concrete ligt in de schoolstraat, patta'squote:Op donderdag 6 januari 2005 17:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Damn ik woon in regio Eindhoven. Ik ken deze zaken helemaal niet. Liggen zeker allemaal in de randstad???![]()
![]()
![]()
EDIT: Ik zie dat concrete in den haag ligt. Is dat in een klein tussen straatje ergens? Een klein winkeltje? Want dan ben ik er wel eens geweest.
Patta? ligt in Amsterdam! Dicht bij het centrum in de buurt of niet??
Ja foto.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:57 schreef Kentaro het volgende:
ik heb ze al, via Nike het hoofdkantoor in Hilversum, een vriendin van mij werkt daar. ik had ze vroeger ook. echt realxed om er weer op te lopen. oja ik heb ze ook nog met 50% kortingik begreep wel dat ze snel weer leverbaar zijn via footlocker
Ja volgende week heb ik ze vast zelf al.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ok jalours, ik probeer volgende week wel een digicam te regelen
Kan je voor mij ook een paar regelen denk je?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:57 schreef Kentaro het volgende:
ik heb ze al, via Nike het hoofdkantoor in Hilversum, een vriendin van mij werkt daar. ik had ze vroeger ook. echt realxed om er weer op te lopen. oja ik heb ze ook nog met 50% kortingik begreep wel dat ze snel weer leverbaar zijn via footlocker
Je bedoelt die kleurencombi? Die schoenen zijn namelijk overal te koop hoor..quote:Op woensdag 22 december 2004 17:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Indeed...Als ik deze ooit nog ergens tegenkom koop ik ze direct...
Ik hoop dat ze in de States nog te krijgen zijn...
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:57 schreef Kentaro het volgende:
Hoeveel maten hebben ze nog bij Concrete? Of weet je dat niet? Want anders ga reis ik gewoon naar Den Haag voor een paar. Want wachten tot footlocker heb ik ook geen zin in.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:54 schreef Modus het volgende:
Ik heb ze net in mijn handen gehad bij Concrete en ik zal iedereen afraden ze te kopen, helemaal degenen die ze in '91/'92 zelf gehad hebben. Wat een aanfluiting. Die dingen hebben he-le-maal niks te maken met wat de 180's zo uniek maakten. Ze hebben nu een uitstraling van niks en de afwerking toont ook belabberd. Ik heb ook niet meer gekeken/gevraagd wat ze daar kosten.
Erg jammer..
Geen idee hoeveel ze er hebben. Ik wilde ze een keer in het echt zien en dat was genoeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoeveel maten hebben ze nog bij Concrete? Of weet je dat niet? Want anders ga reis ik gewoon naar Den Haag voor een paar. Want wachten tot footlocker heb ik ook geen zin in.
Enne ik heb vroeger de oranje met witte gehad. Ik had van te voren al rekening gehouden dat ze het origineel niet zullen evenaren. Maar desondanks wil ik toch wel een retro paartje hebben.
Waar zit sub-zero ergens (behalve Adam en Utrecht?)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:06 schreef wetmax het volgende:
Vandaag bij Sub-zero in utrecht geweest....Hele grote poster op het raam van de reclame van toen, het ubercoole konijn met de 180's aan zijn poten...![]()
In de vitrine zie je de Force 180, de air 180 en ook de shirts die destijds zijn uitgebracht....Ik heb meteen de air 180 (running) gekocht.....ze zijn nu overal al weer bijna op....
Zijn hele vette schoenen...ben er heel blij mee!!![]()
Ze zijn 119 bij Sub-zero (ook in amsterdam)
Koningsplein 11, Amsterdam, 020-5286917.quote:Op zondag 16 januari 2005 04:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waar zit sub-zero ergens (behalve Adam en Utrecht?)
Iemand tel/nummers?
Jammer dat ze alleen daar zitten. Ga morgen toch eens ff bellen. Harstikke bedankt!quote:Op zondag 16 januari 2005 10:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Koningsplein 11, Amsterdam, 020-5286917.
Bakkerstraat 6-8, Utrecht, 030-2340099.
Geen andere steden.
pics?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:50 schreef fisico het volgende:
Ik keek vandaag Seinfeld (the Friend) en Kieth Hernandez had de blauw / gele 180's aan. Die zijn dus hierbij een must have.
1- Hoog Catharijne inwandelen (volg de massa)quote:Op zondag 16 januari 2005 14:36 schreef amornl87 het volgende:
Weten jullie mischien een beschrijving naar Sub-Zero in Utrecht hoe ik daar kan komen vanaf het centraal station.
quote:Op zondag 16 januari 2005 16:03 schreef Stuart het volgende:
Jammer dat de air unit kleiner / dunner is geworden
Vind ik het oude model toch echt mooier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |