abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24117860
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:37 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik jouw vijand, toe maar weer zeg
Jij wil mij van de bodem vegen en noemt mij onmensenlijk en het Kwade?
Nee maar wat vind jij als mens dan?
pi_24117861
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 09:05 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

JIj bent helemaal geen Islamitisch rechtsgeleerde.
Wat zou jij zeggen als Iran gaat lopen vertellen dat wij hier een bepaalde uitsrpaak ongedaan moet maken? Heb je 500 reacties op de FP en hier in de trend van waar bemoeit dat kut land zich etc etc. Nou dat denken ze daar nu ook: Waar bemoei je je mee?? Dit is een binnenlandse aangelegenheid conform ONZE wetten.
ziek figuur
pi_24117866
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:26 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Zolang er moslims zijn die er zulke denkbeelden op nahouden hebben we een probleem met een deel binnen de Islam.
Er is helaas ook geen eenheid in de Islam. Alleen in Irak zie jezij aan zij vechten, Soennieten en Shi'ieten (alhoewel sommige elkaar daar ook wel bestrijden natuurlijk).
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:40:44 #54
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24117889
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:37 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik jouw vijand, toe maar weer zeg
Jij wil mij van de bodem vegen en noemt mij onmensenlijk en het Kwade?
Ja jouw grote profeet moorde toch ook z'n tegenstanders uit die naar zijn idee fout waren?
Hij was toch ook 'goed' ? Zie mij als zijn tegenhanger...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24117930
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:39 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Nee maar wat vind jij als mens dan?
Ik vind dat wij ons niet moeten bemoeien met andermans internete zaken. Ik ken nog wel een aantal landen die dagelijks mensenrechten schenden en zich niet aan de wetten houden. Dit lijkt me erger dan de wet volgen.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:45:19 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24117978
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:39 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Er is helaas ook geen eenheid in de Islam. Alleen in Irak zie jezij aan zij vechten, Soennieten en Shi'ieten (alhoewel sommige elkaar daar ook wel bestrijden natuurlijk).
de meesten vechten tegen elkaar hoor en willen niets met elkaar te maken hebben, feit dat er al 2 stromingen zijn moet al genoeg betekenen dat er verschil van interpretatie is, wat uiteindelijk zal leiden tot een veel vrijere geaccepteerde vorm. Wen er alvast maar aan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24117984
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:40 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja jouw grote profeet moorde toch ook z'n tegenstanders uit die naar zijn idee fout waren?
Hij was toch ook 'goed' ? Zie mij als zijn tegenhanger...
Zijn tegenhanger? Dus je bent advocaat van de Duivel?
pi_24118005
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:43 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik vind dat wij ons niet moeten bemoeien met andermans internete zaken. Ik ken nog wel een aantal landen die dagelijks mensenrechten schenden en zich niet aan de wetten houden. Dit lijkt me erger dan de wet volgen.
Dat vroeg ik je niet ,ik vroeg wat jij als mens vind ?
IKvraag je niet wat anderen of wetten er van vinden maar wat jij er zelf diep in je hart van vind.
pi_24118006
Pim heeft wederom gelijk gekregen: De islam is een achterlijke cultuur
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24118012
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:43 schreef pro_jeex het volgende:

Geweldig, tief dan ook maar mooi op met je Kalifaat etc, dat zijn ONZE interne zaken.

Dus je mag mensenrechten wel schenden als je je aan de wet houdt? Zoals in Iran?
Absurd onderscheid.

En trouwens, die "illusion" uit je sig, gaat die over de Islam?
pi_24118053
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:45 schreef Re het volgende:

[..]

de meesten vechten tegen elkaar hoor en willen niets met elkaar te maken hebben, feit dat er al 2 stromingen zijn moet al genoeg betekenen dat er verschil van interpretatie is, wat uiteindelijk zal leiden tot een veel vrijere geaccepteerde vorm. Wen er alvast maar aan
Heeft niet met interpretatie te maken, maar met de opvolding van de profeet (bloedlijn/politieke lijn).
Het mag misschien geleid hebben tot het soefisme en de Alevieten, beide ketterse stromingen overigens. Het heeft ook tot het Wahabisme Salafisme geleid, dus het mes snijdt aan beide kanten

Overigens is het Salafisme behoorlijk aan het groeien, vooral hier in de Westerse metropolen, dus wen er maar vast aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door pro_jeex op 21-12-2004 15:56:03 ]
pi_24118145
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:47 schreef Cheese het volgende:

[..]

Geweldig, tief dan ook maar mooi op met je Kalifaat etc, dat zijn ONZE interne zaken.

Dus je mag mensenrechten wel schenden als je je aan de wet houdt? Zoals in Iran?
Absurd onderscheid.

En trouwens, die "illusion" uit je sig, gaat die over de Islam?
Ik ben in m'n eigen land, ik ben blanke autochtoon.
pi_24118174
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:47 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Dat vroeg ik je niet ,ik vroeg wat jij als mens vind ?
IKvraag je niet wat anderen of wetten er van vinden maar wat jij er zelf diep in je hart van vind.
Diep in mijn hard vind ik dat je niet iemand zo maar mag dood maken. Je moet respect voor elkaars leven hebben.
pi_24118208
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:49 schreef pro_jeex het volgende:

Heeft niet met interpretatie te maken, maar met de opvolging van de Profeet (bloedlijn/politieke lijn).
Het mag misschien geleid hebben tot het soefisme en Alevieten, beide ketterse stromingen overigens. Het heeft ook tot het Wahabisme Salafisme geleid, dus het mes snijdt aan beide kanten

Overigens is het Salafisme behoorlijk aan het groeien, vooral hier in de Westerse metropolen, dus wen er maar vast aan.
De Islam is dus in wezen 1 samengeraapt zooitje, die onderling erg van elkaar verschillen. Kun je daar nog volhartig achter staan dan? Wie heeft er gelijk? Heeft er uberhaupt wel iemand gelijk? Waarom is jouw visie superieur, of minder ketters dan anderen?

En wen er ook maar aan dat aan onze democratische grondbeginselen en vrijheden niet getornd wordt.
pi_24118220
He Pro_nogwat, zou JIJ dat meisje hoogstpersoonlijk met die staalkabel slaan? Vind JIJ persoonlijk dat ze het verdient?
pi_24118251
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:56 schreef Cheese het volgende:

[..]

De Islam is dus in wezen 1 samengeraapt zooitje, die onderling erg van elkaar verschillen. Kun je daar nog volhartig achter staan dan? Wie heeft er gelijk? Heeft er uberhaupt wel iemand gelijk? Waarom is jouw visie superieur, of minder ketters dan anderen?

En wen er ook maar aan dat aan onze democratische grondbeginselen en vrijheden niet getornd wordt.
uhh er is maar 1 Islam en 1 god. De Islam zoals die in de Koran is neergezonden en is geopenbaard aan de Profeet Mohammed (dit maakt de andere boeken ook overbodig).
pi_24118283
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:57 schreef LaTiNo het volgende:
He Pro_nogwat, zou JIJ dat meisje hoogstpersoonlijk met die staalkabel slaan? Vind JIJ persoonlijk dat ze het verdient?
Ik geef je hier zo een goed antwoord op, ik ben nu vrij van het werk, dus ga ik naar huis.
pi_24118374
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:58 schreef pro_jeex het volgende:

uhh er is maar 1 Islam en 1 god. De Islam zoals die in de Koran is neergezonden en is geopenbaard aan de Profeet Mohammed (dit maakt de andere boeken ook overbodig).
Ja, maar waarom interpreteert iedereen de islam anders dan? Waarom zegt de ene Imam dit, de andere dat? Geloof is niet onfeilbaar, weet je. Misschien zijn de geschriften, hoe onvoorstelbaar deze gedachte ook, misschien niet geheel waarheidsgetrouw opgeschreven.
Net zo min als ik de Bijbel als leidraad neem, en bijna niemand meer in deze regio. We halen eruit wat voor ons van belang is, onze waarden en normen, maar combineren die met de hedendaagse cultuur.

En dat is waar de Islam blijft steken, en ten onder zal gaan zoals ie nu is, in Iran het eerst denk ik. Het aanpassingsvermogen van de Islam is heel erg beperkt, alsmede het incasseringsvermogen, om over zelfkritiek en zelfbeoordeling nog maar te zwijgen.
pi_24118416
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:49 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Heeft geen fuck met cultuur te maken, maar gewoon de wet in een rechtsstaat.
Ja, dat beargumenteerde ik dus in het hele stuk erboven. Dat bijvoorbeeld die wet haaks staat op menselijk gevoel en daarnaast krom is, aangezien het andere misdaden volgens dezelfde definities wél veroordeelt en hier ineens het slachtoffer straft.

Daarnaast is het Iraanse wetboek geinspireerd op de shari'a en niet gelijk daaraan. Tevens zijn er legio moslimgeleerden die deze wetten niet kunnen herleiden tot enig vers in de Koran.

Er staat letterlijk in de shari'a dat geestelijk gehandicapten (en kinderen) niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor hun daden. Daarom hoeven kinderen en gehandicapten bijvoorbeeld ook niet mee te doen aan de Ramadan. Waarom negeer jij dit aspect en hang jij dit overduidelijk niet rechtsgeldige vonnis blindelings aan? Staat er ook niet iets over de plicht jezelf te ontwikkelen en je hersens te gebruiken in de Koran?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24118448
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:55 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Diep in mijn hard vind ik dat je niet iemand zo maar mag dood maken. Je moet respect voor elkaars leven hebben.
Dank je eindelijk een rechtstreeks antwoord.
Jongen wat zul jij met jezelf in de knoop zitten.
De Koran volgen en je innerlijke het zwijgen op moeten leggen.
Sterkte met die strijd.
  dinsdag 21 december 2004 @ 16:40:06 #71
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24119091
@Mineo :

Ik ben zeer benieuwd naar de reacties....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24120099
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:58 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Uhh, het feit dat jij zelf aan aangeeft dat er verschillende stromingen zijn, bewijst al dat er niet 1 islam is.

Maar laten we het hebben over artikel 104 van de shari'a, waarop het vonnis van Leila is gebaseerd. Daarin staat als ik het wel heb gedefinieerd wat er onder zina wordt verstaan:
quote:
“Zina liable to Hadd is Zina liable to Hadd if;
(a)- it is committed by a man who is an adult and who is not insane with a woman to whom he is not and does not suspect himself to be married; or
(b)- it is committed by a woman who is an adult and who is not insane with a man to whom she is not and does not suspect herself to be married.”

Bron:http://www.muziqpakistan.com/board/index.php?showtopic=28195
Rijm dit es met dat vonnis. Kan niet, he?

If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:32:19 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24120200
geesterlijke achterstand is natuurlijk niet gelijk aan "gek" ofzo (zo zal het wel weer gerechtvaardigd worden)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24120951
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef deedeetee het volgende:
@Mineo :

Ik ben zeer benieuwd naar de reacties....
Tot nu toe alleen een ontvangstbevestiging van mijn email van JP Balkenende gehad
en een leesbevestiging van mijn email van de PVDA.
pi_24121314
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:10 schreef mineo39-76 het volgende:

[..]

Tot nu toe alleen een ontvangstbevestiging van mijn email van JP Balkenende gehad
en een leesbevestiging van mijn email van de PVDA.
Ben bang dat het voor Leila al te laat is.
Dit is toch zo triest, je kan er met je verstand niet bij.
bedankt nog voor je informatie.
pi_24122530
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:06 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Hoe kan een moslim dit nou afkeuren? Dit is volgens de Sharia bepaald, het Islamitisch recht.
Hey Pro_jeex, ik vraag me eik best wel een beetje af als je Iran/Sharia/etc allemaal zo geweldig vindt, wat je dan in godsnaam in Nederland doet?

Je keurt het godverdomme (allah, zo je wil, boedha, weet ik veel, noem ze maar op) nog goed ook?!

Het zal allemaal best wel dat dat daar in de wet staat en dat de uitspraak gewoon "normaal" gevonden word daar, maar als je het mij vraagt vind ik het achterlijk; maargoed, het had zoals je zei niets met cultuur te maken, dus Pim zat dan toch fout wat dat betreft
pi_24124490
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 18:27 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Ben bang dat het voor Leila al te laat is.
Dit is toch zo triest, je kan er met je verstand niet bij.
bedankt nog voor je informatie.
Maakt niet uit, als het voor de volgende niet te laat is.
pi_24126084
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:49 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Heeft geen fuck met cultuur te maken, maar gewoon de wet in een rechtsstaat.
Heej, dat is grappig, dat is precies dezelfde defensie die de top-nazi's gebruikten tijdens de rechtszittingen in Neurenberg na de 2e wereldoorlog toen ze gevraagd werden waarom ze zoveel joden en andere minderheden 'opgeruimd' hadden. Het was gewoon de wet en daar moesten ze zich aan houden.

Gelukkig erkenden de rechters en de aanklagers deze verdediging niet onder het motto "An unjust law, is no law at all" van St. Augustine.

Zo werkt namelijk de rechtspraak in de wereld van de westerse cultuur. Er wordt van mensen verwacht dat ze zelf ook een beetje verstand ten toon spreiden. In tegenstelling tot de rechtspraak in dat middeleeuwse, barbaarse corrupte moslimland. En aangezien je het zo met die wetten eens bent en er zo hoog van op loopt te geven, wat doe je hier nog ????

Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  dinsdag 21 december 2004 @ 22:11:30 #79
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24126142
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:08 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Heej, dat is grappig, dat is precies dezelfde defensie die de top-nazi's gebruikten tijdens de rechtszittingen in Neurenberg na de 2e wereldoorlog toen ze gevraagd werden waarom ze zoveel joden en andere minderheden 'opgeruimd' hadden. Het was gewoon de wet en daar moesten ze zich aan houden.

Gelukkig erkenden de rechters en de aanklagers deze verdediging niet onder het motto "An unjust law, is no law at all" van St. Augustine.

Zo werkt namelijk de rechtspraak in de wereld van de westerse cultuur. Er wordt van mensen verwacht dat ze zelf ook een beetje verstand ten toon spreiden. In tegenstelling tot de rechtspraak in dat middeleeuwse, barbaarse corrupte moslimland. En aangezien je het zo met die wetten eens bent en er zo hoog van op loopt te geven, wat doe je hier nog ????

A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_24130254
En we zien je wel op het nieuws, als je jezelf opgeblazen hebt voor een God die niet bestaat
Dat soort geindoctrineerden roeit zichzelf uit, dat scheelt ons weer werk.
pi_24131660
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik geef je hier zo een goed antwoord op, ik ben nu vrij van het werk, dus ga ik naar huis.
Ja hoor een man een man een woord.
Niet dus.
pi_24131836
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 22:08 schreef Snapcount2 het volgende:
wat doe je hier nog ????
Studeren, leven, werken, zijn mening tentoonstellen, bij zijn familie zijn,
pi_24131953
quote:
Op woensdag 22 december 2004 07:31 schreef Youssef het volgende:

[..]

Studeren, leven, werken, zijn mening tentoonstellen, bij zijn familie zijn,
En dat zou hij niet hebben kunnen doen als hij in het Gewheldige Iran geboren was, want tot een jaar of twee geleden was hijzelf met zijn levensstijl ook kandidaat voor de staalkabel als ik het me goed herinner.
Bij hem gaat de vlieger van culturele/religieuze indoctrinatie niet op als het aankomt op de perceptie van deze zaak, want het is gewoon een bekeerde Hollander. Eentje die blijkbaar liever een ongefundeerde gerechtelijke uitspraak nablaat omdat hij meent dat dit de 'echte' islam is dan dat hij zelf even nadenkt. Klinkt niet echt gezond. Heb je zussen?
pi_24131989
quote:
Op woensdag 22 december 2004 07:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En dat zou hij niet hebben kunnen doen als hij in het Gewheldige Iran geboren was, want tot een jaar of twee geleden was hijzelf met zijn levensstijl ook kandidaat voor de staalkabel als ik het me goed herinner.
Als als als, als ie daar woonde was ie vast al jaren moslim
quote:
Bij hem gaat de vlieger van culturele/religieuze indoctrinatie niet op als het aankomt op de perceptie van deze zaak, want het is gewoon een bekeerde Hollander. Eentje die blijkbaar liever een ongefundeerde gerechtelijke uitspraak nablaat omdat hij meent dat dit de 'echte' islam is dan dat hij zelf even nadenkt. Klinkt niet echt gezond.
Ik vind het anders ook wel belangrijk dat ik pas een oordeel geef voor ik er de kennis over heb. Maar ik sta verder volledig achter de shari'a omdat het de wet van Allah is. En aangezien alles daarvan afkomstig is... nou jah, je kent het wel.

pi_24132004
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het anders ook wel belangrijk dat ik pas een oordeel geef voor ik er de kennis over heb. Maar ik sta verder volledig achter de shari'a omdat het de wet van Allah is. En aangezien alles daarvan afkomstig is... nou jah, je kent het wel.

Dat is dan ook voor het eerst dat jij oordeelt voor je er kennis over hebt
pi_24132011
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:07 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Dat is dan ook voor het eerst dat jij oordeelt voor je er kennis over hebt
Geslacht: Vrouw

Haal ja mahram er even bij, dan kan ik met je praten.

pi_24132040
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het is dat je nog een kind bent.
Dus ik neem je maar niet serieus.
Je kinderachtig gedrag zegt genoeg.
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2004 @ 08:15:18 #88
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24132045
Hou het even bij het onderwerp svp
pi_24132050
quote:
Op woensdag 22 december 2004 05:44 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Ja hoor een man een man een woord.
Niet dus.
In tegenstelling tot ikkemem, heb ik wel een leven.
pi_24132068
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nog wat vragen voor je.
Hoe vind jij als mens dit afschuwelijke vonnis?
Zou je zelf de stenen kunnen gooien?
Zou je zelf de zweep kunnen gebruiken?
pi_24132095
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef Youssef het volgende:
Gezien zijn karakter en levensstijl zou hij waarschijnlijk ter dood veroordeeld zijn wegens het propageren van het gristendom. Ik heb zo'n idee dat we te maken hebben met een borderlinertje dat de extremen opzoekt. Maar dat geeft niet, want in dit fijne land begrijpen we wel dat hij daardoor niet helemaal verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn daden.
quote:

Als je achter de shari'a staat en er kennis van hebt, dan zou je moeten weten dat het veroordelen van een geestelijk gehandicapte niet kan volgens deze wetten. Ga daar es op in.

Verder natuurlijk heel fijn dat jij lekker in je vel zit. Doe er iets goeds mee, zou ik zeggen. (Volgens de universele menselijke waarden aub)
pi_24132096
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:16 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

In tegenstelling tot ikkemem, heb ik wel een leven.
Beloof dan niet dat je terug komt om een antwoord te geven.
Wat weet jij van mijn leven?
Waarom denk je dat ik dat niet heb?
pi_24132098
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:19 schreef ikkemem het volgende:

[..]

Nog wat vragen voor je.
Hoe vind jij als mens dit afschuwelijke vonnis?
Zou je zelf de stenen kunnen gooien?
Zou je zelf de zweep kunnen gebruiken?
Gut toch grappig nadat je volgens mij het volgende had gezegd:
quote:
Je kinderachtig gedrag zegt genoeg.
De volgende keer kan je serieus een poging wagen (maar dan wel met mahram graag)
pi_24132105
pro_jeex: Ga je mijn vraag nog beantwoorden of niet?

Youssef, doe jij ook eens een poging.

En leg eens uit hoe dat nou zit he, de sharia zegt dat ze NIET ter dood mag worden veroordeeld, en die honden houden zich er niet aan! Hoe kan dat dan?
pi_24132113
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:21 schreef Mwanatabu het volgende:

Als je achter de shari'a staat en er kennis van hebt, dan zou je moeten weten dat het veroordelen van een geestelijk gehandicapte niet kan volgens deze wetten. Ga daar es op in.
Nou netjes toch. Als dit meisje is onterecht een straf toegewezen krijgt sta ik daar niet achter. Simpel toch? Dan is al dat gebash in dit topic ook nergens voor nodig geweest. Het is dan immers niet de Shari'a meer. Ik zou zeggen, doe er dan wat aan zoals ik al eerder in het topic zei. Verdiep je in de lectuur en ga een kruistocht voeren met middelen die ook overtuigend zijn voor de rechters die de uitspraak in handen hebben.
pi_24132130
[quote]Op woensdag 22 december 2004 08:22 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

De volgende keer kan je serieus een poging wagen (maar dan wel met mahram graag)
[/quote
Ja als het op een antwoord aan komt ga je weer lekker klieren he.
Daar uit blijkt dus je kind zijn weer duidelijk.
En wat is dat gezeur over mahram?
Weet niet eens wat het is.
pi_24132145
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nou netjes toch. Als dit meisje is onterecht een straf toegewezen krijgt sta ik daar niet achter.
Hehe, we zijn er.
quote:
Simpel toch? Dan is al dat gebash in dit topic ook nergens voor nodig geweest. Het is dan immers niet de Shari'a meer. Ik zou zeggen, doe er dan wat aan zoals ik al eerder in het topic zei. Verdiep je in de lectuur en ga een kruistocht voeren met middelen die ook overtuigend zijn voor de rechters die de uitspraak in handen hebben.
Kruistocht...wat neem je een prettige woorden in de mond.
Fyi: één uitspraak tegen iets wat niet eens zo islamitisch is als dit vonnis is niet meteen een kruistocht. Kruistochten zijn iets van de Middeleeuwen, om ook maar es een beladen woord in de mond te nemen.
pi_24132162
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Nou netjes toch. Als dit meisje is onterecht een straf toegewezen krijgt sta ik daar niet achter. Simpel toch? Dan is al dat gebash in dit topic ook nergens voor nodig geweest. Het is dan immers niet de Shari'a meer. Ik zou zeggen, doe er dan wat aan zoals ik al eerder in het topic zei. Verdiep je in de lectuur en ga een kruistocht voeren met middelen die ook overtuigend zijn voor de rechters die de uitspraak in handen hebben.
Jij denkt dat je een zooitje debielen dat niet begrijpend kan lezen, geen compassie kan voelen en een totaal verstoord gevoel van goed en slecht heeft kan overtuigen? Dream on. We kunnen jou al niet eens overtuigen.
pi_24132168
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:26 schreef ikkemem het volgende:
Kun je ontopic gaan. Oh nee, dat kan je niet, aangezien ik je werkelijk geen enkele nuttige post heb zien doen in dit topic. Hooguit gemeeloop en gejank. Zou het daaraan liggen? (en ja, ik heb het voor de zekerheid even gecontroleerd met een CTRL+ F'je) Voor de rest raad ik je Google aan. Niet altijd zo lui zijn aub.
pi_24132170
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:26 schreef ikkemem het volgende:
[quote]Op woensdag 22 december 2004 08:22 schreef Youssef het volgende:

[..]

[..]

[/quote
Mahram is een term voor de familieleden waarvan het geoorloofd is om er direct mee om te gaan alsof het je eigen sekse betreft, ook als het mensen van de andere sekse zijn. Dit zijn broers, je echtgenoot, je zoontje e.d.
Het kan ook als "chaperon" vertaald worden, geloof ik.
Zit ik in de buurt Youssef?

Maar goed, beetje etnocentrisch van Youssef om te verwachten dat er alleen met hem gecommuniceerd dient te worden op een manier die hij aanhangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')