ik heb gewoon straps..quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:12 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ja dat kan, want als het goed is kun je je bindingen wel tot een super klein formaat opklappen. Kijk, als je forum bindingen hebt kan het verstandig zijn de bovenste strap er even af te schroeven omdat het anders wel een beetje een onhandig gedoe word. Heb je wel een snowboardtas dan? Als het goed is past daar naast je board met de bindingen vaak ook nog makkelijk veel andere dingen bij, dus hoef je je bindingen er echt niet af te schroven ofzo.
Verkeerde formaat denk... maar wat is dit voor Halloween ding? Nu heb je btw helemaal geen usericonquote:
quote:
mij wel..quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:13 schreef DearPrudence het volgende:
Die wil ik als usericon.. lukt niet..
Forum ken ik niet eens..quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:17 schreef Ponk het volgende:
FLOW bindingen bedoelde ik![]()
Forum maakt niet eens bindingen volgens mij
formaat is prima..en bij mij lukt het wel..quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Verkeerde formaat denk... maar wat is dit voor Halloween ding? Nu heb je btw helemaal geen usericon... ik was dus film aan het kijken (The Nightmare Before Christmas, op aanraden van jou geloof ik?, iig heel knap gedaan en wel leuk
), dus daarom reageerde ik niet...
Dat is een meesterlijke film man, geweldige animatie van Tim Burton. En dan ook nog eens bijna alle teksten in de film gezongen zonder dat het echt opvalt. Of heette die film nu anders, nouja ik begin nu toch een beetje te twijfelen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:23 schreef errrrr het volgende:
[..]
Verkeerde formaat denk... maar wat is dit voor Halloween ding? Nu heb je btw helemaal geen usericon... ik was dus film aan het kijken (The Nightmare Before Christmas, op aanraden van jou geloof ik?, iig heel knap gedaan en wel leuk
), dus daarom reageerde ik niet...
ik heb hem opgeslagen als .jpg..quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:27 schreef errrrr het volgende:
Ik dus net ook even gedaan, als je gewoon even naar usericon manager gaat, dan browse, en dan bij daar bij file intypen: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/personal/halloween.gif
Dan ok, dan upload, dan werkt het als het goed is
edit - Ach, ik heb hem dus ff opnieuw opgeslagen als GIF, en dan werkt het, weet niet wat het was ofzo, geeneens gekeken waar het aan lag ofzo
ja..goed hé..quote:
Ik weet ook wel dat het nergens op staat, maar ik moet mijn smaak toch ergens mee justificeren?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
dit is dus het toppunt van 'dit slaat nergens op'
kijk..je moet geen zoete spinazie gaan eten, of bittere snoepjes ofzow, en zo kan ik nog wel 1000 dingen opnoemen maar dat lijkt me wat overdreven..
maar het is niet zo dat warm eten niet zoet mag zijn..
In the end, I'll always win..quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het nergens op staat, maar ik moet mijn smaak toch ergens mee justificeren?.
Ja, maar zo is de vorm verneukt, ik heb hem eventjes goed geresized.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:42 schreef MrAli het volgende:
btw..@ Esmé...
ik zal hem wel weer veranderen..mijn icon..anders word je boos denk ik zo..
maargoed, als je dit adres invoerd bij je usericon:
http://members.lycos.nl/macnoord/blaat99.jpg
dan kan gewoon als jij icon gebruiken, en dat is een account van mij, dus je hoeft niet bang te zijn dat ie snel weggehaald zal worden..en indien wel een keer heb je vast al wel een andere..
het is fok die het formaat verandert hoor..maarjah..quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar zo is de vorm verneukt, ik heb hem eventjes goed geresized..
[afbeelding]
Zou perfect moeten werken.
Weet ik, en daar dien je dus rekening mee te houdenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
het is fok die het formaat verandert hoor..maarjah..
En wat was er mis met mijn freefilebox account? Die staat ook hotlinking toe hoorquote:http://members.lycos.nl/macnoord/blaat99.jpg voor de originele
en
http://members.lycos.nl/macnoord/resized_by_ruben.jpg voor de versie van Ruben..
en gewoon die link invoeren bij de plaats in je profiel waar je je usericon moet invullen doet wonderen..
Daarom moet je dus eerst even browse doen, dan slaat hij hem even in je temp op, en daarna upload hij 'm gewoon de fok serverquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik heb hem opgeslagen als .jpg..
maar wat het misschien is is dat ze hem geljik vanaf die site als usericon heeft willen gebruiken en hem niet eerst naar een andere host geplaatst heeft..zoals ik doe naar Lycos of naar mijn eigen bak..daar heb ik namelijk de controle over, en als ie dan weggehaald word van die site heb ik hem ook nog steeds..en bij mijn eigen bak heb ik 100% controle..en bij Lycos ietsjes minder.. 99% ofzow..
Ja, dat is die jahquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:29 schreef Ponk het volgende:
[..]
Dat is een meesterlijke film man, geweldige animatie van Tim Burton. En dan ook nog eens bijna alle teksten in de film gezongen zonder dat het echt opvalt. Of heette die film nu anders, nouja ik begin nu toch een beetje te twijfelen.
Tja, de verveling van de vakantie stimuleert het helpen van de medemens, i guessquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:05 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom moet je dus eerst even browse doen, dan slaat hij hem even in je temp op, en daarna upload hij 'm gewoon de fok server
En idd, zoals Ruben het heeft gedaan is iets netter... jammer dat FoK! niet gewoon automatisch een doorzichtige rand aan de zijkant zet zegmaar
Maar hulp genoeg dus, nu moet het Esmé wel lukken neem ik aan
Ach, tot nu toe vind ik de vakantie echt geweldigquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, de verveling van de vakantie stimuleert het helpen van de medemens, i guess.
Nee ik moet er niet aan denken man.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Gaat iemand nog naar de kerstmis hier?
M'n ouders moeten allebei zingen, dus ik ga met m'n broertje en tante, gezellig.
Mja, ik ben absoluut niet gelovig, maar m'n ouders vinden het altijd wel erg leuk als ik meega, en ach, wat is nou 1,5 uur voor wat geluk?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:30 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee ik moet er niet aan denken man.
Ga zo meteen wel naar de pilaar voor de traditionele kerstborrel.![]()
Oh, dacht altijd dat het veel langer duurde omdat het altijd pas zo laat af is (dan ben ik al lang bezopenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, ik ben absoluut niet gelovig, maar m'n ouders vinden het altijd wel erg leuk als ik meega, en ach, wat is nou 1,5 uur voor wat geluk?.
Je hebt toch ook wel Trancendence of Vivid erop gezet?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:37 schreef Ponk het volgende:
[..]
Oh, dacht altijd dat het veel langer duurde omdat het altijd pas zo laat af is (dan ben ik al lang bezopen)
Zelf ben ik gelovig opgevoed maarja dat heeft weinig vruchten bij me afgeworpen geloof ik.
En wat ik ook nog mee wilde delen:
Ik heb gisternacht nog op het allerlaatste moment een DVD gebrand voor in de bus met de snowboard beelden van vorig jaar kerst (Wagrain) en voorjaar (Reutte) en nog meer zooi er op. Was het bijna vergeten te doen...
Nee, ik ben voor wat minder bekende films gegaan, omdat ik hier gelezen dacht te hebben dat er al aan een dvd gewerkt werd. Dus heb ik geloof ik 2 films van the Wildcats erop gezet en ik denk The Empire ook.quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hebt toch ook wel Trancendence of Vivid erop gezet?
Dat zijn echt de beste snowboardfilms die ik ooit heb gezien.
Return of the Wildcats is wel grappig, stelletje relnegers dat het zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:45 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee, ik ben voor wat minder bekende films gegaan, omdat ik hier gelezen dacht te hebben dat er al aan een dvd gewerkt werd. Dus heb ik geloof ik 2 films van the Wildcats erop gezet en ik denk The Empire ook.
Als je de filmpjes van vorig jaar bekijkt kun je concluderen dat we er zelf ook heel wat van kunnenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Return of the Wildcats is wel grappig, stelletje relnegers dat het zijn.
NICE!!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:37 schreef Ponk het volgende:
En wat ik ook nog mee wilde delen:
Ik heb gisternacht nog op het allerlaatste moment een DVD gebrand voor in de bus met de snowboard beelden van vorig jaar kerst (Wagrain) en voorjaar (Reutte) en nog meer zooi er op. Was het bijna vergeten te doen...
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Nou, was wel weer interessant in de kerk hoor. Koor zong iig wel okay. Zat alleen wel achter de meest stupide mensen die ik ooit heb gezien. "Wat zingen ze? Ik kan het niet verstaan" "Kijk hem eens drinken zeg, haha" "Wat loopt hij nou met dat boek te zwaaien?", ik bedoel, je hoeft niet te geloven, dat doe ik ook niet, maar laat het geloof dan wel in z'n waarde.
.
Ja, dat dacht ik!quote:
Wat Ik gemist heb?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
dus Hans vermaakt zich met de Nerdo-spam-mode..
Like d'oh, natuurlijk had ik moeten winnenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
mee eens..
zowel met het feit dat Niels had moeten winnen..
Zo krap was het toch nietquote:en met het feit dat het goed gedaan was..
alleen was het misschien wel iets te klein, de Question dan..
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:27 schreef errrrr het volgende:
Ik dus net ook even gedaan, als je gewoon even naar usericon manager gaat, dan browse, en dan bij daar bij file intypen: http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/personal/halloween.gif
Dan ok, dan upload, dan werkt het als het goed is
quote:Hans zijn plaatje:
nerdonielso@nerdonielso:~/Desktop$ file halloween.gif
halloween.gif: GIF image data, version 89a, 47 x 60
Zeg slim, de headers waren jpeg, geen GIF...quote:Origineel:
nerdonielso@nerdonielso:~/Desktop$ file halloween.gif
halloween.gif: JPEG image data, JFIF standard 1.02
I'll seccond thatquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mja, ik ben absoluut niet gelovig, maar m'n ouders vinden het altijd wel erg leuk als ik meega, en ach, wat is nou 1,5 uur voor wat geluk?.
Al besproken tochquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:29 schreef errrrr het volgende:
Niels, hoelaat ga jij naar Leon vanavond?
En gaat er nog iemand uit vanavond?
En bedankt!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:33 schreef MAX_crazy het volgende:
tuurlijk gaan we uit vanavond... alleen de pussy's gaan niet uit!
4 gangenquote:Op zaterdag 25 december 2004 20:02 schreef DearPrudence het volgende:
Awww.. wat lief allemaal. Dankje voor jullie hulp. Zal het zo wel even uitproberen.(mijn user-icon)
Kerst
The Nightmare Before Christmas is idd van Tim Burton, Ponk.
[..]
En bedankt!![]()
Damn, net 5 gangen diner gehad (thuis)
En zo film kijken. Mixed Nuts.![]()
Hehe, daar heb ik het begin ook nog van gekeken, wel leuk, heb vroeger al die boeken ook nog gelezen, jeugdsentimentquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:20 schreef DearPrudence het volgende:
Plannen werden gewijzigd, geen Mixed Nuts, maar Pietje Bell
hehe, wel een lieve film.
Ach, het was best leuk hoor, waren wel wat minder mensen dan normaal.quote:Ik ga niet uit, is sowieso ongezellig en ben best moe eigenlijk.
Nooit gelezen. Ik hield niet zo van mens-heldjes enzo... meer van verhalen met dieren.quote:Op zondag 26 december 2004 11:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hehe, daar heb ik het begin ook nog van gekeken, wel leuk, heb vroeger al die boeken ook nog gelezen, jeugdsentiment.
a'ight.quote:[..]
Ach, het was best leuk hoor, waren wel wat minder mensen dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |