Dat zal helaas pas na een open hart operatie zijn.......quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:04 schreef Jambo het volgende:
Jeetje, dat zal wel een flinke teleurstelling zijn. Veel sterkte en hopelijk komt er gauw een tijd dat een zwangerschap wel verantwoord zal zijn.
Dank je shredder!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:15 schreef shredder het volgende:
Martijn, ik lees dit topic nu pas aangezien ik je vaker bij CUL zie. Maar ik wil jou en je vrouw Annemiek nog een goede gezondheid toewensen en sterkte wensen met je verlies. Een IVF behandeling kan later nog wel, maar ik hoop dat de operatie slaagt, indien er een nodig blijkt te zijn. Niets is belangrijker dan je eigen gezondheid!
Bij mij is het vruchtje afgestoten omdat mijn hart het nu niet aan kan. Normaliter is het wel zo dat de natuur jezelf beschermd tegen een gehandicapt kindje. Dat kan bij mij ook wel zo zijn. Maar mijn cardioloog sluit het niet uit dat het dus echt wel samen hangt met mijn hartkwaal, deze miskraam.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Anderzijds is het wel de natuur die een vruchtje doet afstoten, dus ergens maar goed dan,
toch idem heel veel sterkte en hoop op nieuw geluk!
Dingen die je nooit meer wilt horenquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:07 schreef phileine het volgende:
kan iemand even dat topic met die opmerkingen die je nooit meer wil horen opzoeken?
Als je dit topic een klein beetje gelezen hebt, heb je vast wel door dat dat bij Annemiek niet het geval is. Zij moet namelijk eerst aan haar hart worden geopereerd; van een snelle nieuwe zwangerschap is dus helemaal geen sprake!quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:00 schreef zhe-devilll het volgende:
maar het schijnt, doordat er dan nog veel hormonen in het vrouwelijke lichaam blijven, na een miskraam, dat je na een miskraam toch ook weer sneller zwanger kunt worden.
Hoi Ingrid, dank voor je reactie.quote:Op zaterdag 30 april 2005 18:26 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik lees het nu pas. Wat schrikken zeg!
Heel veel sterkte met je gezondheid!
Met mij gaat het goed. Ik had 31 dec een miskraam gehad. En ik ben nu weer zwanger, morgen 10 weken. Dus dat is toch nog snel weer gelukt.quote:Op zondag 1 mei 2005 09:37 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Hoi Ingrid, dank voor je reactie.
Hoe is het nu met jou? Meen me te herinneren dat wij in dezelfde periode onze miskraam hadden.
Meid, van HARTE GEFELICITEERD met je nieuwe zwangerschap!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:51 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed. Ik had 31 dec een miskraam gehad. En ik ben nu weer zwanger, morgen 10 weken. Dus dat is toch nog snel weer gelukt.
Hoe voel je je nu?
Dank je!quote:Op maandag 2 mei 2005 17:09 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Meid, van HARTE GEFELICITEERD met je nieuwe zwangerschap!
Ik wou dat ik ook al zo ver was. Maar mijn hartje zegt dat ik eerst effe iets anders moet.
Voel me verder wel goed. Ben wel vrij snel moe, maar verder weinig klachten.
En jij? Misselijk??? Was ik wel hoor. Echt iedere dag boven de pot.
Geniet ervan! Ook al zal je denk nog best wel bang zijn na die miskraam, kan ik me zo voorstellen.
@Ingrid 19 hoe gaat het nu? Wij mogen binnenkort naar het ziekenhuis voor de open hart operatie en daarna kunnen we weer aan kinderen gaan denken.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:30 schreef Ingrid19 het volgende:
Dank je!Ik ben af en toe misselijk en sneller moe dan anders. Maar verder op het moment nergens last van. Ik geniet er zeker van. We hebben een kloppend hartje op de echo gezien. Soms ben ik nog wel bang, maar ik probeer positief te denken.
Met mij gaat het goed, dank je!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
@Ingrid 19 hoe gaat het nu? Wij mogen binnenkort naar het ziekenhuis voor de open hart operatie en daarna kunnen we weer aan kinderen gaan denken.
Maar er ligt er nog eentje in de vriezer op ons te wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |