quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:15 schreef Loohcs het volgende:HD nog nooit geprobeerd, maar waarom iedereen wegloopt met B&J dan kan ik echt niet begrijpen. Is 't alleen status of roept iedereen elkaar na? Zo heel bijzonder smaakt 't niet en die paar keer dat ik 't gekocht had (ik had iets met caramel) zat er bovenin een dikke laag caramel, maar voor de rest geen caramel meer te vinden. Het leekt bijna of ze de caramel waren vergeten en die er op 't laatst maar bovenop hadden gekwakt. Heb je eerst 3 lepels caramel zonder ijs en de rest is ijs zonder caramel
maar goed iedereen zijn eigen smaak.Oh maar je heb je keuze al gemaakt. Om toch nog even iets ontopic te zeggen: Die van Hertog die hierboven werd genoemd (kaneel met stoofpeertjes) was ook wel lekker geweest, maar die verkopen ze maar tijdelijk. Koffie Royaal en 3 chocolades van Hertog vind ik ook wel te eten trouwens.
IDD
B&J is IMHO modieuze trendy onzin, erg "brand" maar weinig echt lekker ijs. Persoonlijk vind ik Schöller Mövenpick erg lekker fabrieksijs met HD als goede tweede. Hertog vind ik persoonlijk beter dan B&J.
Maar, ik blijf erbij, ik raad iedereen aan een ijsmachine te kopen. Niets beter dan je eigen versgedraaide ijs.
Echte aardbeien ipv aardbeiensmaak.
Er zit maar 1 nadeel aan je zelfgedraaide ijs, je moet het opeten, want invriezen en bewaren kan door de geringe opslag (lucht in het ijs) niet echt goed.
Nog eentje over ijs, veel mensen eten het veel te koud, ijs direct uit de diepvries moet je niet direct eten, maar beter eerst even een half uurtje in de koelkast zetten, dan is het ijs zachter en smaakvoller.