dunno?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:05 schreef mschol het volgende:
&(^(%$%$()*&%&R&(*
kolere programma
ik dubbel klik perongeluk op dat icoontje
ieamdn enig idee hoe ik dat uit kan zetten???
Hier wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ok, de netmasteringpagina doet het niet helemaal ofzo?
niet:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier wel hoor![]()
http://whatpulse.netmastering.nl/index.php
Flikker op kutkneus. Ik cheat nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef MrUber het volgende:
Slarioux erg laag van je dat je meerdere mensen vor je hebt typen! cheat slut....
gemiddeld 85k per dag ofzo...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef MrUber het volgende:
Slarioux erg laag van je dat je meerdere mensen vor je hebt typen! cheat slut....
gemiddeld 85k per dag ofzo...
MrUber: 80k per dag is goed mogelijk hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 21:06 schreef MrUber het volgende:
Slarioux cheats!
80k..... non stop typenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:33 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
MrUber: 80k per dag is goed mogelijk hoor
zeker met wat slar bezig is
sow, ik heb ook 2 pc's draaien met whatpulse hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 22:19 schreef MrUber het volgende:
niet mogenlijk.... het is ook niet in 1 pulse maar in meerdere pulsen... waarom zou je dat doen?
Hij heeft meedere computers erachter draaien...
so what?? ik heb een servertje draaien die m'n keys logged als ik aan het remoten ben...quote:Op zondag 9 januari 2005 22:19 schreef MrUber het volgende:
niet mogenlijk.... het is ook niet in 1 pulse maar in meerdere pulsen... waarom zou je dat doen?
Hij heeft meedere computers erachter draaien...
Yup.quote:
Als je denkt dat ik cheat, waarom meld je dat niet bij mij? Ik wil het je rustig onderbouwen, en vertellen. Maar als je uit het niets komt met beschuldigingen... tja, daar kan ik slecht tegen.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:48 schreef MrUber het volgende:
wie vraagt jou wat?
Misschien staat ie zo dat ie elke x keys of x clicks pulset? Of heb je dat niet ingesteld?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:50 schreef MrUber het volgende:
Kutprog heeft weer 120k gepulsed zonder dat ik geclicked heb ofzo :S
klik voor de gein eens op download in de navitagiequote:Op maandag 10 januari 2005 15:55 schreef Yeahinho het volgende:
http://whatpulse.org/download.php doet het niet.
Straks nog eens proberen.
Heb je clickcounting wel enabled en niet alleen keycounting ?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:50 schreef MrUber het volgende:
Kutprog heeft weer 120k gepulsed zonder dat ik geclicked heb ofzo :S
Dat is vrij lastig als je een 404 krijgt wanneer je de pagina opentquote:Op maandag 10 januari 2005 16:13 schreef Jump het volgende:
[..]
klik voor de gein eens op download in de navitagie
omgquote:Op maandag 10 januari 2005 16:13 schreef Jump het volgende:
[..]
klik voor de gein eens op download in de navitagie
Het werk gewoon prima... maar soms pulsed ie opeens zonder reden terwijl ik bijvoorbeeld een film zit te kijken ofzo :Squote:Heb je clickcounting wel enabled en niet alleen keycounting ?
die doet het niet, die paginaquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik sta trouwens niet op deze pagina, hoe kan dat?
vergeleken met mijn 186k?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb nu zo'n 60.000 key-aanslagen opgespaard, maar heb geen idee of dit eigenlijk 'veel' is...
Help me uit de brand aub.
Je kan gewoon kijken wat je makkelijker vind.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Renesite het volgende:
2 lijsten vind ik wel beetje veel
aangezien die niet up-to-date is.. terwijl de tijd van de update wel veranderd(zodat lijkt alsof die ge-updated is) . de pagina doet niet wat ie hoort te doen.. dus dan doet de pagina het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:47 schreef Qwea het volgende:
Die doet het wel, alleen dr zitten wat foutjes in die er ff uitgehaalt moeten worden. Alleen heeft Kixass noch ik de tijd ervoor
Als ie het niet zou doen zou je een 404 krijgen.Dus de pagina doet wel, alleen hij werkt niet zoals het moetquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
aangezien die niet up-to-date is.. terwijl de tijd van de update wel veranderd(zodat lijkt alsof die ge-updated is) . de pagina doet niet wat ie hoort te doen.. dus dan doet de pagina het niet
ach neem je tijd, op de whatpulse site kun je ook alles vinden.. dan maar een pagaina meer scrollen.
Ik zal het vanaaf ff tegen kixass zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:20 schreef Jump het volgende:
Qwea: je mag die pagina altijd eens sturen, kan kijken wat er niet meer werkt
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik denk "ik ga weer naar school, en binnenkort weer op stage, dus ik type toch niet veel. Kunnen ze ook niet denken dat ik cheat."![]()
![]()
Ik word php/mysql developer dus ik ga minstens 9 uur per dag straight typen![]()
Ja, als je maar vaak genoeg op control-v drukt heb je vanzelf een CMS bijelkaar geplaktquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:56 schreef MrUber het volgende:
Ik word php/mysql developer dus ik ga minstens 9 uur per dag straight typen
Dat ben je niet zo goed... nooit van copy/paste gehoort?
Waarom zou het niet kunnen dan??quote:Op zondag 16 januari 2005 23:08 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl ook op d'r werk. Daar tik ik meer dan thuis, maar kan ik geen Whatpulse installeren.
omdat je er om vraagt:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:27 schreef MrUber het volgende:
ik 4mil gepaseert....
Krijg ik nu ook zon Feli post Petre86?
En die verslagen van je, die halen dus ook niets uitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef petre86 het volgende:
[..]..
..
jeej
gefeli gotc..
(nou moet ik nog harder typen om je in te halen..)
idd, ik kan whatpulse ook niet draaien op school... daar hebben we een helem mooie firewall draaienquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:40 schreef Qwea het volgende:
2005/01/11 15:17:51 213,068 62,120
2005/01/10 12:49:19 120,693 36,524
In minder dan 24u?
Oooohw mr uber! Gaarne melden.quote:
somebody has to be blamedquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:44 schreef Slarioux het volgende:
En dan tegen mij zeggen dat ik cheat.
Wie een kuil graaft voor een ander.... blablabla. You know what I meanquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:44 schreef Slarioux het volgende:
En dan tegen mij zeggen dat ik cheat.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:43 schreef 907 het volgende:
This user is in team fok! and is ranked 78th in that team.
Ben nu denk ik 3 maanden aan t meedoen, en ben langzaam omhoog aan t kruipen
be careful! for * 907![]()
![]()
keys dat ze zal moeten pulsen denkekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
samen (clicks & keys) of alleen keys??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |