Maar zo is het toch altijd?quote:Op woensdag 22 december 2004 15:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat Ajax het liet afweten, want op meer dan blind en ongefundeerd supportersenthousiasme waren die voorspellingen niet gebaseerd.
Dat dacht ik ook. Maar volgens de KNVB geldt die regel dus niet. Het is dus punten & daarna doelsaldo. Is dat gelijk dat was het tijd voor een beslissingswedstrijd (mocht die situatie er zijn aan het eind van het seizoen).quote:Op woensdag 22 december 2004 14:21 schreef PJORourke het volgende:
Maar AZ heeft toch meer gescoord? Lijkt me logisch dat AZ dan boven jullie staat.
En de rest is bij voorbaat kansloos?!quote:Op woensdag 22 december 2004 15:19 schreef PyTh het volgende:
Maar zo is het toch altijd?
Als PSV bovenaan staat is dat omdat ajax het laat afweten.
Als ajax bovenaan staat is het omdat PSV het laat afweten.
Soms verdrink je wel eens in de regels... Ik bedoel, de UEFA heeft zus, de FIFA heeft zo, en de KNVB heeft weer wat anders...quote:Op woensdag 22 december 2004 15:21 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar volgens de KNVB geldt die regel dus niet. Het is dus punten & daarna doelsaldo. Is dat gelijk dat was het tijd voor een beslissingswedstrijd (mocht die situatie er zijn aan het eind van het seizoen).
Nee, maar de meeste keren gaat het toch om die twee. Niets tegen Feyenoord, maar die zijn soms een beetje onderhevig aan diepe dalen, terwijl Ajax en PSV die wat minder hebben. (Al herinner ik me nog wel de 6e plaats van Ajax een aantal jaar terug.)quote:En de rest is bij voorbaat kansloos?!
en PSV is al jaren niet lager geeindigd dan een 3e plaatsquote:Op woensdag 22 december 2004 15:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Soms verdrink je wel eens in de regels... Ik bedoel, de UEFA heeft zus, de FIFA heeft zo, en de KNVB heeft weer wat anders...
[..]
Nee, maar de meeste keren gaat het toch om die twee. Niets tegen Feyenoord, maar die zijn soms een beetje onderhevig aan diepe dalen, terwijl Ajax en PSV die wat minder hebben. (Al herinner ik me nog wel de 6e plaats van Ajax een aantal jaar terug.)
Klopt ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en PSV is al jaren niet lager geeindigd dan een 3e plaats
het tussenjaar met Robsonquote:Op woensdag 22 december 2004 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt ja.
Laatste keer was (als ik me niet vergis) in seizoen 1998/1999.
Cultheld is inderdaad een voorbeeld voor velen, nog niet zo lang geleden wist hij zeker dat PSV alleen nog punten zou kunnen verspelen tegen AZ. Een wijs man, dat is het!quote:Op woensdag 22 december 2004 02:24 schreef rubbereend het volgende:
dat klopt cultheld, er is zelden iemand positiever dan jij bent!
Nee absoluut niet, toen Alex, Cocu en Farfán rond waren wist ik het zeker. De komst van die drie spelers heeft namelijk voor een kwaliteits-as in het team gezorgd en aangezien ik alle drie de spelers al vaak zat had zien spelen wist ik gewoon dat deze spelers precies die spelers waren die PSV nodig hadquote:Op woensdag 22 december 2004 15:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat Ajax het liet afweten, want op meer dan blind en ongefundeerd supportersenthousiasme waren die voorspellingen niet gebaseerd.
Ja, dat was 98/99. En het scheelde niet veel of we waren 5de geworden dat jaar, maar dat is al pas geleden aan bod gekomen.quote:
och ja...quote:
1. En dan ook nog een paar Braziliaantjes van wie ik de namen niet eens meer weetquote:Op woensdag 22 december 2004 16:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
och ja...
Met topspelers als Abel Xavier, Tomek 'De Neus' Iwan, Davy Oyen en Skerla
brrrrrr
maar ook met Khokhlov, Kolkka, Nilis, Rommedahl en Van Nistelrooij ook al geloof ik.![]()
Bedankt Zapper,quote:
It wasn't me.quote:Een supporter heeft van PSV een stadionverbod gekregen naar aanleiding van het gooien van een aansteker op het veld tijdens de wedstrijd PSV - Roda JC.
Een vergelijkbare actie van een toeschouwer in de wedstrijd PSV - Arsenal leverde de club van de UEFA een boete van bijna 2.000 euro op. Hiervan loopt nog steeds het onderzoek naar de verantwoordelijke supporter.
Een incident bij AS Roma eerder dit seizoen - waarbij scheidsrechter Frisk geraakt werd - leidde zelfs tot het spelen zonder publiek in de daarop volgende Champions League-wedstrijd. "PSV zou het daarom bijzonder waarderen als supporters hun club niet zouden willen benadelen door dit soort acties. Dit is de tweede keer in korte tijd", aldus Manager Veiligheidszaken Frank Wijnveld in een reactie.
Indien een boete vanuit de KNVB volgt voor dit incident bij PSV - Roda JC zal de boete door PSV - zoals bepaald in het Huishoudelijk Reglement Philips Stadion - verhaald worden op de betreffende supporter. Aan het stadionverbod is nog geen termijn verbonden.
Een groot ziener. Ook nooit te beroerd om zijn mening 180 graden te draaien, indien nodig.quote:Op woensdag 22 december 2004 16:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Cultheld is inderdaad een voorbeeld voor velen, nog niet zo lang geleden wist hij zeker dat PSV alleen nog punten zou kunnen verspelen tegen AZ. Een wijs man, dat is het!
Toch nog iemand die de moeite neemt om op mijn zeer interessante post te reageren.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Een groot ziener. Ook nooit te beroerd om zijn mening 180 graden te draaien, indien nodig.
Ik krijg nou nog plaatsvervangende schaamte als ik aan dat seizoen terug denk. Kom op hee, Feijenoord kampioen.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt ja.
Laatste keer was (als ik me niet vergis) in seizoen 1998/1999.
Dat is bijna net zo verbazend als 6 - ajax (zelfde seizoen)quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik krijg nou nog plaatsvervangende schaamte als ik aan dat seizoen terug denk. Kom op hee, Feijenoord kampioen.
[offtopic]Zo verbazend was dat in die drama tijd niet, cultheld. Zelden zo'n prutselftal gezien. Destijds hadden ze ook alleen aan Gronkjaer te danken dát ze nog de Amstel Cup pakte, en aan Brian Laudrup dat ze het jaar erna nog 5e konden eindigenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo verbazend als 6 - ajax (zelfde seizoen)
was dat ook niet toen, tijdens de huldiging, dat ze de hele binnenstad afbraken om te vieren dat ze kampioen waren geworden....quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik krijg nou nog plaatsvervangende schaamte als ik aan dat seizoen terug denk. Kom op hee, Feijenoord kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |