Er zijn 2 stukjes dat ze in de auto rijden op weg naar Fez, het eerste heeft Spearhead eronder, ik weet niet welk nummer, maar het klonk mij niet als een vrouw, dan gaan ze een burka kopen ofzo, dan verder in de auto met de Cardigans. Dat is absoluut wel een vrouw maar weer niet lounge achtig. Ik denk dat je toch Spearhead bedoelt?quote:Op zondag 27 februari 2005 12:17 schreef Rikku het volgende:
in aflevering #7 of #8 als ze onderweg zijn naar Fez (simone en fleur) in de auto, word bij dat shot een nummer (een liedje dus) gebruikt waar ik al heel lang naar op zoek ben wie de artiest is. Het nummer werd vaker gebruikt bij de beelden van Fleur en Simone. Het is een beetje Lounge achtig heel relaxt ja echt shit dit waarschijnlijk kan niemand hier iets mee. Mijn vraag is dus, WIE O WIE weet over welk nummer ik het heb, ik MOET echt weten welke artieste het is (het klonk als vrouw) en de titel van de song.
Of heeft iemand tips waar ik dit zou kunnen vinden. MTV schrijven welke nummers ze gebruiken voor de Trip 3 leek me een kansloos idee
Als je wil kan ik de 2 nummers naar je mailen?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:14 schreef Rikku het volgende:
Hey hartstikke bedankt voor je hulp. Ik ga beiden even uitzoeken. Ja echt lounge was het idd niet, gewoon een relaxte sound. Weet je misschien van de Cardigans nog wel hoe het nummer heet?
Hey, kan je niet gewoon de artist+songtitel hier posten? Ik heb te weinig mailspace (mb) om ze via mail te ontvangen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:09 schreef Ussr het volgende:
[..]
Als je wil kan ik de 2 nummers naar je mailen?
Die tweeling is a) lelijk, b) lelijk en c) lelijk, bovendien zijn ze nog lelijk ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:01 schreef the_Napster het volgende:
Weet er iemand wanneer de making-of weer komt??
Vorige keren gemist..![]()
De tweeling is echt hip!!!!![]()
![]()
Beter lelijk dan blind, zoals jij.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:44 schreef manny het volgende:
[..]
Die tweeling is a) lelijk, b) lelijk en c) lelijk, bovendien zijn ze nog lelijk ook.
Heb je een mailadres ? ik heb hier een foto liggen van Dianne, maar dan uit het echte leven. Kun je even zien "hoe lekker ze is", mag je daarna nog even komen melden op het forum dat ik iets minder blind ben dan je zo denkt.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:50 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Beter lelijk dan blind, zoals jij.
volgens mij hebben ze ook Sick & Tired gedraaid van the Cardigans. Kan me Lovefool eerlijk gezegd niet meer herinneren...quote:Op zondag 27 februari 2005 19:14 schreef Rikku het volgende:
Weet je misschien van de Cardigans nog wel hoe het nummer heet?
Posten!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:24 schreef manny het volgende:
[..]
Heb je een mailadres ? ik heb hier een foto liggen van Dianne, maar dan uit het echte leven. Kun je even zien "hoe lekker ze is", mag je daarna nog even komen melden op het forum dat ik iets minder blind ben dan je zo denkt.
*opent bestand The Trip#3 8-2 en spoelt door naar 6'32" en hoortquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:00 schreef Rikku het volgende:
hhm sick en tired is het niet ....Het was echt een happy song
Edit: het was ook geen Lovefool... Ik denk een ander nummer van de Cardigans ...maarja, welk ....![]()
Afl 8 in Fez bij fleur en simone onderweg in de auto!! help help!
fklikker op man, die tweeling was uber!quote:Op zondag 20 maart 2005 18:44 schreef manny het volgende:
[..]
Die tweeling is a) lelijk, b) lelijk en c) lelijk, bovendien zijn ze nog lelijk ook.
mail ff, adres staat in mn profiel, k vind de tweelingquote:Op zondag 20 maart 2005 20:24 schreef manny het volgende:
[..]
Heb je een mailadres ? ik heb hier een foto liggen van Dianne, maar dan uit het echte leven. Kun je even zien "hoe lekker ze is", mag je daarna nog even komen melden op het forum dat ik iets minder blind ben dan je zo denkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |