Of : "Nu even alle gekheid op een fok!stokje!"quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ja en dan bij elk slotje op een bagger-topic:
Is die malligheid nu eindelijk voorbij?
Die weet ik niet eens precies, dat is iets van de admins.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:41 schreef t-t het volgende:
En die overige redenen mag je hier trouwens best posten, CartWOman.
quote:
JomandaNovaquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik zou zo met een glazen bol op de kermis kunnen staan.
En een zwarte pruik met krullenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
[..]
Dit typte ik dus in het topic waarin Jogy alleen nog maar voorstelde om het via een stemronde te doen:
[..]
Dan krijg jij mijn stem.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik solliciteer volgende maand wel weer mee
Was het Yvonne die door Knut beinvloed werd. Was het Breuls die door Knut beinvloed werd, of was het Highlander die door Knut beinvloed werd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die weet ik niet eens precies, dat is iets van de admins.
Misschien heb je wel een beetje gelijk, maar wat is je tegenvoorstel? Ik krijg een beetje een 'beste stuurlui' gevoel.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef HansKazaNova het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Me bij voorbaat uitsluiten van deelname, omdat Danny eventueel in de toekomst zijn veto uitspreekt vind ik op zijn minst twijfelachtig ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Haast je niet. Ik kan er ook weinig aan doen dat je jezelf in een ietwat moeilijke positie hebt gemanouvreerd. We rekenden in jouw geval eigenlijk al op een veto van Danny, maar zover hebben we het dus niet laten komen. Of vind je zelf écht dat je prima geschikt bent als moderator?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:49 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Ooh plies CWquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die weet ik niet eens precies, dat is iets van de admins.
Vreemd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het was haar eigen keus om zwart te worden.
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Sommige mensen veranderen wel eens van gedachten. Live with it.
Heb ik ook wel eens last van
Ze heeft hem gewoon gebruikt. En nu ze haar felbegeerde functie heeft, smijt ze hem weg als de natte krant die hij is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vreemd.
Waarom ik geen mod wil/kan worden
Dus of de relatie is niet meer, of ze vindt hem niet belangrijk meer
Dat werd me in dat topic dus ook gevraag, moet ik weer ff gaan zoekenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:54 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien heb je wel een beetje gelijk, maar wat is je tegenvoorstel? Ik krijg een beetje een 'beste stuurlui' gevoel.
We gingen eigenlijk uit van de zéér nabije toekomst. Per direct eigenlijk. Tsja, leer mij Danny kennen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:54 schreef HansKazaNova het volgende:
Me bij voorbaat uitsluiten van deelname, omdat Danny eventueel in de toekomst zijn veto uitspreekt vind ik op zijn minst twijfelachtig ja.
En al die stemmers die op haar gestemd hebben dan, die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen geloof ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
ehm, t geval tessje was toch blauw, waar is ze dan?
lekkere mod, die om 23.30 al slaapt
Niet zo vreemd, Ze wil geen mod van ONZ worden. Dat is heel goed te begrijpen. ONZ modden maakt van sommige leuke users zure mods.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:55 schreef Maanvis het volgende:
Vreemd.
Waarom ik geen mod wil/kan worden
Dus of de relatie is niet meer, of ze vindt hem niet belangrijk meer
Lezen is moeilijk, ik weet hetquote:Dus voor mij geen modschap op onzin
Die heeft vast nog "verplichtingen" bij Yvonne.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ze is blauwquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, we houden erover op.quote:
*meldt *quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:57 schreef bolivian het volgende:
Wie kan ik trouwens feliciteren omdat hij/zij géén mod geworden is?
politie, hmmm, ik gok op optie 2quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is blauw
En niet aanwezig
Of slapen of laf![]()
Mwahh gewoon bang dat ze de conversatie niet aankan, het is dan ook 1 tegen 100quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is blauw
En niet aanwezig
Of slapen of laf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |