abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 00:35:58 #76
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24150756
Is het mogen uiten van meningen die niet helemaal passen in het beeld van het establishment over de rechtstaat niet juist het ulltieme voorbeeld van een rechtstaat noemen?. Overigens komen mij hier weer heel veel paralellen naar boven als ik denk aan Fortuijn. Het establishment dat hysterisch reageert op iemand die zegt wat een significant deel van de bevolking denkt. Denkt men dat het oude wapen weer haar vruchten gaat afwerpen? Zal er weer een gek opstaan en Wilders proberen om te leggen, de kans is groot als het zo doorgaat. Overigens daag ik de betreffende wetenschappers PvdA en GL-leden uit om Wilders dan maar gewoon aan te klagen. Als het alllemaal zo makkelijk is, dan moeten ze het maar even doen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24150759
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ga eerst de Nederlandse taal maar eens leren, praten we dan misschien weer eens verder.
Slappeling ben je (dit kan niemand ontkennen in dit topic) als er iemand de nederlandse taal goed beheerst ben ik het wel.
Dit is een forum, geen sollicitatiebrief.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24150778
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat het een kansloze cirkel van geweld is. Ons mannetje wordt doodgeschoten en een nieuwe rekruut van ons volgt hem op. Als die wordt weggeschoten dan staat er weer een nieuwe leider op. Zo gaat het door totdat we het niet meer pikken en de bom barst.
Hoe je het wend of keert, wij zullen winnen.
Ga nu maar lekker slapen, de band met koekjes begint om 7:00 weer te lopen!
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 00:38:33 #79
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24150793
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Slappeling ben je (dit kan niemand ontkennen in dit topic) als er iemand de nederlandse taal goed beheerst ben ik het wel.
Dit is een forum, geen sollicitatiebrief.
Oh, op een forum is geen goede taalbeheersing vereist om je zinnig en zinvol uit te drukken, zonder te vervallen in dom geblaat over schoentjes en kleertjes? Je bent een schande voor ieder intelligent wezen dat rechts georienteerd zou willen denken.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24150801
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Al Sadr, Napoleon, Jezus, George Bush, het mag allemaal. Ga maar mee met die aardige meneren in die witte pakken
Wat jij wilt, je mocht willen dat je mij was.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 23 december 2004 @ 00:39:21 #81
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24150806
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:27 schreef JohnDope het volgende:
Moet jij is opletten, ik ben een beetje uit hetzelfde hout gesneden als Al Sadr.
Leeg, lichtgewicht balsahout bedoel je?
pi_24150859
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh, op een forum is geen goede taalbeheersing vereist om je zinnig en zinvol uit te drukken, zonder te vervallen in dom geblaat over schoentjes en kleertjes? Je bent een schande voor ieder intelligent wezen dat rechts georienteerd zou willen denken.
Weet je wat het met mensen zoals jij is..... Kom je ze op een forum tegen, dan hebben ze het hoogste woord tegen je.... Kom je ze in het echt tegen dan zijn ze poeslief tegen je en zeggen ze, dat ze het allemaal "maar internet is" en je het niet zo serieus moet nemen en dat het allemaal maar geintjes waren.
(Ik zit al 7 jaar op internet, ik heb dit wel eens in het echt meegemaakt en om eerlijk te zijn ben ik zwaar gematigd, ik heb wel eens klappen zien vallen in openbare gelegenheden vanwege chatboxxen).
pi_24150877
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat jij wilt, je mocht willen dat je mij was.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:43:33 #84
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24150893
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:35 schreef Kaalhei het volgende:

Denkt men dat het oude wapen weer haar vruchten gaat afwerpen? Zal er weer een gek opstaan en Wilders proberen om te leggen, de kans is groot als het zo doorgaat.
Ach ja, de demonisatie-troef komt weer naar voren. Die is al zovaak verkeerd gebruikt (nu weer) dat het onderhand geen betekenis meer heeft.

Het uiten van kritiek op meningen (zoals Wilders ook vaak genoeg doet) lijkt mij ook heel normaal. Maar wrs is een andere mening wat moeilijker te verdragen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 00:43:46 #85
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24150898
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Weet je wat het met mensen zoals jou is..... Kom je ze op een forum tegen dan hebben ze het hoogste woord tegen je.... Kom je ze in het echt tegen dan zijn ze poeslief tegen je en zeggen ze dat ze het allemaal dat het "maar internet is" en je het niet zo serieus moet nemen en dat het allemaal maar geintjes waren.
(Ik zit al 7 jaar op internet, ik heb dit wel eens in het echt meegemaakt en om eerlijk te zijn ben ik zwaar gematigd, ik heb wel eens klappen zien vallen in openbare gelegenheden vanwege chatboxxen).
Ik wens jou niet tegen te komen op de plaatsen waar ik kom. Ik denk dat de bewaking je echter wel een kop koffie zal aanbieden alvorens de mannen in blauwe dan wel witte pakken je komen ophalen.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:44:12 #86
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24150904
quote:

[..]

Weet je wat het met mensen zoals jij is..... Kom je ze op een forum tegen dan hebben ze het hoogste woord tegen je.... Kom je ze in het echt tegen dan zijn ze poeslief tegen je en zeggen ze dat ze het allemaal dat het "maar internet is" en je het niet zo serieus moet nemen en dat het allemaal maar geintjes waren.
Zeven jaar op internet!
May I touch you, please?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24150911
quote:

[..]

Weet je wat het met mensen zoals jij is..... Kom je ze op een forum tegen, dan hebben ze het hoogste woord tegen je.... Kom je ze in het echt tegen dan zijn ze poeslief tegen je en zeggen ze dat ze het allemaal dat het "maar internet is" en je het niet zo serieus moet nemen en dat het allemaal maar geintjes waren.
Ik begrijp niet waarom je dit zegt. Ben je voornemens hem 'in het echt' op te zoeken?
pi_24150920
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik wens jou niet tegen te komen op de plaatsen waar ik kom. Ik denk dat de bewaking je echter wel een kop koffie zal aanbieden alvorens de mannen in blauwe dan wel witte pakken je komen ophalen.
Kijk dat bedoel ik, ik weet dat ik boven mensen zoals jij sta in deze maatschappij, ik heb totaal geen kapsones, ik heb respect voor de grootste nerd. Maar als iemand zoals jij mij zo hard beledigt, dan zal ik jou ook eerlijk de waarheid vertellen
Baas Boven Baas.
pi_24150934
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom je dit zegt. Ben je voornemens hem 'in het echt' op te zoeken?
Ga weg man met je illusies. Ik ben wijs ik sta boven hem.
Probeer nou niet de boel op te fokken, relax.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 00:47:05 #90
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24150949
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik, ik weet dat ik boven mensen zoals jij sta in deze maatschappij, ik heb totaal geen kapsones, ik heb respect voor de grootste nerd. Maar als iemand zoals jij mij zo hard beledigt, dan zal ik jou ook eerlijk de waarheid vertellen
Baas Boven Baas.
Oeh, nu ben ik bang zeg.

Ventje, moet ik je moeder even bellen?
  donderdag 23 december 2004 @ 00:48:35 #91
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24150981
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ach ja, de demonisatie-troef komt weer naar voren. Die is al zovaak verkeerd gebruikt (nu weer) dat het onderhand geen betekenis meer heeft.
Volkert van de Graaf heeft zelf verklaard dat hij beinvloed werd door personen in de media, u allen wel bekend.
quote:
Het uiten van kritiek op meningen (zoals Wilders ook vaak genoeg doet) lijkt mij ook heel normaal. Maar wrs is een andere mening wat moeilijker te verdragen.
Nee, de crux is dat men Wilders de mond probeert te snoeren op een juridische manier. Kritiek is geen probleem uiteraard, het gaat erom dat ze hem gewoon willen verbieden zijn mening te uiten.
pi_24151016
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oeh, nu ben ik bang zeg.

Ventje, moet ik je moeder even bellen?
Je hoeft niet bang te zijn, als je maar in ziet dat je onder mij staat in de voedselketen
En jij bent laf je hebt niet eens een leeftijd in je profiel staan, ik zal je maar uit de droom helpen ik woon al een jaar of 8 niet meer bij me moeder....

Ennuh als je je al Aaahikwordgek noemt dan moet je wel heel achterlijk zijn om mij eerder dan jezelf naar een gekkenhuis door te verwijzen.

Amen
pi_24151048
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je hoeft niet bang te zijn, als je maar in ziet dat je onder mij staat in de voedselketen
Bedoel je dat hij aan het eind van de band met koekjes staat o.i.d
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 00:52:52 #94
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24151061
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En jij bent laf je hebt niet eens een leeftijd in je profiel staan, ik zal je maar uit de droom helpen ik woon al een jaar of 8 niet meer bij me moeder....

Ennuh als je je al Aaahikwordgek noemt dan moet je wel heel achterlijk zijn om mij eerder dan jezelf naar een gekkenhuis te verwijzen.

Amen
Ventje, begin eerst maar eens gezond voedsel tot je te nemen, want je praat poep met je voetbalverhaaltjes en je italiaanse schoentjes. Je bent voor mij een deurmat.
Hop hop, tandjes poetsen en het bedje in. Morgen mag je weer met je vriendjes spelen, mits je je pilletje wel op tijd inneemt.
pi_24151110
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ventje, begin eerst maar eens gezond voedsel tot je te nemen, want je praat poep met je voetbalverhaaltjes en je italiaanse schoentjes. Je bent voor mij een deurmat.
Hop hop, tandjes poetsen en het bedje in. Morgen mag je weer met je vriendjes spelen, mits je je pilletje wel op tijd inneemt.
Dat bedoel ik.... Virtueel gezien ben ik voor jou een deurmat, maar als we face2face hadden gestaan dan had je gezegd dat het "maar internet is" en dat je maar grapjes maakte en dat ik het niet zo serieus moest nemen.
Net wat ik al zei ik heb dit al eens eerder meegemaakt (Rendez Vous)
pi_24151117
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:48 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Volkert van de Graaf heeft zelf verklaard dat hij beinvloed werd door personen in de media, u allen wel bekend.
Onzin.
Hoe links de media ook moge zijn, Volkert was slim genoeg om zelf afwegingen te maken. Censuur is zo ontzettend fout!
quote:
Nee, de crux is dat men Wilders de mond probeert te snoeren op een juridische manier. Kritiek is geen probleem uiteraard, het gaat erom dat ze hem gewoon willen verbieden zijn mening te uiten.
Eens, maar ik denk dat we hier geen Belgische toestanden hoeven te verwachten.
Waar ik wel bang voor ben is de veiligheid van Wilders.
pi_24151159
Ik denk dat er wel een beetje opgeruimd mag worden, de meeste posts gaan inmiddels nergens meer over.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:57:58 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_24151174
Afijn, om weer eens terug ontopic te gaan, het is wel exemplarisch voor het niveau van de Nederlandse politici (of politieke cultuur) hoe er nu met Wilders om gesprongen wordt.

Zodra zo'n man zegt dat je bij mensen die de grondwet opzij zetten best wel even de grondwet opzij mag zetten, zou elk intelligent persoon snedig opmerken dat hij dan het eerste slachtoffer moet worden. Dat gebeurt echter niet, men laat het een beetje doormodderen, en op eens gaan ze moord en brand schreeuwen dat die Wilders toch helemaal gestoord is geworden en snel gestopt moet worden. Wat een echte gestoorde dan maar ter harte neemt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 00:58:35 #99
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24151186
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.... Virtueel gezien ben ik voor jou een deurmat, maar als we face2face hadden gestaan dan had je gezegd dat het "maar internet is" en dat je maar grapjes maakte en dat ik het niet zo serieus moest nemen.
Net wat ik al zei ik heb dit al eens eerder meegemaakt (Rendez Vous)
Je bedoelt Deja vue?

In werkelijkheid denk ik dat jij U tegen mij zegt, snotneusje.
  donderdag 23 december 2004 @ 00:58:54 #100
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24151191
IK vind de titel van het topic alleen al iets heel contradictionairs hebben. Hoe kunnen de ideeen van iemand die een relatief groot gedeelte (geschat 5%-20%) van de stemgerechtigden nu niet passen in een democratische rechtstaat? Kijk, ik ben het ook niet eens met het merendeel van de stemmen, maar ik ga ze ook niet verbieden om te stemmen op een partij die (deels) hun ideeen uitdraagt. Dat is juist de essentie van een democratie, het volk regeert. Kijk als we partijen vanwegen hun ideeen gaan uitsluiten, dan weet ik er nog wel een paar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')