My 100 Children?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:07 schreef Sugar het volgende:
Ben dus op zoek naar titel van een film. Kan 'm alleen heel minimaal omschrijven.
Tis 'n soort docu-film over kinderen in Israel, draaide in 2002 of 2003 in filmhuizen!
HELLUP!!!
Simonequote:joostbruijsten - vrijdag 25 februari 2005 @ 21:36
-
een paar jaar terug heb ik een film gezien die ongeveer zo ging
iemand kon met de computer een perfecte simulatie maken van een vrouw, waarvan iedereen dacht dat zij echt was. hij zei dat het ook zo was. alleen toen wilde iedereen haar ontmoeten maar dat kon dus niet. hij zat altijd te werken in een hele grote hal met alleen maar een paar beeldschermen en computers.
de film had een meisjesnaam
weet iemand hoe deze film heet die ik bedoel?
Ja, in weird science kwam er ook een echt vrouw uit de computer, dus die kan het niet zijn... Ondanks de vele reacties op het vorige topic...quote:
In dit topic worden er veel genoemd.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:28 schreef animuz1 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een film. Eigelijk meerdere films die je kan vergelijken met Jet Li, Bruce Lee, Jean claude van Damme, Jackie Chan en een half jaar geleden was die film die "Ong-bak" heette die ook in de bios draaide erg mooi.
Ik zoek dus eigelijk martial arts films waar dus echt veel in word gevochten (het liefst films zonder geweren).
Ik heb denk ik alle films van die filmsterren die hierboven genoemd zijn wel gezien, dus zoek ik films van andere bekende/onbekende filmsterren.
Someone Is Watchingquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:51 schreef Tania18 het volgende:
Een aantal jaar geleden heb ik een film gezien die nogal lijkt op de nieuwe film met Robert de Niro 'Hide and seek.' Het gaat over een klein jongetje en zijn moeder en die moeder denkt van haar zoon dat hij een denkbeeldig vriendje heeft. Uiteindelijk blijkt dit vriendje niet denkbeeldig te zijn, maar een misvormde buurjongen die via een geheime ingang in het huis kan komen (en zich verstopt in de kast op de kamer van het jongetje). Iemand enig idee hoe deze film heet?
Dank jequote:
Jayce and the Wheeled Warriorsquote:Op maandag 7 maart 2005 19:36 schreef Dazzling het volgende:
hoi ik zoek de naam van een tekenfilm serie die zich afspeelde in de ruimte
het waren planten die konden rijden (monsters) en een spaceship erbij
Misschien Out of this Worldquote:Op maandag 7 maart 2005 19:40 schreef Dazzling het volgende:
ik zoek ook de titel van een serie die begin met een meisje op de vensterbank die naar de maan zit te kijken
is iets van 10 a 15 jaar oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |