Nope, moet je proeven om te geloven.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Ja Haagen Dasz is dat niet meer de naam dan de smaak ?
Ik ben eruit.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nope, moet je proeven om te geloven.
En dat hebben ze vast wel bij jouw Appie.
Die liggen hier standaard in de vrieskist.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:59 schreef Bioslock het volgende:
Perenijs. Van Festini, da's juist een puik idee, Tong.
En dat gaat perfect met slagroom.
Ow?quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Die liggen hier standaard in de vrieskist.
Ach ik vreet me gratis scheel aan de konijn, kalkoen en Gamba'squote:
Dan is het goed.quote:
Ja daar stikt het van in Bommel. Jammer dat ze allemaal in de plafondbouw zitten.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar stikt het van in Bommel. Jammer dat ze allemaal in de plafondbouw zitten.
Hoezo wil je me leren kennen ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:34 schreef Steijn het volgende:
Wat heb je allemaal gerookt tong?
Nee, omdat je wartaal uitslaat.quote:
Ja zat in het Kerstpakket.quote:
IDDquote:Op donderdag 23 december 2004 19:15 schreef Loohcs het volgende:
HD nog nooit geprobeerd, maar waarom iedereen wegloopt met B&J dan kan ik echt niet begrijpen. Is 't alleen status of roept iedereen elkaar na? Zo heel bijzonder smaakt 't niet en die paar keer dat ik 't gekocht had (ik had iets met caramel) zat er bovenin een dikke laag caramel, maar voor de rest geen caramel meer te vinden. Het leekt bijna of ze de caramel waren vergeten en die er op 't laatst maar bovenop hadden gekwakt. Heb je eerst 3 lepels caramel zonder ijs en de rest is ijs zonder caramelmaar goed iedereen zijn eigen smaak.
Oh maar je heb je keuze al gemaakt. Om toch nog even iets ontopic te zeggen: Die van Hertog die hierboven werd genoemd (kaneel met stoofpeertjes) was ook wel lekker geweest, maar die verkopen ze maar tijdelijk. Koffie Royaal en 3 chocolades van Hertog vind ik ook wel te eten trouwens.
Hoi Pietverdriet!quote:Op donderdag 23 december 2004 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar, ik blijf erbij, ik raad iedereen aan een ijsmachine te kopen. Niets beter dan je eigen versgedraaide ijs.
Echte aardbeien ipv aardbeiensmaak.
Er zit maar 1 nadeel aan je zelfgedraaide ijs, je moet het opeten, want invriezen en bewaren kan door de geringe opslag (lucht in het ijs) niet echt goed.
Nog eentje over ijs, veel mensen eten het veel te koud, ijs direct uit de diepvries moet je niet direct eten, maar beter eerst even een half uurtje in de koelkast zetten, dan is het ijs zachter en smaakvoller.
Hmm, daar heb ik een bak van thuis staan.quote:Op zondag 26 december 2004 20:39 schreef SHERMAN het volgende:
Wat je ook doet, koop niet het Champagne ijs van de AH, ik verkoop het zlef maar het is niet te eten
Ik vind hem persoonlijk echt goor, maar ja dat is ook persoonlijk hequote:Op zondag 26 december 2004 21:45 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hmm, daar heb ik een bak van thuis staan.
Ik heb vandaag kaneelroomijs gegeten, met gebrande kaneelstukjes er in.
OMG...
Heb 'm net gegeten, en ik kan me voorstellen dat dit niet voor ieders smaak is, weet zelf ook nog niet of ik het nou lekker vond of wel 'apart'.quote:Op zondag 26 december 2004 21:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vind hem persoonlijk echt goor, maar ja dat is ook persoonlijk he
Precies de dingen waar ik niet van houdquote:Op maandag 27 december 2004 19:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heb 'm net gegeten, en ik kan me voorstellen dat dit niet voor ieders smaak is, weet zelf ook nog niet of ik het nou lekker vond of wel 'apart'.
Smaakte een beetje als spoom.
De smaak hield het midden tussen champagne/witte wijn en bier.
Wel leuk om samen met je vriendinnetje een bak ijs leeg te lepelen onder een romantisch filmpjequote:Op donderdag 23 december 2004 19:15 schreef Loohcs het volgende:
HD nog nooit geprobeerd, maar waarom iedereen wegloopt met B&J dat kan ik echt niet begrijpen. Is 't alleen status of roept iedereen elkaar na? Zo heel bijzonder smaakt 't niet en die paar keer dat ik 't gekocht had (ik had iets met caramel) zat er bovenin een dikke laag caramel, maar voor de rest geen caramel meer te vinden. Het leekt bijna of ze de caramel waren vergeten en die er op 't laatst maar bovenop hadden gekwakt. Heb je eerst 3 lepels caramel zonder ijs en de rest is ijs zonder caramelmaar goed iedereen zijn eigen smaak.
Oh maar je heb je keuze al gemaakt. Om toch nog even iets ontopic te zeggen: Die van Hertog die hierboven werd genoemd (kaneel met stoofpeertjes) was ook wel lekker geweest, maar die verkopen ze maar tijdelijk. Koffie Royaal en 3 chocolades van Hertog vind ik ook wel te eten trouwens.
Ik heb een servies, das verdomt handig voor dit soort dingenquote:Op woensdag 29 december 2004 22:27 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Wel leuk om samen met je vriendinnetje een bak ijs leeg te lepelen onder een romantisch filmpjeanders zit je met zon lompe vierkante bak.
Ik vond het nog redelijk te doen, maar ik zat toen nog met een lekker kerstdiner in mijn maag en ik was enigszins verdoofd door de wijn.quote:Op zondag 26 december 2004 21:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik vind hem persoonlijk echt goor, maar ja dat is ook persoonlijk he
Ik zou het moeten weten...heb ze vandaag het vak nog staan vullenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:15 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ik vond het nog redelijk te doen, maar ik zat toen nog met een lekker kerstdiner in mijn maag en ik was enigszins verdoofd door de wijn.
Ik zou het in ieder geval niet nog eens kopen, maar wat kost zo'n bakje nou ? 1,10 in de bonus ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |