quote:Zender Tien gaat op in RTL
Door MARK LANGESLAG
CANNES - De zender Tien van John de Mol gaat op in RTL Nederland. De deal tussen beide partijen is rond, bevestigen verscheidene goed ingevoerde omroepbronnen. Het contract tussen Talpa en RTL kan op ieder moment worden getekend. SBS, dat ook in de race was voor tv-zender Tien, is definitief afgevallen.
Deze zomer al verhuizen De Mols succesvolle tv-programma’s als Gooische Vrouwen en Deal or No Deal, alsmede het eredivisievoetbal naar RTL. Ook brengt de mediatycoon marktleider Radio 538 in bij RTL. In ruil daarvoor verwerft hij een belang in RTL Nederland. Het zou gaan om 25 tot 30 procent.
.....
Het eredivisievoetbal, dat voor een jaar meeverhuist naar RTL, krijgt een plek op RTL4. De Mol had een contract voor drie jaar met de eredivisieclubs, waarvan hij er twee heeft gebruikt.
......
Voor Wilfred Genee zijn de druiven heel zuur. De presentator van De Wedstrijden op Tien mag van de RTL-directie niet met het voetbal mee verhuizen naar RTL 4. Zij hebben Genee nog niet vergeven dat hij in 2005 naar Talpa overstapte, terwijl hij kort daarvoor een contract met RTL had getekend.
De camera's enzo worden toch door 'n aparte BV geregeld? Eyeworks ofzo was dat toch? Die deden ook die statistiekjes enzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:30 schreef Stpan het volgende:
Gelukkig heeft RTL ook het 16/9 breedbeeld kanaal als huisstijl, dus gaan we niet terug naar de NOS-middeleeuwen. Laten we hopen dat het aantal camera's per wedstrijdsamenvatting ook gelijk blijft.
De tender zelf stelt ook nog voorwaarden hoor. Volgens mij was één daarvan dat een samenvatting in één stuk getoond moet worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Leuk man ! Bij RTL mogen ze wel wedstijden onderbreken voor commercials (vallen wat dat betreft niet onder de NL Mediawet). Ben benieuwd hoeveel reclame ze weten te proppen in een samenvatting van 10 minuten.
de vrijdagavond wedstrijd onderbreken ze toch ook alleen maar in de rust voor reclamequote:Op woensdag 18 april 2007 10:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Leuk man ! Bij RTL mogen ze wel wedstijden onderbreken voor commercials (vallen wat dat betreft niet onder de NL Mediawet). Ben benieuwd hoeveel reclame ze weten te proppen in een samenvatting van 10 minuten.
Ja idd wat een gezeur en de UEFA cup toch ook. Net alsof ze middenin een samenvatting van een kwartier een reclame brake monteren.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de vrijdagavond wedstrijd onderbreken ze toch ook alleen maar in de rust voor reclame
Ze zullen wel veel mensen van Tien meenemen. Denk aan Humberto Tan en Jan-Joost van Gangelen. En hopenlijk ook Jan Mulder en Jan van Halst.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef Bullebak het volgende:
Ze hebben echt niemand binnen de RTL-crew die het goed zou kunnen doen![]()
Humberto was ik vergeten!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze zullen wel veel mensen van Tien meenemen. Denk aan Humberto Tan en Jan-Joost van Gangelen. En hopenlijk ook Jan Mulder en Jan van Halst.
Hij zou nog naar Sport1 kunnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:20 schreef rubbereend het volgende:
voor Genee is het ook wel ff einde carriere want alleen SBS blijft nog eventueel voor hem over en dat is geen optie
Zn contract wordt gewoon afgekocht hoor, hij kan wel een paar jaartjes op een eiland zittenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
"Genee, bedankt voor het presenteren, een goedenavond, dag".
Z'n ex-vriendin is toch Arubaanse?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Zn contract wordt gewoon afgekocht hoor, hij kan wel een paar jaartjes op een eiland zitten![]()
Baal er alleen al van dat ik die rotkop van een Johan Derksen nu waarschijnlijk regelmatig zal tegenkomen, als ik eredivisievoetbal wil zien.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef Bullebak het volgende:
Ze hebben echt niemand binnen de RTL-crew die het goed zou kunnen doen![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Wooldoor het volgende:
en dat zeikwijf van een Barbera Barend
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:27 schreef Consigliere het volgende:
ik hoop dat Jantje van Halst een belangrijke functie gaat krijgen... Hij is de koning van de analisten
JDquote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Baal er alleen al van dat ik die rotkop van een Johan Derksen nu waarschijnlijk regelmatig zal tegenkomen, als ik eredivisievoetbal wil zien.
Dat zou echt een ramp zijn. JD met zijn roddelnieuwsquote:Op woensdag 18 april 2007 15:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, zal nu wel Babs, JD en Van Der Gijp worden op de zondagavond.
En zijn AZ-hossanna verhalen. Misschien krijgt Dirk Scheringa nog een prominente rol in het gebeurenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zou echt een ramp zijn. JD met zijn roddelnieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |