abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24132208
Ik denk Youssef, dat je pech hebt. Je zult maar moeten accepteren dat vrouwen hier net zo sterk zijn als mahram. Als je niet gaat relativeren en in de toekomst normale omgangsvormen hanteren, zul je je positie op Fok! ondermijnen, want jouw gedrag hier is hetzelfde als ik in Iran op straat met me pik ga spelen. Ongewenst dus.

Take it or leave it. Als je nog een keer vanuit je geloof weigert op gelijke toon met een vrouw te praten kom ik je achterna in elk topic.

Denk in de toekomst na voordat je jezelf niet alleen belachelijk maakt, maar domweg ongewenst.
pi_24132209
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:28 schreef Mwanatabu het volgende:

Hehe, we zijn er.
Goh, en begrijp je nu ook dat ik bewust polyinterpretabele ( ) reacties schrijf om de vooroordelen lekker zijn gang te laten gaan? Je denkt toch werkelijk niet dat ik in het zoveelste topic waarin zoveel vooroordelen, geflame en getroll in voorkomen nog rustig alles ga uitleggen?

Iedere malloot kan de shari'a bestuderen, ga dan maar pas oordelen.
quote:
Kruistocht...wat neem je een prettige woorden in de mond.
Fyi: één uitspraak tegen iets wat niet eens zo islamitisch is als dit vonnis is niet meteen een kruistocht. Kruistochten zijn iets van de Middeleeuwen, om ook maar es een beladen woord in de mond te nemen.
Oh, zo bedoelde ik het woordje kruistocht helemaal niet hoor, het maakt het alleen lekkerder lezen. Met de kruistocht bedoelde ik gewoon dat je heel sterk met wat mensen de rechters probeert te overtuigen van hun ongelijk. En niet met een miezerig petitietje waarin je je voor hen minderwaardige gevoelens laat spreken. (ja, ik vind dat jullie zo wreed zijn huillie )

Zo duidelijk ?
pi_24132221
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:36 schreef Alcyone het volgende:
Take it or leave it. Als je nog een keer vanuit je geloof weigert op gelijke toon met een vrouw te praten kom ik je achterna in elk topic.

Denk in de toekomst na voordat je jezelf niet alleen belachelijk maakt, maar domweg ongewenst.
Hehe, klinkt erg leuk
pi_24132229
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:37 schreef Youssef het volgende:

[..]

Hehe, klinkt erg leuk
Doe een reality check.
pi_24132237
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mahram is een term voor de familieleden waarvan het geoorloofd is om er direct mee om te gaan alsof het je eigen sekse betreft, ook als het mensen van de andere sekse zijn. Dit zijn broers, je echtgenoot, je zoontje e.d.
Het kan ook als "chaperon" vertaald worden, geloof ik.
Zit ik in de buurt Youssef?
Ik neem aan dat het woord mahram niet in het vandale voorkomt, maar ik zag wel dat het eerste resultaat van mahram op Google een klein beetje het woord toelichtte.

Maar als je je mijn post geschiedenis doorneemt kun je ook wel zien dat ik weleens met Yvonne heb gemsnt en met Gia of Milagro heb gediscussieerd Dus haal de zoutbergen er maarbij
pi_24132253
Hoe jij in de geschiedenis hebt gediscussieerd interesseert me niet, je doet het nu, daar gaat het me om. En ik heb je gewaarschuwd.
pi_24132265
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:42 schreef Alcyone het volgende:
Hoe jij in de geschiedenis hebt gediscussieerd interesseert me niet, je doet het nu, daar gaat het me om. En ik heb je gewaarschuwd.
Doe eens even niet zo intimiderend, straks schiet ik nog in de lach per ongeluk door je hoofd ( )
pi_24132275
En nog steeds antwoord Youssef niet op mijn vraag. Hij vind het leuker om zichzelf als superieure intellectueel te vertonen die ons manipuleert als waren we de snaren op zijn viool....
pi_24132285
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:44 schreef LaTiNo het volgende:
En nog steeds antwoord Youssef niet op mijn vraag. Hij vind het leuker om zichzelf als superieure intellectueel te vertonen die ons manipuleert als waren we de snaren op zijn viool....
Sorry, ik weet niet wat je exacte vraag is aangezien je het topic al meer dan eens hebt vervuild. Wat is je vraag? (Graag in multiple choiche )
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 08:47:42 #110
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24132298
Oi! Wie nu nog niet in staat is om bij het onderwerp te blijven gaat even geholpen worden!

En 'stalken' is meer iets voor R&P Alcyone. (of med)
pi_24132300
oh, ik heb het topic vervuild? Wie zit hier nou overloze offtopic discussies te houden???

Ik vroeg je netjes of je zelf in staat zou zijn om zo'n persoon met een staalkabel af te ranselen en daarna het vonnis te voltrekken. Ik was toch duidelijk??
pi_24132316
Dan kun jij niet echt goed lezen denk ik dan.
Heb hier en op FP steeds duidelijk aan gegeven wat ik er van vind.
Ik ben al die tijd overal informatie aan het zoeken.
En hoe meer ik vindt hoe verdrietiger ik wordt .

Ter informatie ik heb zelf twee jongens van jouw leeftijd.
Dat jij de Islam zo te schande maakt met je vrouw onvrienlijke opmerkingen kan ik ook niets aan doen.
pi_24132339
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:47 schreef NorthernStar het volgende:
Oi! Wie nu nog niet in staat is om bij het onderwerp te blijven gaat even geholpen worden!

En 'stalken' is meer iets voor R&P Alcyone. (of med)
Ik heb liever dat jullie zelf iets aan rotjochies als Youssef doen, dan hoeven wij hem niet op te voeden met z'n mahram gezeik.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 08:55:28 #114
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24132379
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:51 schreef Alcyone het volgende:

[..]

Ik heb liever dat jullie zelf iets aan rotjochies als Youssef doen, dan hoeven wij hem niet op te voeden met z'n mahram gezeik.
Was voor iedereen bedoeld.

> Laat je toch niet altijd zo gemakkelijk uit de tent lokken.
pi_24132384
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:48 schreef LaTiNo het volgende:
oh, ik heb het topic vervuild? Wie zit hier nou overloze offtopic discussies te houden???

Ik vroeg je netjes of je zelf in staat zou zijn om zo'n persoon met een staalkabel af te ranselen en daarna het vonnis te voltrekken. Ik was toch duidelijk??
Dat vroeg je niet specifiek aan mij als je het niet erg vind. Maar hier het antwoord *tromgeroffel*

Nee, ik denk niet dat ik een straf tot uitvoer zou kunnen brengen. Ik denk dat ze daar ook wel een beul voor hebben. (en reageer verder niet op alle toevoegingen, straks neem je het leven nog te serieus )
pi_24132399
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Was voor iedereen bedoeld.

> Laat je toch niet altijd zo gemakkelijk uit de tent lokken.
Dus ik moet me gewoon al twee dagen af laten zeiken door hem.
En dat alleen omdat ik een vrouw ben?
pi_24132424
Noted. Thanks NorthernStar.
pi_24132474
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:56 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat vroeg je niet specifiek aan mij als je het niet erg vind. Maar hier het antwoord *tromgeroffel*

Nee, ik denk niet dat ik een straf tot uitvoer zou kunnen brengen. Ik denk dat ze daar ook wel een beul voor hebben. (en reageer verder niet op alle toevoegingen, straks neem je het leven nog te serieus )
Maar je zou het wel met de straf eens zijn omdat het in de Sharia staat? Ook uitgaande van een geval waar de vrouw NIET zwakbegaafd is (iets wat overigens niet altijd uitmaakt, want ook talloze vrouwen die verstandelijk 100% zijn worden gedwongen tot prostitutie)
pi_24132494
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Dat niet, het zou in de policy opgenomen moeten worden zodat mahram requests verboden worden. Kunnen ze beter een vrouw negeren, dan een dergelijke, kwetsende opmerking plaatsen.

En hij is nog jong, kan hij beter nu alvast leren dat hij dit soort gedrag beter af kan leren anders wordt zijn leven later erg moeilijk.

Sorry dat het nog heel even off-topic is NorthernStar, ik denk er over hier een nieuw topic te beginnen (een net topic).
pi_24132504
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:04 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Maar je zou het wel met de straf eens zijn omdat het in de Sharia staat? Ook uitgaande van een geval waar de vrouw NIET zwakbegaafd is (iets wat overigens niet altijd uitmaakt, want ook talloze vrouwen die verstandelijk 100% zijn worden gedwongen tot prostitutie)
Ik weet niet wat de shari'a exact zegt, dat is het probleem. Gelukkig heb ik Insha Allah nog wel de tijd om me daar ook in te gaan verdiepen. Maargoed, bij een correct uitgevoerde Shari'a waar ik volledig achter sta zou prostitutie sowieso niet mogelijk zijn
pi_24132505
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:57 schreef LaTiNo het volgende:
He Pro_nogwat, zou JIJ dat meisje hoogstpersoonlijk met die staalkabel slaan? Vind JIJ persoonlijk dat ze het verdient?
Als dat mijn werk zou zijn? Het uitvoeren van een staatsexecutie? Ja.
Ik bedoel in ieder land waar de doodstraf bestaat en nog wordt voltrokken, daar worden mensen in dienst genomen door de staat om dit werk te verrichten.
Gewoon zou ik het niet doen omdat je mensen niet moet doden, niet mag doden. Maar als het mijn baan zou zijn, dan zou ik daar geen problemen mee hebben, de wet dient dan gewoon nageleefd te worden.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24132537
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:43 schreef Youssef het volgende:

[..]

Doe eens even niet zo intimiderend, straks schiet ik nog in de lach per ongeluk door je hoofd ( )

En ja, ik snap je korrelzoutreacties wel, maar ik ben bang dat dit vrij moeilijk te onderscheiden is van het gezemel van echte geesteszieken als Pro_Jeex voor de gemiddelde moslimbasher.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 09:13:16 #123
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24132569
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Jullie hoeven elkaar ook geen kerstkaartjes te sturen.

Het onderwerp biedt genoeg voer tot discussie en het wat breder trekken is ook geen probleem, maar zodra het alleen nog maar over elkaar gaat is het voor een hoop anderen absoluut niet interessant meer er nog iets over te zeggen. En dat is jammer.

On-topic: Het is natuurlijk vreselijk wat daar gebeurt, maar is het niet 'wat' selectief om voor dit meisje ineens van alles op touw te willen zetten en wereldwijd duizenden, misschien miljoenen anderen aan hun lot over te laten. Dat gaat ons het ene oor in en het andere uit.

Wat is dan het criterea om dit geval eruit te lichten? Of is het toeval?
pi_24132576
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:27 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Hey Pro_jeex, ik vraag me eik best wel een beetje af als je Iran/Sharia/etc allemaal zo geweldig vindt, wat je dan in godsnaam in Nederland doet?

Je keurt het godverdomme (allah, zo je wil, boedha, weet ik veel, noem ze maar op) nog goed ook?!

Het zal allemaal best wel dat dat daar in de wet staat en dat de uitspraak gewoon "normaal" gevonden word daar, maar als je het mij vraagt vind ik het achterlijk; maargoed, het had zoals je zei niets met cultuur te maken, dus Pim zat dan toch fout wat dat betreft
Waarom zou ik weggaan, het is een kwestie van tijd voor dat Nederland Islamitisch wordt, het is een proces die niet meer te stoppen is, steeds meer autochtonen bekeren tot de Islam en op deze manier is men gedwongen concessies te doen aan de Islam.

De Nederlandse wet telt ook genoeg achterlijke regels, daarom hebben we hier zulke lachwekkende straffen. Denk daar maar over na voor je andere landen bekritiseerd.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_24132599
quote:
Op woensdag 22 december 2004 09:06 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de shari'a exact zegt, dat is het probleem. Gelukkig heb ik Insha Allah nog wel de tijd om me daar ook in te gaan verdiepen. Maargoed, bij een correct uitgevoerde Shari'a waar ik volledig achter sta zou prostitutie sowieso niet mogelijk zijn
Onzin, menselijk falen is niet uit te bannen door wat voor wetgeving ook. Ook in een staat onder de shari'a zullen er misdadigers en ziekelingen zijn.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')