Slappeling ben je (dit kan niemand ontkennen in dit topic) als er iemand de nederlandse taal goed beheerst ben ik het wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ga eerst de Nederlandse taal maar eens leren, praten we dan misschien weer eens verder.
Ga nu maar lekker slapen, de band met koekjes begint om 7:00 weer te lopen!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat het een kansloze cirkel van geweld is. Ons mannetje wordt doodgeschoten en een nieuwe rekruut van ons volgt hem op. Als die wordt weggeschoten dan staat er weer een nieuwe leider op. Zo gaat het door totdat we het niet meer pikken en de bom barst.
Hoe je het wend of keert, wij zullen winnen.
Oh, op een forum is geen goede taalbeheersing vereist om je zinnig en zinvol uit te drukken, zonder te vervallen in dom geblaat over schoentjes en kleertjes? Je bent een schande voor ieder intelligent wezen dat rechts georienteerd zou willen denken.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Slappeling ben je (dit kan niemand ontkennen in dit topic) als er iemand de nederlandse taal goed beheerst ben ik het wel.
Dit is een forum, geen sollicitatiebrief.
Wat jij wilt, je mocht willen dat je mij was.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al Sadr, Napoleon, Jezus, George Bush, het mag allemaal. Ga maar mee met die aardige meneren in die witte pakken![]()
Leeg, lichtgewicht balsahout bedoel je?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:27 schreef JohnDope het volgende:
Moet jij is opletten, ik ben een beetje uit hetzelfde hout gesneden als Al Sadr.
Weet je wat het met mensen zoals jij is..... Kom je ze op een forum tegen, dan hebben ze het hoogste woord tegen je.... Kom je ze in het echt tegen dan zijn ze poeslief tegen je en zeggen ze, dat ze het allemaal "maar internet is" en je het niet zo serieus moet nemen en dat het allemaal maar geintjes waren.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, op een forum is geen goede taalbeheersing vereist om je zinnig en zinvol uit te drukken, zonder te vervallen in dom geblaat over schoentjes en kleertjes? Je bent een schande voor ieder intelligent wezen dat rechts georienteerd zou willen denken.
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat jij wilt, je mocht willen dat je mij was.
Ach ja, de demonisatie-troef komt weer naar voren. Die is al zovaak verkeerd gebruikt (nu weer) dat het onderhand geen betekenis meer heeft.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:35 schreef Kaalhei het volgende:
Denkt men dat het oude wapen weer haar vruchten gaat afwerpen? Zal er weer een gek opstaan en Wilders proberen om te leggen, de kans is groot als het zo doorgaat.
Ik wens jou niet tegen te komen op de plaatsen waar ik kom. Ik denk dat de bewaking je echter wel een kop koffie zal aanbieden alvorens de mannen in blauwe dan wel witte pakken je komen ophalen.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat het met mensen zoals jou is..... Kom je ze op een forum tegen dan hebben ze het hoogste woord tegen je.... Kom je ze in het echt tegen dan zijn ze poeslief tegen je en zeggen ze dat ze het allemaal dat het "maar internet is" en je het niet zo serieus moet nemen en dat het allemaal maar geintjes waren.
(Ik zit al 7 jaar op internet, ik heb dit wel eens in het echt meegemaakt en om eerlijk te zijn ben ik zwaar gematigd, ik heb wel eens klappen zien vallen in openbare gelegenheden vanwege chatboxxen).
Zeven jaar op internet!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat het met mensen zoals jij is..... Kom je ze op een forum tegen dan hebben ze het hoogste woord tegen je.... Kom je ze in het echt tegen dan zijn ze poeslief tegen je en zeggen ze dat ze het allemaal dat het "maar internet is" en je het niet zo serieus moet nemen en dat het allemaal maar geintjes waren.
(Ik zit al 7 jaar op internet, ik heb dit wel eens in het echt meegemaakt en om eerlijk te zijn ben ik zwaar gematigd, ik heb wel eens klappen zien vallen in openbare gelegenheden vanwege chatboxxen).
Ik begrijp niet waarom je dit zegt. Ben je voornemens hem 'in het echt' op te zoeken?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat het met mensen zoals jij is..... Kom je ze op een forum tegen, dan hebben ze het hoogste woord tegen je.... Kom je ze in het echt tegen dan zijn ze poeslief tegen je en zeggen ze dat ze het allemaal dat het "maar internet is" en je het niet zo serieus moet nemen en dat het allemaal maar geintjes waren.
Kijk dat bedoel ik, ik weet dat ik boven mensen zoals jij sta in deze maatschappij, ik heb totaal geen kapsones, ik heb respect voor de grootste nerd. Maar als iemand zoals jij mij zo hard beledigt, dan zal ik jou ook eerlijk de waarheid vertellenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wens jou niet tegen te komen op de plaatsen waar ik kom. Ik denk dat de bewaking je echter wel een kop koffie zal aanbieden alvorens de mannen in blauwe dan wel witte pakken je komen ophalen.![]()
Ga weg man met je illusies. Ik ben wijs ik sta boven hem.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je dit zegt. Ben je voornemens hem 'in het echt' op te zoeken?
Oeh, nu ben ik bang zeg.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, ik weet dat ik boven mensen zoals jij sta in deze maatschappij, ik heb totaal geen kapsones, ik heb respect voor de grootste nerd. Maar als iemand zoals jij mij zo hard beledigt, dan zal ik jou ook eerlijk de waarheid vertellen![]()
Baas Boven Baas.
Volkert van de Graaf heeft zelf verklaard dat hij beinvloed werd door personen in de media, u allen wel bekend.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach ja, de demonisatie-troef komt weer naar voren. Die is al zovaak verkeerd gebruikt (nu weer) dat het onderhand geen betekenis meer heeft.
Nee, de crux is dat men Wilders de mond probeert te snoeren op een juridische manier. Kritiek is geen probleem uiteraard, het gaat erom dat ze hem gewoon willen verbieden zijn mening te uiten.quote:Het uiten van kritiek op meningen (zoals Wilders ook vaak genoeg doet) lijkt mij ook heel normaal. Maar wrs is een andere mening wat moeilijker te verdragen.
Je hoeft niet bang te zijn, als je maar in ziet dat je onder mij staat in de voedselketenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oeh, nu ben ik bang zeg.![]()
Ventje, moet ik je moeder even bellen?![]()
Bedoel je dat hij aan het eind van de band met koekjes staat o.i.dquote:Op donderdag 23 december 2004 00:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn, als je maar in ziet dat je onder mij staat in de voedselketen
Ventje, begin eerst maar eens gezond voedsel tot je te nemen, want je praat poep met je voetbalverhaaltjes en je italiaanse schoentjes. Je bent voor mij een deurmat.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn, als je maar in ziet dat je onder mij staat in de voedselketen
En jij bent laf je hebt niet eens een leeftijd in je profiel staan, ik zal je maar uit de droom helpen ik woon al een jaar of 8 niet meer bij me moeder....
Ennuh als je je al Aaahikwordgek noemt dan moet je wel heel achterlijk zijn om mij eerder dan jezelf naar een gekkenhuis te verwijzen.
Amen
Dat bedoel ik.... Virtueel gezien ben ik voor jou een deurmat, maar als we face2face hadden gestaan dan had je gezegd dat het "maar internet is" en dat je maar grapjes maakte en dat ik het niet zo serieus moest nemen.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ventje, begin eerst maar eens gezond voedsel tot je te nemen, want je praat poep met je voetbalverhaaltjes en je italiaanse schoentjes. Je bent voor mij een deurmat.![]()
Hop hop, tandjes poetsen en het bedje in. Morgen mag je weer met je vriendjes spelen, mits je je pilletje wel op tijd inneemt.![]()
Onzin.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:48 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Volkert van de Graaf heeft zelf verklaard dat hij beinvloed werd door personen in de media, u allen wel bekend.
Eens, maar ik denk dat we hier geen Belgische toestanden hoeven te verwachten.quote:Nee, de crux is dat men Wilders de mond probeert te snoeren op een juridische manier. Kritiek is geen probleem uiteraard, het gaat erom dat ze hem gewoon willen verbieden zijn mening te uiten.
Je bedoelt Deja vue?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... Virtueel gezien ben ik voor jou een deurmat, maar als we face2face hadden gestaan dan had je gezegd dat het "maar internet is" en dat je maar grapjes maakte en dat ik het niet zo serieus moest nemen.
Net wat ik al zei ik heb dit al eens eerder meegemaakt(Rendez Vous)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |