iddquote:
Dat ziet er echt damn goed uit, in één dag 20 cm erbijquote:Op zondag 26 december 2004 13:46 schreef MAX_crazy het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... RUBEN!!!! hou op met die plaatjes![]()
![]()
![]()
AYE!!
Ik krijg kriebels in mijn buik.quote:Op zondag 26 december 2004 15:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat ziet er echt damn goed uit, in één dag 20 cm erbij.
Ik verlies daar altijd mee, evengoed wel een leuk spel, mits je met genoeg mensen speeltquote:Op zondag 26 december 2004 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
hehe, en ik maar denken dat ik niet goed in monopoly was.
Ja, dacht ik ook.. maar toch wel heeeeel dik gewonnen.quote:Op zondag 26 december 2004 15:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik verlies daar altijd mee, evengoed wel een leuk spel, mits je met genoeg mensen speelt.
uhm..quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Weet ik, en daar dien je dus rekening mee te houden.
[..]
En wat was er mis met mijn freefilebox account? Die staat ook hotlinking toe hoor.
hééééél vet..quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:37 schreef Ponk het volgende:
[..]
Oh, dacht altijd dat het veel langer duurde omdat het altijd pas zo laat af is (dan ben ik al lang bezopen)
Zelf ben ik gelovig opgevoed maarja dat heeft weinig vruchten bij me afgeworpen geloof ik.
En wat ik ook nog mee wilde delen:
Ik heb gisternacht nog op het allerlaatste moment een DVD gebrand voor in de bus met de snowboard beelden van vorig jaar kerst (Wagrain) en voorjaar (Reutte) en nog meer zooi er op. Was het bijna vergeten te doen...
ben benieuwd..quote:Op zaterdag 25 december 2004 03:14 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik!
Tering of het net ff gezellig was in de pilaar.
Wederom Boite gesproken, en hij is ondertussen net als ik nog fanatieker geworden om de gevorderden lessen goed aan te pakken, maar daarover gaan we samen met Steven aanstaande maandag zwetsen. Morgen of nee straks ga ik samen met Yannis mijn board waxen en slijpen, en ja, dan komt het toch wel erg dichtbij, de laatste dagen zullen lang zijn ben ik bang...
Nou mensen weltrusten en voor iedereen die ik morgen of ja kut wederom straks niet meer zie, prettige kerstdagen he.
ja..ik ja..ik denk..dan zie ik jullie daar wel..maar neej hoor..zijn ze er niet..stelletje slappelingen..quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:29 schreef errrrr het volgende:
Niels, hoelaat ga jij naar Leon vanavond?
En gaat er nog iemand uit vanavond?
Godver, ik begin jaloers te wordenquote:Op zondag 26 december 2004 15:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik krijg kriebels in mijn buik.
ik bedoelde dat het min of meer jou manier is om een heel aantal keer achter elkaar te reageren met elke keer een andere post i.p.v. alles in een post, waar ik dus nu ook mee bezig ben..quote:
Ja, de rest had geen zin, en rond een uur of een dachten we, ach we gaan morgen wel, wat er dus ook niet van komt, ach boeien, was sowieso gezelligquote:Op zondag 26 december 2004 16:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
ja..ik ja..ik denk..dan zie ik jullie daar wel..maar neej hoor..zijn ze er niet..stelletje slappelingen..
Eigenlijk alles in deze topicreeks is onzin, dus daar moet je niet op lettenquote:Op zondag 26 december 2004 16:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het min of meer jou manier is om een heel aantal keer achter elkaar te reageren met elke keer een andere post i.p.v. alles in een post, waar ik dus nu ook mee bezig ben..en dat deed Hans toen ook ff dacht ik..met grotendeels onzin erin..
fout...het was .jpg..en geen .jpeg of .gif..quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:50 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg slim, de headers waren jpeg, geen GIF...
Maar goed, if it works
graag gedaan hoor..quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Awww.. wat lief allemaal. Dankje voor jullie hulp. Zal het zo wel even uitproberen.(mijn user-icon)
Kerst
The Nightmare Before Christmas is idd van Tim Burton, Ponk.
[..]
En bedankt!![]()
Damn, net 5 gangen diner gehad (thuis)
En zo film kijken. Mixed Nuts.![]()
nouja..ik vond er weinig aan eigenlijk..weinig mensen..en voor de rest allemaal gezeur en gezeik op niets af..quote:Op zondag 26 december 2004 11:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik het begin ook nog van gekeken, wel leuk, heb vroeger al die boeken ook nog gelezen, jeugdsentiment.
[..]
Ach, het was best leuk hoor, waren wel wat minder mensen dan normaal.
Klaverjassen..quote:Op zondag 26 december 2004 15:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook.. maar toch wel heeeeel dik gewonnen.
was een van mijn zus d'r lievelingsspellen, hehe, zij heeft echt heel erg verloren. (we speelden met z'n 3en)
moet je ook mee gaan..quote:Op zondag 26 december 2004 16:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
Godver, ik begin jaloers te wordenIk wil ooooooooooooook sneeuw
Ik ga vanavond btw gezellig met mijn ouders naar Ocean's Twelve
no comment...quote:Op zondag 26 december 2004 16:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, de rest had geen zin, en rond een uur of een dachten we, ach we gaan morgen wel, wat er dus ook niet van komt, ach boeien, was sowieso gezellig
daar ben ik het dus echt niet mee eens.. tis altijd gezellig & leuk enz.. hier..quote:Op zondag 26 december 2004 16:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk alles in deze topicreeks is onzin, dus daar moet je niet op letten
Mind your language, dude.quote:Op zondag 26 december 2004 16:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
Godver, ik begin jaloers te wordenIk wil ooooooooooooook sneeuw
Ik ga vanavond btw gezellig met mijn ouders naar Ocean's Twelve
Misschien volgend jaar...quote:
Sorryquote:[..]
no comment...
Tuurlijk, maar of het nou 'zin' heeft....quote:[..]
daar ben ik het dus echt niet mee eens.. tis altijd gezellig & leuk enz.. hier..
Ja dat dacht ik ook ja, maar gister zouden ik en Yannis ff naar de films kijken om de wax remover zijn werk te laten doen en wat bleek, de dvd werkte niet in de dvd speler van Yannis!!!quote:
Waarschijnlijk gaat het wel werken als je de booktype verandert maar dan moet je dvd brander wel bitsetting ondersteunen (soms kan dat doormiddel van een hackt firmware). Ik brand al mijn dvd's dus met een andere booktype (dvd-rom inplaats van dvd-r) dan is de kans veel groter dat het wel werkt in elke dvd speler. Desnoods paas je die dvd ff aan mij en brand ik een andere versie die het dan hopelijk wel doetquote:Op zondag 26 december 2004 19:02 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook ja, maar gister zouden ik en Yannis ff naar de films kijken om de wax remover zijn werk te laten doen en wat bleek, de dvd werkte niet in de dvd speler van Yannis!!!![]()
Uiteindelijk hebben we de film wel op de pc kunnen bekijken, maar toch, ik vrees dat het in de bus dan misschien ook zeuren word. Er kwam gewoon helemaal geen beeld op de tv, alleen maar het geluid. Ik weet ook niet hoe dat kan, maarja ik ben niet zo'n expert in illegale dingetjes. (ben alleen maar goed in het editen van films.
Dat lijkt me dan wel zo veilig ja.quote:Op zondag 26 december 2004 19:26 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het wel werken als je de booktype verandert maar dan moet je dvd brander wel bitsetting ondersteunen (soms kan dat doormiddel van een hackt firmware). Ik brand al mijn dvd's dus met een andere booktype (dvd-rom inplaats van dvd-r) dan is de kans veel groter dat het wel werkt in elke dvd speler. Desnoods paas je die dvd ff aan mij en brand ik een andere versie die het dan hopelijk wel doet
quote:Op zondag 26 december 2004 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, hier volgt een heerlijk truttig kerstwens:
[afbeelding]
Marcus, onze redder in noodquote:Op zondag 26 december 2004 20:01 schreef MAX_crazy het volgende:
okie doki... dan kom ik morgen middag wel ff langs![]()
* Mzraki slaps Hansquote:Op zondag 26 december 2004 16:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk alles in deze topicreeks is onzin, dus daar moet je niet op letten
Mja, maar ik kwam Wouter weer even tegen, heb nog een tijd met hem gesproken, had hem al lang niet meer gezien. Ken hem van volleybal, hij was zwaar geblesseerd, maar hoopt nu weer terug te komen.quote:Op zondag 26 december 2004 16:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
nouja..ik vond er weinig aan eigenlijk..weinig mensen..en voor de rest allemaal gezeur en gezeik op niets af..
Yup, na een tijdje hebben we ons maar naar een wat inspiratievollere omgeving verplaatst.quote:Op zondag 26 december 2004 21:01 schreef MAX_crazy het volgende:
was dat die jongen waarmee je zo lang in de wc mee aan het praten was?
En ik naar huis. Dat was denk maargoed ook want ik scheit vandaag de hele dag al bende! :Squote:Op zondag 26 december 2004 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yup, na een tijdje hebben we ons maar naar een wat inspiratievollere omgeving verplaatst..
Aha, nouja beterschap dan maar. Zolang je zaterdag en later maar weer topfit bentquote:Op zondag 26 december 2004 21:08 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
En ik naar huis. Dat was denk maargoed ook want ik scheit vandaag de hele dag al bende! :S
thxquote:Op zondag 26 december 2004 21:18 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Aha, nouja beterschap dan maar. Zolang je zaterdag en later maar weer topfit bent.
Wat ik niet goed doe nu?quote:Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg Niels, wil je de volgende keer op z'n minst even toeteren?.
ik heb het over protocollen niet extensiesquote:Op zondag 26 december 2004 16:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
fout...het was .jpg..en geen .jpeg of .gif..
Je zat bij je broer in een auto, van oudeschild naar de boot. Ik was even met m'n vader wat aan het fietsen.quote:
Net 'O Brother, Where Art Thou' gekeken. Op 3. Was echt een hele leuke film! Echt vaag.quote:Op zondag 26 december 2004 22:20 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, waarom is er geen enkele goede film op tv tijdens de kerstdagen
Nouja, positief dusquote:Op zondag 26 december 2004 22:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Net 'O Brother, Where Art Thou' gekeken. Op 3. Was echt een hele leuke film! Echt vaag.![]()
Ruben, hoe moet ik jouw reactie op onze kerstkaart opvatten?
Was ik aan begonnen maar leek me niet zo geweldigquote:Op zondag 26 december 2004 22:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Net 'O Brother, Where Art Thou' gekeken. Op 3. Was echt een hele leuke film! Echt vaag.![]()
Ruben, hoe moet ik jouw reactie op onze kerstkaart opvatten?
hehe, leuk gedaan (beetje laat alleenquote:Op zondag 26 december 2004 19:29 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, hier volgt een heerlijk truttig kerstwens:
[afbeelding]
True, dat was wel jammer, ik vond de humor alleen wel redelijk goed, maarja, De Ocean serie is wel meer als actie bedoelt.quote:Op maandag 27 december 2004 00:11 schreef errrrr het volgende:
Vanavond zoals gezegd dus naar Ocean's Twelve geweest, viel een beetje tegen vond ik... niet echt een gigantische ontknoping of geniale diefstal zoals in 11, maar nee, het had het niet echt...
Hans, hier valt echt geen touw aan vast te knopenquote:Toen ik trouwens die elektronicabestelling bij Henk aan het doornemen was zag ik dat er van ieder ding maar 1 exemplaar is... hij / zijn vader / de gasten van de reichelt hebben gewoon helemaal niet op de aantallen gelet
... nouja, als ik 'm spreek vraag ik wel wat de bedoeling is, want ik wil die dingen wel graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |