Wat ik mij afvraag is, hoe worden deze dames nou voorbereid in The Trip (iemand artikel ofsow erover)? Ze zullen ongetwijfelt een week lang met de camera om moeten leren gaan. De taal misschien beetje leren. Leren wat ze moeten doen in noodgevallen. Leren wat ze moeten doen als ze bedreigd worden. Leren wat ze moeten doen als alles gejat word etc. etc. Leren van bepaalde  'trucs' (zoals, niet beide uitstappen als bagage nog achterin de auto ligt). Telefoon bij de hand, zodat als er iets gebeurd, 1 vd 2 altijd kan bellen. Niet in de auto gaan bij meerdere kerels etc.... En ik denk dat ze GPRS systeem in hun tas hebben zitten zodat iemand van The trip in NEderland mee kan kijken waar ze zitten, en dat ze elke bestemming (dus elke avond) door moeten geven waar ze zijn. (iemand nog meer trucs/weetje in the trip dat ze die meiden standaart moeten doen voordat ze met iemand mee gaan ofsow 
![]()
  )
Want opzich is de Trip voor vrouwen best gevaarlijk. Liften in van die rare landjes/stadjes. In deze 3 afleveringen eb ik die e tweeling ook wel paar keer gehoord over van zullen we hier wel heen gaan; 'mss willen ze ons wel verkrachten' etc. etc 
![]() 
 Overigens vind ik die tweeling vind ik idd beetje irri worden, en vooral respectloos naar andere toe 
![]()
 . Wat iemand al zei, krijgen ze gratis maaltijd + cola, willen ze er nog citroen bij. Krijgen ze gratis broodje gaan ze achter die kerel z'n rug om kotsgebaren maken etc. etc. 
![]()
 Daarintegen vind ik die andere 2 erg vrolijk en komisch 
![]() En wat manny zei klopt inderdaad.
En wat manny zei klopt inderdaad.  Wat ik las volgt hieronder (zo ging het ongeveer):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn 
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis 
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of ze dat ook gefilmd hebben   
![]() 
  ![]() 

Haleloeja