Kijk dat is het punt.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeker te bang voor de waarheid. Grote woorden van een klein man, dat meisje kan je namelijk geen zak schelen. Het gaat je meer om de islam weer eens een schop na te geven.
Ja dat weet ik ook wel, als je de letter van de islam opvolgt zoals het hoort, maar daar hebben we het niet over hier. Jij zegt dat dit soort uitwassen een gevolg zijn van de heersende cultuur aldaar. Aangezien het niet ligt aan de Islamitische wetgeving moet je dus concluderen dat de CULTUUR niet deugt. Dus:quote:Op woensdag 22 december 2004 11:11 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Nee ik geef aan dat je beestachtige en onacceptabele daden niet kunt afschuiven op de Islam. De Islam staat voor liefde en vrede.
Eeuwig in de hel lijkt me langer dan 3 jaar xbox spelen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:14 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Waar het hier om gaat is dat een meisje tegen alle gevoelens van rechtvaardigheid in vermoord gaat worden terwijl de echte varkens onschuldig blijven rondlopen. Jij wil niet toegeven dat dit zo is. En zeggen dat de misbruikers geen moslims zijn en zullen branden in de hel? Is dat alles? Dan vind ik 4 jaar cel met een xbox toch nog gemener hoor...... Hoe DURF je dan beweren dat er in NL minder streng wordt gestraft??
Dit was een sneer naar Youssef met zijn opmerking: "Wie over de democratie begint wordt simpel weg doodgezwegen".quote:Op woensdag 22 december 2004 11:12 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ja en? Niet relevant aan deze zaak.
3000 onschuldige mensen met een paar vliegtuigen vermoorden, wat liefdevol en vredig. Maar dat zijn natuurlijk ongelovigen en daarom geschikt als brandstof voor de hel.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:15 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Hoezo, de Islam verdedigd zich tegen aanvallen van de Kruisvaarders. Ook de Islam heeft het recht zich te verdedigen.
Iran is een goed Islamitisch land en is niet te veroordelen op enkele incidenten van gestoorde mensen die de Islam soms zelfs misbruiken voor hun slechte en verachtelijke plannen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef ikkemem het volgende:
Ja hoor het zijn weer eens geen echte moslims.
Dacht anders dat Iran een goed islamitisch land was.
Mooi kunnen we dus zeggen dat daar geen echte goede moslims wonen.
Iran wordt sowieso geregeerd door voornamelijk Sji'ieten. Je lult dus weer zo hard dat je je mahram onderspetterd. En zoals ik hierboven al eens vertelde is verering van personen verboden, iets was voor Sji'ieten de basis alleen al is. Misschien dat dat het verhaal een andere wending geeft?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:17 schreef ikkemem het volgende:
Ja hoor het zijn weer eens geen echte moslims.
Dacht anders dat Iran een goed islamitisch land was.
Mooi kunnen we dus zeggen dat daar geen echte goede moslims wonen.
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zeker te bang voor de waarheid. Grote woorden van een klein man, dat meisje kan je namelijk geen zak schelen. Het gaat je meer om de islam weer eens een schop na te geven.
Wil je echt succes bereiken met dit soort postings moet er natuurlijk wel een combinatie van vrouwen en homo's ook nog eens in voorkomen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:19 schreef MrData het volgende:
[..]
3000 onschuldige mensen met een paar vliegtuigen vermoorden, wat liefdevol en vredig. Maar dat zijn natuurlijk ongelovigen en daarom geschikt als brandstof voor de hel.
uhoh, we gaan weer in de slachtofferrol kruipen....quote:Op woensdag 22 december 2004 11:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
met straffen na de dood wordt hier geen rekening gehouden omdat het mij redelijk rechtvaardig lijkt dat misdaden begaan in dit leven aangepakt worden in dit levenquote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Eeuwig in de hel lijkt me langer dan 3 jaar xbox spelen.![]()
Ik neem aan dat jij een Soenniet bent?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Iran wordt sowieso geregeerd door voornamelijk Sji'ieten. Je lult dus weer zo hard dat je je mahram onderspetterd. En zoals ik hierboven al eens vertelde is verering van personen verboden, iets was voor Sji'ieten de basis alleen al is. Misschien dat dat het verhaal een andere wending geeft?
Maar mijn beste Pro_jeex, je BLIJFT jezelf tegenspreken....alle Nederlands pedo's gaan toch ook eeuwig naar de hel? Waarom dan moeilijk doen door ze strenger te straffen?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Eeuwig in de hel lijkt me langer dan 3 jaar xbox spelen.![]()
Over male chauvinist pigs gesproken: wie voert er nou burka's in om niet verleid te worden door een vrouw, bij wie zit het dan fout? Wie kan zijn urges dan niet beheersen?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Alcyone het volgende:
Elke man die z'n vrouw niet als totaal gelijke ziet om wat voor reden dan ook is gewoon een male chauvinist pig, en heeft de islam als religie gekozen als excuus om z'n eigen miserabele persoontje ergens boven te kunnen houden. Zo daar.
Men mag wel overal te wereld moslims afslachten, maar als men eens terugslaat dan boos? Je moet naar de oorzaak kijken, waarom is dat gebeurd? Misschien heeft dat met het beleid van het desbetreffende land te maken.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:19 schreef MrData het volgende:
[..]
3000 onschuldige mensen met een paar vliegtuigen vermoorden, wat liefdevol en vredig. Maar dat zijn natuurlijk ongelovigen en daarom geschikt als brandstof voor de hel.
Sjonge jongequote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef LaTiNo het volgende:
3) Ik ben idd klein, maar ook slim genoeg om niet in de hol van de leeuw te kruipen om daar dingen te gaan roepen die zij niet leuk zullen vinden, afgaande op de heersende 'culturele uitwassen' daar.
4) Laat meneer maar hierheen komen en zijn ideeen verdedigen voor een groepje neo-nazi's. Kijken of hij komt.
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:22 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Maar mijn beste Pro_jeex, je BLIJFT jezelf tegenspreken....alle Nederlands pedo's gaan toch ook eeuwig naar de hel? Waarom dan moeilijk doen door ze strenger te straffen?![]()
Ja, had even mijn geheugen verfrist. 700 dus. De inscripties zelf dateren uit 685.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat bedoel je onder met 'een oudere druk'? Er bestaat maar 1 druk van de Koran. Met de verschillende drukwerken van de bijbel doel ik vooral op de wijzigingen die hiermee gepaard gaan.(hmm, was dat niet eerst 900? )
quote:Some of the parchment pages in the Yemeni hoard seemed to date back to the seventh and eighth centuries A.D., or Islam's first two centuries -- they were fragments, in other words, of perhaps the oldest Korans in existence. What's more, some of these fragments revealed small but intriguing aberrations from the standard Koranic text. Such aberrations, though not surprising to textual historians, are troublingly at odds with the orthodox Muslim belief that the Koran as it has reached us today is quite simply the perfect, timeless, and unchanging Word of God.
Bron: http://www.derafsh-kaviyani.com/english/quran1.html
Dus 3 jaar xboxen noem jij 'aanpak'quote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Re het volgende:
[..]
met straffen na de dood wordt hier geen rekening gehouden omdat het mij redelijk rechtvaardig lijkt dat misdaden begaan in dit leven aangepakt worden in dit leven
En dat dan weer in combinatie met een gebouw.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wil je echt succes bereiken met dit soort postings moet er natuurlijk wel een combinatie van vrouwen en homo's ook nog eens in voorkomen.
De mens.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:24 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Over male chauvinist pigs gesproken: wie voert er nou burka's in om niet verleid te worden door een vrouw, bij wie zit het dan fout? Wie kan zijn urges dan niet beheersen?
Precies, geen reactie op mijn posts? Ik beweer dat jullie vrouwenhaters zijn omdat jullie vanuit jullie geloof vrouwen niet als gelijken zien en omdat jullie vrijwillig moslim zijn.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
En dat dan weer in combinatie met een gebouw.
Ik houd deze discussie nu in z'n geheel voor gezien. Gaat nergens meer over.![]()
Ik wil best met hem discussie gaan, maar pertinent NIET in Iran. Punt.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Sjonge jongeJe komt alles overal tegen. Argumenten die de ene keer als voor worden gebruikt kom je ergens anders weer als tegen tegen.
Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar het feit dat Theo in de hol van de leeuw kroop en jij het zodoende goed praat maakt het feit dat moslims erop achteruit zijn gegaan na de moord wel een dubbele overwinning zeker?
![]()
Die meneer is allang overtuigd van zijn gelijk, het is aan jou om actie te ondernemen
Ik kan er niet wakker van liggen.quote:
Dat geld dan toch ook voor de daders in Iran? Net had je het er nog over dat de daders in NL niet hard genoeg werden gestraft. Nu komen we met de stelling dat het daar nog erger is want de verkeerden worden gestraft, dan kom jij weer met het gelul dat ze eeuwig zullen branden als ze dood gaan. ?????????????????????????????quote:Op woensdag 22 december 2004 11:26 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
![]()
Als je ter dood gebracht wordt middels de doodstraf, dan kun je daarna je straf meteen uitzitten.
Helemaal niet, ik houd ziels veel van mijn geliefde. Ik behandel haar met respect. Ik ben trouw aan haar en doe alles voor haar wat ik kan en zij ook voor mij.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:33 schreef Alcyone het volgende:
Al het hele topic hebben jullie geen moment medelijden met dat meisje getoond. Het is gewoon overduidelijk, de islam is een religie van vrouwenhaters.
Ja, en als je de strijd dus verliest dan:quote:Op woensdag 22 december 2004 11:30 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De mens.
Een onderdeel van je geloof is zelfonderzoek en de strijd tegen de verleiding en begeerte. De innerlijke strijd ook wel bekend als de de strijd om de ziel.
Nee, je spreekt jezelf tegen (zoals elke religie-fanaat uiteindelijk wel een keer doet) en geeft maar op.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:27 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
En dat dan weer in combinatie met een gebouw.
Ik houd deze discussie nu in z'n geheel voor gezien. Gaat nergens meer over.![]()
Inderdaad, moslims zijn net ongelovige hondernbezitters die hun hond slechts op beperkte tijden uitlaten en af en toe een schop onder de hol van hun vrouw, moeders, of zusters geven.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:33 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Precies, geen reactie op mijn posts? Ik beweer dat jullie vrouwenhaters zijn omdat jullie vanuit jullie geloof vrouwen niet als gelijken zien en omdat jullie vrijwillig moslim zijn.
Al het hele topic hebben jullie geen moment medelijden met dat meisje getoond. Het is gewoon overduidelijk, de islam is een religie van vrouwenhaters.
Bij deze haat ik jullie.
Maar als ze ooit verliefd wordt op iemand anders dan mag je haar stenigen?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik houd ziels veel van mijn geliefde. Ik behandel haar met respect. Ik ben trouw aan haar en doe alles voor haar wat ik kan en zij ook voor mij.
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:38 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ja, en als je de strijd dus verliest dan:
1) laat je de vrouw een hoofdoekje omdoen
2) laat je haar een burka dragen
3) vermoord je haar omdat ze je schuldig liet voelen omdat je geil van haar wordt
Loop toch niet zo slap te lullen. Steniging bij overspel is alleen toegestaan voor getrouwde mannen en vrouwen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Maar als ze ooit verliefd wordt op iemand anders dan mag je haar stenigen?
Dus jij garandeert dat jouw geliefde jouw gelijke is en ik elk opzicht gelijkwaardig?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:37 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik houd ziels veel van mijn geliefde. Ik behandel haar met respect. Ik ben trouw aan haar en doe alles voor haar wat ik kan en zij ook voor mij.
Dat zal niet gebeuren, je trouwt pas als je daar zeker van bent en bereid bent eeuwige trouw te beloven.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Maar als ze ooit verliefd wordt op iemand anders dan mag je haar stenigen?
Het gebrek aan medeleven is idd stuitend. Uiteindelijk wordt alles maar afgewimpeld als een 'interne aangelegenheid'. De daders zijn slechte moslims (het halve land is dat eigenlijk naar de letter van de Sharia) maar het slachtoffer had vast ook wel schuld want het was een vrouw. En als wij daar iets van zeggen omdat we het onrechtvaardig vinden dan zijn we weer ongelovigen. En als we daar dan weer tegenin brengen dat het fundament van jullie religie niet helemaal 100% is dan krijg je weer de standaard leuzen naar je kop toe gegooid:quote:Op woensdag 22 december 2004 11:33 schreef Alcyone het volgende:
Ook geindoctrineerde mensen doen dingen omdat ze dat willen ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:41 schreef pro_jeex het volgende:
[..]wat heb jij toch een vertekend beeld van zaken. Ik heb het met je te doen.
Moslimas dragen een hoofddoek omdat ze dat willen. In de Koran staat dat een vrouw zichzelf hoort te bedekken, haar haren moeten bedekt zijn. De burka heb ik geen bezwaar tegen, dat is een ieders eigen keuze. Wel moeten Moslimas zich houden aan de geboden van God.
Ja dus? Hij gaat toch trouwen???quote:Op woensdag 22 december 2004 11:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Loop toch niet zo slap te lullen. Steniging bij overspel is alleen toegestaan voor getrouwde mannen en vrouwen.
Alweer zo'n domme, ongefundeerde reactie.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, moslims zijn net ongelovige hondernbezitters die hun hond slechts op beperkte tijden uitlaten en af en toe een schop onder de hol van hun vrouw, moeders, of zusters geven.![]()
JA.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:42 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Dus jij garandeert dat jouw geliefde jouw gelijke is en ik elk opzicht gelijkwaardig?
Wel toevallig dat nu net weer een an de bekendste straten in Amsterdam stelling ontkend wordtquote:Op woensdag 22 december 2004 11:47 schreef Alcyone het volgende:
Nadenken, niet spuien!
Zeker soefies en Alavieten.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:46 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ook geindoctrineerde mensen doen dingen omdat ze dat willen ja.
Er schijnen nogal wat geleerden uit de islamitische hoek te zijn die beweren dat nergens in de Koran staat dat een vrouw zichzelf hoort te bedekken. Ik vind het nog steeds een foute oplossing van een stel geile mannetjes die zichzelf niet in de hand kunnen houden. Je kunt ook gewoon niet kijken.
Mooie instelling he Tijdelijke Bruid kun je ze lekker stenigen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Loop toch niet zo slap te lullen. Steniging bij overspel is alleen toegestaan voor getrouwde mannen en vrouwen.
Moslims horen niet vreemd te gaan, als ze dat wel doen betekend dat niet dat de Islam dan in eens niet liefdevol is, nee dan ligt de fout bij de individu die zich daaraan schuldig maakt. Maar ja zo kun je weer ff bashen.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:53 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Mooie instelling he Tijdelijke Bruid kun je ze lekker stenigen.
Maar de Islam is liefdevol![]()
Hoor ik nu een schaap blaten of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:53 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Mooie instelling he Tijdelijke Bruid kun je ze lekker stenigen.
Maar de Islam is liefdevol![]()
U is onduidelijk.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wel toevallig dat nu net weer een an de bekendste straten in Amsterdam stelling ontkend wordt![]()
Haal alleen jouw woorden maar aan.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:55 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Moslims horen niet vreemd te gaan, als ze dat wel doen betekend dat niet dat de Islam dan in eens niet liefdevol is, nee dan ligt de fout bij de individu die zich daaraan schuldig maakt. Maar ja zo kun je weer ff bashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |