abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24116917
Ik heb laatst op internet wat vesten gezien van het merk Bikkembergs. Ze waren redelijk duur (rond de 180 euro geloof ik), maar zou er wel eens eentje willen passen oid.
Wie heeft ervaring met kleding van dit merk? Blijft het een beetje mooi, zit het lekker enzo?
En waar is het te koop? En tegen welke prijs?

Alvast bedankt.

ohja: website is:
http://www.bikkembergs.com
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24117107

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24117138
Probleem van de kleding van Bikkembergs is dat de echt gave kleren die op de website staan en die niet iedereen heeft (lees de shirts met logo) echt nergens te krijgen zijn.
pi_24117209
ken de vesten niet echt, ik ken alleen de schoenen en die zijn mooi. Ik heb de schoenen gezien bij PLAYERS in denhaag(bij t sjiekere gedeelte van de stad zegmaar) en in verschillende winkels in Amsterdam, de shoebaloo in amsterdam zal ze vast wel hebben
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_24117923
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:05 schreef KingSois het volgende:
Probleem van de kleding van Bikkembergs is dat de echt gave kleren die op de website staan en die niet iedereen heeft (lees de shirts met logo) echt nergens te krijgen zijn.
Natuurlijk wel, als je maar goed weet waar je moet zoeken.
Gelukkig is dit merk nog een beetje exclusief (voor je het weet loopt elke Amsterdamse scholier er in)
Bikkembergs is absoluut een van mijn favoriete merken. Wil een een mooie collectie zien, ga dan naar de speciale Bikkembergs-afdeling (ingericht als voetbalkleedkamer) in de Metz (Leidsestraat, Amsterdam)
ik weet niet wat het is, maar het is me wat.
pi_24118468
Bikkembergs... Waar te koop ?? !!!!

staan veel verkoop adressen in!
pi_24118687
Ik heb 3 shirtjes van bikkembergs en ze zijn gewoon super
Kwaliteit is perfect goed afgewerkt.. de print zijn van perfecte kwaliteit en gaan nie kapot of vervagen niet ofzo
bikkembergs is gewoon top merk
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:23:21 #9
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24118723
OP geplakt in het topic Bikkembergs... Waar te koop ?? daar graag verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')