quote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord heeft mistermaniac (zie hierboven).
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben?
Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.htmlWhatpulse.netmastering.nl doet vaag.Iemand met een lagere keycount staat hoger dan iemand met een hoger keycount.Ehm, Weuh?
Klopt, en is bekent. Dat is een bug van de site. Hij gooit users er niet af als ze weg zijn. Dat kun je zien omdat plek 15 dubbel in gebruik is.
Niet te vroeg juichen.,quote:Op woensdag 22 december 2004 08:55 schreef Uhmnet het volgende:
[[url=http://whatpulse.bounceme.net/sig/Uhmnet.png]afbeelding][/URL]
Uhm:
This user is in team fok! and is ranked 7th in that team.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen.,
* Qwea ff wat overleggen gaat met de admins
Ten eerste heeft ie zich pas aangemeld. Zowel op fok als in het fok whatpulse team. Ten tweede heeft ie maar zeer weinig berichten. IMHO is het tegen over de andere leden van WP die vanaf het begin in fok hebben gezeten niet eerlijk om hun plaats in te laten nemen door iemand die overloopt.En wie zegt dat ie straks niet terug overloopt?quote:
Boeiequote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ten eerste heeft ie zich pas aangemeld. Zowel op fok als in het fok whatpulse team. Ten tweede heeft ie maar zeer weinig berichten. IMHO is het tegen over de andere leden van WP die vanaf het begin in fok hebben gezeten niet eerlijk om hun plaats in te laten nemen door iemand die overloopt.En wie zegt dat ie straks niet terug overloopt?
Daarover dus
Normale personen: Welkom in ons team!quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ten eerste heeft ie zich pas aangemeld. Zowel op fok als in het fok whatpulse team. Ten tweede heeft ie maar zeer weinig berichten. IMHO is het tegen over de andere leden van WP die vanaf het begin in fok hebben gezeten niet eerlijk om hun plaats in te laten nemen door iemand die overloopt.En wie zegt dat ie straks niet terug overloopt?
Daarover dus
Ik heb overlegt met een admin. En aangezien jij geen mail in je profiel hebt, mag je mij ff mailen. Qwea[at]planet.nlquote:Op woensdag 22 december 2004 22:56 schreef Uhmnet het volgende:
[..]
Normale personen: Welkom in ons team!
Wantrouwende personen: * wijst naar boven *
Ach ja, dan niet![]()
*edit*
Na die post nog vaker te hebben gelezen vind ik het wel een van de grofste posts die ik tot nog toe hier heb gezien :|
1: Wat maakt de hoeveelheid berichten uit? Ik ben er net, gimme a break. Als ik meer berichten had was ik weer gekicked vanwege spammen.
2: Overlopen? M'n vorige team was een team met een paar vage bekenden. 4 personen. Ik had de helft van de 4,x miljoen. Dat is geen overlopen, dat is gewoon een interesanter team joinen
3: Ook interesant: Wat maakt het uit als er iemand is in het team die meer keystrokes heeft dan jij? Als je daar mee zit dan kan je beter gaan cheaten in WP omdat er anders altijd mensen zullen zijn die meer dan jij typen. (Maakt niet uit of je door iemand die zinnige posts tikt of door een spammer word ingehaalf...lijkt mij dat het om de rank van het team gaat...)
*edit2*
Ook nog: Als jullie zeggen dat je de key moet aanvragen en op WP staat de key nog simpelweg in de beschrijving....lijkt me een schot voor open doel?
Ik druk dus ook hele veel tijdens spelenquote:Op donderdag 23 december 2004 16:00 schreef Qwea het volgende:
als je een toets vasthoudt count ie het maar 1 x hoor
ow ok ..quote:Op donderdag 23 december 2004 16:00 schreef Qwea het volgende:
als je een toets vasthoudt count ie het maar 1 x hoor
zou als cheating gezien worden??quote:Op donderdag 23 december 2004 16:09 schreef Renesite het volgende:
anders zette ik iets op mijn spatie en liet m de hele nacht aanstaan
euh euh euh, mijn webcam viel op mijn toetsenbord!quote:Op donderdag 23 december 2004 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
zouy dan wel vaak gaan gebeuren..
mijn kat is op mijn toetsenbord gaan zitten ;Pquote:Op donderdag 23 december 2004 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
euh euh euh, mijn webcam viel op mijn toetsenbord!
hoezo de lul???quote:Op donderdag 23 december 2004 17:01 schreef Qwea het volgende:kixass heeft perongeluk net gepulsed. De lul
![]()
![]()
![]()
1e kerstdag20:00 ?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef Qwea het volgende:
trouwens lieve mensen, nu kerst nog maar 2 dagen bij ons vandaan is, lijkt het mij iig leuk om een tijd af te spreken dat we gaan pulsen. Van 13:00 tot 18:00 kan ik iig niet.
* Qwea is dan uit eten
Rare tijd om te eten!!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef Qwea het volgende:
trouwens lieve mensen, nu kerst nog maar 2 dagen bij ons vandaan is, lijkt het mij iig leuk om een tijd af te spreken dat we gaan pulsen. Van 13:00 tot 18:00 kan ik iig niet.
* Qwea is dan uit eten
ja, ik heb het ook niet verzonnequote:Op donderdag 23 december 2004 17:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Rare tijd om te eten!!
En dat is het tijdstip dat de meeste mensel wel kunnen denk ik!
Ik ben juist in de avond weg
Ah dat had ik ook niet gelezen...naja ik ben deze dagen toch niet zo hard gegaanquote:Op donderdag 23 december 2004 17:30 schreef TheGHunter het volgende:
Vandaag over de miljoen keys heengegaan
Had te laat gelezen dat jullie met kerst n grote pulse wilden doen, ach ja, ik ga wel 2 daagjes sparen, komt wel rond de 100 k denk ik zo, met al die vrije uren
Dan puls ik ook ffquote:Op donderdag 23 december 2004 18:50 schreef Qwea het volgende:
KUTZOOI. ik heb dus net ook per ongeluk gepulsed. Ik klikte toch godver echt op msn.
Godsamme
sssssssh, ik zit op 86k, stfuquote:Op donderdag 23 december 2004 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Want je hebt geen eigen mening en/of doel?
Dan ben ik vast aan het eten oid.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:07 schreef Qwea het volgende:
jammer dat je dat niet bewaard hebt tot morgen aaf 20:00
staat die niet gewoon bij de teamstats pagina??quote:Op donderdag 30 december 2004 10:19 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl snapt het niet helemaal
Ik heb me aangemeld en ik snap dat ik een wachtwoord nodig heb om me bij het Fok team aan te melden, maar waar kan ik dat laatste doen? Ik zie nergens iets van Team staan?
Edit: Lama, ik zie het al. Nu alleen nog ff wachten op wachtwoord.
geen ideequote:Op donderdag 30 december 2004 10:29 schreef Jojogirl het volgende:
Dacht dat die niet meer geldig was?
ook gezien iddquote:Op donderdag 30 december 2004 10:33 schreef Jojogirl het volgende:
Als ik die probeer gebeurd er ook niets trouwens.
Zie trouwens dat een hoop leden van het Fok! team al maanden niet meer gepulsd hebben.
Was dahh??? alleen als je je pass nietmeer weet??quote:Om cheaters zoals Manweth tegen te gaan is het wachtwoord alleen nog bij de admins en managers te verkrijgen. Voor de mail adressen zie: http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1882 . Zet in het onderwerp iets als "whatpulse" oid. En vermeld je username in de mail!
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:57 schreef MrUber het volgende:
ach... alleen andere kleur
btw... de edit knop is vet cool
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:01 schreef MrUber het volgende:
dat staat standaart niet aan hoor schol...
en dan???quote:Op maandag 3 januari 2005 01:06 schreef MrUber het volgende:
rechterklik>settings>program Settings
ah ha thnx!!quote:Op maandag 3 januari 2005 01:21 schreef MrUber het volgende:
die Hours,Keys en clicks op 0 zetten
Alles aanvinken behalve Start timer over on manual oulse en Pulse before proper shutdown
dunno?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:05 schreef mschol het volgende:
&(^(%$%$()*&%&R&(*
kolere programma
ik dubbel klik perongeluk op dat icoontje
ieamdn enig idee hoe ik dat uit kan zetten???
Hier wel hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ok, de netmasteringpagina doet het niet helemaal ofzo?
niet:quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier wel hoor![]()
http://whatpulse.netmastering.nl/index.php
Flikker op kutkneus. Ik cheat nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef MrUber het volgende:
Slarioux erg laag van je dat je meerdere mensen vor je hebt typen! cheat slut....
gemiddeld 85k per dag ofzo...
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:44 schreef MrUber het volgende:
Slarioux erg laag van je dat je meerdere mensen vor je hebt typen! cheat slut....
gemiddeld 85k per dag ofzo...
MrUber: 80k per dag is goed mogelijk hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 21:06 schreef MrUber het volgende:
Slarioux cheats!
80k..... non stop typenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:33 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
MrUber: 80k per dag is goed mogelijk hoor
zeker met wat slar bezig is
sow, ik heb ook 2 pc's draaien met whatpulse hoorquote:Op zondag 9 januari 2005 22:19 schreef MrUber het volgende:
niet mogenlijk.... het is ook niet in 1 pulse maar in meerdere pulsen... waarom zou je dat doen?
Hij heeft meedere computers erachter draaien...
so what?? ik heb een servertje draaien die m'n keys logged als ik aan het remoten ben...quote:Op zondag 9 januari 2005 22:19 schreef MrUber het volgende:
niet mogenlijk.... het is ook niet in 1 pulse maar in meerdere pulsen... waarom zou je dat doen?
Hij heeft meedere computers erachter draaien...
Yup.quote:
Als je denkt dat ik cheat, waarom meld je dat niet bij mij? Ik wil het je rustig onderbouwen, en vertellen. Maar als je uit het niets komt met beschuldigingen... tja, daar kan ik slecht tegen.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:48 schreef MrUber het volgende:
wie vraagt jou wat?
Misschien staat ie zo dat ie elke x keys of x clicks pulset? Of heb je dat niet ingesteld?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:50 schreef MrUber het volgende:
Kutprog heeft weer 120k gepulsed zonder dat ik geclicked heb ofzo :S
klik voor de gein eens op download in de navitagiequote:Op maandag 10 januari 2005 15:55 schreef Yeahinho het volgende:
http://whatpulse.org/download.php doet het niet.
Straks nog eens proberen.
Heb je clickcounting wel enabled en niet alleen keycounting ?quote:Op maandag 10 januari 2005 15:50 schreef MrUber het volgende:
Kutprog heeft weer 120k gepulsed zonder dat ik geclicked heb ofzo :S
Dat is vrij lastig als je een 404 krijgt wanneer je de pagina opentquote:Op maandag 10 januari 2005 16:13 schreef Jump het volgende:
[..]
klik voor de gein eens op download in de navitagie
omgquote:Op maandag 10 januari 2005 16:13 schreef Jump het volgende:
[..]
klik voor de gein eens op download in de navitagie
Het werk gewoon prima... maar soms pulsed ie opeens zonder reden terwijl ik bijvoorbeeld een film zit te kijken ofzo :Squote:Heb je clickcounting wel enabled en niet alleen keycounting ?
die doet het niet, die paginaquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik sta trouwens niet op deze pagina, hoe kan dat?
vergeleken met mijn 186k?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:38 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb nu zo'n 60.000 key-aanslagen opgespaard, maar heb geen idee of dit eigenlijk 'veel' is...
Help me uit de brand aub.
Je kan gewoon kijken wat je makkelijker vind.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Renesite het volgende:
2 lijsten vind ik wel beetje veel
aangezien die niet up-to-date is.. terwijl de tijd van de update wel veranderd(zodat lijkt alsof die ge-updated is) . de pagina doet niet wat ie hoort te doen.. dus dan doet de pagina het nietquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:47 schreef Qwea het volgende:
Die doet het wel, alleen dr zitten wat foutjes in die er ff uitgehaalt moeten worden. Alleen heeft Kixass noch ik de tijd ervoor
Als ie het niet zou doen zou je een 404 krijgen.Dus de pagina doet wel, alleen hij werkt niet zoals het moetquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
aangezien die niet up-to-date is.. terwijl de tijd van de update wel veranderd(zodat lijkt alsof die ge-updated is) . de pagina doet niet wat ie hoort te doen.. dus dan doet de pagina het niet
ach neem je tijd, op de whatpulse site kun je ook alles vinden.. dan maar een pagaina meer scrollen.
Ik zal het vanaaf ff tegen kixass zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:20 schreef Jump het volgende:
Qwea: je mag die pagina altijd eens sturen, kan kijken wat er niet meer werkt
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:28 schreef Slarioux het volgende:
Ik denk "ik ga weer naar school, en binnenkort weer op stage, dus ik type toch niet veel. Kunnen ze ook niet denken dat ik cheat."![]()
![]()
Ik word php/mysql developer dus ik ga minstens 9 uur per dag straight typen![]()
Ja, als je maar vaak genoeg op control-v drukt heb je vanzelf een CMS bijelkaar geplaktquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:56 schreef MrUber het volgende:
Ik word php/mysql developer dus ik ga minstens 9 uur per dag straight typen
Dat ben je niet zo goed... nooit van copy/paste gehoort?
Waarom zou het niet kunnen dan??quote:Op zondag 16 januari 2005 23:08 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl ook op d'r werk. Daar tik ik meer dan thuis, maar kan ik geen Whatpulse installeren.
omdat je er om vraagt:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:27 schreef MrUber het volgende:
ik 4mil gepaseert....
Krijg ik nu ook zon Feli post Petre86?
En die verslagen van je, die halen dus ook niets uitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:08 schreef petre86 het volgende:
[..]..
..
jeej
gefeli gotc..
(nou moet ik nog harder typen om je in te halen..)
idd, ik kan whatpulse ook niet draaien op school... daar hebben we een helem mooie firewall draaienquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:40 schreef Qwea het volgende:
2005/01/11 15:17:51 213,068 62,120
2005/01/10 12:49:19 120,693 36,524
In minder dan 24u?
Oooohw mr uber! Gaarne melden.quote:
somebody has to be blamedquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:44 schreef Slarioux het volgende:
En dan tegen mij zeggen dat ik cheat.
Wie een kuil graaft voor een ander.... blablabla. You know what I meanquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:44 schreef Slarioux het volgende:
En dan tegen mij zeggen dat ik cheat.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:43 schreef 907 het volgende:
This user is in team fok! and is ranked 78th in that team.
Ben nu denk ik 3 maanden aan t meedoen, en ben langzaam omhoog aan t kruipen
be careful! for * 907![]()
![]()
keys dat ze zal moeten pulsen denkekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
samen (clicks & keys) of alleen keys??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |