Nouk misschien kun je je toch beter van het GPD distancieren .. zie het gevalletje PP en het gevalletje weber (ohnee dat was de pinas)quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:47 schreef Nouk het volgende:
Ik wel aan t feit dat ik net heb geconstateerd dat ik nog 6!!!!!!!!!!! herren moet halen. En dan is het pas december.
Have fun enzo!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zal nu maar genieten van m'n vakantie want volgend jaar juli en augustus zit ik weer te blokken. Volgend jaar december pas week vakantie dus!
Nou dan zal ik er idd maar ff goed van genieten.
Neh want op de taxi moest ik net zolang wachten...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja geef die klas genoot maar weer op de schuld
Fok verneukt m'n studie, echt waar.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouk misschien kun je je toch beter van het GPD distancieren .. zie het gevalletje PP en het gevalletje weber (ohnee dat was de pinas)
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zal nu maar genieten van m'n vakantie want volgend jaar juli en augustus zit ik weer te blokken. Volgend jaar december pas week vakantie dus!
Nou dan zal ik er idd maar ff goed van genieten.
Die van mij ook! Net zoals de kroeg en de tv... Maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid enzo.quote:
niemand zag de filosofische/logische probleemstelling van gödel !quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Deze zin is niet juist
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die van mij ook! Net zoals de kroeg en de tv... Maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid enzo.
Hoe doe ik dat dan al die jaren .. veel posten en studies halenquote:
Doe eens een echte studie man! In plaats van die Bassie en Adriaan opleidingen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan al die jaren .. veel posten en studies halen
Ik ben gewoon goed![]()
adriaan is acrobaat en bassie is een clownquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe eens een echte studie man! In plaats van die Bassie en Adriaan opleidingen!
Het optimisme van je stijgt je nu ff in je bol hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan al die jaren .. veel posten en studies halen
Ik ben gewoon goed![]()
ik kan er niks aan doen dat jouw sarcsmemeter te weinig uitslaat bij deze opmerkingquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het optimisme van je stijgt je nu ff in je bol hoor.
Er bestaan ook PI's.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat jouw sarcsmemeter te weinig uitslaat bij deze opmerking
ahaa ik dus ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:23 schreef Cynic het volgende:
Nooit van gehoord BB...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |