that is..... the correct answer.. Bukgeit 1+quote:Op donderdag 23 december 2004 00:29 schreef bukgeit het volgende:
De broer van The Edge, Dick Evans. Die vertrok om de Virgin Prunes op te richten.
Jazeker.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:29 schreef ranja het volgende:
He GLO had je eigenlijk nog gezien dat je die Siouxsie-vraag wel goed had, laatst?
Dat lijkt me echt een tekst voor Peaches. Maar daar ken ik geen singles vanquote:Op donderdag 23 december 2004 00:33 schreef bukgeit het volgende:
Een andere dick: in welk nummer dat dit jaar op single verscheen zit de volgende regel tekst:
Suck my dick, suck my fucking dick
Mijn vraag was ook wel erg moeilijk. Ik zal voortaan een wat makkelijkere vragenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik gok blijkbaar ook wel 's goed.
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:43 schreef ranja het volgende:
Gokje op !!! al is het wel een vrij korte titel dan
Loop ik m'n collectie Frans nog ff door, blijk ik een cd van hun te hebben! Mét Le Lion Est Mort Ce Soir erop...!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:22 schreef Neva het volgende:
pow wow ::?
Volgens mij zijn ze nog wel te bestellen.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:48 schreef ranja het volgende:
Ik heb !!! volgens mij 2 of 3 keer op de luisterpaal beluisterd, erg ziten twijfelen. Maar ja, vind de singles maar eens
Zie mijn ontdekking c.q. bekentenis hierboven...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:38 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook wel erg moeilijk. Ik zal voortaan een wat makkelijkere vragen![]()
Hahaha, geweldig.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Loop ik m'n collectie Frans nog ff door, blijk ik een cd van hun te hebben! Mét Le Lion Est Mort Ce Soir erop...!
Gelukkig heb elk nadeel z'n voordeel: ik weet nu tenminste dat ze niet uit Frankrijk komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |