quote:Feyenoord aast op Ishiaku
2004-12-27, 11:30
Door: Jelmer Geerds
Feyenoord jaagt samen met Club Brugge op de handtekening van Manaseh Ishiaku. De 22-jarige spits van La Louvière scoorde in de eerste seizoenshelft acht maal en hoeft slechts 125.000 euro te kosten.
Ook Club Brugge maakt serieus werk van de Nigeriaan. De Belgische topclub wil Ishiaku nog voor het einde van de winterstop contracteren. Brugge houdt rekening met het vertrek van Rune Lange en/of Bosko Balaban.
Ishiaku kwam op 17-jarige leeftijd naar Belgie om te gaan spelen voor SV Roeselare. De jonge spits kende aanvankelijk wat aanpassingsproblemen maar is inmiddels gesettled in Vlaanderen.
Lijkt nu definitief te zijn...quote:27-12-2004: Transfer Buffel naar Rangers nu wel rond; 3,5 miljoen euro
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de Belgische krant Het Gazet van Antwerpen is de overstap van Thomas Buffel naar Glasgow Rangers nu wel zo goed als volledig rond. De Schotten zijn bereid om 3,5 miljoen euro te betalen voor de aanvallende middenvelder.
Volledig in orde is het nog niet want Buffel zelf moet nog de laatste puntjes op de i zetten met de club. Dit kan overigens nog wel een paar dagen duren, want Buffel is momenteel voor een korte vakantie in Parijs. Maar nu lijkt de transfer dan toch door te gaan. Ook Tottenham Hotspur had concrete interesse.
Ik geloof dat jij niet op hebt zitten letten vorig jaarquote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hou toch op zeg!!! Ben jij wel fan van feyenoord?
Die gast heeft vorig jaar al niks gepresteert en dit jaar mag hij niet eens op de bank zitten. En meer dan terecht want dat soort spelers maken een club juist kapot. Feyenoord heeft jarenlang wanbeleid gevoert met spelers als schuiteman, zwijneberg, vd berg, schreuder en noem maar op.
Jij bent net zo dom als het bestuur van Feyenoord. En je wil dus gewoon spelers kopen om het kopen. En dan kijk je niet of je het team beter maakt, want je maakt geen enkel team beter met fortes.
HIj kost gewoon altijd nog geld. Plus ik wil kwaliteit en geen kwantiteit. Linksback nummer 6 in de selecti vind ik weer overbodig. En voor het komende half jaar heb je die nietsnut al helemaal niet nodig. Het is zonde om iemand te halen terwijl het seizoen al verloren is. Tenzij het echt een versterking is dan kan je hem al aantrekken.quote:Op maandag 27 december 2004 12:35 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet op hebt zitten letten vorig jaarHij was de defensieve uitblinker bij AZ vorig jaar. Maar zoals ik al zei: Alleen eventueel halen als er niemand anders komt. Tuurlijk, als mensen als Simic of Tudor ook echt komen (wat niet zal gebeuren), dan heb je hem inderdaad niet nodig. Maargoed, ik heb persoonlijk geen vertrouwen in Mtiliga en Basto. En als tijdelijke oplossing (dus wanneer er geen betere gehaald kunnen worden) voor een half jaar vind ik het niet slecht.
Maar vertel jij anders even wie Feijenoord voor de linksback positie moet kopen of vanuit de jeugd door moet laten stromen? Of wou je van Haaren er nog eens neerzetten? Opzich goede voetballer, maar die is iedere keer weer geblesseerd na twee wedstrijden, en is op dit moment ook nog geblesseerd. Of wou je Mtiliga daar laten staan?
En ik ben niet van het 'kopen om te kopen'. Hij is trouwens gratis. En ik denk dat hij juist wel het team beter maakt omdat hij een zeer stabiele speler (qua vorm) is met ervaring en een mond.
Nogmaals: Wie zou je dan op die plek willen zien spelen? Enige oplossing binnen het team zou, wat mij betreft, zijn om Bosschaart linksback te zetten, maar dat schijnt Gullit niet te willen doen.quote:Op maandag 27 december 2004 12:53 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
HIj kost gewoon altijd nog geld. Plus ik wil kwaliteit en geen kwantiteit. Linksback nummer 6 in de selecti vind ik weer overbodig. En voor het komende half jaar heb je die nietsnut al helemaal niet nodig. Het is zonde om iemand te halen terwijl het seizoen al verloren is. Tenzij het echt een versterking is dan kan je hem al aantrekken.
Maar fortes was vorig seizoen juist al een van de mindere spelers. Misschien dat een leek hem goed vond maar ik vond het altijd al een bedroevend zwakke speler. En vorig seizoen vond ik hem ook erg matig.
ja bosscchaart vind ik ook de enige optie. En ook vooral vanwege het feit dat hij op het middenveld geen toegevoegde waarde heeft. Hij maakt het team totaal niet beter en hij komt helaas gewoon tekort op dit niveau.quote:Op maandag 27 december 2004 12:58 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nogmaals: Wie zou je dan op die plek willen zien spelen? Enige oplossing binnen het team zou, wat mij betreft, zijn om Bosschaart linksback te zetten, maar dat schijnt Gullit niet te willen doen.
daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 27 december 2004 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Simic en Tudor zou ik in ieder geval niet halen, die zijn duur en hebben volgens mij niet echt meer de drive om Feyenoord weer omhoog te stuwen.
Je leest niet goed, meidquote:Op maandag 27 december 2004 14:05 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens.
Ik heb liever dure spelers die veel kwaliteit hebben dan weer een leger van pisnichten waar het team niet beter van wordt.
ik lees wel degelijk goed. En er staat duidelijk dat een van jouw argumenten zijn dat tudor en simic duur zijn en dat je ze niet moet halen.quote:
Vaduz zei het, en hij zegt dat ze omdat ze duur zijn én dat ze de juiste instelling misschien niet hebben.quote:Op maandag 27 december 2004 14:25 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik lees wel degelijk goed. En er staat duidelijk dat een van jouw argumenten zijn dat tudor en simic duur zijn en dat je ze niet moet halen.
jij leest ook niet goed want ik zei dat hij een van zijn argumenten is dat ze duur zijn. Hij noemt er twee en dat ze duur zijn is daar een van.quote:Op maandag 27 december 2004 14:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vaduz zei het, en hij zegt dat ze omdat ze duur zijn én dat ze de juiste instelling misschien niet hebben.
onzin.quote:Op maandag 27 december 2004 14:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees wel goed, want het feit dat je ongemotiveerde spelers haalt voor veel geld, heeft toch wel wat met elkaar te maken
Daarmee wordt volgens mij gedoelt op Fernando Ricksen.quote:Op maandag 27 december 2004 15:40 schreef Cart_man het volgende:
Twi, op jou inzichtloze posts zitten we niet te wachten.
Neemt niet weg dat je gelijk hebt
Gaat ook een zeer hardnekkig gerucht rond dat er een speler bij Feijenoord heeft getekend, welke uitkwam (komt?) voor het NL elftal. Wordt het Bogarde dan lever ik mijn seizoenskaart in.
Hij heeft wel gelijk, zoals Cart_man zegtquote:Op maandag 27 december 2004 15:45 schreef Erasmusch het volgende:
twi, d'r gaat niemand happen, dus tyft lekker op.
quote:Op maandag 27 december 2004 16:20 schreef Sloggi het volgende:
Ricksen zal in ieder geval wel beter zijn dan Song en Gyan.
hij is toch een rechtsback?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |