abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:38:39 #76
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_24112352
DrWolffenstein miss moeten we een aantal dingen rechtzetten. Of iig een groot ding. Ik volg je nu al een aantal maanden maar je bent zowel actief op stormfront als op fok. Het valt mij op dat je hier rechtse zieltjes probeert te winnen door middel van je eigenlijke mening niet in het geheel op te schrijven en genuanceerder over er te komen. Wrm zeg je niet waar het op staat? En wat je er echt van vind?
pi_24112452
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 01:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hoeveel het ook zijn mogen. Het zijn er iig te veel.
.

Leuk spel, Wolfenstein. lekker makkelijk. Hou het daar maar bij.
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:52:11 #78
39631 GoeRoe86
pi_24112468
Volgens mij refereert de naam niet echt naar het spel maar meer naar een nazi dokter .

[ Bericht 1% gewijzigd door GoeRoe86 op 21-12-2004 02:01:21 ]
  dinsdag 21 december 2004 @ 05:04:16 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24112951
ergo. er moet niks met de islam gebeuren, maar met de mensen die de godsdienst aanhangen of juist bijvoorbaat tegenstaat. er zal gekeken moeten worden naar de mensen die het als gevaar zien. dat zal alleen maar gebeuren als de islam snel kritiek kan verdragen. gaat dit niet dan zal idd een meki, bsb, sch en meh7 van een koude kermis thuis komen. nu nog niet...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2004 @ 05:42:56 #80
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_24112963
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 05:04 schreef zoalshetis het volgende:
er zal gekeken moeten worden naar de mensen die het als gevaar zien. dat zal alleen maar gebeuren als de islam snel kritiek kan verdragen. gaat dit niet dan zal idd

een meki, bsb, sch en meh7 van een koude kermis thuis komen. nu nog niet...
Ik snap je niet helemaal ..
pi_24112964
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:42 schreef tagaeon het volgende:
Religie is iets uit het verre verleden toen de mensen veel dingen nog niet konden verklaren en het maar op de grote hoop gooiden van "het is een hoger wezen die over ongekende krachten bezit"
Wat slimmere mensen zagen hier geld in en brachten dit samen in een religie. Deze mensen verzonnen ook dingen als een duivel en de hel en van zulks meer om de mensen bang te maken zodat zij zeer strikt de kerken moesten volgen en de zakken vullen van de priesters.
Een mooi bewijs is het vaticaan.
Nu zijn de meeste mensen wijzer en kunnen veel dingen verklaard worden. Je ziet ook dat de kerken steeds leger raken en dat de ontwikkelde mensen geen religie meer nodig hebben.
Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Ik denk nl. dat ook veel mensen het geloof prediken omdat ze er oprecht in geloven.
Geloof is voor beginnende volkeren een prima methode om zich verder te ontwikkelen. In die roerige en geweldadige tijden (toen de geloven onstonden) had je weinig aan wetten en regels van 'een overheid'.
Nu is geloven echter niet meer van deze tijd, zeker niet in het rijke Westen, waar we niet hoeven te hopen op eten. We kopen het gewoon.
Fuck you Jane Austen!
  dinsdag 21 december 2004 @ 07:57:49 #82
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24113255
Er gaat helemaal niks met de Islam gebeuren in Nederland. De Islam is een sterk overanderlijke godsdienst die elke vernieuwing daarin uitsluit, daarom ben ik een tevreden mens als ik in Nederland in welke stad dan ook moskeeën aantref, hierin wordt meestal de pure Islam onderwezen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 21 december 2004 @ 08:51:10 #83
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24113540
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 07:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Er gaat helemaal niks met de Islam gebeuren in Nederland.
Ik denk dat de islam z'n beste tijd heeft gehad in dit land.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:19:16 #84
39631 GoeRoe86
pi_24114455
quote:
Er gaat helemaal niks met de Islam gebeuren in Nederland. De Islam is een sterk overanderlijke godsdienst die elke vernieuwing daarin uitsluit, daarom ben ik een tevreden mens als ik in Nederland in welke stad dan ook moskeeën aantref, hierin wordt meestal de pure Islam onderwezen
Je hebt geen idee en toch lul je maar raak.
pi_24114475
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 01:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Volgens mij refereert de naam niet echt naar het spel maar meer naar een nazi dokter .
Jusqu'ici tout va bien...
pi_24114481
quote:
Op maandag 20 december 2004 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

oow en christendom erken ik vanaf vandaag als een sekte
geleefde realitiet in bijna alle islamitische landen . so whats new.
pi_24114552
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 07:57 schreef BansheeBoy het volgende:

wanneer de moslim gemeente uit alleen maar trollen zoals BB zouden bestaan mogen ze er vandaag nog allemaal worden uitgegooid , de islam worden verboden en het woord Islam uit ons Woordenboek gestreept

Gelukkig is de Moslim meerheid anders gepoolt als onze Bansheetroll en is dat allemaal niet nodig.
pi_24114586
Mensen moeten er gewoon gewend aan raken dat je in Nederland geloven mag wat je wilt, maar toch mag je er niet van uit gaan dat je 100% gelijk hebt met je geloof want je kunt het toch niet bewijzen!

In Nederland zijn we eindelijk wijs geworden, we leven hier allemaal op dezelfde planeet en er zijn vele geloven, al eeuwen worden daar mensen voor afgeslacht, daarom leven we hier in Nederland allemaal naast elkaar waarbij niemand iets een ander mag opdringen.
Iedereen mag kritiek leveren op elkaars geloof omdat iedereen wel een verschillend soort geloof heeft, en geen enkel iemand die hard bewijs kan leveren voor zijn geloof.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:30:50 #89
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_24114636
quote:
Op maandag 20 december 2004 22:52 schreef Meki het volgende:
Radicalen aanpakken , FUNDI´s uitzetten en Meningsuiting moet worden aangepast
menigsuiting aanpassen ? aan wie of wat?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_24114682
Stel je nou eens voor dat er echt geen geloof en God bestaat, dan hebben mensen elkaar dus eeuwen lang pijn gedaan/onderdrukt etc etc voor iets wat niet eens bestaat!

Maar dat is typisch de mensheid, als er geen God was verzonnen de mensen wel iets anders om elkaar te onderdrukken, kijk maar naar WOII

Ik geloof ook in iets (ben er nog niet geheel uit wat) maar wat een ander doet moet hij geheel zelf weten, het is niet mijn plaats om een ander te vertellen wat hij moet geloven!

Ik vind dat je elkaar nooit mag onderdrukken voor iets wat je gelooft, als er echt een God is wil die dan liever niet dat je zo nuchter mogelijk bent en een ander gewoon respecteert en niet je geloof bij diegene opdrukt?
Als God diegene dan zo graag voor zijn ongelovigheid wil straffen kan hij dat zelf wel doen want God is toch machtig?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24116521
Islam is het grootste geloof ter wereld. Wie denkt nou echt dat Nederland dat even gaat veranderen...hahaha nooit! Islam zal alleen maar groeien! en daar doet niemand wat tegen, zelf die Hirchi Ali niet met haar submission shit. Schreeuw maar raak maar de Islam zal zich echt nooit aan Nederland aanpassen, sorry daar is dit kikkerlandje te klein voor. Ok de moslims hier gaan het moeilijker krijgen maar what the fuck zijn er maar 1 miljoen, is niets vergeleken met de miljarden wereldwijd.

Op de lagere school vertelde ze ons altijd dat iets als de tweede wereldoorlog nooit meer mag gebeuren, nu zie je dat er maar 1 dingetje hoeft te gebeuren en heel Nederland naar rechts trekt, jammer dacht altijd dat Nederlanders nuchter waren. Jammer dat jullie het christendom niet de schuld gaven toe Volkert Pim doodschoot.
pi_24116715
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:31 schreef Philosocles het volgende:
Dat vind ik nou jammer dat je dat moet zeggen. Je wilt misschien die user van repliek dienen maar andere mensen lezen dat bericht ook.

Als je nou zou zeggen, je moet Nederland met ons delen, dat is nog tot daar aan toe, maar met zo'n opmerking jaag je iedere autochtoon tegen je in het harnas. Dat kan niet de bedoeling zijn. Of wel?
Dat was dus niet serieus bedoeld. Maar ik vind zulke uitspraken op de zelfde hoogte als "ga dan terug naar waar je vandaan komt", het verschil is dat hij het meent en ik niet. (ik dacht dat de clown na die zin dat wel duidelijk maakte, blijkbaar niet)
  dinsdag 21 december 2004 @ 14:57:35 #93
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_24116982
Met de islam moet er juist niets gebeuren. Laat iedereen zelf maar kiezen hoe hij zijn/haar godsdienst beleeft. De staat moet stoppen met het controleren van moskeeën en het sluiten van moskeeën die ze als "radicaal" bestempelt. En ze moet vooral stoppen met het verschaffen van in geld waardeerbare voordelen aan religies. Anders maak je ze afhankelijk van de staat en krijg je een staatskerk/staatsmoskee. In het belang van de vrijheid van godsdienst en het budget moet het afschaffen van al dat soort voordelen m.i. de prioriteit zijn.
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_24116992
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat was dus niet serieus bedoeld. Maar ik vind zulke uitspraken op de zelfde hoogte als "ga dan terug naar waar je vandaan komt", het verschil is dat hij het meent en ik niet. (ik dacht dat de clown na die zin dat wel duidelijk maakte, blijkbaar niet)
als je mijn post had gelezen EN begrepen, zou je het in de juiste context zien.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24117090
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:57 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Met de islam moet er juist niets gebeuren. Laat iedereen zelf maar kiezen hoe hij zijn/haar godsdienst beleeft. De staat moet stoppen met het controleren van moskeeën en het sluiten van moskeeën die ze als "radicaal" bestempelt. En ze moet vooral stoppen met het verschaffen van in geld waardeerbare voordelen aan religies. Anders maak je ze afhankelijk van de staat en krijg je een staatskerk/staatsmoskee. In het belang van de vrijheid van godsdienst en het budget moet het afschaffen van al dat soort voordelen m.i. de prioriteit zijn.
geweldig plan

we laten die extremisten gewoon doorwoekeren zonder ze ook maar te hinderen of pogen ze tegen te houden jij hebt het nieuws nog niet echt gevolgd hé ?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:03:28 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24117092
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:31 schreef Freemondo het volgende:
Islam is het grootste geloof ter wereld.
pi_24117095
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 14:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als je mijn post had gelezen EN begrepen, zou je het in de juiste context zien.
er valt niets te begrijpen aan jouw post, mede omdat het onzin is. een geloof belachelijk maken is helemaal geen onderdeel van de nederlandse cultuur, dat is pas in de mode sinds reve (en dat is nog geen 40 jaar geleden)
pi_24117144
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef Meh7 het volgende:

[..]

er valt niets te begrijpen aan jouw post, mede omdat het onzin is. een geloof belachelijk maken is helemaal geen onderdeel van de nederlandse cultuur, dat is pas in de mode sinds reve (en dat is nog geen 40 jaar geleden)
dat geeft al aan hoeveel je van mijn post hebt begrepen NIETS
pi_24117297
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:05 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat geeft al aan hoeveel je van mijn post hebt begrepen NIETS
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:20:51 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24117485
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 05:42 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik snap je niet helemaal ..
ik bij nader inzien ook niet. denk dat ik bedoelde dat de angst voor de islam een voeddingsbodem kent in de excessen die er binnen de islam te vinden zijn. iets wat met voldoende emancipatie en zelfkritiek mijns inziens meer ruimte zal geven om naast elkaar te leven. mea culpa, mea maxima culpa voor die onbegrijpelijke post.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')