Elke randmongool kan merken dat jij zelfs mínder dan een randmongool bent.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:11 schreef Marcel1984 het volgende:
ff serieuze reakties graag, elke randmongool kan zien dat het iig geen STOF is....en dat je pools bent is geen excuus
Hij denkt dat het spookjes zijn enzo.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef Tromso het volgende:
waarom in Tru
Had ik stof al genoemd?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:14 schreef alsem het volgende:
het is stof in de lens en als er dan net op een bepaalde manier licht op valt zie je het op de foto.. er zijn hier al meer topics over toch?
Zei je 'stof'?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:21 schreef Marcel1984 het volgende:
whatever , pleur er maar een slotje op
waar heb je last van , lange tenen?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zei je 'stof'?
Een buitenlandse naam hebben betekent nog niet dat je een mongool bent, eikeltje.
Misschien wel.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:24 schreef Tromso het volgende:
hele kleine waterdruppeltjes misschien
Het ligt niet aan de lens...quote:Op woensdag 22 december 2004 18:13 schreef BigBear het volgende:
ik zou je lens eens een keer schoon maken als ik jou was...
Laten we dit probleem anders benaderen.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:11 schreef Marcel1984 het volgende:
ff serieuze reakties graag, elke randmongool kan zien dat het iig geen STOF is....en dat je pools bent is geen excuus
Het is gewoon de stof wat erquote:Op woensdag 22 december 2004 18:26 schreef -DailaLama- het volgende:
Misschien dat het stof is die niet op de lens zit, maar gewoon door de kerk dwarrelt. Er is geen mens in de kerk geweest na Kerst 2003 natuurlijk.
ik vind het maar rare stof, het is bijna een perfecte bol/cirkelquote:Op woensdag 22 december 2004 18:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is gewoon de stof wat er
in de afgelopen dagen door de
grote schoonmaak de lucht is ingevlogen.
Maar omdat de lucht in de kerk niet verstoordt wordt
blijft de fijne stof heeel lang hangen totdat er weer mensen de
kerk inkomen die de stof weer doet opdwarrelen.
De camera focust zich ook niet op het stof maar op de grotere objecten zoal de mensen.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:38 schreef Marcel1984 het volgende:
[..]
ik vind het maar rare stof, het is bijna een perfecte bol/cirkel
Jaja ... barbequeen .... en wat doet je hand daar bij je kruis?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:40 schreef skiczukie het volgende:
Aan het barbequen in het trappenhuis. Zie je een overeenkomst?
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:42 schreef Zapper het volgende:
Kerel, die lens is gewoon smerig, en omdat het licht niet op elke foto hetzelfde is, zie je ze soms wel, en soms niet.
Spoken
En hoe weet jij dat HIJ dat is ?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:42 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jaja ... barbequeen .... en wat doet je hand daar bij je kruis?
Als alternatief wil ik dan graag stof aandragen... zou ook heel goed kunnen hoor!quote:
zowzeg, maar jij ben grappigquote:Op woensdag 22 december 2004 18:43 schreef Paxlie het volgende:
Er is trouwens ook nog een grote kans op stof
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:42 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jaja ... barbequeen .... en wat doet je hand daar bij je kruis?
quote:
het szijn 2 camera's ...daarom vond ik het ook vreemd...en ze hebben duizenden fotos gemaakt en nergens is zoiets te zien ...quote:Op woensdag 22 december 2004 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
camera opsturen naar de kwalitietsfabriek waar ie vandaan komt en dan een neiuwe eisen en vragen wat het probleem was.
Krijg je een kaartje terug met 'STOF' er opgeschreven.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
camera opsturen naar de kwalitietsfabriek waar ie vandaan komt en dan een neiuwe eisen en vragen wat het probleem was.
Stof!?quote:Op woensdag 22 december 2004 18:50 schreef Loontjah het volgende:
Damn ZIEN JULLIE DAN NIET DAT HET EEN ufo IS
LOL
een zeer amatereurtje : gewoon stof hoor
ik denk dat er in het japans stof staat idd.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Krijg je een kaartje terug met 'STOF' er opgeschreven.
Laten we internationaal zijn... " DUST "quote:Op woensdag 22 december 2004 18:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Krijg je een kaartje terug met 'STOF' er opgeschreven.
Neh, die zijn indd ufo.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:53 schreef Marcel1984 het volgende:
volgens mij zijn al die mensen ook stof
Tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:53 schreef Marcel1984 het volgende:
volgens mij zijn al die mensen ook stof
ik zie er geen mannetje inquote:Op woensdag 22 december 2004 18:56 schreef -DailaLama- het volgende:
Toch kan je in die grote cirkel een mannetje zien.
Goed topic, vind ik, als Pool dan.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:01 schreef Marcel1984 het volgende:
het lijkt hier wel freaking onzin
Vraag al 100 keer gesteld: *check*quote:Op woensdag 22 december 2004 19:01 schreef Marcel1984 het volgende:
ik denk dat het aan de stof lag.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Denk dat het voornamelijk aan jou lag.
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat het aan de stof lag.
die eerste reacties van dezelfde user:quote:Op woensdag 22 december 2004 19:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Vraag al 100 keer gesteld: *check*
Vraag al 1000 keer beantwoord: *check*
Normaal antwoord op je vraag, en dan nog met een grote bek reageren: *check*
Denk dat het voornamelijk aan jou lag.
quote:
En de rest van het topic? Stof dude.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:14 schreef Marcel1984 het volgende:
[..]
die eerste reacties van dezelfde user:
Nog steeds stof.
Rook, whatever. Het is niks.
Nog steeds stof.
rot naar je graf balletje
![]()
Op de eerste foto was al te zien dat het stof was.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:14 schreef Marcel1984 het volgende:
[..]
die eerste reacties van dezelfde user:
Nog steeds stof.
Rook, whatever. Het is niks.
Nog steeds stof.
rot naar je graf balletje
![]()
Stof bedoel je?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:20 schreef skiczukie het volgende:
Ow, eerste reactie was 'Stof, no big deal'. Klaar.
Slot ofzo?
Denk je dat het nu duidelijk is?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:23 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij heeft die Pool een punt.
Ik zie liever stof rondvliegen dan shit... dat stinktquote:Op woensdag 22 december 2004 19:28 schreef whoops het volgende:
Als het geen stof is is het gewoon vage shit, zoals in de TT staat...
Ja het lijkt veel op stof he?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:29 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik kan ook zo niks anders bedenken idd, TS: het is stof (lijkt me).
Wehhehehehee duidelijk eenquote:Op woensdag 22 december 2004 19:32 schreef corc het volgende:
Maar als je nu goed kijkt naar dat bolletje dat uitvergroot is:
[afbeelding]
Nee man, geen onzin, stof!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:01 schreef Marcel1984 het volgende:
Stof... Nasa-stof... Whatever... Gewoon stof dus...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:35 schreef DGTL_Magician het volgende:
Mjah, ik heb er nog eens over nagedacht. Maar die gozer heeft hier een punt!
Is het toeval dat er net een marsmannetje met een stofdoekje dat karretje van NASA heeft schoongemaakt? Denk het niet! Dat mannetje heeft vast zijn stofdoekje even bij de camera's van TS gehad
Maar toch, stof wat op mars is geweest. Toch iets byzonders.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Stof... Nasa-stof... Whatever... Gewoon stof dus...
Op jouw verzoek zullen wij tot stof verrijzen...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:39 schreef Marcel1984 het volgende:
moge jullie sterven aan een langzame en pijnlijke dood
slotje![]()
Tofstestofstof.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:39 schreef whoops het volgende:
Best een cool woord eigenlijk als je het vaak achter elkaar zegt...
Stof, stof, stof, stof, stof, stof, stof, stof, stof, stof, stof, stof, stof....
Het wordt op een gegeven moment gewoon 'Tofst'....
En dat was ???quote:Op woensdag 22 december 2004 19:39 schreef skiczukie het volgende:
Toch wel stof?? Godver, was ik maar bij mijn eerste mening gebleven..
Stof... Als ik me niet vergis...quote:
Dus je wenst dat wij tot stof vergaan? Toch wel ironisch. Lijkt me dat stof de rode draad is in dit topicquote:Op woensdag 22 december 2004 19:39 schreef Marcel1984 het volgende:
moge jullie sterven aan een langzame en pijnlijke dood
slotje![]()
Ashes to ashes, dust to dustquote:Op woensdag 22 december 2004 19:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Op jouw verzoek zullen wij tot stof verrijzen...
Dat geeft stof tot nadenken idd.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:35 schreef DGTL_Magician het volgende:
Mjah, ik heb er nog eens over nagedacht. Maar die gozer heeft hier een punt!
Is het toeval dat er net een marsmannetje met een stofdoekje dat karretje van NASA heeft schoongemaakt? Denk het niet! Dat mannetje heeft vast zijn stofdoekje even bij de camera's van TS gehad
Hou op over stof... Ik heb al een stofallergiequote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:32 schreef corc het volgende:
Maar als je nu goed kijkt naar dat bolletje dat uitvergroot is:
[afbeelding]
Mmmm moeilijk.. Is dit een stof zuiger ??quote:
FF met een stofdoekje erover en het is weer een helder topicquote:Op woensdag 22 december 2004 19:50 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Begint wel een beetje stoffig te worden.
Goed plan!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:52 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
FF met een stofdoekje erover en het is weer een helder topic
Dat is by far het engste stofje dat ik ooit gezien heb....quote:Op woensdag 22 december 2004 19:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ff een bol uit die 2e foto geknipt maar dan op originele grote:
[afbeelding]
ik zeg niet dat het spoken zijn of buitenaardse wezen of whatever, maar volgens mij is het geen stof of water
THIS IS HORROR....quote:
Hmm. Meest lelijke stofdeeltje dat ik heb gezien sinds mijn scheikundepracticum.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ff een bol uit die 2e foto geknipt maar dan op originele grote:
[afbeelding]
ik zeg niet dat het spoken zijn of buitenaardse wezen of whatever, maar volgens mij is het geen stof of water
Dit topic is tof...quote:
Nee, volgens mij is het stof.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:03 schreef jpzegthallo het volgende:
Gewoon vlekken op de lens. Even een doekje eroverheen en het is weg.
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het stof.
Ik kan wel laten zien hoe het er uitziet wanneer je er met een flitser een foto van maakt hoorquote:
Je hebt.....quote:
Ah, jij hebt ook op 'stof' gezocht bij google?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je hebt.....
STOF
[afbeelding]
en
STOF
[afbeelding]
Verklaar je nader...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:13 schreef capibar het volgende:
ik denk dat het stof is.
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook op 'stof' gezocht bij google?![]()
Hmmm dan ga ik toch voor de onderste stuff... euhm stof... whatever...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je hebt.....
STOF
[afbeelding]
en
STOF
[afbeelding]
I whis you a " stuffy " christmas...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm dan ga ik toch voor de onderste stuff... euhm stof... whatever...
Godver jij bent slim... Zit je op de HAVO ofzo?quote:
misschien wel, dat ben ik vergetenquote:Op woensdag 22 december 2004 20:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Godver jij bent slim... Zit je op de HAVO ofzo?
hehehee ik zie stofquote:Op woensdag 22 december 2004 20:21 schreef -CRASH- het volgende:
Stuffed turkey anyone....
[afbeelding]
Godver je zou haast zeggen dat het een beha was...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:28 schreef -CRASH- het volgende:
Ow ja bij een stofbril en stofjas hoort ook een...
Stofmasker.
[afbeelding]
Sssssst.....quote:Op woensdag 22 december 2004 20:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Godver je zou haast zeggen dat het een beha was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |