Die Arie, die stiekem voor PSV/Feyenoord is, heeft natuurlijk zo'n rode kop omdat ie zich helemaal ziek heeft gelachen toen Charisteas naar Ajax kwamquote:
Komt omdat ie bij Aris Saloniki heeft gespeeldquote:Op donderdag 23 december 2004 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Daggla, ik kan me herinneren dat je voor het EK en tijdens de eerste wedstrijd weinig kapot was van Angelos...
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben blij met onze nieuwe spits, heb er een goed gevoel over.
Xantippe, die vrouw van Socrates was een secreet en Seneca een Romein ...quote:Op donderdag 23 december 2004 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja Socrates inderdaad. Maar hij werd wel degelijk gedwongen, als hij de beker zelf niet opdronk zou hij worden doodgeslagen. Z'n vrouw moest in bedwang worden gehouden door keizerlijke soldaten en zag hoe haar man voor haar ogen stierf aan de beker dollekervel.
Net als Seneca, nog een bekende filosoof vermoord door de Grieken.
Briljante voetballer Socrates. Schijnt wel een filosophisch type te zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Xantippe, die vrouw van Socrates was een secreet en Seneca een Romein ...
ik ben ook blij met jullie spits en k heb er ook een goed gevoel overquote:Op donderdag 23 december 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben blij met onze nieuwe spits, heb er een goed gevoel over.
Denk het wel ja. Das ook z'n nummer in het Griekse elftalquote:Op donderdag 23 december 2004 23:35 schreef zjroentje het volgende:
Hij zal vast en zeker nummer 9 krijgen.
Komt inderdaad pauperig over.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:06 schreef JeroenV het volgende:
Maar waarom niet gelijk die 9 erop? Dat doen ze normaal wel. Zit er nog een verrassing aan te komen? Zal wel niet, maar het valt me zo op...
Je hebt het fout. Echt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nu hij er is zal ik er (voorlopig) wel achterstaan, maar ik zie het niet zitten in die Charisteas. Ik hoop dat ik het fout heb.
Niet in de spits iig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:19 schreef keeper het volgende:
Als deze spits mislukt wil ik nooit meer iets Grieks zin bij Ajax.
Ik hoop dat hij deze ook krijgt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verwacht trouwens niet instant-miracles. Geef um even de tijd.. Zelfs Zlatan had dat nodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |