Jou karkas zal branden in de hel en jou ziel zal schreeuwen en krijsen van pijnquote:Op maandag 20 december 2004 20:04 schreef RealKnuckles het volgende:
Er bestaan geen mooi gothics
Gothics
quote:Op maandag 20 december 2004 20:04 schreef RealKnuckles het volgende:
Er bestaan geen mooi gothics
Gothics
quote:
ah je hebt geen smaakquote:
je gaat niet zeggen dat je dat mooier vind dan dit :quote:
[afbeelding]quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je gaat niet zeggen dat je dat mooier vind dan dit :
das wel een man... geloof ikquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:32 schreef FidelCastro het volgende:
[..]
Dit is geen man
please? *hartaanval krijgt*
Dan moet hij zich niet gothic noemen, maar travestiet. Vind je ook niet?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das wel een man... geloof ik
Das een skater geen gothquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:25 schreef numero_uno het volgende:
Gothics
de enige die ik nog kan waarderen (voor zover hij een gothic is) is Bam Margera
quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
je gaat niet zeggen dat je dat mooier vind dan dit :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ff wat voorbeelden van hoe het ook kan
Nee hoor, ze zeiken alleen maar "lelijke gothics" af (zie TT).quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:54 schreef super-muffin het volgende:
Zijn jullie zo onzeker over je zelf jullie gothics gaan afzeiken/ overheen gaan kotsen
Japans.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:17 schreef FidelCastro het volgende:
[afbeelding]
Ik wist helemaal niet dat er ook chinese gothics bestonden?![]()
En/of gothquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:13 schreef Eveli het volgende:
Plaats hier dan ook echte lelijkerds en niet Amy Lee. Zeg nou zelf, dit is toch niet lelijk?
[afbeelding]
is dit beterquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:13 schreef Eveli het volgende:
Plaats hier dan ook echte lelijkerds en niet Amy Lee. Zeg nou zelf, dit is toch niet lelijk?
[afbeelding]
Goddamn... the things i would eat out of her assquote:
het is een manquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:39 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Goddamn... the things i would eat out of her ass
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:01 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik snap het niet, gothics houden toch ook van haten en over dingen heen kotsen?
WTF dat meen je nietquote:
Wat is er nou geil aan die nep-poppen ?quote:
maakt het wat uitquote:Op donderdag 23 december 2004 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is dat nou een man/vrouw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:36 schreef Mtijn het volgende:
Altijd onthouden jongens, zoals de Führer zegt:
Alles wat anders is is slecht.
En dat met maar vijf fouten in vier regels!quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
not many peaple
dare to be themselves
cause it so mutch easyer
to follow some one else
Haat bestaat. Heb je een oranje bandje om je arm?quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:48 schreef kanaiken het volgende:
waarom die gothic haat?
en waarom alleen maar meiden?
quote:
quote:Op zondag 26 december 2004 21:03 schreef umberrella het volgende:
mmm alles wat zwart en bandshirt draagt word volgens mij al gothic genoemd....
Geil!quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:17 schreef FidelCastro het volgende:
[afbeelding]
Ik wist helemaal niet dat er ook chinese gothics bestonden?![]()
Yeah, that says it best. Welcome to my homepage, to another of those senseless places in the net with even more senseless information. Consider this under construction, as all of these sites, and expect some (if not even regular, don't know) updates.quote:
Maar hij maakt wel botte dingen: http://www.kebby.org/demos.htmlquote:Op woensdag 29 december 2004 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die is lekker positief
![]()
whehe triest volk die gotenquote:Op woensdag 29 december 2004 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
let vooral op die meid met die hanekam
[afbeelding]
hoe die meid naar die gasten kijkt -O_
Don't care. Heb er geen moeite mee haar te importerenquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is dat Ralph Lauren mokkel dr tieten vergeten
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:16 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de lelijkste foto die je van Sharon den Adel kon vinden, volgens mij.....
Hier zijn betere:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Kutschurft - Metal is een mannensport!
He soepjurk, nokken met dat gekweel
jij weet best,
da's geen metal wat jij speelt
namaakelfje, kappen met dat gebler
jullie rotzooi gaat te ver!
Metal is een mannensport!
AAARRGGHH,
die keyboards en die sukkeltjes
ik krijg overal enge pukkeltjes
vreet je op met huid en haar
metal speelt men op gitaar!
yeah... chill enzoquote:Op dinsdag 21 december 2004 00:14 schreef Sauruzin het volgende:
Ik moet eigenlijk even toegeven. Volgens mij is er een nieuwe trend in die goticwereld. In plaats van dat ze nu allemaal lange zwarte heksenjurken dragen beginnen steeds meer van die lui strakke leren pakjes met veel te kort rokje te dragen. En dat vind ik wel lekker he! Want daar kan ik dan heel gemakkelijk zo mijn vuist onder steken terwijl ik mijn kloppend lit voel in mijn broek. Ik schuif haar rokje om.... HOIk draaf door....
quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:06 schreef dingendoener het volgende:
ines zegt: ye\aAAAAAAAAAAAAAAAH ikben heel zat en geil, en ik ben al een paar keer van .m, mn stoel gevallen, en suaruzin is mn EX hihihihihihhihihihi maar nu doei want i k wiol mn eigen inespoort tpopic kusjredddddddddddddssssssssssss (sorry was een zat wijf die iets moest en zou zeggen hier)
Denk je dat je je daar comfortabeler voelt dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:32 schreef Zero-Nine het volgende:
Hmmm mischien een Postbus 666 opzetten voor al die arme onzekere pubertjes? Dan kunnen we dat geld stoppen in de ontwikkeling van een tijdmachine om ze terug te sturen naar de middeleeuwen.
en lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat,...quote:Op zondag 2 januari 2005 15:16 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Denk je dat je je daar comfortabeler voelt dan?
Je bent pas een échte onzekere puber als je andere mensen af gaat kraken omdat ze er anders uizien![]()
maar het gaat toch ook om het innerlijk?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:25 schreef mymoodfentje het volgende:
en lelijke mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat,...
hey lekker dingquote:Op zondag 2 januari 2005 16:16 schreef vlad het volgende:
[..]
maar het gaat toch ook om het innerlijk?![]()
Hey, cool site! Bedankt!quote:Op zondag 2 januari 2005 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
voor leuke kleren http://www.attitude.uk.com/catalog.asp?category=GOTH&sex=male&menu=GOTH&page=1
quote:Op zondag 2 januari 2005 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
voor leuke kleren http://www.attitude.uk.com/catalog.asp?category=GOTH&sex=male&menu=GOTH&page=1
quote:Op maandag 20 december 2004 19:54 schreef Roellio het volgende:
Jaaa, laten we weer ouderwets jongeren-subculturen gaan bashen.
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
http://membres.lycos.fr/a(...)a)gothicsgirls10.htm
Hier staan er genoeg...
Zitten zeker wel een paar leuke bij.quote:Op maandag 3 januari 2005 07:52 schreef Ernie_rules het volgende:
Mwah tis nie allemaal even mooi maar![]()
zittenm toch wel wat leuke dingen tussen
quote:
Nee jij hebt smaak... Jij vindt zelfs het zusje van Timbob leuk...quote:
Hij lijkt anders wel 80...quote:
Ze is 13quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:23 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is dat Ralph Lauren mokkel dr tieten vergeten
Like duh.quote:
waar slaan die gaatjes op? ze hoort zelf een vampier te zijn!quote:
Oh jij bent ereen die het gelijk rond gaat bazuimen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Like duh.
Die goth kent mijn vriendin niet.
Als ik jou ga platnaaien weet binnenkort heel Fok! het.. en dan is mijn relatie verknald!
Of je bent er wel trots op...quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:35 schreef Euforie het volgende:
[..]
Oh jij bent ereen die het gelijk rond gaat bazuimen.
Laat dan maar zitten
is ze ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Nee jij hebt smaak... Jij vindt zelfs het zusje van Timbob leuk...
Amy Lee is oer lelijk, kijk maar eens naar foto's van haar zonder make up. Daarbij is ze geen Gothic ook al doet ze graag alsof om wanhopige pubertjes te bereiken. Een christelijke Gothicquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:13 schreef Eveli het volgende:
[afbeelding]
bam zuigt vind hm eng vooral van dichtbij en dronken is ie echt vaag maar hij schijnt aardig te zijn als ie niet dronken isquote:
he die gasten ken ik ergens van **denkt na festival?? ik weet t niet maar ze komen me bekend voor**quote:Op woensdag 29 december 2004 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
hoe die meid naar die gasten kijkt -O_
Het zijn zog. 'sceners'.quote:Op maandag 10 januari 2005 02:22 schreef pennyroyaltea het volgende:
he die gasten ken ik ergens van **denkt na festival?? ik weet t niet maar ze komen me bekend voor**
kom nooit op die sitequote:Op maandag 10 januari 2005 02:29 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Het zijn zog. 'sceners'.
www.scene.org
Wtf is dat rode iets achteraan?quote:
Wat ís Harry Potter metal?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:12 schreef ThE_ED het volgende:
Harry Potter Metal
Je geliefde genre zou toch zo te kijk staan in de krant
Geen id.quote:
Een heel genre gebaseerd op de boeken van en de filosofie achter Harry Potter leek me inderdaad al vreemd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Geen id.
Maar dat staat onder die ene foto.
Ik denk dat ze Within Temptation en dergelijke bedoelen
De broerenkerk is een kerk in zwolle waar alleen nog maar concerten gegeven worden.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:45 schreef Eveli het volgende:
[afbeelding]
Kijk, dit is dan wel stoer, van die lui in mini-dorpjes die dan goth of metalhead zijn. Dat dorp denkt dan echt van: wow what the fuck? Toch niet in ons dorp?
Maar van die fetisj-goths en lui die rare dingen met een haar doen (roze dreads enzo), dat vind ik lelijk. De meeste goths vind ik er wel cool uitzien, maar die worden niet echt in dit topic geplaatst.
Oh oeps, ik dacht dat het een of ander dorp was.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 15:51 schreef deliberator het volgende:
[..]
De broerenkerk is een kerk in zwolle waar alleen nog maar concerten gegeven worden.
Dus een soort van Paradiso zeg maar.
En het ging idd over een concert(reeks) waar ook within temptation optrad.
Wel erg gaaf de concerten daar
Is Amy Lee een gristenhond? Naja, t kan nooit zo erg zijn als de welbekende avriel. "kijk mij eens punk zijn met een crucifix om mn nek"quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:58 schreef Djaser het volgende:
[..]
Amy Lee is oer lelijk, kijk maar eens naar foto's van haar zonder make up. Daarbij is ze geen Gothic ook al doet ze graag alsof om wanhopige pubertjes te bereiken. Een christelijke Gothic
Zou ze ook zelf haar gebit hebben toegetakeld..?quote:
10 tegen 1 dat jouw IQ onder de 80 ligt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
ghotics :S
gaar volk, lopen ze allemaal wazig rond te lopen en te doen alsof ze de man zijn maar ondertussen lacht half nederland ze uit maar da thebben ze zelf nog niet door
enne ghotics zijn lelijk
straks als thuis ben post wel ff 2 foto's van zelfde meisje 1 waar ze als ghotic op staat en 1 zonder ghostic, mag je zeggen waar ze het lekkerste is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hippies zijn het schuim der aarde![]()
Je moet je signature aan passen in "Ik ben zo kinds".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:45 schreef Fujifilm het volgende:
Je heb van die rare dikke wijven, die dan ook nog is lelijk zijn... maar dan
gaan ze in zwarte kleding lopen, doen ze zwarte lippenstift op.. maken hun gezicht wit.. oogschaduw fokking zwart.. gaan in ene op de grond zitten tegen bomen praten![]()
ARGH .. KOTS ..
DOE NORMAAL TRUT
en ff serieus.. zo'n eentje mag me alleen pijpen als ze me 100 euro geeft..
Je stelt het wat overdreven, maar idd, in fokking latex heb ik ze zien lopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:45 schreef Fujifilm het volgende:
Je heb van die rare dikke wijven, die dan ook nog is lelijk zijn... maar dan
gaan ze in zwarte kleding lopen, doen ze zwarte lippenstift op.. maken hun gezicht wit.. oogschaduw fokking zwart..
dank uquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:47 schreef JanKort het volgende:
Hoeren zijn het, HOEREN!
huh? welke meisjes zijn tegenwoordig GEEN hoer volgens dit soort mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:47 schreef JanKort het volgende:
Hoeren zijn het, HOEREN!
Daar gaat het ook niet echt om, maar als je dik(er) bent hijs je je toch niet in het latex of een veel te zwarte lange jurk. sorry maar dat staat voor geen meter, als je er goff uit wilt zien zijn er ook andere manieren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:15 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
enne wat maakt t uit of iemand dik of dun is geloof namelijk niet dat iedereen op dit topic een perfect figuur heefthe heren
Het is zelfs zo erg dat ze al in verschijdene EO jeugd lectuur heeft gestaan. Erg irritant gewoon.quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:04 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Is Amy Lee een gristenhond? Naja, t kan nooit zo erg zijn als de welbekende avriel. "kijk mij eens punk zijn met een crucifix om mn nek"
Diep van binnen ja. Hun zielen zijn gecorrumpeerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:
alle gothics zijn troch lelijk lijkt mij zo?
Ghotic praatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:07 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Diep van binnen ja. Hun zielen zijn gecorrumpeerd.
latexquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet echt om, maar als je dik(er) bent hijs je je toch niet in het latex of een veel te zwarte lange jurk. sorry maar dat staat voor geen meter, als je er goff uit wilt zien zijn er ook andere manieren.
Ja allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:
o dus als je vrouw ben mag ie niet pitten? dat is zeer bekrompen ik heb net zoveel recht om uit mn dak te gaan als iemand andersquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:39 schreef JanKort het volgende:
[..]
Geen dank, enne: Een vrouw in de pit, is een man!![]()
gingen ze toen naar zo een gabber feest?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weetje wat zo tof was een keer? Nou, d'r waren een paar gothics, die wilden ergens tegen protesteren (monarchie) en dus wat doen ze? Ze maken een groot spandoek, met daar op een heel groot dik rood hakenkruis, met daardoor heen een kruis, ter afkeuring. Helaas voor hun was dat kruis niet zo duidelijk, gewoon een dun stift lijntje, terwijl het hakenkruis overduidelijk was vervaardigd uit verf. . Hun actie stond in de krant als "Neo-nazi's protesteren...."![]()
![]()
![]()
Whahahah, geweldig !!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weetje wat zo tof was een keer? Nou, d'r waren een paar gothics, die wilden ergens tegen protesteren (monarchie) en dus wat doen ze? Ze maken een groot spandoek, met daar op een heel groot dik rood hakenkruis, met daardoor heen een kruis, ter afkeuring. Helaas voor hun was dat kruis niet zo duidelijk, gewoon een dun stift lijntje, terwijl het hakenkruis overduidelijk was vervaardigd uit verf. . Hun actie stond in de krant als "Neo-nazi's protesteren...."![]()
![]()
![]()
Terwijl natuurlijk eigenlijk de metalheads de wilden zijn \m/quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Stuntsoufle het volgende:
Ik ben zelf metalhead en veel vrienden van mij zijn goth. Die lui is niets mis mee, maar jullie praten erover alsof het wilde dieren zijn...
Nee, het is een puber-beweging, ben je geen puber meer dan moet je achter je oren krabben waar je in godsnaam mee bezig ben/blijf hangen. Dus als Within sensation optreedt doe jij je ineens als Gothiccer voor?? Hoe triest en goedkoop zegquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:05 schreef ivetje het volgende:
Goths zijn mooi als het echt is...het is een levensstijl en niet alleen make-up en kleding...
Tegenwoordig loopt elke puber rond in een zwarte jurk met zwart haar en denken dat ze gothic zijn, dat vind ik een beetje zielig. Ik heb me voor een concert van Within Temptation weleens zo gekleed, maar verder loop ik er niet zo bij. Als je je erin verdiept kom je meer tegen dan alleen zo rondlopen![]()
Btw, die cu2-meisjes zijn echt erg...
OMG zegt dat ze gothic is...ik ken haar ook nog
[afbeelding]
was dit topic beetje vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:07 schreef Mtijn het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat jouw IQ onder de 80 ligt.
(maar kom maar op met die foto's)
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:53 schreef Chen het volgende:
P8, het is not done op 'het internet' om mensen op hun spelfouten te wijzen. Overigens mag je er zelf ook wezen wat dat aangaande.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef P8 het volgende:
ferdii, waarom schrijf je de hele tijd ghotic ipv gothic.
je ergert me
komt door te snel typen, dan ga je spellings fouten makenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 10:34 schreef P8 het volgende:
ferdii, waarom schrijf je de hele tijd ghotic ipv gothic.
je ergert me
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:20 schreef Stuntsoufle het volgende:
dit is zonder twijfel het meest trieste topic wat er is waarbij jullie goth's (het is niet gothics) maar even lopen af te zeiken omdat jullie de kleding muziek en denkwijze niet aanstaat,
Ik ben zelf metalhead en veel vrienden van mij zijn goth. Die lui is niets mis mee, maar jullie praten erover alsof het wilde dieren zijn...
De redenw aarom ik de mens haat op sommige momenten... Vooroordelen en stempels...
En nu ik de rest heb gelezen zitten jullie dertig verschillende lifestyles door elkaar heen te mengen en te beweren dat alles wat je niet kent maar een goth is?
Ik zal het uitleggen omdat jullie er toch een zootje van maken,
Goth:
Persoon met eigen denkwijze lifestyle en kledingstijl die ervan houdt zich te uiten in een manier die de mensen die hun niet willen begrijpen angst injaagt en uit angst maar gaat beledigen in grote groepen doordat de goth nog minder achting krijgt van de mensen om hem/haar heen.
Niet dikke uitgevallen overbevlekte mensen die er de helft van de tijd proberen bij te horen. Leer het verschil maar eens tussen een echte goth en een wannabe...
En wat betreft lelijk... Ik denkd at jullie gewoon bang zijn en niet eens de waarheid durven aanvaardend at echte schoonheid van binnen zit en niet te beoordelen is op make up en kleding...
Vrouwen in de pitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:39 schreef pennyroyaltea het volgende:
[..]
o dus als je vrouw ben mag ie niet pitten? dat is zeer bekrompen ik heb net zoveel recht om uit mn dak te gaan als iemand anders
Leer het woord eerst maar eens normaal te spellenquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
ghotics :S
gaar volk, lopen ze allemaal wazig rond te lopen en te doen alsof ze de man zijn maar ondertussen lacht half nederland ze uit maar da thebben ze zelf nog niet door
enne ghotics zijn lelijk
straks als thuis ben post wel ff 2 foto's van zelfde meisje 1 waar ze als ghotic op staat en 1 zonder ghostic, mag je zeggen waar ze het lekkerste is
hahaha denk dat mn vriend dan erg jaloers wordtquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Vrouwen in de pit![]()
![]()
![]()
Trouw met me!!
![]()
![]()
![]()
* Mtijn grote tijd mosher
[afbeelding]30 april HATEBREED op groezrock [afbeelding]
edit: He, da's jouw verjaardagjij gaat ram een koele verjaardag hebben zeker
Kun je die zin onderbouwenquote:Op zondag 23 januari 2005 11:55 schreef Littlelielo het volgende:
Als je een mening geeft, weet hem dan minstens ook te onderbouwen.
Sorry hoor, maar je bent van 89, hoe kun je nou binnen zo'n korte tijd al gothic "geweest" zijn? Als je dat al was dan ben je het nu toch nog wel?quote:
Haha jah okquote:Op zondag 23 januari 2005 18:32 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom zijn er zoveel "Gothics" en sympathisanten die telkens happen in dit soort topics? De echte gothics die ik ken lachen hier net zo hard om mee hoor.
Dit topic is maar een trieste bedoening zonder humor. Eigenlijk een beetje zoals de clichë wannabegoth hede ten dage.
quote:Op zondag 23 januari 2005 22:19 schreef Littlelielo het volgende:
[..]
Haha jah ok
Ik vind het alleen altijd zo jammer dat al die mensen zulke stomme vooroordelen hebben over 'gothics'. Altijd hoor je dezelfde argumenten, en de helft weet ze niet eens normaal te onderbouwen. En daar erger ik me zo aan....
Als je iets vind, leg dan ook minstens uit waarom je zoiets vind.
Happende Gothics vormen nu eenmaal een vast onderdeel, daarom zijn dit soort topics ook meestal maar een pagina echt leuk want dan hebben de Gothics hem ontdekt.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:32 schreef ThE_ED het volgende:
Waarom zijn er zoveel "Gothics" en sympathisanten die telkens happen in dit soort topics? De echte gothics die ik ken lachen hier net zo hard om mee hoor.
Dit topic is maar een trieste bedoening zonder humor. Eigenlijk een beetje zoals de clichë wannabegoth hede ten dage.
Gothics uit 89quote:Op zondag 23 januari 2005 19:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent van 89, hoe kun je nou binnen zo'n korte tijd al gothic "geweest" zijn? Als je dat al was dan ben je het nu toch nog wel?
Kijk als je nou ff een foto mailt. Kan ik kijken of je een vieze gothic bent. En dan hier posten. Of ik vind je mooi en ga je daten. Ok?quote:Op zondag 23 januari 2005 22:19 schreef Littlelielo het volgende:
[..]
Haha jah ok
Ik vind het alleen altijd zo jammer dat al die mensen zulke stomme vooroordelen hebben over 'gothics'. Altijd hoor je dezelfde argumenten, en de helft weet ze niet eens normaal te onderbouwen. En daar erger ik me zo aan....
Als je iets vind, leg dan ook minstens uit waarom je zoiets vind.
Haha, daar hou ik je aanquote:Op maandag 24 januari 2005 15:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk als je nou ff een foto mailt. Kan ik kijken of je een vieze gothic bent. En dan hier posten. Of ik vind je mooi en ga je daten. Ok?
Maakt niet uit hoe gothic je bent hoor. Maar wel leuke foto's en site enzo.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Littlelielo het volgende:
@ Eveli: Ik heb ook niet gezegt dat ik echt 'gothic' was. En wat versta je precies onder gothic?
Je kan ook kijken op: www.littlelielo.tk als je deze foto's niet 'gothic' genoeg vind
jij bent lievquote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Littlelielo het volgende:
@ Eveli: Ik heb ook niet gezegt dat ik echt 'gothic' was. En wat versta je precies onder gothic?
Je kan ook kijken op: www.littlelielo.tk als je deze foto's niet 'gothic' genoeg vind
Zit over het truitje heenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Littlelielo het volgende:
@ ThE_ED: Wat is er mis met mijn kraagje!![]()
Zaterdagavond 21:00 Grand Theatre: Blade: Trinity. Of pakken we Alexander?quote:Op maandag 24 januari 2005 20:15 schreef Littlelielo het volgende:
@ fs180: En bedankt!![]()
@ Geqxon: Sure
@ ThE_ED: Wat is er mis met mijn kraagje!![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zaterdagavond 21:00 Grand Theatre: Blade: Trinity. Of pakken we Alexander?
Je gaat toch niet nu terugkrabbelen he?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:06 schreef Littlelielo het volgende:
[..]
HahahaJe bent echt serieus he?
Laat eerst eens een leuke foto van jou zien!
Kut! dan ben ik vandaag gothic naar school gegaanquote:Op maandag 24 januari 2005 17:57 schreef ThE_ED het volgende:
Moeilijk te zeggen zo...
Ik vind alleen dat kraagje zo vaag...
Gothic is eigenlijk onstaan als een soort nette punk heh...
quote:De uil zegt tegen de mus dat hij een groot hoofd heeft.
Hey kuthoer, userpics posten lijkt me niet echt de bedoeling. Ban!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:03 schreef McKillem het volgende:
[afbeelding]
nog nooit zown lelijke gezien.
Idd erg lelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:03 schreef McKillem het volgende:
[afbeelding]
Vuil taalgebruik, ban \o/quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hey kuthoer, userpics posten lijkt me niet echt de bedoeling. Ban!
hoi braunquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
BrauN betichten van vuil taalgebruik. Dood.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:03 schreef McKillem het volgende:
[afbeelding]
Doodsverwensing, perm banquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk lijkt mequote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:13 schreef Mtijn het volgende:
[..]wat een wannabe-stoer ventje
* Mtijn gaat checken wie t is
LOL
Sterfquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
ben ik het 100% mee eens, maar dit is geen mening uiten meer dit is gewoon de grond in boren....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:28 schreef m-niki het volgende:
weet je wat ik me nu afvraag...stel (stel he) dat er op FOK een speciaal onderdeel zou zijn voor Gothics... GOT bijvoorbeeld, waar gaan zij dan heen als ze een meeting hebben? Ook gewoon naar Burger's Zoo???
Ik vind trouwens (ik vind wel meer, maar ook dit dus) dat iedereen mag doen en laten wat ie wil, iedereen mag zichzelf uiten op welke manier dan ook, maar dat betekent ook dat ik dat dan raar mag vinden..kom op zeg...
je doelt op dit topic? daar heb ik eerlik gezegd niet eens de moeite voor genomen, die eerste gedachte/vraag van mij schoot bij pag. 2 al door mijn hoofd en toen heb ik maar gepost (ik weet het, kan wat impulsief uit de hoek komen soms)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
ben ik het 100% mee eens, maar dit is geen mening uiten meer dit is gewoon de grond in boren....
Owh ik d8 ff dat het een reply was op de foto van de ts die ik hier neerzette, want dat noemt men fight fire with fire.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:52 schreef m-niki het volgende:
[..]
je doelt op dit topic? daar heb ik eerlik gezegd niet eens de moeite voor genomen, die eerste gedachte/vraag van mij schoot bij pag. 2 al door mijn hoofd en toen heb ik maar gepost (ik weet het, kan wat impulsief uit de hoek komen soms)
ik vind ook (kijk, vind ik weer eens wat) dat als je jezelf teveel aangevallen voelt of vindt dat anderen teveel worden aangevallen op aan imbicilie grenzende wijze EN de omgeving waarin dat gebeurt is FOK...tja...dan zou ik zeggen: don't bother!
Dit is een soort visvijver waarin de meest vreemde vissen voorkomen toch?
En dan zwemmen we elkaar maar achterna, scheelt weer een hoop vinslag vanwege de slipstream! (m.a.w. achter de kudde aanlopen is zo gek nog niet, het is niet voor niets dat iedereen die kant op gaat, tegen de meute inlopen zorgt voor onnodig veel ergernis bij zowel de kudde als degene zelf en uiteindelijk komt diegene er zelf ook wel achter dat waar die uitkomt, het gras al lang geleden kaalgevreten was....)
quote:
Awww, dat is wel schattigquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:11 schreef Geqxon het volgende:
100% SerieusIk vind je wel cute
Camera hangt in de oplader
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
Gijsje, dat zijn geen lelijke goths, DIT zijn lelijke goths:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
You've got mailquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef Littlelielo het volgende:
[..]
Awww, dat is wel schattig
Foto! Foto! Foto!
Wtf post je een plaatje van Dani Filth? Hij is geen gothic, dat heet black metal! Kijk eerst eens wat je post, zonder alles hier neer te pleuren.quote:
Wat dan wel? (behalve kutherrie volgens fs180)quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:27 schreef Renmaestro het volgende:
Cradle maakt geen black metal.
Geen idee. Ik heb alleen wel gelezen in een interview dat ze volgens henzelf geen black metal spelen. Misschien iets als symphonic vampiric goth metal?quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:49 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat dan wel? (behalve kutherrie volgens fs180)
waarom al die blije termen...???? een bandje zij laatst ook al dat ze blue-metal maakte. flikker toch op man. tis gewoon black-/death-metal wat cradle maakt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:26 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen wel gelezen in een interview dat ze volgens henzelf geen black metal spelen. Misschien iets als symphonic vampiric goth metal?
Grappig, de mening van een onwetendequote:Op donderdag 27 januari 2005 00:09 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Black metal, gothic, whatever. Het is iig allebei herrie met idiote aanhang.
Inderdaad, ik zie ze liever op een festival.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vriend van mij gaat naar een concert van cradle in paradiso.
zonde van zijn 40+ euro.
Grappig, ik ken ook beide scenes en ik kom alleen maar idioten tegenquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Grappig, de mening van een onwetende
Ik ken beide scenes en in geen van allen lopen 'alleen maar' idioten rond
Commercial metal. Reclamedeuntjes begeleid door gitaren met distortion.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Grappig, ik ken ook beide scenes en ik kom alleen maar idioten tegen![]()
Trouwens, Cradle maakt commerciële wannabe-metal
Aangezien dat make-up meestal wordt gebruikt om mooier te maken, vrees ik het ergste:rquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:59 schreef Angst het volgende:
naakte gothics zonder make-up kunnen best heel knap zijn denk ik
Voor een lijk ziet ze er niet slecht uit,quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:39 schreef Eveli het volgende:
Wtf jullie hebben echt geen smaak....
[afbeelding]
Dit is toch echt best wel lekker.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:10 schreef danko het volgende:
net als bij iedere subcultuur zitte er mooie en lelijke mensen tussen, kom ze hier dan ook allebei tegen. bovendien: gothic is een levensstijl, een manier vaan denken en staat in pincipe los van het uiterlijk. zo kan een 'normaal' (in jullie termen) persoon er volgens jullie kei geil uit zien maar toch leven als een ghotic.
kheb wel eens wat gelezen of de levensstijl van een goth en kmoet toch zeggen dat dat helemaal niet zo gek is, tuurlijk zitten er voor-/nadelen en 'apparte' aspecten aan maar dat is in iedere overtuiging, zo ook in het christendom of de islam.
Lekker overdreven, er zitten heel wat meiden bij waarbij het heel goed staatquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Voor een lijk ziet ze er niet slecht uit,
Jawel, gaafquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit draag je toch niet![]()
Vertel 's wat nieuwsquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Grappig, ik ken ook beide scenes en ik kom alleen maar idioten tegen![]()
Trouwens, Cradle maakt commerciële wannabe-metal
Dat is nou de heks van the blair witch projectquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:11 schreef SjacoBaco het volgende:
http://www.dark-libary.de/pics-galerien/gothics-bil014.jpg
zit ze in het bos te pissen ofzo??![]()
wat zou er dan voor vreselijke subcultuur komen!?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:46 schreef Geoffrey_Firmin het volgende:
Ik geef deze subcultuur nog een jaar of twee, drie, en dan hoor je er helemaal niks meer over.
Zwijg, gij emo.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:13 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Ik pak ze als de sletten dat ze zijn!
Met dat van die dreads ben ik het eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:28 schreef Beatlesque het volgende:
Tja. Eigenlijk hè, vind ik zo'n beetje alle goths spuuglelijk. Ik heb gewoon een hekel aan die hele stijl en cultuur. Maar het aller-áller-ALLER gedrochtelijkst zijn de fluorescerende DREADS. Omfg, die dingen zouden ze universeel moeten verbieden, echt om te janken !!!![]()
welke dreads dan? geef eens een plaatje.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:07 schreef Eveli het volgende:
[..]
Met dat van die dreads ben ik het eens.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welke dreads dan? geef eens een plaatje.
De zoveelste nieuwe opkomst van punk natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat zou er dan voor vreselijke subcultuur komen!?
mijn beste vriend noemt zichzelf punk, met zijn groen+rode haar en strakke broekjesquote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:34 schreef Mtijn het volgende:
[..]
De zoveelste nieuwe opkomst van punk natuurlijk
The road is narrow, the horizon wiiiiide
They say punk's dead, yeah, where all zombiesquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn beste vriend noemt zichzelf punk, met zijn groen+rode haar en strakke broekjes
en op het station zie ik nu en dan ook zo een groepje met van die luitjes met roze hanekammen
de punk bestaat nog! www.punx.nl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |