Damn, wat een huilie ben jij. Je doet nou net alsof de gekozen mods niks goeds kunnen brengen. Dat van de SC was maar een voorbeeld. En met vier mods heb je zat mensen voor overdag. Ik denk dat er met Croupouque een zeer humorvolle mod bij is gekomen (heb ik op gestemd), Tessje ken ik minder goed.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Als die SC toch al gedoogd werd snachts, wat voor lame-ass argument is het dan om het voortaan toe te laten. Als ze echt zo graag om die reden mod wil zijn, geef haar haar modrechten dan alleen tussen 00:00 en 8:00 zodat wij er geen last van hebben
En zet daarna iemand die wél met de daagse onzinners begaan is op die plek.
En laat de Cew ophouden met dat achter-de-schermen gelul en wees eerlijk. Lekken mag dan illigaal/vervelend/niet gewenst zijn, ik ben blij dat er mensen zoals Kasta zijn die de waarheid openbaar maken.
Bah
Voorselectie.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:28 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Tijdens de voorselectie, of voor/tijdens de eindbeslissing, de laatste paar dagen?
Ik liet me een beetje meeslepenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je laat je wel erg kennen nu, HTT.
Ik durf met de hand op m'n hart te zeggen dat er NIET is gemanipuleerd achter de schermen.
Ja, er zijn discussies geweest, ieder crewlid heeft z'n eigen mening, net als de users hier. Nou en?![]()
Als je alle users die je niet in de crew wilt hebben wegstreept omdat ze verbale weerstand zouden kunnen bieden, houd je alleen maar sollicitaties over van mensen die braaf ja zullen knikken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:26 schreef CartWOman het volgende:
Waaruit maak jij dan op dat we het rijtje evt. opvolgers zelf hebben samengesteld?
De mailtjes staan er toch echt.
teveel bier?quote:
Wie weet. Ik vond je een leuke kandidaat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik liet me een beetje meeslepen
Zo zwaar zie ik het allemaal niet in. Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat Tess het niet lang gaat volhouden, en ik hoop dat mijn kans daarna komt![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:31 schreef Wrinex het volgende:
een aantal ongewenste figuren (volgens sommige crew-leden) uit het lijstje geschrapt
En zeker 1 van de knapste.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wie weet. Ik vond je een leuke kandidaat.
quote:
Mwoa, ik zou er niet zo mee zitten. We hebben inderdaad enkele users uitgesloten van deelname, om de bij henzelf ongetwijfeld bekende redenen. En sommigen kregen bij het maken van een kandidatenlijst gewoon niet genoeg stemmen binnen de crew. Jammer, maar kan gebeuren. Dat hoort er dan ook bij.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:07 schreef HansKazaNova het volgende:
En ja, ik wil het bewijs van het bovenstaande verhaal best even posten/mirroren als je het gaat ontkennen hoor
Nee toch.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:37 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Nee kneus jij hoorde al bij die eerste categorie [afbeelding]
Jij bent van de lijst getieft omdat Danny je niet in de crew wil, daar draai ik verder niet omheen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:34 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als je alle users die je niet in de crew wilt hebben wegstreept omdat ze verbale weerstand zouden kunnen bieden, houd je alleen maar sollicitaties over van mensen die braaf ja zullen knikken.
Oftewel, toekomstige mods zoals jullie ze willen zien.
In Jip en Janneke taal:
Sollicitaties bestonden uit stoute en brave users.
Crew kiest daar de brave users uit en schrapt de stoute users.
Crew krijgt dus crew die ze zelf al uitkiezen.
Ik heb laatst, zelfs vķķrdat de sollicitatiemailtjes uberhaupt verstuurd werden al een betoog gehouden waarin ik deze gang van zaken exact zo voorspelde, zal even zoeken.
Jij was ook al aan het 'stoken' toen Silmarwen mod werd (terecht overigens maar dat terzijde), bespeur ik hier wijvennijd?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:38 schreef NiNi het volgende:
Nou, even kijken hoelang dat dikke baggerpaard het vol gaat houden.
Als kandidaat, ja. Fuckface.quote:
Ik ben benieuwd wie er van die crewleden ook daadwerkelijk in staat is een objectief oordeel over onzinmods te vellenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:31 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Voorselectie
Natuurlijk eerst de crap er uit gegooid, daarna gekeken wie er serieuze aandacht aan zijn sollicitatie heeft besteedt en daarna nog een aantal ongewenste figuren (volgens sommige crew-leden) uit het lijstje geschrapt
m.a.w. de crew zoekt mensen die bij fok! passen, waarmee samen te werken is.. die consequent zijn...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:34 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Als je alle users die je niet in de crew wilt hebben wegstreept omdat ze verbale weerstand zouden kunnen bieden, houd je alleen maar sollicitaties over van mensen die braaf ja zullen knikken.
Oftewel, toekomstige mods zoals jullie ze willen zien.
In Jip en Janneke taal:
Sollicitaties bestonden uit stoute en brave users.
Crew kiest daar de brave users uit en schrapt de stoute users.
Crew krijgt dus crew die ze zelf al uitkiezen.
Ik heb laatst, zelfs vķķrdat de sollicitatiemailtjes uberhaupt verstuurd werden al een betoog gehouden waarin ik deze gang van zaken exact zo voorspelde, zal even zoeken.
waarom? Ze moeten het anders weer snel veranderenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou nog effe de forumindex aanpassen en dan is het feest compleet
Wou Danny mij dan wel in de crew.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij bent van de lijst getieft omdat Danny je niet in de crew wil, daar draai ik verder niet omheen.
Boe om andere redenen, jou wel bekend. En valide redenen, if I might say.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |