dat weet k niet of dat nu zo is, Trip deel 1 is er een tas gejat en daar zat duidelijk geen GPRS in.quote:En ik denk dat ze GPRS systeem in hun tas hebben zitten zodat iemand van The trip in NEderland mee kan kijken waar ze zitten
Excusez moi?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:07 schreef haagse_elfje het volgende:
trip 1 was leuk trip 2 was nog leuker
ik vond 2 leuker dan 1 omdat ja ik weet niet waarom...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik nam haar inderdaad al niet meer serieus.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:55 schreef HAL9000S het volgende:
Erg ranzig die massage van vorige week!
Owjee vrouwen moeten ook naar de wc. Weer een illusie minder.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:17 schreef Jeroenus het volgende:
Ik heb het uitgezet toen zo'n muts zei: Ik moet kakken![]()
Shit, mijn illusie, wat doe je?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:18 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Owjee vrouwen moeten ook naar de wc. Weer een illusie minder.
Herinner je je nog hoe ranzig die Steffen en Flip waren?
Ja, die 2 lijken me zeker niet de domsten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef Stranger het volgende:
Mijn eerste indruk van die tweeling was dat het een stel ontzettend domme dozen was, maar ze spreken wel een aardig woordje buiten de deur, dus helemaal dom zijn ze niet (ik zou met niet in het spaans of frans verstaanbaar kunnen maken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |