Mooi, op de een of andere manier mis ik het bijna altijd. Al is 24 natuurlijk veel leuker, dus ik zie wel of ik het nu ga kijken, er zal vast nog wel een marathon komen.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:26 schreef SunChaser het volgende:
Vanavond een Trip 3 marathon
Joh het is Mtv! Het wordt nog wel drie keer herhaald ofzo!quote:Op zondag 20 februari 2005 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooi, op de een of andere manier mis ik het bijna altijd. Al is 24 natuurlijk veel leuker, dus ik zie wel of ik het nu ga kijken, er zal vast nog wel een marathon komen.
De video loopt al een tijdjequote:Op zondag 20 februari 2005 18:59 schreef Remzz het volgende:
De marathon uitzending begint nu zo ongeveer.
ja gewoon alle afleveringen, heb een stukje zitten kijken van de nabeschouwing, de tweeling was weer goed. "Is dit alles? jullie hadden beloofd dat we beroemd zouden worden."quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:46 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Marathon niet helemaal afgekeken. Was het nog wat, jongens?
dat zou best weleens kunnen, dank je voor de tip dan kan k t helemaal kijken. De tweeling in een hangmat chocolade etendquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:57 schreef SouthernSun het volgende:
vanavond is about the trip op mtv. volgens mij is dat het?
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:54 schreef Taurus het volgende: Of is dat 'n leuk grapje van ze?
Ik heb 't niet honderd procent gevolgd, dus ik viel er midden in en hoorde ze die dingen zeggen. Ja ik ken ze niet zo goed om te weten dat ze zulke humor hebben, dus ik nam 't serieus..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:59 schreef T3rr0r het volgende:
Dat was natuurlijk een grap.. alle jezus, ben je nou echt zo dom dat je dat nog niet eens doorziet?!
Die tweeling 0wnt weer de pan uit. Hopelijk komen ze nog vaker op TV!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |