Nee maar wat vind jij als mens dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:37 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik jouw vijand, toe maar weer zeg
Jij wil mij van de bodem vegen en noemt mij onmensenlijk en het Kwade?
ziek figuurquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:05 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
JIj bent helemaal geen Islamitisch rechtsgeleerde.
Wat zou jij zeggen als Iran gaat lopen vertellen dat wij hier een bepaalde uitsrpaak ongedaan moet maken? Heb je 500 reacties op de FP en hier in de trend vanwaar bemoeit dat kut land zich etc etc. Nou dat denken ze daar nu ook: Waar bemoei je je mee?? Dit is een binnenlandse aangelegenheid conform ONZE wetten.
Er is helaas ook geen eenheid in de Islam. Alleen in Irak zie jezij aan zij vechten, Soennieten en Shi'ieten (alhoewel sommige elkaar daar ook wel bestrijden natuurlijk).quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zolang er moslims zijn die er zulke denkbeelden op nahouden hebben we een probleem met een deel binnen de Islam.
Ja jouw grote profeet moorde toch ook z'n tegenstanders uit die naar zijn idee fout waren?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:37 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik jouw vijand, toe maar weer zeg
Jij wil mij van de bodem vegen en noemt mij onmensenlijk en het Kwade?
Ik vind dat wij ons niet moeten bemoeien met andermans internete zaken. Ik ken nog wel een aantal landen die dagelijks mensenrechten schenden en zich niet aan de wetten houden. Dit lijkt me erger dan de wet volgen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:39 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Nee maar wat vind jij als mens dan?
de meesten vechten tegen elkaar hoor en willen niets met elkaar te maken hebben, feit dat er al 2 stromingen zijn moet al genoeg betekenen dat er verschil van interpretatie is, wat uiteindelijk zal leiden tot een veel vrijere geaccepteerde vorm. Wen er alvast maar aanquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:39 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Er is helaas ook geen eenheid in de Islam. Alleen in Irak zie jezij aan zij vechten, Soennieten en Shi'ieten (alhoewel sommige elkaar daar ook wel bestrijden natuurlijk).
Zijn tegenhanger? Dus je bent advocaat van de Duivel?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja jouw grote profeet moorde toch ook z'n tegenstanders uit die naar zijn idee fout waren?
Hij was toch ook 'goed' ? Zie mij als zijn tegenhanger...![]()
Dat vroeg ik je niet ,ik vroeg wat jij als mens vind ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:43 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik vind dat wij ons niet moeten bemoeien met andermans internete zaken. Ik ken nog wel een aantal landen die dagelijks mensenrechten schenden en zich niet aan de wetten houden. Dit lijkt me erger dan de wet volgen.
Geweldig, tief dan ook maar mooi op met je Kalifaat etc, dat zijn ONZE interne zaken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:43 schreef pro_jeex het volgende:
Ik vind dat wij ons niet moeten bemoeien met andermans internete zaken. Ik ken nog wel een aantal landen die dagelijks mensenrechten schenden en zich niet aan de wetten houden. Dit lijkt me erger dan de wet volgen.
Heeft niet met interpretatie te maken, maar met de opvolding van de profeet (bloedlijn/politieke lijn).quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:45 schreef Re het volgende:
[..]
de meesten vechten tegen elkaar hoor en willen niets met elkaar te maken hebben, feit dat er al 2 stromingen zijn moet al genoeg betekenen dat er verschil van interpretatie is, wat uiteindelijk zal leiden tot een veel vrijere geaccepteerde vorm. Wen er alvast maar aan
Ik ben in m'n eigen land, ik ben blanke autochtoon.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:47 schreef Cheese het volgende:
[..]
Geweldig, tief dan ook maar mooi op met je Kalifaat etc, dat zijn ONZE interne zaken.
Dus je mag mensenrechten wel schenden als je je aan de wet houdt? Zoals in Iran?
Absurd onderscheid.
En trouwens, die "illusion" uit je sig, gaat die over de Islam?
Diep in mijn hard vind ik dat je niet iemand zo maar mag dood maken. Je moet respect voor elkaars leven hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:47 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Dat vroeg ik je niet ,ik vroeg wat jij als mens vind ?
IKvraag je niet wat anderen of wetten er van vinden maar wat jij er zelf diep in je hart van vind.
De Islam is dus in wezen 1 samengeraapt zooitje, die onderling erg van elkaar verschillen. Kun je daar nog volhartig achter staan dan? Wie heeft er gelijk? Heeft er uberhaupt wel iemand gelijk? Waarom is jouw visie superieur, of minder ketters dan anderen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:49 schreef pro_jeex het volgende:
Heeft niet met interpretatie te maken, maar met de opvolging van de Profeet (bloedlijn/politieke lijn).
Het mag misschien geleid hebben tot het soefisme en Alevieten, beide ketterse stromingen overigens. Het heeft ook tot het Wahabisme Salafisme geleid, dus het mes snijdt aan beide kanten
Overigens is het Salafisme behoorlijk aan het groeien, vooral hier in de Westerse metropolen, dus wen er maar vast aan.
uhh er is maar 1 Islam en 1 god. De Islam zoals die in de Koran is neergezonden en is geopenbaard aan de Profeet Mohammed (dit maakt de andere boeken ook overbodig).quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:56 schreef Cheese het volgende:
[..]
De Islam is dus in wezen 1 samengeraapt zooitje, die onderling erg van elkaar verschillen. Kun je daar nog volhartig achter staan dan? Wie heeft er gelijk? Heeft er uberhaupt wel iemand gelijk? Waarom is jouw visie superieur, of minder ketters dan anderen?
En wen er ook maar aan dat aan onze democratische grondbeginselen en vrijheden niet getornd wordt.
Ik geef je hier zo een goed antwoord op, ik ben nu vrij van het werk, dus ga ik naar huis.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:57 schreef LaTiNo het volgende:
He Pro_nogwat, zou JIJ dat meisje hoogstpersoonlijk met die staalkabel slaan? Vind JIJ persoonlijk dat ze het verdient?
Ja, maar waarom interpreteert iedereen de islam anders dan? Waarom zegt de ene Imam dit, de andere dat? Geloof is niet onfeilbaar, weet je. Misschien zijn de geschriften, hoe onvoorstelbaar deze gedachte ook, misschien niet geheel waarheidsgetrouw opgeschreven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:58 schreef pro_jeex het volgende:
uhh er is maar 1 Islam en 1 god. De Islam zoals die in de Koran is neergezonden en is geopenbaard aan de Profeet Mohammed (dit maakt de andere boeken ook overbodig).
Ja, dat beargumenteerde ik dus in het hele stuk erboven. Dat bijvoorbeeld die wet haaks staat op menselijk gevoel en daarnaast krom is, aangezien het andere misdaden volgens dezelfde definities wél veroordeelt en hier ineens het slachtoffer straft.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:49 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Heeft geen fuck met cultuur te maken, maar gewoon de wet in een rechtsstaat.
Dank je eindelijk een rechtstreeks antwoord.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:55 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Diep in mijn hard vind ik dat je niet iemand zo maar mag dood maken. Je moet respect voor elkaars leven hebben.
Uhh, het feit dat jij zelf aan aangeeft dat er verschillende stromingen zijn, bewijst al dat er niet 1 islam is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:58 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
uhh er is maar 1 Islam en 1 god. De Islam zoals die in de Koran is neergezonden en is geopenbaard aan de Profeet Mohammed (dit maakt de andere boeken ook overbodig).
Rijm dit es met dat vonnis. Kan niet, he?quote:“Zina liable to Hadd is Zina liable to Hadd if;
(a)- it is committed by a man who is an adult and who is not insane with a woman to whom he is not and does not suspect himself to be married; or
(b)- it is committed by a woman who is an adult and who is not insane with a man to whom she is not and does not suspect herself to be married.”
Bron:http://www.muziqpakistan.com/board/index.php?showtopic=28195
Tot nu toe alleen een ontvangstbevestiging van mijn email van JP Balkenende gehadquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef deedeetee het volgende:
@Mineo :
Ik ben zeer benieuwd naar de reacties....![]()
Ben bang dat het voor Leila al te laat is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:10 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen een ontvangstbevestiging van mijn email van JP Balkenende gehad
en een leesbevestiging van mijn email van de PVDA.
Hey Pro_jeex, ik vraag me eik best wel een beetje af als je Iran/Sharia/etc allemaal zo geweldig vindt, wat je dan in godsnaam in Nederland doet?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:06 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Hoe kan een moslim dit nou afkeuren? Dit is volgens de Sharia bepaald, het Islamitisch recht.
Maakt niet uit, als het voor de volgende niet te laat is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:27 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Ben bang dat het voor Leila al te laat is.
Dit is toch zo triest, je kan er met je verstand niet bij.
bedankt nog voor je informatie.
Heej, dat is grappig, dat is precies dezelfde defensie die de top-nazi's gebruikten tijdens de rechtszittingen in Neurenberg na de 2e wereldoorlog toen ze gevraagd werden waarom ze zoveel joden en andere minderheden 'opgeruimd' hadden. Het was gewoon de wet en daar moesten ze zich aan houden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:49 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Heeft geen fuck met cultuur te maken, maar gewoon de wet in een rechtsstaat.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:08 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Heej, dat is grappig, dat is precies dezelfde defensie die de top-nazi's gebruikten tijdens de rechtszittingen in Neurenberg na de 2e wereldoorlog toen ze gevraagd werden waarom ze zoveel joden en andere minderheden 'opgeruimd' hadden. Het was gewoon de wet en daar moesten ze zich aan houden.
Gelukkig erkenden de rechters en de aanklagers deze verdediging niet onder het motto "An unjust law, is no law at all" van St. Augustine.
Zo werkt namelijk de rechtspraak in de wereld van de westerse cultuur. Er wordt van mensen verwacht dat ze zelf ook een beetje verstand ten toon spreiden. In tegenstelling tot de rechtspraak in dat middeleeuwse, barbaarse corrupte moslimland. En aangezien je het zo met die wetten eens bent en er zo hoog van op loopt te geven, wat doe je hier nog ????
![]()
Ja hoor een man een man een woord.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:00 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Ik geef je hier zo een goed antwoord op, ik ben nu vrij van het werk, dus ga ik naar huis.
Studeren, leven, werken, zijn mening tentoonstellen, bij zijn familie zijn,quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:08 schreef Snapcount2 het volgende:
wat doe je hier nog ????
En dat zou hij niet hebben kunnen doen als hij in het Gewheldige Iran geboren was, want tot een jaar of twee geleden was hijzelf met zijn levensstijl ook kandidaat voor de staalkabel als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 22 december 2004 07:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Studeren, leven, werken, zijn mening tentoonstellen, bij zijn familie zijn,
Als als als, als ie daar woonde was ie vast al jaren moslimquote:Op woensdag 22 december 2004 07:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En dat zou hij niet hebben kunnen doen als hij in het Gewheldige Iran geboren was, want tot een jaar of twee geleden was hijzelf met zijn levensstijl ook kandidaat voor de staalkabel als ik het me goed herinner.
Ik vind het anders ook wel belangrijk dat ik pas een oordeel geef voor ik er de kennis over heb. Maar ik sta verder volledig achter de shari'a omdat het de wet van Allah is. En aangezien alles daarvan afkomstig is... nou jah, je kent het wel.quote:Bij hem gaat de vlieger van culturele/religieuze indoctrinatie niet op als het aankomt op de perceptie van deze zaak, want het is gewoon een bekeerde Hollander. Eentje die blijkbaar liever een ongefundeerde gerechtelijke uitspraak nablaat omdat hij meent dat dit de 'echte' islam is dan dat hij zelf even nadenkt. Klinkt niet echt gezond.
Dat is dan ook voor het eerst dat jij oordeelt voor je er kennis over hebtquote:Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Als als als, als ie daar woonde was ie vast al jaren moslim
[..]
Ik vind het anders ook wel belangrijk dat ik pas een oordeel geef voor ik er de kennis over heb. Maar ik sta verder volledig achter de shari'a omdat het de wet van Allah is. En aangezien alles daarvan afkomstig is... nou jah, je kent het wel.![]()
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 22 december 2004 08:07 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Dat is dan ook voor het eerst dat jij oordeelt voor je er kennis over hebt![]()
Het is dat je nog een kind bent.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Haal ja mahram er even bij, dan kan ik met je praten.
In tegenstelling tot ikkemem, heb ik wel een leven.quote:Op woensdag 22 december 2004 05:44 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Ja hoor een man een man een woord.
Niet dus.![]()
Nog wat vragen voor je.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Haal ja mahram er even bij, dan kan ik met je praten.
Gezien zijn karakter en levensstijl zou hij waarschijnlijk ter dood veroordeeld zijn wegens het propageren van het gristendom. Ik heb zo'n idee dat we te maken hebben met een borderlinertje dat de extremen opzoekt. Maar dat geeft niet, want in dit fijne land begrijpen we wel dat hij daardoor niet helemaal verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn daden.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:03 schreef Youssef het volgende:
Als als als, als ie daar woonde was ie vast al jaren moslim
Als je achter de shari'a staat en er kennis van hebt, dan zou je moeten weten dat het veroordelen van een geestelijk gehandicapte niet kan volgens deze wetten. Ga daar es op in.quote:Ik vind het anders ook wel belangrijk dat ik pas een oordeel geef voor ik er de kennis over heb. Maar ik sta verder volledig achter de shari'a omdat het de wet van Allah is. En aangezien alles daarvan afkomstig is... nou jah, je kent het wel.![]()
Beloof dan niet dat je terug komt om een antwoord te geven.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:16 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ikkemem, heb ik wel een leven.
Gut toch grappig nadat je volgens mij het volgende had gezegd:quote:Op woensdag 22 december 2004 08:19 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Nog wat vragen voor je.
Hoe vind jij als mens dit afschuwelijke vonnis?
Zou je zelf de stenen kunnen gooien?
Zou je zelf de zweep kunnen gebruiken?
quote:Je kinderachtig gedrag zegt genoeg.
Nou netjes toch. Als dit meisje is onterecht een straf toegewezen krijgt sta ik daar niet achter. Simpel toch? Dan is al dat gebash in dit topic ook nergens voor nodig geweest. Het is dan immers niet de Shari'a meer. Ik zou zeggen, doe er dan wat aan zoals ik al eerder in het topic zei. Verdiep je in de lectuur en ga een kruistocht voeren met middelen die ook overtuigend zijn voor de rechters die de uitspraak in handen hebben.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Als je achter de shari'a staat en er kennis van hebt, dan zou je moeten weten dat het veroordelen van een geestelijk gehandicapte niet kan volgens deze wetten. Ga daar es op in.
Hehe, we zijn er.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou netjes toch. Als dit meisje is onterecht een straf toegewezen krijgt sta ik daar niet achter.
Kruistocht...wat neem je een prettige woorden in de mond.quote:Simpel toch? Dan is al dat gebash in dit topic ook nergens voor nodig geweest. Het is dan immers niet de Shari'a meer. Ik zou zeggen, doe er dan wat aan zoals ik al eerder in het topic zei. Verdiep je in de lectuur en ga een kruistocht voeren met middelen die ook overtuigend zijn voor de rechters die de uitspraak in handen hebben.
Jij denkt dat je een zooitje debielen dat niet begrijpend kan lezen, geen compassie kan voelen en een totaal verstoord gevoel van goed en slecht heeft kan overtuigen? Dream on. We kunnen jou al niet eens overtuigen.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nou netjes toch. Als dit meisje is onterecht een straf toegewezen krijgt sta ik daar niet achter. Simpel toch? Dan is al dat gebash in dit topic ook nergens voor nodig geweest. Het is dan immers niet de Shari'a meer. Ik zou zeggen, doe er dan wat aan zoals ik al eerder in het topic zei. Verdiep je in de lectuur en ga een kruistocht voeren met middelen die ook overtuigend zijn voor de rechters die de uitspraak in handen hebben.
Kun je ontopic gaan. Oh nee, dat kan je niet, aangezien ik je werkelijk geen enkele nuttige post heb zien doen in dit topic. Hooguit gemeeloop en gejank. Zou het daaraan liggen? (en ja, ik heb het voor de zekerheid even gecontroleerd met een CTRL+ F'je) Voor de rest raad ik je Google aan. Niet altijd zo lui zijn aub.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:26 schreef ikkemem het volgende:
Ja als het op een antwoord aan komt ga je weer lekker klieren he.
Daar uit blijkt dus je kind zijn weer duidelijk.
En wat is dat gezeur over mahram?
Weet niet eens wat het is.
Mahram is een term voor de familieleden waarvan het geoorloofd is om er direct mee om te gaan alsof het je eigen sekse betreft, ook als het mensen van de andere sekse zijn. Dit zijn broers, je echtgenoot, je zoontje e.d.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:26 schreef ikkemem het volgende:
[quote]Op woensdag 22 december 2004 08:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gut toch grappig nadat je volgens mij het volgende had gezegd:
[..]De volgende keer kan je serieus een poging wagen
(maar dan wel met mahram graag)
[/quote
Ja als het op een antwoord aan komt ga je weer lekker klieren he.
Daar uit blijkt dus je kind zijn weer duidelijk.
En wat is dat gezeur over mahram?
Weet niet eens wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |