god ben je me weer aan het inhalen.. hoe doe je dat met zo'n verdomd sloom forum ?quote:
Let op, of Ik pleeg hara-kiri op je geslachsorganen!quote:Op woensdag 22 december 2004 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maanvis, Sterf
stug volhoudenquote:Op woensdag 22 december 2004 00:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
god ben je me weer aan het inhalen.. hoe doe je dat met zo'n verdomd sloom forum ?
hmm ook een optie .. het is alleen dat ik overdags geen internet hebquote:
Of je gaat in je string op de foto?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Let op, of Ik pleeg hara-kiri op je geslachsorganen!
daar noem je dr ook éénequote:Op woensdag 22 december 2004 00:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
en ik ben op topsnelheid, en nog gaatStua:rt me voorbij
Sterf? Hoe???quote:Op woensdag 22 december 2004 00:53 schreef R2cksson het volgende:
Opgeblazengezichtvis. Sterf.
quote:Op woensdag 22 december 2004 00:55 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Of je gaat in je string op de foto?
dioxine .. alla joetshenkoquote:Op woensdag 22 december 2004 00:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sterf? Hoe???
Oooooh ik kan niet kiezen. Kanker? Kogel?? Aids????? Ophanging? Electrokutie?
iew!quote:Op woensdag 22 december 2004 00:55 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Of je gaat in je string op de foto?
op je oude dag ?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:58 schreef Zwansen het volgende:
tijd om wat rust te nemen denk ik...
waarom enkele uurtjes ... ?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:59 schreef Zwansen het volgende:
nee enkele uurtjes te gaan slapen...
Ik scheer me ook vaak vlak voor het slapen gaanquote:
Tss, ben ik te lui voor!quote:Op woensdag 22 december 2004 01:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik scheer me ook vaak vlak voor het slapen gaan
das beter als smochtens vroeg
Warken zuje !quote:Op woensdag 22 december 2004 01:06 schreef R2cksson het volgende:
Scheren dan douchen dan evt slapen.
Morgenvroeg komt het er anders toch niet van en ik moet een baan gaan scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |