niet normaal maar illigaalquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
je weet het niet, sommige mindere dvd-spelers vertonen wel eens problemen..maar dat is niet echt heel waarschijnlijk..maar ik hoop dat we iig wat hebben om te kijken..en Marcus zou ook wat normale films op dvd meenemen..en die moeten het gewoon doen..
en ik neem ook wel wat mee als ik dat nog red voor dat we weggaan..
Jij... jij.... úitzondering!quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef DearPrudence het volgende:
ik heb ocean's eleven niet gezien...
Get back in line, een vrije geest en een vrije wil zijn géén denkbeelden van de toekomst. Uniformiteit, eenvoudigheid en een strenge hiërarchie is wat wij nodig hebben.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Get back in line, een vrije geest en een vrije wil zijn géén denkbeelden van de toekomst. Uniformiteit, eenvoudigheid en een strenge hiërarchie is wat wij nodig hebben.
Sorry, I got a little carried awayquote:
Uit het snowboard topic, ook toevallig zegquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:43 schreef progje het volgende:
[..]
Hey ik ga ook 1 januri naar Mallnitz! Via gogo tours. Met de bus << daar zie ik wel tegen op.
(en dan eerst nog awakenings op 31-12 tot een uurtje of 6/7 in de ochtend)
tsja..toch wat meer trainen Hanske..quote:Op dinsdag 28 december 2004 08:12 schreef errrrr het volgende:
Aw, was gister best gezellig met zijn vieren... probleem is dus dat ik om kwart voor tien weer op mijn werk moet zijn, en ben nu nog echt moe
uhm..quote:
hmm..had ik niet verwacht maarja.. Leon, Niels en ik hadden hem tot gisteravond ook niet gezien, dus echt een schade kan je het niet noemen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:02 schreef DearPrudence het volgende:
ik heb ocean's eleven niet gezien...
Ziet er niet heel verkeerd uit neequote:Op dinsdag 28 december 2004 13:30 schreef MrAli het volgende:
hey Niels..als je dit ziet..lijkt snowboarden je dan opeens wel wat?
[afbeelding]
(komt ook uit het [centraal] Snowboard topic deel 15 )
Ik hoop dat je de 'echte' wereld wat minder blokkerig zietquote:
So I've heardquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:38 schreef MrAli het volgende:
best wel vet gedaan van die geezers..
http://www.tweakers.net/nieuws/35540
http://www6.tomshardware.com/cpu/20041220/index.html
111 cpu's getest..
3330 benchmarks..
idd..quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ziet er niet heel verkeerd uit nee
Ik neem m'n zwembroek mee, dus mochten er chickies zo bij boarden ben ik ook van de partijquote:
Haha, ik neem mijn bikini mee, maar ik denk niet dat jullie mij zover zullen krijgen,quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik neem m'n zwembroek mee, dus mochten er chickies zo bij boarden ben ik ook van de partij.
Die foto is zwaar in het voorjaar gemaakt, dus toen was het wel enigszins warm. Wij gaan in hartje winter. Ik denk dat je beter een extra trui mee kunt nemen, want het kan nog best wel eens koud gaan wordenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, ik neem mijn bikini mee, maar ik denk niet dat jullie mij zover zullen krijgen,
of iedereen moet dan mee doen.
Zou wel een stoere actie zijn..quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die foto is zwaar in het voorjaar gemaakt, dus toen was het wel enigszins warm. Wij gaan in hartje winter. Ik denk dat je beter een extra trui mee kunt nemen, want het kan nog best wel eens koud gaan worden
goed, als iedereen gaat, doe ik ook mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |