abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24134716
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:15 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zeker te bang voor de waarheid. Grote woorden van een klein man, dat meisje kan je namelijk geen zak schelen. Het gaat je meer om de islam weer eens een schop na te geven.
Kijk dat is het punt.
Het maakt men allemaal niks uit, als ze maar tegen de Islam kunnen aantrappen. Niet zo gek dat men zo af en toe een beste trap terugkrijgen.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24134717
Ja hoor het zijn weer eens geen echte moslims.
Dacht anders dat Iran een goed islamitisch land was.
Mooi kunnen we dus zeggen dat daar geen echte goede moslims wonen.
pi_24134725
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:11 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nee ik geef aan dat je beestachtige en onacceptabele daden niet kunt afschuiven op de Islam. De Islam staat voor liefde en vrede.
Ja dat weet ik ook wel, als je de letter van de islam opvolgt zoals het hoort, maar daar hebben we het niet over hier. Jij zegt dat dit soort uitwassen een gevolg zijn van de heersende cultuur aldaar. Aangezien het niet ligt aan de Islamitische wetgeving moet je dus concluderen dat de CULTUUR niet deugt. Dus:

1) De sharia invoeren is GEEN oplossing tegen de Westerse Decadentie (dus ook niet niet NL)
2) Onschuldigen worden gestraft en daders ontkomen aan straf (lijkt de VS wel)
pi_24134740
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:14 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Waar het hier om gaat is dat een meisje tegen alle gevoelens van rechtvaardigheid in vermoord gaat worden terwijl de echte varkens onschuldig blijven rondlopen. Jij wil niet toegeven dat dit zo is. En zeggen dat de misbruikers geen moslims zijn en zullen branden in de hel? Is dat alles? Dan vind ik 4 jaar cel met een xbox toch nog gemener hoor...... Hoe DURF je dan beweren dat er in NL minder streng wordt gestraft??
Eeuwig in de hel lijkt me langer dan 3 jaar xbox spelen.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24134747
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ja en? Niet relevant aan deze zaak.
Dit was een sneer naar Youssef met zijn opmerking: "Wie over de democratie begint wordt simpel weg doodgezwegen".

Meer dan dat dus.
pi_24134758
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:15 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Hoezo, de Islam verdedigd zich tegen aanvallen van de Kruisvaarders. Ook de Islam heeft het recht zich te verdedigen.
3000 onschuldige mensen met een paar vliegtuigen vermoorden, wat liefdevol en vredig. Maar dat zijn natuurlijk ongelovigen en daarom geschikt als brandstof voor de hel.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_24134773
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef ikkemem het volgende:
Iran is een goed Islamitisch land en is niet te veroordelen op enkele incidenten van gestoorde mensen die de Islam soms zelfs misbruiken voor hun slechte en verachtelijke plannen.
pi_24134775
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef ikkemem het volgende:
Iran wordt sowieso geregeerd door voornamelijk Sji'ieten. Je lult dus weer zo hard dat je je mahram onderspetterd. En zoals ik hierboven al eens vertelde is verering van personen verboden, iets was voor Sji'ieten de basis alleen al is. Misschien dat dat het verhaal een andere wending geeft?
pi_24134793
quote:

[..]

Zeker te bang voor de waarheid. Grote woorden van een klein man, dat meisje kan je namelijk geen zak schelen. Het gaat je meer om de islam weer eens een schop na te geven.

Das totaal de andere kant dan wat wij bedoelen. Als in de islam alle vrouwen als gelijke en gelijkwaardig werden gezien hadden wij bar weinig om over te klagen!

Ik heb wel eens nagedacht om moslim te worden, maar gezien de kolerebende die jullie in stand houden? Nah. Daarstraks nog, wie wilde er een mahram?

Elke man die z'n vrouw niet als totaal gelijke ziet om wat voor reden dan ook is gewoon een male chauvinist pig, en heeft de islam als religie gekozen als excuus om z'n eigen miserabele persoontje ergens boven te kunnen houden. Zo daar.
pi_24134803
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:19 schreef MrData het volgende:

[..]

3000 onschuldige mensen met een paar vliegtuigen vermoorden, wat liefdevol en vredig. Maar dat zijn natuurlijk ongelovigen en daarom geschikt als brandstof voor de hel.
Wil je echt succes bereiken met dit soort postings moet er natuurlijk wel een combinatie van vrouwen en homo's ook nog eens in voorkomen.
pi_24134804
quote:

[..]

uhoh, we gaan weer in de slachtofferrol kruipen....

1) Ik ben tegen ELKE religie
2) Ik maak me wel druk om elk slachtoffer, dus ook dit meisje
3) Ik ben idd klein, maar ook slim genoeg om niet in de hol van de leeuw te kruipen om daar dingen te gaan roepen die zij niet leuk zullen vinden, afgaande op de heersende 'culturele uitwassen' daar.
4) Laat meneer maar hierheen komen en zijn ideeen verdedigen voor een groepje neo-nazi's. Kijken of hij komt.
  woensdag 22 december 2004 @ 11:21:25 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24134805
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

met straffen na de dood wordt hier geen rekening gehouden omdat het mij redelijk rechtvaardig lijkt dat misdaden begaan in dit leven aangepakt worden in dit leven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24134812
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:20 schreef Youssef het volgende:

[..]

Iran wordt sowieso geregeerd door voornamelijk Sji'ieten. Je lult dus weer zo hard dat je je mahram onderspetterd. En zoals ik hierboven al eens vertelde is verering van personen verboden, iets was voor Sji'ieten de basis alleen al is. Misschien dat dat het verhaal een andere wending geeft?
Ik neem aan dat jij een Soenniet bent?
pi_24134827
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Maar mijn beste Pro_jeex, je BLIJFT jezelf tegenspreken....alle Nederlands pedo's gaan toch ook eeuwig naar de hel? Waarom dan moeilijk doen door ze strenger te straffen?
pi_24134863
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Alcyone het volgende:

Elke man die z'n vrouw niet als totaal gelijke ziet om wat voor reden dan ook is gewoon een male chauvinist pig, en heeft de islam als religie gekozen als excuus om z'n eigen miserabele persoontje ergens boven te kunnen houden. Zo daar.
Over male chauvinist pigs gesproken: wie voert er nou burka's in om niet verleid te worden door een vrouw, bij wie zit het dan fout? Wie kan zijn urges dan niet beheersen?
pi_24134873
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:19 schreef MrData het volgende:

[..]

Men mag wel overal te wereld moslims afslachten, maar als men eens terugslaat dan boos? Je moet naar de oorzaak kijken, waarom is dat gebeurd? Misschien heeft dat met het beleid van het desbetreffende land te maken.

De Islam is liefdevol.
pi_24134886
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef LaTiNo het volgende:

3) Ik ben idd klein, maar ook slim genoeg om niet in de hol van de leeuw te kruipen om daar dingen te gaan roepen die zij niet leuk zullen vinden, afgaande op de heersende 'culturele uitwassen' daar.
4) Laat meneer maar hierheen komen en zijn ideeen verdedigen voor een groepje neo-nazi's. Kijken of hij komt.
Sjonge jonge Je komt alles overal tegen. Argumenten die de ene keer als voor worden gebruikt kom je ergens anders weer als tegen tegen. Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar het feit dat Theo in de hol van de leeuw kroop en jij het zodoende goed praat maakt het feit dat moslims erop achteruit zijn gegaan na de moord wel een dubbele overwinning zeker?

Die meneer is allang overtuigd van zijn gelijk, het is aan jou om actie te ondernemen
pi_24134906
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:22 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Maar mijn beste Pro_jeex, je BLIJFT jezelf tegenspreken....alle Nederlands pedo's gaan toch ook eeuwig naar de hel? Waarom dan moeilijk doen door ze strenger te straffen?

Als je ter dood gebracht wordt middels de doodstraf, dan kun je daarna je straf meteen uitzitten.
pi_24134924
quote:
Op woensdag 22 december 2004 10:56 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat bedoel je onder met 'een oudere druk'? Er bestaat maar 1 druk van de Koran. Met de verschillende drukwerken van de bijbel doel ik vooral op de wijzigingen die hiermee gepaard gaan. (hmm, was dat niet eerst 900? )
Ja, had even mijn geheugen verfrist. 700 dus. De inscripties zelf dateren uit 685.

Ook:
De grote moskee van Sana'a is gerestaureerd waarbij een graf werd gevonden met daarin overblijfselen van enkele van de oudste versies van de Koran ooit, uit de 7e en 8e eeuw. Er zijn geen Korans daterend verder dan de 7e eeuw, ook iets om over na te denken trouwens.
Maar het belangrijkste is:
quote:
Some of the parchment pages in the Yemeni hoard seemed to date back to the seventh and eighth centuries A.D., or Islam's first two centuries -- they were fragments, in other words, of perhaps the oldest Korans in existence. What's more, some of these fragments revealed small but intriguing aberrations from the standard Koranic text. Such aberrations, though not surprising to textual historians, are troublingly at odds with the orthodox Muslim belief that the Koran as it has reached us today is quite simply the perfect, timeless, and unchanging Word of God.

Bron: http://www.derafsh-kaviyani.com/english/quran1.html
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24134933
Iran is zo'n beetje de voorbeeldstaat voor de andere moslimstaten, niet?

De Islam heeft daar een totale controle over het leven. Dus ook het recht. Als de Islam de vrouw als gelijke zag, was daar ook rechtspraak op die manier. Niet dus, de Islam ziet vrouwen als beesten. Daarom neigen wij moslims als onvolwaardig te zien, omdat wij verder zijn.
pi_24134934
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Re het volgende:

[..]

met straffen na de dood wordt hier geen rekening gehouden omdat het mij redelijk rechtvaardig lijkt dat misdaden begaan in dit leven aangepakt worden in dit leven
Dus 3 jaar xboxen noem jij 'aanpak' Gelukkig geld de Sharia in de vorm van een ware straf.
pi_24134939
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wil je echt succes bereiken met dit soort postings moet er natuurlijk wel een combinatie van vrouwen en homo's ook nog eens in voorkomen.
En dat dan weer in combinatie met een gebouw.

Ik houd deze discussie nu in z'n geheel voor gezien. Gaat nergens meer over.
pi_24134999
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:24 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Over male chauvinist pigs gesproken: wie voert er nou burka's in om niet verleid te worden door een vrouw, bij wie zit het dan fout? Wie kan zijn urges dan niet beheersen?
De mens.
Een onderdeel van je geloof is zelfonderzoek en de strijd tegen de verleiding en begeerte. De innerlijke strijd ook wel bekend als de de strijd om de ziel.
pi_24135062
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Precies, geen reactie op mijn posts? Ik beweer dat jullie vrouwenhaters zijn omdat jullie vanuit jullie geloof vrouwen niet als gelijken zien en omdat jullie vrijwillig moslim zijn.

Al het hele topic hebben jullie geen moment medelijden met dat meisje getoond. Het is gewoon overduidelijk, de islam is een religie van vrouwenhaters.

Bij deze haat ik jullie.
pi_24135076
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:25 schreef Youssef het volgende:

[..]

Sjonge jonge Je komt alles overal tegen. Argumenten die de ene keer als voor worden gebruikt kom je ergens anders weer als tegen tegen. Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar het feit dat Theo in de hol van de leeuw kroop en jij het zodoende goed praat maakt het feit dat moslims erop achteruit zijn gegaan na de moord wel een dubbele overwinning zeker?

Die meneer is allang overtuigd van zijn gelijk, het is aan jou om actie te ondernemen
Ik wil best met hem discussie gaan, maar pertinent NIET in Iran. Punt.
pi_24135103
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:33 schreef Alcyone het volgende:

Bij deze haat ik jullie.
Ik kan er niet wakker van liggen.
pi_24135115
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:26 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Als je ter dood gebracht wordt middels de doodstraf, dan kun je daarna je straf meteen uitzitten.
Dat geld dan toch ook voor de daders in Iran? Net had je het er nog over dat de daders in NL niet hard genoeg werden gestraft. Nu komen we met de stelling dat het daar nog erger is want de verkeerden worden gestraft, dan kom jij weer met het gelul dat ze eeuwig zullen branden als ze dood gaan. ?????????????????????????????
pi_24135152
quote:

Al het hele topic hebben jullie geen moment medelijden met dat meisje getoond. Het is gewoon overduidelijk, de islam is een religie van vrouwenhaters.
Helemaal niet, ik houd ziels veel van mijn geliefde. Ik behandel haar met respect. Ik ben trouw aan haar en doe alles voor haar wat ik kan en zij ook voor mij.
pi_24135165
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:30 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

De mens.
Een onderdeel van je geloof is zelfonderzoek en de strijd tegen de verleiding en begeerte. De innerlijke strijd ook wel bekend als de de strijd om de ziel.
Ja, en als je de strijd dus verliest dan:

1) laat je de vrouw een hoofdoekje omdoen
2) laat je haar een burka dragen
3) vermoord je haar omdat ze je schuldig liet voelen omdat je geil van haar wordt
pi_24135178
st
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nee, je spreekt jezelf tegen (zoals elke religie-fanaat uiteindelijk wel een keer doet) en geeft maar op.
pi_24135184
quote:

[..]

Precies, geen reactie op mijn posts? Ik beweer dat jullie vrouwenhaters zijn omdat jullie vanuit jullie geloof vrouwen niet als gelijken zien en omdat jullie vrijwillig moslim zijn.

Bij deze haat ik jullie.
Inderdaad, moslims zijn net ongelovige hondernbezitters die hun hond slechts op beperkte tijden uitlaten en af en toe een schop onder de hol van hun vrouw, moeders, of zusters geven.

pi_24135187
Ja er wordt alleen maar een meisje gestenigt.
Het gaat dus nergens over,waar maken we ons druk over he pro-
pi_24135194
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik houd ziels veel van mijn geliefde. Ik behandel haar met respect. Ik ben trouw aan haar en doe alles voor haar wat ik kan en zij ook voor mij.
Maar als ze ooit verliefd wordt op iemand anders dan mag je haar stenigen?
pi_24135249
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:38 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Ja, en als je de strijd dus verliest dan:

1) laat je de vrouw een hoofdoekje omdoen
2) laat je haar een burka dragen
3) vermoord je haar omdat ze je schuldig liet voelen omdat je geil van haar wordt
wat heb jij toch een vertekend beeld van zaken. Ik heb het met je te doen.

Moslimas dragen een hoofddoek omdat ze dat willen. In de Koran staat dat een vrouw zichzelf hoort te bedekken, haar haren moeten bedekt zijn. De burka heb ik geen bezwaar tegen, dat is een ieders eigen keuze. Wel moeten Moslimas zich houden aan de geboden van God.
pi_24135251
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Loop toch niet zo slap te lullen. Steniging bij overspel is alleen toegestaan voor getrouwde mannen en vrouwen.
pi_24135265
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Dus jij garandeert dat jouw geliefde jouw gelijke is en ik elk opzicht gelijkwaardig?
pi_24135307
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren, je trouwt pas als je daar zeker van bent en bereid bent eeuwige trouw te beloven.
pi_24135315
quote:
Het gebrek aan medeleven is idd stuitend. Uiteindelijk wordt alles maar afgewimpeld als een 'interne aangelegenheid'. De daders zijn slechte moslims (het halve land is dat eigenlijk naar de letter van de Sharia) maar het slachtoffer had vast ook wel schuld want het was een vrouw. En als wij daar iets van zeggen omdat we het onrechtvaardig vinden dan zijn we weer ongelovigen. En als we daar dan weer tegenin brengen dat het fundament van jullie religie niet helemaal 100% is dan krijg je weer de standaard leuzen naar je kop toe gegooid:

1) Het staat zo in de Koran/Bijbel en wat daarin staat is de waarheid
2) God/Allah weet alles beter dan wij, dus als je het niet begrijpt dan ben je maar een domme ongelovige

Het blijft de eeuwige discussie tussen wel of niet geloven. Blijkbaar kunnen wij gelovigen niet overtuigen met ratio.
Maar het gebrek aan inleving en steun richting dat meisje blijft walgelijk.
pi_24135359
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:41 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

wat heb jij toch een vertekend beeld van zaken. Ik heb het met je te doen.

Moslimas dragen een hoofddoek omdat ze dat willen. In de Koran staat dat een vrouw zichzelf hoort te bedekken, haar haren moeten bedekt zijn. De burka heb ik geen bezwaar tegen, dat is een ieders eigen keuze. Wel moeten Moslimas zich houden aan de geboden van God.
Ook geindoctrineerde mensen doen dingen omdat ze dat willen ja.

Er schijnen nogal wat geleerden uit de islamitische hoek te zijn die beweren dat nergens in de Koran staat dat een vrouw zichzelf hoort te bedekken. Ik vind het nog steeds een foute oplossing van een stel geile mannetjes die zichzelf niet in de hand kunnen houden. Je kunt ook gewoon niet kijken.
pi_24135375
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

Loop toch niet zo slap te lullen. Steniging bij overspel is alleen toegestaan voor getrouwde mannen en vrouwen.
Ja dus? Hij gaat toch trouwen???
pi_24135385
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef Youssef het volgende:

[..]

Inderdaad, moslims zijn net ongelovige hondernbezitters die hun hond slechts op beperkte tijden uitlaten en af en toe een schop onder de hol van hun vrouw, moeders, of zusters geven.

Alweer zo'n domme, ongefundeerde reactie.

Zie jij als je bij mensen over de vloer komt constant de hond bij de deur wachten? Nou dan. Denk eens na joh.

En een stevige schop onder de hol, kom je op de hele planeet tegen, bij mannen die slecht opgevoed zijn of een persoonlijkheidsprobleem hebben. Das wat anders dan een religie die vrouwen haat en onderdrukt.

Nadenken, niet spuien!
pi_24135432
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:42 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Dus jij garandeert dat jouw geliefde jouw gelijke is en ik elk opzicht gelijkwaardig?
JA.

Je bent elkaars gelijke, maar de je hebt beide een aantal rechten gekregen van God. Tevens heb je beide ook plichten. Tevens heb je ieder bepaalde taken in het leven en die verschillen inderdaad, maar dat je niet ongelijk als persoon zijnde.
pi_24135447
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:47 schreef Alcyone het volgende:
Nadenken, niet spuien!
Wel toevallig dat nu net weer een an de bekendste straten in Amsterdam stelling ontkend wordt
pi_24135468
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:46 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Ook geindoctrineerde mensen doen dingen omdat ze dat willen ja.

Er schijnen nogal wat geleerden uit de islamitische hoek te zijn die beweren dat nergens in de Koran staat dat een vrouw zichzelf hoort te bedekken. Ik vind het nog steeds een foute oplossing van een stel geile mannetjes die zichzelf niet in de hand kunnen houden. Je kunt ook gewoon niet kijken.
Zeker soefies en Alavieten.
pi_24135516
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:42 schreef Youssef het volgende:

[..]

Mooie instelling he Tijdelijke Bruid kun je ze lekker stenigen.
Maar de Islam is liefdevol
pi_24135553
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:53 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Moslims horen niet vreemd te gaan, als ze dat wel doen betekend dat niet dat de Islam dan in eens niet liefdevol is, nee dan ligt de fout bij de individu die zich daaraan schuldig maakt. Maar ja zo kun je weer ff bashen.
pi_24135564
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:53 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Hoor ik nu een schaap blaten of ligt dat aan mij?
pi_24135592
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:50 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wel toevallig dat nu net weer een an de bekendste straten in Amsterdam stelling ontkend wordt
U is onduidelijk.
pi_24135670
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Moslims horen niet vreemd te gaan, als ze dat wel doen betekend dat niet dat de Islam dan in eens niet liefdevol is, nee dan ligt de fout bij de individu die zich daaraan schuldig maakt. Maar ja zo kun je weer ff bashen.
Haal alleen jouw woorden maar aan.
En over respect hebben waarom spreek je Youssef niet aan op zijn respectloze opmerkingen.
Heb je bij mijn weten nog steeds respectvol toegesproken.
Het was misschien niet wat je wilde horen.
Maar ja aan jouw antwoord te lezen denk je te weten dat ik geen nuttig leven heb(zie eerder antwoord.
  woensdag 22 december 2004 @ 12:05:15 #300
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24135711
Ik heb gewoon geen fatsoenlijk woord voor die mongolen in dat land over.
OJAAJOH?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')