Je mag ZO MAAR wel tussen haakjes zetten, MAAR daar gaat het juist omquote:Op woensdag 22 december 2004 09:33 schreef ikkemem het volgende:
[..]
dinsdag 15.55
Diep in mijn hart vind ik dat je niemand(zo maar) mag dood maken. Pro-jeex
De wet boven je geweten?
Ik zou het fijn vinden als en wat meer gebeurde want dit * ene geval * is er helaas één van velen en daar zou meer aandacht voor moeten zijn.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef NorthernStar het volgende:
On-topic: Het is natuurlijk vreselijk wat daar gebeurt, maar is het niet 'wat' selectief om voor dit meisje ineens van alles op touw te willen zetten en wereldwijd duizenden, misschien miljoenen anderen aan hun lot over te laten. Dat gaat ons het ene oor in en het andere uit.
Komt niet echt overtuigend overquote:Op woensdag 22 december 2004 09:33 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Absoluut, ben zelf vredelievend, maar als het er zelfs ooit maar op lijkt dat er gepoogd wordt de Sharia in te voeren in NL dan ben ik een van de eerste die in trainingskamp gaat om de 'vijand' te helpen uitroeien.
Het leuke is dat de Moskee steeds voller loopt met westerlingen en dat de kerken etc steeds verder leeg lopen en dat men allemaal zo egoistisch is, dat men nooit 1 vuist kan maken tegen een eventuele vijandige overname.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Kleine correctie: er zijn inmiddels 43.000 westerse moslims in Nl.
Bron: http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?PA=70086ned&D1=0-16&D2=(l-11)-l&DM=SLNL&LA=nl&TT=2
Ik neem aan dat je bedoelt dat de islam de enige manier van leven is die van nature bij de mens past. Onzin. Das alleen de mening van 800 miljoen mensen op deze aardbol. De overige 4 miljard hebben hier geen boodschap aan.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:39 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Komt niet echt overtuigend over
Dingen gaan geleidelijk, staps gewijs. Zoals het er nu naar uit ziet, zal er niet een som gevochten worden, we hebben het over een natuurlijk proces.
We hadden het er vervolgens over dat sommigen hier het met dit soort rechterlijke dwalingen eens zijn, simpelweg omdat het de geldende wet is. Mag je daar opeens niet over discussieren?quote:Op woensdag 22 december 2004 09:36 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Kijk jij bent opgevoed om mensen voor sukkel uit te maken, ik heb gelukkig wel manieren geleerd.
Ik kan alles autochtone, blanke Nederlander niet uitgezet worden.
Mtv? Kijk ik niet, wijven in minrokjes? Dat zijn vrouwen van lichte zeden, ik trouw volgend jaar.
Volgens mij kun je beter in Teheran aan de slag dan in Amsterdam (tenzij je graag een uitkering trekt, in de prostitutie wilt of drugs gaat handelen).
Feit blijft dat we het hier over een ter dood veroordeelde hebben, die volgens de in Iran geldende wetten veroordeeld is. EINDE VERHAAL.
*zucht*quote:Op woensdag 22 december 2004 09:42 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Het leuke is dat de Moskee steeds voller loopt met westerlingen en dat de kerken etc steeds verder leeg lopen en dat men allemaal zo egoistisch is, dat men nooit 1 vuist kan maken tegen een eventuele vijandige overname.
Nee ik bedoel dat er steeds meer moslims komen, dat is een natuurlijk proces.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat de islam de enige manier van leven is die van nature bij de mens past. Onzin. Das alleen de mening van 800 miljoen mensen op deze aardbol. De overige 4 miljard hebben hier geen boodschap aan.
Ik kan niets anders doen dan het eens zijn met deze beweringquote:Op woensdag 22 december 2004 09:42 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Het leuke is dat de Moskee steeds voller loopt met westerlingen
Ik heb er eens bijgestaan dat een Turkse en een Nederlandse vrouw ruzie kregen in een warenhuis en de bewaking erbij kwam en de Nederlandse vrouw begon te slaan zonder te vragen wat er aan de hand was. Bewaker was een Turk ook. Dit stopte onmiddelijk toen de Nederlandse vrouw de shahada opzegde. Verwarring alom. Dit werd ook niet beter toen de Marokkaanse superieur van de Turkse bewaker erbij kwam en met hem op de vuist wilde, hiertoe aangemoedigd door een stelletje Koerden.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:43 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
We hadden het er vervolgens over dat sommigen hier het met dit soort rechterlijke dwalingen eens zijn, simpelweg omdat het de geldende wet is. Mag je daar opeens niet over discussieren?
Pro_jeex, ben jij van plan kinderen te baren? Vast wel, wil je ze laten opgroeien in dit land zonder normen en waarden? Waarom geef je ze geen betere kans en ga je in een islamitisch land wonen? Dat is toch veel makkelijker en beter voor je kinderen?
Overigens, het lijkt me ironisch als jij als blanke autochtone, Nederlander per ongeluk in een opgelaaide rassenrel in het stadscentrum terecht komt, en door je mede-moslims wordt aangezien voor een neo-nazi en ze je ombrengen
Fundamentalistische Moslims en neo-nazi's zien elkaar als bondgenoten dus ik je opmerking slaat kant noch wal.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:43 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
We hadden het er vervolgens over dat sommigen hier het met dit soort rechterlijke dwalingen eens zijn, simpelweg omdat het de geldende wet is. Mag je daar opeens niet over discussieren?
Pro_jeex, ben jij van plan kinderen te baren? Vast wel, wil je ze laten opgroeien in dit land zonder normen en waarden? Waarom geef je ze geen betere kans en ga je in een islamitisch land wonen? Dat is toch veel makkelijker en beter voor je kinderen?
Overigens, het lijkt me ironisch als jij als blanke autochtone, Nederlander per ongeluk in een opgelaaide rassenrel in het stadscentrum terecht komt, en door je mede-moslims wordt aangezien voor een neo-nazi en ze je ombrengen
Nee hoor, want als ik al aan het radicaliseren ben dan zijn er vast nog vele anderen. Daarin wordt je gemakkelijk meegesleurd. Precies hetzelfde is in Bosnie gebeurt. Ik herinner me nog dat een Servische vriend die ik had met de mededeling kwam dat de oorlog tegen de moslims daar was gestart omdat deze van plan zouden zijn geweest om een Islamitische staat in het voormalige Joegoslavie te beginnen. De rechtse nationalisten gingen toen maar over op volkerenmoord. Als het daar kan gebeuren kan het hier ook.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:39 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Komt niet echt overtuigend over
Dingen gaan geleidelijk, staps gewijs. Zoals het er nu naar uit ziet, zal er niet een som gevochten worden, we hebben het over een natuurlijk proces.
Waarom zou dit een natuurlijk proces zijn?quote:Op woensdag 22 december 2004 09:45 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat er steeds meer moslims komen, dat is een natuurlijk proces.
Dus geen dingen er bij verzinnen.
De dood in DE Strijd is alleen maar een eer voor Moslims. Zoals een bepaalde Imam ooit zei:" Jullie willen leven en zijn bang voor om te sterven, wij daarentegen zien de dood graag tegemoet, wij zijn niet bang te sterven."quote:Op woensdag 22 december 2004 09:48 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Nee hoor, want als ik al aan het radicaliseren ben dan zijn er vast nog vele anderen. Daarin wordt je gemakkelijk meegesleurd. Precies hetzelfde is in Bosnie gebeurt. Ik herinner me nog dat een Servische vriend die ik had met de mededeling kwam dat de oorlog tegen de moslims daar was gestart omdat deze van plan zouden zijn geweest om een Islamitische staat in het voormalige Joegoslavie te beginnen. De rechtse nationalisten gingen toen maar over op volkerenmoord. Als het daar kan gebeuren kan het hier ook.
Het valt met zowieso op dat het grootste deel van de 'religieuzen' (van wat voor religie dan ook) niet zelf doorhebben dat ze alleen maar geloven in wat ze geloven doordat iederen om hun heen ze vanaf hun kindertijd brainwasht om dat ook te geloven. Valt het je niet op dat al die groepen 'toevallig' bij elkaar wonen? De katholieken in zuid-amerika, de boedhisten in india, de moslims in het middenoosten etc.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat de islam de enige manier van leven is die van nature bij de mens past. Onzin. Das alleen de mening van 800 miljoen mensen op deze aardbol. De overige 4 miljard hebben hier geen boodschap aan.
Kijk om je heen hoe het was en hoe het isquote:Op woensdag 22 december 2004 09:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Waarom zou dit een natuurlijk proces zijn?
Wil je tot slot niet die merkwaardige bewering uitleggen? Want die snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:47 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Fundamentalistische Moslims en neo-nazi's zien elkaar als bondgenoten dus ik je opmerking slaat kant noch wal.
Voor de rest kap ik hier de discussie af, want dit heeft niets te maken met een schuldig bevonden meisje, die daar voor gestraft wordt in Iran.
Zowel christenen, als joden en moslims wonen verspreid over de hele wereld hoor. Het fabeltje dat iedere arabier meteen een moslim is (en geen jood, of christen of nutteloze) knaagt bij velen kennelijk nog steeds. Het Hindoeïsme en het Boedhisme zijn echter zo ongeloofwaardig dat ze alleen maar bij geïntdoctrineerde mensen voorkomen of degenen die 'innerlijke rust' zoeken in de vorm van meditatiequote:Op woensdag 22 december 2004 09:52 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Het valt met zowieso op dat het grootste deel van de 'religieuzen' (van wat voor religie dan ook) niet zelf doorhebben dat ze alleen maar geloven in wat ze geloven doordat iederen om hun heen ze vanaf hun kindertijd brainwasht om dat ook te geloven. Valt het je niet op dat al die groepen 'toevallig' bij elkaar wonen? De katholieken in zuid-amerika, de boedhisten in india, de moslims in het middenoosten etc.
Ben zeker bang om te sterven, ik heb daar ook helemaal geen zin in, ik weet tenslotte dat er niet 100 maagden of iets dergelijks op me staan te wachten (hoe dom kun je zijn). Maar ik weet wel dat ik me niet zal laten dwingen om welke religie dan ook te moeten aanhangen. De tijd van het over de domme Nederlanders heen walsen is voorbij.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:51 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De dood in DE Strijd is alleen maar een eer voor Moslims. Zoals een bepaalde Imam ooit zei:" Jullie willen leven en zijn bang voor om te sterven, wij daarentegen zien de dood graag tegemoet, wij zijn niet bang te sterven."
Dus ja je fantaseert er maar rustig op los, dat is je goed recht.
Grappig, zo denkt elke religie dus over de andere... en indoctrinatie, dat is een ieder die religieus is.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zowel christenen, als joden en moslims wonen verspreid over de hele wereld hoor. Het fabeltje dat iedere arabier meteen een moslim is (en geen jood, of christen of nutteloze) knaagt bij velen kennelijk nog steeds. Het Hindoeïsme en het Boedhisme zijn echter zo ongeloofwaardig dat ze alleen maar bij geïntdoctrineerde mensen voorkomen of degenen die 'innerlijke rust' zoeken in de vorm van meditatie
Hoezo zo denkt iedere religie dus over de ander? Ik heb maar weinig over elke religie gezegd volgens mijquote:Op woensdag 22 december 2004 09:58 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Grappig, zo denkt elke religie dus over de andere... en indoctrinatie, dat is een ieder die religieus is.
Wat is de Islam toch rechtvaardig.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:47 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Fundamentalistische Moslims en neo-nazi's zien elkaar als bondgenoten dus ik je opmerking slaat kant noch wal.
Voor de rest kap ik hier de discussie af, want dit heeft niets te maken met een schuldig bevonden meisje, die daar voor gestraft wordt in Iran.
...nutteloze...quote:Op woensdag 22 december 2004 09:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zowel christenen, als joden en moslims wonen verspreid over de hele wereld hoor. Het fabeltje dat iedere arabier meteen een moslim is (en geen jood, of christen of nutteloze) knaagt bij velen kennelijk nog steeds. Het Hindoeïsme en het Boedhisme zijn echter zo ongeloofwaardig dat ze alleen maar bij geïntdoctrineerde mensen voorkomen of degenen die 'innerlijke rust' zoeken in de vorm van meditatie
Het Boedhisme kan ook helemaal niet meer bestaan aangezien de oorspronkelijke werken allen zijn vernietigd. Daarom geeft eenieder die nu leeft er gewoon een compleet eigen draai aan. Gut gek zeg dat het mee kan komen met de verloedering van de maatschappij.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:08 schreef Alcyone het volgende:
[..]
...nutteloze...
Ga je mond spoelen.
Boeddhisme ongeloofwaardig? Het is de enige filosofie die ik nog ergens op vind lijken. Boeddhisme is bijna 1000 jaar ouder dan de islam, en in tegenstelling tot de islam en christendom, nog steeds modern
You figure it out Einstein.
*Laadt zijn semi-automatische geweren...quote:Op woensdag 22 december 2004 09:51 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De dood in DE Strijd is alleen maar een eer voor Moslims. Zoals een bepaalde Imam ooit zei:" Jullie willen leven en zijn bang voor om te sterven, wij daarentegen zien de dood graag tegemoet, wij zijn niet bang te sterven."
Dus ja je fantaseert er maar rustig op los, dat is je goed recht.
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
*Laadt zijn semi-automatische geweren...![]()
Pro-jeex, ik wou ook nog zeggen dat er duizenden misschien wel miljoenen autochtone en sommige niet-islamitische allochtone jongeren die een intense haat hebben tegen de (extreme) islam en waarvan het gedachtegoed is dat het nog maar een kwestie voor tijd is wanneer de bom barst... voor elke nederlander die zich bekeerd tot de Islam wijzen er 100 de islam ten diepste af.
Dus hou maar op met je dromen voor Nederland want die zullen waarschijnelijk uitlopen op een nachtmerrie voor je.
Dat geloof ik dus niet. Ik denk dat mensen inherent een behoefte hebben om een godsbeeld te creëren, maar feit is dat er meer polytheïstische godsdiensten zijn dan monotheïstische.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo zo denkt iedere religie dus over de ander? Ik heb maar weinig over elke religie gezegd volgens mijHet enige wat ik beweer is dat de mens automtisch naar het monotheïsme neigt omdat het in de natuur van de mens zit in Allah te geloven. Daarom is het overgrotedeel van de wereld gelovig, het boedhisme en hindoeïsme zijn echter religies die voortgekomen zijn uit mensen die zich vervelen of te veel vrije tijd hebben.
Of het zijn mensen die de moeite nemen om NA TE DENKEN. Van alle religies vind ik juist het boedhisme nog het mooist. Zowieso zie je niet veel boedhisten die je hun religie door de strot proberen te duwen. Overigens vind ik het Christelijke geloof net zo achterlijk als de islam of enige andere religie die gelooft in een hogere macht die ons regeltjes voorschrijft. Ik kots op de Paus en zijn idiote standpunten, ik kots ook op de newborn christians in de VS. Maar ik vind wel dat de uitvoering van de Islam in de meeste islamitsche landen nog een treetje lager staat in mijn achting, simpelweg omdat ze nog op het niveau zitten van de Middeleeuwen van de Westerse wereld.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo zo denkt iedere religie dus over de ander? Ik heb maar weinig over elke religie gezegd volgens mijHet enige wat ik beweer is dat de mens automtisch naar het monotheïsme neigt omdat het in de natuur van de mens zit in Allah te geloven. Daarom is het overgrotedeel van de wereld gelovig, het boedhisme en hindoeïsme zijn echter religies die voortgekomen zijn uit mensen die zich vervelen of te veel vrije tijd hebben.
Een beetje modernisering is beter dunkt mij. Juist het vasthouden aan eeuwenoude teksten waarvan de herkomst op zijn minst discutabel is zorgt voor alle problemen in deze tijd.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het Boedhisme kan ook helemaal niet meer bestaan aangezien de oorspronkelijke werken allen zijn vernietigd. Daarom geeft eenieder die nu leeft er gewoon een compleet eigen draai aan. Gut gek zeg dat het mee kan komen met de verloedering van de maatschappij.
De Islam is rechtvaardig, helaas niet alle mensen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:02 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Wat is de Islam toch rechtvaardig.
Geselen , 5 jaar in de gevangnis opsluiten, nog maar eens geselen .
En dan als klapstuk ook nog maar even stenigen.
Want dat heeft ze verdient jaja.
Als alle Korans en andere schriften verbranden, dan is het ook gedaan met de islam?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het Boedhisme kan ook helemaal niet meer bestaan aangezien de oorspronkelijke werken allen zijn vernietigd. Daarom geeft eenieder die nu leeft er gewoon een compleet eigen draai aan. Gut gek zeg dat het mee kan komen met de verloedering van de maatschappij.
Dat eeuwenoude boek is wel Godswoord.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Een beetje modernisering is beter dunkt mij. Juist het vasthouden aan eeuwenoude teksten waarvan de herkomst op zijn minst discutabel is zorgt voor alle problemen in deze tijd.
Dat ben ik met je eens, al vinden velen het oog-om-oog, tand-om-tand principe ook Middeleeuws. Maar het punt is dat er in Islamitische landen meer onrecht dan recht is, en hier in NL is dat omgekeerd.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De Islam is rechtvaardig, helaas niet alle mensen.
Celstraf geëist voor misbruik zwakbegaafde
Zes jaar voor seksueel misbruik kleindochters
4 jaar cel voor seksueel misbruik jongen (11)
Drie jaar voor misbruik in SM-kamer
5 jaar geëist voor sexueel misbruik dochter
Rechtvaardig?
In al die gevallen wordt de dader in ieder geval gestraft. Of heb je ook een nieuwsbericht uit Nederland waarin het onschuldige, gehandicapte slachtoffer de doodstraf krijgt en de slachtoffers vrijuit gaan?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Rechtvaardig?
1.Velen willen maar wat graag de doodstraf voor deze zieke figuren, overigens allen een product van de westerse decadentie.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:31 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
1.Dat ben ik met je eens, al vinden velen het oog-om-oog, tand-om-tand principe ook Middeleeuws. 2.Maar het punt is dat er in Islamitische landen meer onrecht dan recht is, en hier in NL is dat omgekeerd.
Daarnaast heeft het boeddhisme als uitgangspunt het meegaan. Boeddhisme is namelijk tegen dogma's. De logische structuren en de manier zoals onderzoek gepleegd wordt, komt veel overeen met de wetenschap. Vandaar dat die twee elkaar ook zo goed verdragen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Een beetje modernisering is beter dunkt mij. Juist het vasthouden aan eeuwenoude teksten waarvan de herkomst op zijn minst discutabel is zorgt voor alle problemen in deze tijd.
Nou wat een straf hoorquote:Op woensdag 22 december 2004 10:31 schreef MrData het volgende:
[..]
In al die gevallen wordt de dader in ieder geval gestraft. Of heb je ook een nieuwsbericht uit Nederland waarin het onschuldige, gehandicapte slachtoffer de doodstraf krijgt en de slachtoffers vrijuit gaan?
Probeer eens EEN keer logisch na te denken. Iemand (we laten even in het midden wie) schrijft eeuwen geleden een paar dingen in een boek. Die persoon (waarschijnlijk een charismatisch persoon) houdt vervolgens een sekte bij elkaar die langzaam uitgroeit naar een religie waarvan de meesten niet eens weten hoe het precies ontstaan is. Ze 'geloven' echter dat alles wat er in dat boek staat de waarheid is. En stel dat het niet waar is? Of incorrect opgeschreven? Of dat het in de loop der eeuwen is aangepast? Hoe kun je nou alles wat je doet, zegt en denkt nou baseren op zoiets ouds? En als je dan toch in oude geschriften gaat geloven, waarom geloof je dan niet in de Bijbel? Of in elk ander document dat OUDER is dan de Koran!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Dat eeuwenoude boek is wel Godswoord.
Nee, aangezien de geschriften in miljoenen hoofdjes compleet volgestampt zitten. Het boeddhisme heeft echter niemand totaal weten te achterhalen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als alle Korans en andere schriften verbranden, dan is het ook gedaan met de islam?
Dacht het toch niet.
Er zijn misschien vele polytheïstische godsdiensten geweest die allen weinig aanhangers hebben gekend juist om de reden dat ze ongeloofwaardig en niet goed te bewijzen waren. De Islam zoals die altijd is geweest was zo overtuigend (duh tis waar) dat eenieder zich eraan heeft overgegeven en eenieder die sterft als niet gelovige toch twijfel kent. (en vervolgens zijn antwoord krijgt)quote:Op woensdag 22 december 2004 10:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat geloof ik dus niet. Ik denk dat mensen inherent een behoefte hebben om een godsbeeld te creëren, maar feit is dat er meer polytheïstische godsdiensten zijn dan monotheïstische.
Ehhrrr. Wat bedoel je?quote:Het is niet voor niks dat ook in zogenaamde monotheïstische godsdiensten heiligen en marraboes worden gesmokkeld. Ik denk juist dat een pluriform godsbeeld "natuurlijker" is.
Je draait oorzaak en gevolg om.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
In de Iraanse rechtspraak zouden die zwakbegaafden en kinderen nu aangeklaagd en veroordeeld zijn, slimmerd.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:27 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Rechtvaardig?
De hoeveelheid recht of onrecht in een land is niet afhankelijk van religie.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
1.Velen willen maar wat graag de doodstraf voor deze zieke figuren, overigens allen een product van de westerse decadentie.
2.Gek hè? Ik zie dat net andersom.
Er zijn genoeg aanwijzing om te kunnen beweren dat er velen in het verleden zijn gestorven door het niet bestaan van DNA onderzoeken. Hierdoor zijn velen onschuldig veroordeelt, en zoals we in het Westerse Amerika ook vaak genoeg horen, zelfs tot de doodstrafquote:Op woensdag 22 december 2004 10:31 schreef MrData het volgende:
[..]
In al die gevallen wordt de dader in ieder geval gestraft. Of heb je ook een nieuwsbericht uit Nederland waarin het onschuldige, gehandicapte slachtoffer de doodstraf krijgt en de slachtoffers vrijuit gaan?
Nee, het is slechts een menselijke interpretatie ervan waarvan bewezen is dat hij gewijzigd is. Er zijn Apocriefen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:29 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Dat eeuwenoude boek is wel Gods woord.
1. Is het jarenlang misbruiken en verkrachten van een 8-jarig kind Westerse decadentie? En al die hoerenlopers in Teheran ook?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
1.Velen willen maar wat graag de doodstraf voor deze zieke figuren, overigens allen een product van de westerse decadentie.
2.Gek hè? Ik zie dat net andersom.
Je negeert weer waar het om gaat: het slachtoffer wordt gestraft en de daders niet. Maargoed, blijkbaar wordt een meisje als niet als slachtoffer gezien. Had ze maar niet al die mannen moeten verleiden he?quote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Nou wat een straf hoor3 jaar lang op de kosten van de staat leven. Nou nou.
Ik weet wel en betere straf
Ja ik ook wel, maar nogmaals, WIJ straffen de daders, niet alleen vrouwelijke slachtoffers.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Nou wat een straf hoor3 jaar lang op de kosten van de staat leven. Nou nou.
Ik weet wel en betere straf
Wil je ff ophouden met NL te vergelijken met USA, dat land wordt geregeerd door rechtse conservatieve christenen. Nederland is seculier.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:39 schreef Youssef het volgende:
[..]
Er zijn genoeg aanwijzing om te kunnen beweren dat er velen in het verleden zijn gestorven door het niet bestaan van DNA onderzoeken. Hierdoor zijn velen onschuldig veroordeelt, en zoals we in het Westerse Amerika ook vaak genoeg horen, zelfs tot de doodstraf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |