abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2005 @ 21:46:30 #276
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24379349
quote:
Roda JC-spits Koné niet verhuurd aan PSV

Roda JC-spits Arouna Koné zal niet verhuurd worden aan PSV.

Voorzitter Rob Westerhof van de Eindhovense club zegt dat Roda JC de Ivoriaan alleen nog maar wil verkopen. Eerder was Koné volgens PSV wel te huur. Maar na de winst van Roda in Eindhoven wilde Nol Hendriks Koné alleen nog maar verkopen. Dat was voor PSV vanwege geldgebrek geen optie. Koné zal zich nu na de winterstop gewoon in Kerkrade melden.

Bron: L1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 3 januari 2005 @ 21:53:49 #277
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24379475
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]
Nou veel plezier ermee, zoveel heeft hij dit seizoen nog niet laten zien (op 1 goal na). Dan zie ik liever onze lange Jan in de spits of een échte versterking.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_24379583
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:53 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Nou veel plezier ermee, zoveel heeft hij dit seizoen nog niet laten zien (op 1 goal na). Dan zie ik liever onze lange Jan in de spits of een échte versterking.
als alles goed is verlopen zou hij weer op de trainingsvelden te zien zijn als ze op trainingskamp gaan
dan zullen we Sibon weer voor een tijde niet zien
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 22:35:56 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24380209
bij Roda weten ze ook niet wat ze willen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 januari 2005 @ 22:36:33 #280
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24380226
quote:
Op maandag 3 januari 2005 21:00 schreef rubbereend het volgende:
wat zijn we het toch eens de laatste tijd
in dit topic wel
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 januari 2005 @ 22:44:32 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24380392
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:36 schreef Zapper het volgende:

[..]

in dit topic wel
k zag t net ja
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24391511
quote:
PSV gunt Guus Hiddink weer een WK

3/1/2005 22:28

PSV zal Guus Hiddink niet beletten in 2006 voor de derde keer op rij als bondscoach aanwezig te zijn op het WK. PSV-voorzitter Rob Westerhof liet tijdens zijn nieuwjaarsspeech weten dat de club het z'n trainer gunt om in Duitsland opnieuw actief te zijn.
Hiddink liet al diverse keren doorschemeren dat hij best met een ambitieus land het eindtoernooi en de voorbereiding daarop voor zijn rekening wil nemen. Op zijn eerste van twee WK's die hij meemaakte als hoofdtrainer reikte Hiddink in 1998 met het Nederlands elftal tot de halve finale en de vierde plaats. Vier jaar later deed hij hetzelfde met Zuid-Korea.

Westerhof merkte wel op dat Hiddink een druk jaar krijgt als hij bondscoach wordt. 'Zeker met het nieuwe play off-systeem in de eredivisie zal er dan veel op hem afkomen', aldus Westerhof. 'Maar dat kan hij wel aan.'
Bron. Vi.nl
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 januari 2005 @ 14:16:39 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24391556
gewoon kampioen worden dan hoeven we die hele onzin van de play offs niet mee te maken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24391779
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:16 schreef rubbereend het volgende:
gewoon kampioen worden dan hoeven we die hele onzin van de play offs niet mee te maken
helemaal mee eens
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24391911
Ja met de nieuwe opzet is kampioen worden de enige gunstige uitgangspositie m.b.t. Europees voetbal.

Maar even over het bericht zelf:

Ik heb liever een trainer/TD die zich volledig op PSV focust en er dus geen ander team bij neemt. Maar als zijn werk bij PSV er niet onder zal lijden (iets wat ik Hiddink best wel toe vertrouw) is het natuurlijk een mooie uitdaging voor Hiddink.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:41:38 #286
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_24392023
Hiddink heeft te veel macht en ontzag binnen PSV ...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 januari 2005 @ 14:45:42 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24392106
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:41 schreef Zapper het volgende:
Hiddink heeft te veel macht en ontzag binnen PSV ...
k zie van hem meer visie dan bij Arnesen dus k vind t een vooruitgang. Een goede technischdirecteur vinden is zo moeilijk tegenwoorden (kijk maar bij ajax) k ben wel tevreden met deze constructie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24393133
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:35 schreef Bos81 het volgende:
Ja met de nieuwe opzet is kampioen worden de enige gunstige uitgangspositie m.b.t. Europees voetbal.

Maar even over het bericht zelf:

Ik heb liever een trainer/TD die zich volledig op PSV focust en er dus geen ander team bij neemt. Maar als zijn werk bij PSV er niet onder zal lijden (iets wat ik Hiddink best wel toe vertrouw) is het natuurlijk een mooie uitdaging voor Hiddink.
Tegen die tijd is Hidiink al lang van het veld af
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24394035
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 15:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Denk het ook.
Maar als ik hem was, zou ik me er niet aan branden, het kan alleen maar tegenvallen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:37:11 #290
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24394093
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k zie van hem meer visie dan bij Arnesen dus k vind t een vooruitgang. Een goede technischdirecteur vinden is zo moeilijk tegenwoorden (kijk maar bij ajax) k ben wel tevreden met deze constructie
Arnesen kwam misschien niet zo in de schijnwerpers maar was wel degelijk een man met visie volgens mij. Hij heeft er een paar miskopen bij zitten, maar over het algemeen heeft hij prima ingekocht. En mede door zijn visie heeft Tottenham hem aangetrokken.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:38:12 #291
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24394120
quote:

[..]

Waarom denk je dat?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 januari 2005 @ 16:43:15 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24394219
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:37 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Arnesen kwam misschien niet zo in de schijnwerpers maar was wel degelijk een man met visie volgens mij. Hij heeft er een paar miskopen bij zitten, maar over het algemeen heeft hij prima ingekocht. En mede door zijn visie heeft Tottenham hem aangetrokken.
hij kocht aardig in, maar onder Hiddink wordt nu bijvoorbeeld de hele manier van trainen bij de jeugd omgegooid. En extra geld wat er binnenkomt wordt in de jeugdopleiding geinvesteerd!
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:55:44 #293
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24394460
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij kocht aardig in, maar onder Hiddink wordt nu bijvoorbeeld de hele manier van trainen bij de jeugd omgegooid. En extra geld wat er binnenkomt wordt in de jeugdopleiding geinvesteerd!
Daar heb je een argument Rubber....

Even iets anders, informatief artikel over de financiele huishouding binnen PSV uit het AD:
quote:
Voorzitter denkt na over rondreizend toernooi buiten Nederland

PSV lonkt naar China

Door Paul van den Bosch

Een door PSV georganiseerd toernooi met internationale topploegen. Maar dan niet in Eindhoven, maar in bijvoorbeeld Sjanghai of Singapore?

Volgens voorzitter Rob Westerhof is dat in de nabije toekomst mogelijk. PSV onderzoekt de mogelijkheid om in de winterstop of na de competitie een eigen toernooi te houden buiten de landsgrenzen. Daarmee kan de Eindhovense club nadrukkelijker de financiële concurrentie aangaan met concurrent Ajax.

,,We hebben immers gezien dat Ajax veel meer geld genereert uit toernooien dan PSV'', zei Westerhof gisteren op de nieuwjaarsreceptie van zijn club. ,,We kunnen het alleen naar onze achterban absoluut niet maken om vlak voor de competitie aan de andere kant van de wereld een PSV-toernooi te houden. Dan moet je het eigen elftal in eigen stadion presenteren. Bovendien kunnen we in de weken van het Amsterdam Tournament van Ajax beter niet met een eigen toernooi komen. Maar in de andere perioden zou het wel kunnen, steeds in een ander land.''

In zijn eerste vier maanden als opvolger van Harry van Raaij heeft Westerhof, zelf een geboren westerling, geconcludeerd dat de aanhang van PSV vooral uit de wijde omgeving van Eindhoven komt. Dat bezorgt de club een regionaal imago, hoewel PSV buiten Nederland als nationale topper wordt beschouwd. Westerhof is in gesprek met marketingdeskundigen om die rol van zijn club in de voetbalwereld te definiëren. ,,Ik ben blij dat ook PSV sinds kort met zijn shirts in de winkels op Schiphol ligt'', sprak Westerhof. ,,Maar de club wordt in eigen land nog steeds als erg Brabants beschouwd.''

De PSV-beleidsmakers blijven echter onverminderd naar het buitenland en vooral Azië kijken. De commerciële banden met Zuid-Korea zijn nagenoeg doorgesneden, hoewel de selectie van Guus Hiddink er in juli opnieuw deelneemt aan de Peace Cup. Maar PSV denkt nu vooral in Chinese geldtekens. Het is voor een klein bedrag van ongeveer ¤100.000 een overeenkomst aangegaan met een mediaconcern uit China dat met onmiddellijke ingang de internetrechten van PSV zal exploiteren. Westerhof: ,,Dat is, naar wij hopen, nog maar het begin.''

De website van dat concern geeft de club maar ook zijn handel drijvende sponsors, zoals Philips en Nike, de gelegenheid om zich te presenteren in het land van de enorme economische groei. ,,Die lag het afgelopen jaar weer op 9 procent'', aldus Westerhof, in het verleden de hoogste baas van het Philips-concern in China. ,,PSV en het Nederlandse voetbal zijn er erg populair. Dutch soccer is daar een merk. Daar kunnen we van profiteren.'' Hij sloot niet uit dat PSV de Chinese markt gezamenlijk opgaat met Feyenoord en Ajax. Westerhof sprak al eerder eens de suggestie uit om de top-3 in China te laten deelnemen aan een vriendschappelijk toernooi dat ook in Nederland live wordt uitgezonden. ,,Ik heb het ook al eens tegen hen gezegd'', aldus de voorzitter, ,,maar ze zijn er niet meer over begonnen. Binnenkort hebben we opnieuw een overleg met de voorzitters van Ajax en Feyenoord, het PAF-overleg. Ik zal het weer op tafel leggen.'' Zo'n evenement kan ook interessant zijn voor bijvoorbeeld mediatycoon John de Mol en zijn nieuwe tv-zender? Westerhof: ,,Ja, dat zou kunnen.''

Alles staat in het teken om de begroting van PSV structureel omhoog te krijgen. ,,Onze tv-inkomsten zijn met de komst van De Mol bijna verdubbeld tot ruim ¤5 miljoen euro'', aldus Westerhof. ,,Ter vergelijking: in Engeland krijgt Tottenham Hotspur al 40 miljoen. Die achterstand halen we nooit in. Daarom zoeken we naar andere wegen, zoals ook een fonds waarin investeerders risicodragend kapitaal kunnen storten voor aankopen.''

De afgelopen jaren teerde PSV flink in op het eigen vermogen dat nu in rode cijfers wordt geschreven. Het seizoen 2002-'03 werd afgesloten met een tekort van bijna 15 miljoen, de afgelopen jaargang eindigde met ¤4,9 miljoen in de min. In dat cijfer, eerder al door PSV naar buiten gebracht, zijn echter de meeste transfers van deze zomer (Kezman, Hofland, Rommedahl) niet verrekend.
pi_24395466
quote:

[..]

Ja die kans acht ik ook zeer waarschijnlijk, maar dan nog heb ik liever dat hij zich volledig op PSV richt. Maar als hij dus PSV niet "verwaarloosd" gun ik het hem van harte.

Over het bericht van Spideyman.

Een eigen toernooi zou best wel leuk zijn. In Eindhoven is natuurlijk het allerleukst, maar als het financieel (en sportief) ook aantrekkelijk is om het in Azië te houden, is dat natuurlijk ook leuk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 januari 2005 @ 02:13:27 #295
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24404154
dat toernooi was trouwens al bekend, dat had k een pagina geleden al gepost.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24413779
Is John de Jong eigenlijk al weer fit?
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:04:08 #297
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_24413956
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:53 schreef peksin het volgende:
Fit weet ik niet, maar eergisteren stond hij samen met Ooijer en Vennegoor als enige op het trainingsveld.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_24413959
100%
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 5 januari 2005 @ 17:05:00 #299
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24413970
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:53 schreef peksin het volgende:
Yup:
quote:
Drie PSV'ers al eerder in training

De PSV-selectie traint morgenochtend voor het eerst in het nieuwe jaar. Maar voor drie spelers is het kerstreces eerder afgelopen. John de Jong, André Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink zijn sinds maandag in training. Zij werken oefeningen af onder leiding van de medische staf.

Het drietal wil volledig fit zijn als hun ploeggenoten terugkeren. De Jong miste de laatste maanden van de eerste seizoenshelft door blessures, Vennegoor of Hesselink kampte sinds de uitwedstrijd bij Vitesse met een schouderkwetsuur. Ooijer vond zelf dat hij toe was aan extra arbeid.

PSV vertrekt zaterdag voor een trainingskamp van een week in Abu Dhabi, de hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten. Daar wordt waarschijnlijk twee dagen later de oefenwedstrijd met Bayern München afgewerkt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 januari 2005 @ 19:36:15 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24416672
keuze te over weer voor Hiddink
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')