Dunno, stond zelfs een mannetje van de Arriva voor niks bij de bushalte te wachten, dus lijkt me niet echt...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
kersvakantie?
gaat de inter, Q of agllo liner wel dan (hoe heten die dingen tegenwoordig ?)quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dunno, stond zelfs een mannetje van de Arriva voor niks bij de bushalte te wachten, dus lijkt me niet echt...
Wel een nazi streek...
Ook nog 3 kwartier wachttijd op de taxi
Dunno... Qliner is tegenwoordig ook arriva... Dus ik vermoed dat ik ben aangewezen op de treinquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gaat de inter, Q of agllo liner wel dan (hoe heten die dingen tegenwoordig ?)
Station dus...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef Zwansen het volgende:
Ja gaat toch nie met de taxi naar Emmen he!
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dunno... Qliner is tegenwoordig ook arriva... Dus ik vermoed dat ik ben aangewezen op de trein
Ik ga wel slapen...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]grun zwolle emmen .. heb je een boek bij je ?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En ik neem het baggerboek ook mee...
Te belachelijk voor woorden...quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden...
Als ik ooit geld heb, koop ik die hele arriva op en ontsla ik alle luie buschauffeurs...
Nee ik neem nieuwe niet luie buschauffeurs aan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waardoor de andere overwerkt raken en gaan staken
Ik heb al geregeld dat m'n zusje het even meldt in het topic hier als ik dood ben. Zijn jullie iig op de hoogte. Verder leef ik nog en vervreem ik me helemaal niet van t GPD!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Zwansen het volgende:
Best vaag, stel dat iemand dood gaat van het GPD, Nouk in dit geval bijvoorbeeld, zullen we er dan ooit achter komen? Ja vast wel maar wanneer...
Ik kots op de Arriva...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:27 schreef Nouk het volgende:
Van alinea's hebben ze ook nog nooit gehoord op de VU. Ik kots op de VU, echt.
Ik moet nu wel een uur omreizenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:40 schreef Nouk het volgende:
Ach ja. Die mensen hebben geluk, die zijn tenminste niet naar de VU geweest.
ja geef die klas genoot maar weer op de schuldquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik moet nu wel een uur omreizen
En ik ben al meer dan een uur later omdat ik ff op mijn klasgenoot moet wachten
Goed punt. Ik zal nu maar genieten van m'n vakantie want volgend jaar juli en augustus zit ik weer te blokkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:48 schreef Zwansen het volgende:
Ach Nouk, maak je nie druk. Het is nu vakantie! Komt volgend jaar wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |