Jaaa, die staan inderdaad op de adult pagina's van de Neckermann en zijn ook zéér ludiekquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:10 schreef geenaam het volgende:
Fotocamera misschien...?
Als ze de foto's van de vorige eigenaar laten staan misschien welquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaaa, die staan inderdaad op de adult pagina's van de Neckermann en zijn ook zéér ludiek
Ik hóóp voor je dat het die handboeien zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:43 schreef Henk-Wim het volgende:
Weinig serieuze mogelijkheden trouwens: muis of handboeken. Ik gok zelf op de handboeien...
of een met een kick startquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:28 schreef minkuukel het volgende:
Een vibrator met een defecte motor.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Klik-klik-klik... Van die balletjes voor in je reet?
Of voor bij haar erin?
Daar hebben we toch V&A voor? Durf te wedden dat je er een Fokker zielsgelukkig mee kunt makenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef Henk-Wim het volgende:
*diepe zucht*
het was dus toch idd die muis ja...
Veel te klein om normaal vast te kunnen houden terwijl de buttons veel te hoog zijn om langer dan 5 x in te kunnen klikken zonder extreme RSI. slipje was dus zwartwit ja... Zit ook nog een ienieminie scrollwieltje op, maar das onbruikbaar door die kanjers van borsten...
Nou ja, kijken wie er binnenkort jarig is in mijn omgeving...
misschien je neefje van 7?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef Henk-Wim het volgende:
Nou ja, kijken wie er binnenkort jarig is in mijn omgeving...
Voor BHFHquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:45 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Daar hebben we toch V&A voor? Durf te wedden dat je er een Fokker zielsgelukkig mee kunt maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |