Goh, en begrijp je nu ook dat ik bewust polyinterpretabele (quote:
Oh, zo bedoelde ik het woordje kruistocht helemaal niet hoor, het maakt het alleen lekkerder lezen. Met de kruistocht bedoelde ik gewoon dat je heel sterk met wat mensen de rechters probeert te overtuigen van hun ongelijk. En niet met een miezerig petitietje waarin je je voor hen minderwaardige gevoelens laat spreken. (ja, ik vind dat jullie zo wreed zijnquote:Kruistocht...wat neem je een prettige woorden in de mond.
Fyi: één uitspraak tegen iets wat niet eens zo islamitisch is als dit vonnis is niet meteen een kruistocht. Kruistochten zijn iets van de Middeleeuwen, om ook maar es een beladen woord in de mond te nemen.
Hehe, klinkt erg leukquote:Op woensdag 22 december 2004 08:36 schreef Alcyone het volgende:
Take it or leave it. Als je nog een keer vanuit je geloof weigert op gelijke toon met een vrouw te praten kom ik je achterna in elk topic.
Denk in de toekomst na voordat je jezelf niet alleen belachelijk maakt, maar domweg ongewenst.
Ik neem aan dat het woord mahram niet in het vandale voorkomt, maar ik zag wel dat het eerste resultaat van mahram op Google een klein beetje het woord toelichtte.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mahram is een term voor de familieleden waarvan het geoorloofd is om er direct mee om te gaan alsof het je eigen sekse betreft, ook als het mensen van de andere sekse zijn. Dit zijn broers, je echtgenoot, je zoontje e.d.
Het kan ook als "chaperon" vertaald worden, geloof ik.
Zit ik in de buurt Youssef?
Doe eens even niet zo intimiderend, straks schiet ik nog in de lach per ongeluk door je hoofdquote:Op woensdag 22 december 2004 08:42 schreef Alcyone het volgende:
Hoe jij in de geschiedenis hebt gediscussieerd interesseert me niet, je doet het nu, daar gaat het me om. En ik heb je gewaarschuwd.
Sorry, ik weet niet wat je exacte vraag is aangezien je het topic al meer dan eens hebt vervuild.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:44 schreef LaTiNo het volgende:
En nog steeds antwoord Youssef niet op mijn vraag. Hij vind het leuker om zichzelf als superieure intellectueel te vertonen die ons manipuleert als waren we de snaren op zijn viool....
Ik heb liever dat jullie zelf iets aan rotjochies als Youssef doen, dan hoeven wij hem niet op te voeden met z'n mahram gezeik.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:47 schreef NorthernStar het volgende:
Oi! Wie nu nog niet in staat is om bij het onderwerp te blijven gaat even geholpen worden!
En 'stalken' is meer iets voor R&P Alcyone. (of med)
Was voor iedereen bedoeld.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:51 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jullie zelf iets aan rotjochies als Youssef doen, dan hoeven wij hem niet op te voeden met z'n mahram gezeik.
Dat vroeg je niet specifiek aan mij als je het niet erg vind. Maar hier het antwoordquote:Op woensdag 22 december 2004 08:48 schreef LaTiNo het volgende:
oh, ik heb het topic vervuild? Wie zit hier nou overloze offtopic discussies te houden???
Ik vroeg je netjes of je zelf in staat zou zijn om zo'n persoon met een staalkabel af te ranselen en daarna het vonnis te voltrekken. Ik was toch duidelijk??
Dus ik moet me gewoon al twee dagen af laten zeiken door hem.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Was voor iedereen bedoeld.
> Laat je toch niet altijd zo gemakkelijk uit de tent lokken.
Maar je zou het wel met de straf eens zijn omdat het in de Sharia staat? Ook uitgaande van een geval waar de vrouw NIET zwakbegaafd is (iets wat overigens niet altijd uitmaakt, want ook talloze vrouwen die verstandelijk 100% zijn worden gedwongen tot prostitutie)quote:Op woensdag 22 december 2004 08:56 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat vroeg je niet specifiek aan mij als je het niet erg vind. Maar hier het antwoord*tromgeroffel*
Nee, ik denk niet dat ik een straf tot uitvoer zou kunnen brengen. Ik denk dat ze daar ook wel een beul voor hebben. (en reageer verder niet op alle toevoegingen, straks neem je het leven nog te serieus)
Dat niet, het zou in de policy opgenomen moeten worden zodat mahram requests verboden worden. Kunnen ze beter een vrouw negeren, dan een dergelijke, kwetsende opmerking plaatsen.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Dus ik moet me gewoon al twee dagen af laten zeiken door hem.
En dat alleen omdat ik een vrouw ben?
Ik weet niet wat de shari'a exact zegt, dat is het probleem. Gelukkig heb ik Insha Allah nog wel de tijd om me daar ook in te gaan verdiepen. Maargoed, bij een correct uitgevoerde Shari'a waar ik volledig achter sta zou prostitutie sowieso niet mogelijk zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 09:04 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Maar je zou het wel met de straf eens zijn omdat het in de Sharia staat? Ook uitgaande van een geval waar de vrouw NIET zwakbegaafd is (iets wat overigens niet altijd uitmaakt, want ook talloze vrouwen die verstandelijk 100% zijn worden gedwongen tot prostitutie)
Als dat mijn werk zou zijn? Het uitvoeren van een staatsexecutie? Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:57 schreef LaTiNo het volgende:
He Pro_nogwat, zou JIJ dat meisje hoogstpersoonlijk met die staalkabel slaan? Vind JIJ persoonlijk dat ze het verdient?
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo intimiderend, straks schiet ik nog in de lach per ongeluk door je hoofd(
![]()
)
Jullie hoeven elkaar ook geen kerstkaartjes te sturen.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Dus ik moet me gewoon al twee dagen af laten zeiken door hem.
En dat alleen omdat ik een vrouw ben?
Waarom zou ik weggaan, het is een kwestie van tijd voor dat Nederland Islamitisch wordt, het is een proces die niet meer te stoppen is, steeds meer autochtonen bekeren tot de Islam en op deze manier is men gedwongen concessies te doen aan de Islam.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hey Pro_jeex, ik vraag me eik best wel een beetje af als je Iran/Sharia/etc allemaal zo geweldig vindt, wat je dan in godsnaam in Nederland doet?
Je keurt het godverdomme (allah, zo je wil, boedha, weet ik veel, noem ze maar op) nog goed ook?!
Het zal allemaal best wel dat dat daar in de wet staat en dat de uitspraak gewoon "normaal" gevonden word daar, maar als je het mij vraagt vind ik het achterlijk; maargoed, het had zoals je zei niets met cultuur te maken, dus Pim zat dan toch fout wat dat betreft
Onzin, menselijk falen is niet uit te bannen door wat voor wetgeving ook. Ook in een staat onder de shari'a zullen er misdadigers en ziekelingen zijn.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de shari'a exact zegt, dat is het probleem. Gelukkig heb ik Insha Allah nog wel de tijd om me daar ook in te gaan verdiepen. Maargoed, bij een correct uitgevoerde Shari'a waar ik volledig achter sta zou prostitutie sowieso niet mogelijk zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |