, Anitra, Piglet, Bar_en_Mar, Snoopy, Ladybos, M@x, Sugar, Lady-wrb, Zabb, Rewimo, Miss-d en Luchtbel.
Op de kaart die erbij zat werd gerefereerd aan een opmerking die ik eind september maakte over het vieren van Kerst met zijn 3'tjes. Ik herinner me dat moment en het gevoel wat ik toen had inderdaad nog goed, en het was fijn om er even aan terug te denken.
Het is geweldig dat jullie ingezien hebben hoe bijzonder deze Kerst voor ons is, en dat jullie dat op deze manier hebben geuit.
Heel erg bedankt allemaal![]()
![]()
Jullie maken deze toch al bijzondere dagen extra speciaal voor ons
![]()
overigens was het een erg gezellig bezoekje van Daniman![]()
Jij sukkelt toch ook weer lekker zo, vind je niet ?? Als het geen longontsteking is dan zijn het je slagtanden wel . . .quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:58 schreef Lois het volgende:
Ik voel me niet zo stralend want ik mag zo de tandarts weer bellen. Er is een stukje van mijn tand afgebroken. Gaat echt lekker met mijn gebit![]()
Rooie wijn, lekker !!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:50 schreef Kleintje het volgende:
Goed, wat zit erin, 2 flessen rode wijn, 1 fles witte wijn, dubbelfris, 2 x ragout + ragoutbakjes, miniflesje bailey's + boswandeling, zo'n italiaanse Panettone Classico, pak tucjes, beenham, brie, cammembert, kerstkransjes, kerstbonbons, kaasplank + kaasmes, Passioni Italiane (iets van espresso koekjes) en 4 waxinelichthouders.
er zijn geen foto'squote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 09:46 schreef daniman het volgende:
er zijn geen foto's
het was idd heel gezellig in huize phluphy, lekker gebabbeld en natuurlijk heb ik Danyel gezien, die overigens heel tevreden lag te slapen![]()
elke minuut is al te langquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar is vanmorgen weederom boodschappen wezen doen, heerlijk geshopt alleen laat ik het wel thuis brengen want zo alleen lukt me echt niet om alles mee te nemen.
krijg ik daarna het telefoontje bar het is hier reuze druk en ik denk niet om extra vroeg thuis te zijn het zou wel es laat kunnen worden......
Fluf geniet er maar lekker van
Lois sterkte bij de tandarts
Jesiie ik ben benieuwd naar je haartje
NEva en duurt het nog lang..... lol
lekker asociaalquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:54 schreef moussy het volgende:
Bar, ik kreeg gister ook zo'n fijn bericht![]()
Peet heeft volgende week vrij, maar is nu sinds gister wel oproepbaaromdat een stel fijne collega's zich spontaan ziek gemeld hebben toen hun verlof tussen kerst en oud en nieuw afgewezen werd
bij jou ook alquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
is idd ook zo fijn Moussy, bij mar was het idem collega ging ineens ziek naar huis en de ander had al vrij dus mar is nu de pineut again
kan ik me goed voorstellen.. ik hoop echt dat in het nieuwe jaar mar wta minder hoeft te werken.. en jullie wta meer tijd voor elkaar hebben..quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben er ondertussen wel al aan gewend alleen blijft het iedere keer balen als er ineens toch roet in het eten gegooid word
het asoostje is dat we nu geen last minute meer kunnen pakkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:59 schreef Neva het volgende:
[..]
lekker asociaalik hoop dat die niet opgeroepen wordt en jullie lekker saampjes met de kids even kunnen genieten van vakantie
voor mij hoeft circus ook niet... al die dingen met dieren en ook van die irritante clowns ... maar voor kinderen zal het ongetwijfeld best leuk zijn...quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:57 schreef Spindizzy het volgende:
CircusZijn een keer met Taak zijn vorige werk naar het circus geweest, personeelsuitje. Heb gewoon zitten janken zo zielig en vreselijk vond ik het
Straks moeten we d'r nog vastbinden aan ergens, anders zweeft ze nog weg . . .quote:
gelukkig ik ben dus niet de enige die een hekel heeft aan clowns!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:34 schreef Spindizzy het volgende:
Clowns
Als mijn kind later besluit bij het circus te gaan dan klaag ik hem aan om elke cent die zijn opvoeding heeft gekost terug te eisen
Ik haat clowns. Alle clowns. Ze moeten allemaal, stuk voor stuk heel hard geslagen worden. Net zolang tot ze weer normaal gaan doen. Voor zover het voetvolk van satan normaal kan doen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:25 schreef daniman het volgende:
[..]
gelukkig ik ben dus niet de enige die een hekel heeft aan clowns!
wow joh, jou haat zit wel heel diep zo te zienquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:27 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik haat clowns. Alle clowns. Ze moeten allemaal, stuk voor stuk heel hard geslagen worden. Net zolang tot ze weer normaal gaan doen. Voor zover het voetvolk van satan normaal kan doen natuurlijkClowns zijn evil
hmm ken ik niet, wat heeft Stephen King gedaan dan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:44 schreef Spindizzy het volgende:
Dankzij Stephen King hebben bergen mensen een (terechte) angst voor die kloteclowns.
ITquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:00 schreef daniman het volgende:
[..]
hmm ken ik niet, wat heeft Stephen King gedaan dan?
Hier hetzelfde. Ik zou lekker lasagne maken maar het worden tosti'squote:Op vrijdag 24 december 2004 17:51 schreef moussy het volgende:
ah het kerstgevoel begint hier al. Ik heb geen zin om te koken
ik was pleepapier vergeten te kopen. Dus... ik de lidl in.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:46 schreef moussy het volgende:
Ik snap dat hysterische kerstkleding-vreetschurengedoe niet hoor
"Lollige" mensenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:49 schreef Kleintje het volgende:
Krijg ik zo'n opmerking... ja als je veel eet dit weekend... dan moet je schijten ook!
Waaar? Wanneer? Hoe laat?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ik wilde niet maar ik moest voor iemand anders nog even een boodschapje doen.
Voor de liefhebbers: straks komt SHREK op tv
Het is ook gewoon weekend verdoriequote:Op vrijdag 24 december 2004 18:43 schreef Spindizzy het volgende:
Psies, net doen of het een gewoon weekend is.
Hahahaha dat hadden wij vanmorgen op kantoor ook al gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:25 schreef snoopy het volgende:
Kwam er net achter dat ik 1 x in de 5 jaar vrij ben op 5 mei. Valt het aankomende keer op Hemelvaart
Je bedoelt die paar postjes vandaag tenmidden van al die kerstterreur van de afgelopen weken?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:26 schreef Lois het volgende:
Nee heerlijk juist Jessie, een beetje tegenwicht tegen al die anti kerst posts.
HA, bedankt, net op tijdquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:21 schreef snoopy het volgende:
19.40 uur BBC
Zou ik hem zelf bijna vergetenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
HA, bedankt, net op tijdIk heb nog 5 minuten volgens mijn computerklok
![]()
Ik maak een grapje Spin, echt waar. Ik bedoel het niet vervelend, ik probeerde (onsuccesvol dus) wat sarcasme uit.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Je bedoelt die paar postjes vandaag tenmidden van al die kerstterreur van de afgelopen weken?
Oke dan...
Mag het nu???quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:50 schreef moussy het volgende:
en nu ga je boerend door het leven easy?
Dat heb ik ook wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:49 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou niet eens weten wat ik zou moeten klaarmaken als ik voor de kerst iets extra speciaals zou willen makenIk eet altijd verrekte lekker
quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:26 schreef Lois het volgende:
Ik heb de tandarts overleefd, ben zelfs geboord zonder verdoving![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:01 schreef moussy het volgende:
Vroeger deed ik altijd een goor spelletje met spaggeti en mijn moederWie de meeste lange slierten door kon slikken en weer terug kon halen, of te wel, puntje vast houden, inslikken en er weer uit trekken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |