Inderdaad, de rechters hebben gesproken vanuit hun geloofsperspectief. Je kunt hooguit eisen voor een herziening van de straf zodat er opnieuw een oordeel kan worden gemaakt. Maar je gaat me toch niet vertellen dat hetgeen waar zij heilig in geloven kan worden voorkomen door een handtekeningen actie?quote:Op dinsdag 21 december 2004 02:37 schreef Steijn het volgende:
Khamenei maakt de open haard aan met die petities.En van die collectieve spam aan Den-Haag raakt hij waarschijnlijk ook niet erg onder de indruk.
Rot toch op man idioot, dit valt onder hetzelfde kopje 'bommen over het hele midden-oosten' en andere rechtse priet praatquote:Op dinsdag 21 december 2004 07:32 schreef Code13.0 het volgende:
Wat nou verdiepen
De ergste pesticide is nog te lief voor ze
Ik ben het zat om religeuzen te moeten overtuigen van het feit dat ze geloven in een sprookje waar momenteel geen ENKEL hard bewijs voor te vinden is.quote:Op dinsdag 21 december 2004 07:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, de rechters hebben gesproken vanuit hun geloofsperspectief. Je kunt hooguit eisen voor een herziening van de straf zodat er opnieuw een oordeel kan worden gemaakt. Maar je gaat me toch niet vertellen dat hetgeen waar zij heilig in geloven kan worden voorkomen door een handtekeningen actie?
Doe allemaal eens niet zo schijnheilig en hypocriet en verdiep je dan gewoon in de islam. Dan kan je met hem argumenteren over hetgeen waar hij heilig in gelooft. En als je hem dan overtuigd dan kan diegene daar niets meer tegen inbrengen.
Er is geen enkel bewijs om de Islam tegen te sprekenquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:16 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik ben het zat om religeuzen te moeten overtuigen van het feit dat ze geloven in een sprookje waar momenteel geen ENKEL hard bewijs voor te vinden is.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:55 schreef LaTiNo het volgende:
Jawel hoor, ik vind het nl wel te bewijzen dat het niet de schuld is van dat meisje dat ze door iedereen in haar omgeving bruut misbruikt is.
Middeleeuwse gestoorde wetten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:05 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Dit is een binnenlandse aangelegenheid conform ONZE wetten.
Dat vind jij, maar ja wat jij vindt doet voor hun niet ter zake.quote:
In dat geval moeten al die kutmoslims hier maar accepteren dat ze te gast zijn en hun smoel verder houden en anders rotten ze maar terug naar die fantastische beschaafde 'niet' middeleeuwse kankerzooi in de sahara!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:25 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar ja wat jij vindt doet voor hun niet ter zake.
De wetten zijn daar zo en dat heb je maar te accepteren.
Ik hoef geen Islamitisch rechtsgeleerde te zijn om een fundamenteel verschil tussen Goed en Kwaad te kunnen onderscheiden. Ik 'geloof' dat elk geestelijk gezond mens (psychopaten nl niet) in staat is om dat onderscheid te kunnen maken. Als je dus zo'n casus voor je snufferd krijgt en nog bepaald dat volgens de 'Sharia' dat kind gestenigd moet worden (wat dus helemaal niet klopt als je de ISLAMITISCHE RECHTSGELEERDEN mag geloven dan ben je niet helemaal geestelijk gezond. En nee, ik ben ook al geen psycholoog. Dus dit hoef je ook al niet van me aan te nemen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:05 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
JIj bent helemaal geen Islamitisch rechtsgeleerde.
Wat zou jij zeggen als Iran gaat lopen vertellen dat wij hier een bepaalde uitsrpaak ongedaan moet maken? Heb je 500 reacties op de FP en hier in de trend vanwaar bemoeit dat kut land zich etc etc. Nou dat denken ze daar nu ook: Waar bemoei je je mee?? Dit is een binnenlandse aangelegenheid conform ONZE wetten.
De moslims moeten zich hier aan deze wetten houden, conform Het Geloof, maar het doel is om hier een Kalifaat te stichten en dan kan alsnog het Islamitisch recht ingevoerd worden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:29 schreef Kresj het volgende:
[..]
In dat geval moeten al die kutmoslims hier maar accepteren dat ze te gast zijn en hun smoel verder houden en anders rotten ze maar terug naar die fantastische beschaafde 'niet' middeleeuwse kankerzooi in de sahara!
Dan maken we toch nog de Dag des Oordeels mee,quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:31 schreef numero_uno het volgende:
Ontzettend triest dat dit nou weer zo'n meisje moet overkomen. Als ze haar vader op de bek had getikt om het misbruik te stoppen was ze waarschijnlijk ook veroordeeld tot zo'n schandalige straf.
Laten we het zo zeggen als ik Bush was wist ik waar ik de volgende oorlog zou beginnen.
Ik zou in Dokkum beginnen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:42 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De moslims moeten zich hier aan deze wetten houden, conform Het Geloof, maar het doel is om hier een Kalifaat te stichten en dan kan alsnog het Islamitisch recht ingevoerd worden.
Inderdaad, dat is namelijk heel goed mogelijk. Een khalifaat zou hier ook een geweldig succes kunnen zijn vanwege een verminderde vorm van corruptie. Nederland zou het eerste oprechte moslimkhalifaat kunnen wordenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:42 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De moslims moeten zich hier aan deze wetten houden, conform Het Geloof, maar het doel is om hier een Kalifaat te stichten en dan kan alsnog het Islamitisch recht ingevoerd worden.
Kloptquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is namelijk heel goed mogelijk. Een khalifaat zou hier ook een geweldig succes kunnen zijn vanwege een verminderde vorm van corruptie. Nederland zou het eerste oprechte moslimkhalifaat kunnen worden
Ik vind het interessant wat hier gebeurt: is het fundamenteel slecht om de verkrachte vrouw te straffen of is dit slechts onze perceptie?quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:33 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik hoef geen Islamitisch rechtsgeleerde te zijn om een fundamenteel verschil tussen Goed en Kwaad te kunnen onderscheiden. Ik 'geloof' dat elk geestelijk gezond mens (psychopaten nl niet) in staat is om dat onderscheid te kunnen maken. Als je dus zo'n casus voor je snufferd krijgt en nog bepaald dat volgens de 'Sharia' dat kind gestenigd moet worden (wat dus helemaal niet klopt als je de ISLAMITISCHE RECHTSGELEERDEN mag geloven dan ben je niet helemaal geestelijk gezond. En nee, ik ben ook al geen psycholoog. Dus dit hoef je ook al niet van me aan te nemen.
P'don? Vergelijk de corruptie hier eens met willekeurig welk islamitisch land...quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is namelijk heel goed mogelijk. Een khalifaat zou hier ook een geweldig succes kunnen zijn vanwege een verminderde vorm van corruptie. Nederland zou het eerste oprechte moslimkhalifaat kunnen worden
De oplossing is een wereldwijd Kalifaat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:31 schreef CANARIS het volgende:
een beetje geschiedenisles zou onze beide Moslims hier geen kwaad kunnen.
Het kalifaat heeft nooit gewerkt en zal nooit werken, Iets wat elke socioloog en zelfs politoloog 1. jaargang jullie kan uitleggen
waarom het Kalifaat nooit heeft gewerkt kan zelfs een hobby historikus uitleggen.
Je doet net of het iets engs of vreemd is. De democratie hanteert tegenwoordig ook allerhande dictatoriale praktijken. De SD en Gestapo had nog wat kunnen leren van de huidige mogelijkheden van allerlei dubieuze veiligheidsdiensten.quote:Je wilt corruptie uitrotten? Elke diktatuur of rechts of links of Kalifaat zorgt daarvoor. het heet "Angst om je leven"
Democratie is niet half zo democratisch asl we wel denken idd.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:09 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
De oplossing is een wereldwijd Kalifaat.
[..]
Je doet net of het iets engs of vreemd is. De democratie hanteert tegenwoordig ook allerhande dictatoriale praktijken. De SD en Gestapo had nog wat kunnen leren van de huidige mogelijkheden van allerlei dubieuze veiligheidsdiensten.
Eens.quote:Maar weer ontopic
Men mag het best allemaal heel erg vinden, maar ja het is net zo erg om een geestelijk gehandicapt kind in de VS de doodstraf te geven en te voltrekken. Of het 14 jarige jongetje op de electrische stoel in South Carolina.
eindelijk iemand die het begrijpt, alleen weet jij het mooier op te schrijvenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben het dus met je eens dat het gewoon slecht is om een verkrachte vrouw te straffen/doden. Dit staat los van wat voor wet of religie dan ook. Al de argumenten van "ach het is hun cultuur en dat hebben we maar te accepteren" snijden m.i. dus geen hout.
Ik ben het er absoluut met je eens dat de VS een achterlijk land is vol met Christelijke fundamentalisten en een greedy overheid die corrupt is. Dat is dan ook niet mijn voorbeeldland.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:09 schreef pro_jeex het volgende:
Men mag het best allemaal heel erg vinden, maar ja het is net zo erg om een geestelijk gehandicapt kind in de VS de doodstraf te geven en te voltrekken. Of het 14 jarige jongetje op de electrische stoel in South Carolina.
Heeft geen fuck met cultuur te maken, maar gewoon de wet in een rechtsstaat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben het dus met je eens dat het gewoon slecht is om een verkrachte vrouw te straffen/doden. Dit staat los van wat voor wet of religie dan ook. Al de argumenten van "ach het is hun cultuur en dat hebben we maar te accepteren" snijden m.i. dus geen hout.
Nou zal iedereen wel weer boos gaan worden, maar Iran als zuiver Islamitisch land is voor mij wel een voorbeeld. Amerika is dat zeker niet. En je kunt je twijfels hebben over bepaalde dingen daar in Iran, maar die heb ik veel vaker met bijvoorbeeld de VS en bezet Palestina.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:37 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Ik ben het er absoluut met je eens dat de VS een achterlijk land is vol met Christelijke fundamentalisten en een greedy overheid die corrupt is. Dat is dan ook niet mijn voorbeeldland.
Hoe kan een moslim dit nou afkeuren? Dit is volgens de Sharia bepaald, het Islamitisch recht.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:59 schreef ikkemem het volgende:
Moslims hier waar blijft toch de afkeuring van dit onmenselijke vonnis?
En als MENS.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:06 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Hoe kan een moslim dit nou afkeuren? Dit is volgens de Sharia bepaald, het Islamitisch recht.
Zijn moslims volgens jou geen mensen?quote:
zoals jij het stelt meer nihilistenquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:17 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Zijn moslims volgens jou geen mensen?
Zolang er moslims zijn die er zulke denkbeelden op nahouden hebben we een probleem met een deel binnen de Islam.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:42 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Dat is nou juist zijn punt, echte moslims moeten dit gewoon accepteren als onderdeel van de sharia, als onderdeel van de Koran dat moet worden nageleefd in een land als Iran. Als moslims dit soort praktijken echt zo erg vinden, zullen ze maar van hun geloof af moeten of een andere interpretatie ervan aanhangen, aangezien de Koran niet veranderd mag worden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:20 schreef Pracissor het volgende:
Ik heb niks tegen moslims in het algemeen en ik ken genoeg moslims die poepen op jou en jouw ideeen.
Dat je jezelf nog serieus neemt verbaasd me. Nederland staat samen met andere landen met een Protestantse achtergrond bovenaan als minst corrupte landen, de islamitische landen zijn grotendeels onderaan de lijst te vinden...quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom geen antwoord.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:49 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Heeft geen fuck met cultuur te maken, maar gewoon de wet in een rechtsstaat.
Dan zijn ook mensen, mensen die van alles en nog wat verwerpen.quote:
Ach ja, ze vinden een paar verweerde half te lezen pagina's met belachelijke teksten van 1000 jaar geleden belangrijker dan hedendaagse feiten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:28 schreef Pracissor het volgende:
Dat je jezelf nog serieus neemt verbaasd me. Nederland staat samen met andere landen met een Protestantse achtergrond bovenaan als minst corrupte landen, de islamitische landen zijn grotendeels onderaan de lijst te vinden...![]()
Ik jouw vijand, toe maar weer zegquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:20 schreef Pracissor het volgende:
pro_jeex jij bent een mooi voorbeeld van de vijand van naar onze mening beschaafde cultuur, ieder die hier de sharia wil invoeren en dit soort geintjes acceptabel zou vinden is een vijand van ons.
Wees nou een vent en verkas naar Irak om daar tegen de amerikaanse kruisvaarders te strijden.
Ik ben zelf een tegenstander van geweld en oorlog maar zou er totaal geen moeite mee hebben om types zoals jij van deze bodem te vegen omdat ik er dan verzekerd van ben dat ik strijdt voor het Goede en tegen het verderfelijke onmenselijke en het Kwade wat jij aanhangt.
Ik heb niks tegen moslims in het algemeen en ik ken genoeg moslims die poepen op jou en jouw ideeen.
de nihilist +1 danquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:35 schreef pro_jeex het volgende:
[..]
Dan zijn ook mensen, mensen die van alles en nog wat verwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |