Leuk voor m!quote:Albers to be announced as Minardi driver
On Thursday Christijan Albers will be announced as Minardi Formula One driver by the team at a press conference in Amsterdam. The rumours were pretty strong since last week that the Dutchman was about to sign a contract with the team, but the deal will be finally announced on Thursday.
Albers tested with Minardi at the beginning of the month in Misano. A week later he tested with Jordan at Jerez. The press conference, organised by the Italian team, will be held in a hotel in Amsterdam at 13.00 CET.
Ja, van Webber en Alonso hebben we ook niks meer gehoord nadat ze bij Minardi reden.quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Klonk het volgende:
noem mij maar gekke harry maar ik snap echt niet waarom je van een topteam in het DTM overstapt naar een baggerteam in de F1
Fernando Alsonso en Mark Webber reden hun eerste seizoen in een Minardi, waar rijden ze nu?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:57 schreef Klonk het volgende:
noem mij maar gekke harry maar ik snap echt niet waarom je van een topteam in het DTM overstapt naar een baggerteam in de F1
Mazzel en geluk? Volgens mij zijn ze gewoon goed.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:04 schreef Klonk het volgende:
ja, ok dan zijn er een paar die mazzel en geld hebben gehad, maar goed ik vind albers een arrongante korpsbal, dus waar maar ik me uberhaupt druk over
In de Jordanquote:Op woensdag 22 december 2004 18:10 schreef JPM01 het volgende:
laat albers maar lekker in die bak rond rijden, robert rijdt hem aan gort![]()
Ik heb stille hoop op dit jaar. Maar grote kans dat het idd niet luktquote:Op woensdag 22 december 2004 18:27 schreef IkWilbert het volgende:
Nee, nog nooit eerder 2 nederlanders in f1 gehad.... zou wel mooi zijn maar zie het niet gebeuren.
Ga ervan uit dat Doornbos de vrijdagtester bij Jordan wordt. Volgend jaar dan races rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |