Een zwerm bijenquote:
Je hoeft niks te installeren, je gaat naar imageshack, selecteert het plaatje op je PC en hoppa! FF goed lezen, dan snap je het welquote:Op donderdag 23 december 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Ja ik doe mijn best.
Maar dat soort dingen installeren lukt me niet ik heb al een lijstje voor een IT vriendje die heel m'n PC komt repareren.
Wanneer komt dat IT vriendje?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:15 schreef tong80 het volgende:
Volleyballer dus maar z'n gezicht komt me niet bekend voor.
Of het moet de Handballer Lambert Schuurs zijjn
yep en de paus is protestantquote:Op zondag 26 december 2004 14:35 schreef fotoloog het volgende:
Darten is wel degelijk een sport
Nah,tak van sport is goed.....quote:Op zondag 26 december 2004 23:39 schreef Mark het volgende:
Kan alleen Nelli Fiere-Cooman bedenken
Je hebt de source bekeken want ik zag hem niet eens...quote:Op maandag 27 december 2004 21:47 schreef fanneke het volgende:
Oscar Robertson?
Nu doe het zelf niet goed tong!quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:38 schreef tong80 het volgende:
En probeer nu eens een plaatje te posten. Ik heb je uitgelegd hoe het moet. Is erg simpel.
ja zonder de source erbij weet je het niet he!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:19 schreef fanneke het volgende:
nummer 23...Bulls....mmmmmmmmm... ff denken
?????quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja zonder de source erbij weet je het niet he!
Kom op...je kan het!!quote:
Count me in, is alweer (te) lang geledenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Mark telefoontje van Doc gehad, ben uitgenodigd voor z'n verjaardag. Misschien ontmoet ik je daar.
Ik heb geen aanhang maar de kans is groot dat ik helaas niet kan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Count me in, is alweer (te) lang geledenMet aanhang?
Whehehehequote:
Het zal de leeftijd zijn....quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:
Niet zo kwaad kijken kleine vergissing van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |