@ Katinka ben je met de poging bezig? In welke fase zit je?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:44 schreef katinka het volgende:
Martijn! Ik wens jullie veel kracht in deze moeilijke tijd...
ik heb zelfs net pas de moed kunnen verzamelen om je bericht te lezen (ben ook een IVF-er)...
Gaat, naar omstandigheden het is nu vooral afwachten wat er komen gaat en wanneer het los komt en of het uitzich zelf los komt.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef phileine het volgende:
hoe is het nu bij jullie martijn?
Ja, maar we zullen eerst nog door de fase van het afscheid (Mijn vrouw is nog steeds aan het vloeien (sinds maandag) nemen moeten.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:36 schreef Richard_ het volgende:
Sterkte Martijn Ik zou zeggen probeer uit te zien naar de volgende poging en niet te veel hier bij stil te staan.Dit ging bij mij het beste
Ja, want voor de vrouw is het misschien nog wel zwaarder als voor de man want de vrouw voelt het echt ook zich weg vloeien.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:38 schreef Anitra het volgende:
Heel veel sterkte en zoals je bij Djeez al zei, neem idd de tijd om het te verwerken. Want juist het goed verwerken is belangrijk. En het steunen van je vrouw is idd ook heel belangrijk.
Normaliter is dat wel zo inderdaad. Daarom kom ik mezelf nu ook zo erg tegen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:41 schreef dutchie het volgende:
Annemiek, ik zie net je signature dus dat met die positiviteit zit wel snor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |