ik weet het nog wel:quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef RedArrow68 het volgende:
Weten jullie wel wat die oude username betekend?![]()
ja vooral bij het Kartcentrum!quote:Op maandag 20 december 2004 19:42 schreef BoJo het volgende:
j22flyingdownblabla ofzo was veel vetter![]()
ik dacht snowboard enzoquote:Op maandag 20 december 2004 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet het nog wel:
zeilboot enzo
quote:Op maandag 20 december 2004 19:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja vooral bij het Kartcentrum!
blonde snol: "Welke namen?"
Liquid_007:
'liquid'
snol : likwid. check.
'slashme'
snol: slasme. check.
'ook_gek'
snol: okogek. check
'j22flyingdownwind'
snol: eeh.. err... hoe?
'ja j22flyingdownwind'
snol: ehhrr.. ehhmm...
'ja doe maar j22'
snol: j22. check.![]()
![]()
Niks verkeerds over engels hequote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef RedArrow68 het volgende:
Weten jullie wel wat die oude username betekend?![]()
Maargoed range rover is niks want das engels dus die rammelen(we wonen aan een bospad, en alle engelse auto's die we gehad hebben zijn na 2 maanden gaan rammelen
) En een RR straalt natuurlijk niet zo bikkel uit als een G
![]()
ow haha. ik zou zweren dat je erbij was johquote:Op maandag 20 december 2004 20:11 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo je maakt een fout bij de eerste meeting was ik niet. Ik heb J22 nooit gezien helaas![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 20:34 schreef D-Devil het volgende:
Collega van me had vanmorgen een crossfire naast zich rijden, en hij wilde eigenlijk invoegen, dus die duitser lekker patseren met zijn crossfire, en keihard revven en optrekken voor een metertje of 4 ( file rijden ) die vrouw achter hem begreep dat niet, en dacht dat hij wel ff zou doorrijden, maar toen die kerel weer keihard op zijn rem ging staan knalde zij er achterop.
.
.
.
.
quote:Op maandag 20 december 2004 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga je die opdoen en dan daarmee bellend door de stad lopen?
welke avond en welke foto,s?quote:Op maandag 20 december 2004 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
OMG ik zit net dat topic weer te lezen van die belachelijke avond dat we de meest rare foto's van jezelf gingen posten...
die reacties op fugie, bojo's foto's
, mijn foto's
![]()
Wehehehe. Kan je ook ff langs mij komen dan. Ik wil wel ff lachenquote:Op maandag 20 december 2004 22:04 schreef PeuRac het volgende:
is goedkom ik heel pimpin door R'dam cruisen
wel dus... FOKKENquote:Op maandag 20 december 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
ik heb dat ook, dit FOK forum doet niet wat t moet doen
ja of gewoon overdag....quote:Op maandag 20 december 2004 22:39 schreef PeuRac het volgende:
waarom doen ze dit soort dingen niet tussen 4 en 6 ofso![]()
ik nietquote:Op maandag 20 december 2004 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Nee, dan ben ik ook vaak on-line![]()
Maar gelukkig doet t fotoboek t gewoon altijd![]()
![]()
Fotoboek = andere serverquote:Op maandag 20 december 2004 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik niet
en fotoboek doet het altijd ja... wel raar maar goed...ulti
hoe laat was dat precies?quote:Op maandag 20 december 2004 22:53 schreef Ultimora het volgende:
mijn horloge heeft het vandaag begeven
Was je daarom 2u te laat op schoolquote:Op maandag 20 december 2004 22:53 schreef Ultimora het volgende:
mijn horloge heeft het vandaag begeven
Leuke foto,s nooit gezienquote:Op maandag 20 december 2004 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hier begint de rotzooi
[PTA SC] 1974 Chevrolet Impala: Torque 339 Nm
quote:Op maandag 20 december 2004 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuke foto,s nooit gezien
Ik heb geen gekke foto zo ver ik weet![]()
ieder foto van jou is dwaasquote:Op maandag 20 december 2004 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuke foto,s nooit gezien
Ik heb geen gekke foto zo ver ik weet![]()
Ik heb GEEN idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 20 december 2004 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]* PeuRac bladert ff door z'n documenten en zegt: ook_gek, je mag niet liegen van je mama
niet gehoord... maar is het niet na te luisteren ofzo?quote:Op maandag 20 december 2004 22:54 schreef Tjabbo het volgende:
iemand nog geluisterd naar fok! radio?
ik moest badmintonnen. nou ja, wedstrijdje tellen.
MutZ zei da'k genoemd werd en nu wil ik weten of ik er redelijk vanaf kwam of dat het weer over mijn koffie-automaten-lik-peroiode gaat
:p
morgen of overmorgen pasquote:Op maandag 20 december 2004 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
niet gehoord... maar is het niet na te luisteren ofzo?
stond je er niet bij ofzoquote:Op maandag 20 december 2004 23:04 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft foto,s door gekeken en ziet daar niet 1 gekke foto in staan van zich zelf![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 23:04 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft foto,s door gekeken en ziet daar niet 1 gekke foto in staan van zich zelf![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 23:07 schreef Tjabbo het volgende:
mensen jullie weten nog wel eens wat.
vorige keer had je er ook een ban voor overquote:Op maandag 20 december 2004 23:09 schreef PeuRac het volgende:
dat kost me een ban Hugo
quote:Op maandag 20 december 2004 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
Een mod die mij bannen wil
creatief kwooten is ok
Wiens foto wil je?quote:Op maandag 20 december 2004 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vorige keer had je er ook een ban voor over![]()
![]()
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTquote:
hmm... hoe doe ik zoeken dan?quote:Op maandag 20 december 2004 23:19 schreef Tjabbo het volgende:
op de karboupload staat een foto van ookgek.
moet je ff zoeken naar het aftermeet topic vande 2e meeting.
daar staat hij wel in, samen met bal bij een autoracespeldingetje
quote:Op maandag 20 december 2004 23:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou het is dat je zo lekker korst knabbelt maar anders...
1 eurocentquote:Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef Tjabbo het volgende:
Hey en anders weet ik een leuke actie.
wie biedt het meeste geld voor de naaktfoto's van MutZ! dan gaat het geld naar Darfur.
Draagt Fok! ook weer haar steentje bij
[PTA MEET] After meet bull-shitquote:Op maandag 20 december 2004 23:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hmm... hoe doe ik zoeken dan?
onherkenbaar gemaaktquote:Op maandag 20 december 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Oke een vage foto van ook_gek iedereen blij![]()
Wie is die gast waar jij bij op zijn hoofd zitquote:Op maandag 20 december 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 december 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 december 2004 23:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wie is die gast waar jij bij op zijn hoofd zit
Niet lief om dat te zeggen over Mutz d'r naaktfoto's hoor.quote:Op maandag 20 december 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
ik geef geld als ze het niet doet.
ff mailen met bailen.quote:Op maandag 20 december 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
ik geef geld als ze het niet doet.
WTF Wat zeg jij nouquote:Op maandag 20 december 2004 23:30 schreef ook_gek het volgende:
niet is het ook niet. Sorry
ik zou hem bijna in mijn sig zetten maar zo zielig ben ik nietquote:Op maandag 20 december 2004 23:30 schreef ook_gek het volgende:
niet is het ook niet. Sorry
quote:Op maandag 20 december 2004 23:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjek ook die motorruimte van de opel van slashyou.
een jaar geleden ofzo kwam ik er dagelijks en toen was jij er nooit.....quote:Op maandag 20 december 2004 23:38 schreef Tjabbo het volgende:
waarom is er nooit iemand meer @ irc trouwens?
het was altijd zo gezellig daar
Klopt.quote:Op maandag 20 december 2004 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een jaar geleden ofzo kwam ik er dagelijks en toen was jij er nooit.....![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 23:41 schreef hermandeperman het volgende:
maar ik zal hem ff aanslingeren voor je hoor
karbo, fok, irc... het wordt nog wat tussen ons
try mequote:Op maandag 20 december 2004 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pfff... straks moet ik jou nog laten bannen![]()
dat winnen we beide niet.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]jij wilt de karbo zeker??
![]()
bedankt jongen. voor deze verschrikkelijk nuttige mededeling... zonder deze mededeling had mijn dag niet compleet geweestquote:
wablieftquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:39 schreef jackson het volgende:
En dat loopt niet onverdienstelijk zo'n C55AMG....!
Gister had een vriend van me een C55AMG mee van de dealer... en dat liep erg lekkerquote:
Foto of filmpie?quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Gister had een vriend van me een C55AMG mee van de dealer... en dat liep erg lekker!
Jammer dat het een beetje nat was en dat er een begrenser op zit
Geen foto's helaas.... we hebben het wel op filmquote:
Brug bij Tiel in de buurt.... de "oude tolbrug" of alexander-brug zoals hij echt heet. Is de brug richting benede leeuwen/boven leeuwen enzoquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:48 schreef Tjabbo het volgende:
waar heb je gereden dan
en daar kon je ontgestraft een eind knallen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 08:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Brug bij Tiel in de buurt.... de "oude tolbrug" of alexander-brug zoals hij echt heet. Is de brug richting benede leeuwen/boven leeuwen enzo
Is het niet zo dat 1 van jullie mods nu moet optiefen naar die andere SC in PTAquote:
tjek die andere sc dan! toe dan!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Is het niet zo dat 1 van jullie mods nu moet optiefen naar die andere SC in PTA.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:26 schreef D-Devil het volgende:
Communicatie lessen.
.
Lesje skateboarden. Wilde ik gisteren al posten, maar toen werkte niets
.
Ja hoor, het is drukquote:
Sommige vrouwen hebben volgens mij gaten hier, dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:30 schreef ook_gek het volgende:
zeg D-Devil zijn er ook al gaten te vinden op je werk![]()
hoop het wel voor ze. Anders gaat het plassen en poepen en eten zo moeilijk.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben volgens mij gaten hier, dat wil je niet weten.
Asjeblieft! Ik zit te eten!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoop het wel voor ze. Anders gaat het plassen en poepen en eten zo moeilijk.
Over ruiken en oren nog niet gesproken![]()
Njah, ook wel een beetje eigen schuld.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:54 schreef Steve-O het volgende:
http://www.wreckedexotics(...)o_20041210_001.shtml
erg zonde ik zou die vriend ze ballen eraf rukken en hem ze laten opsnuiven via ze neus.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:52 schreef Steve-O het volgende:
Vriend rijdt dure Ferrari in de prak![]()
.
Welke tijdspanne praten we dan? Een EB110 en een XJ220 bestaan ook al een hele tijd langer dan de Enzo. Plus dat de Enzo om eerlijk te zijn een stuk beter zal rijden dan een XJ220, die als onhandelbaar te boek staat.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:00 schreef Steve-O het volgende:
Er zijn maar 350 Xj220 gebouwt daar zijn er toch ook een aantal van stuk
Of de eb110 () bijv.
Exclusiever danquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:04 schreef Steve-O het volgende:
ja das ook dan weer waar .
Maar er zijn een hoop auto's die exclusiever zijn als de enzo.
Eigenlijk niet hè, gewoon keihard straffen die mensen, en in een Fiat 500 stoppenquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:21 schreef Hugster het volgende:
tering wat zonde
Ik mag toch wel hopen van Ferrari dat ze gewoon een berg spares produceren en deze met verzekeringsgeld gewoon opgelapt kan worden?!
Is goedquote:Op maandag 20 december 2004 22:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wehehehe. Kan je ook ff langs mij komen dan. Ik wil wel ff lachen.
Ja hoor, hou maar al op, ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:28 schreef BoJo het volgende:
vrienden
Bron: Autoweekquote:De Subaru Impreza S203 is te onderscheiden van zijn mindere broeders door de grote achtervleugel, de indrukwekkende voorspoiler en de BBS wielen. Aan de binnenzijde zijn er Recaro-sportstoelen.
Op het technische vlak pakte Subaru ook het een en ander aan: er is onder meer een grotere turbo en een nieuw uitlaatsysteem gemonteerd. De motorelektronica werd opnieuw geprogrammeerd. Het resultaat: 320 pk en maximaal 422 Nm trekkracht. Het geeft de Impreza S203 een sprint van 0 naar 100 in 4,5 seconden.
Volgende week staat de Impreza S203 bij de Japanse dealers. Subaru bouwt een gelimiteerde oplage van 555 exemplaren. Exportplannen zijn er niet.
ik ben lekker vrij vandaagquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:30 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja hoor, hou maar al op, ongeloofwaardig.
hij wordt gewoon hersteld hoorquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:33 schreef ook_gek het volgende:
voor de enzo bezitters is dit wel super goed nieuws. Op deze manier word je enzo nog specialer. Hoe minder er maar over blijven hoe beter dat is![]()
Maar heeft jaguar niet nog een hele rij XJ220 modellen staan die nooit verkocht zijn?
en toch is het een schade autoquote:
repostquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:32 schreef D-Devil het volgende:
Meest extreme Impreza ooit: S203
[afbeelding]
Subaru presenteert in Japan de meest extreme Impreza ooit. Laten we meteen met het slechte nieuws beginnen: hij is er alleen met een rechts stuur en hij wordt in zeer beperkte oplage gebouwd.
[..]
Bron: Autoweek
Ik zag hem al vanmorgen jaquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
repost
er is een heel topic over die auto ???
Subaru Impreza STi S203
Waar woon jij?quote:Op maandag 20 december 2004 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks verkeerds over engels he![]()
trouwens, een RR gaat misschien kapot, maar als je een Merc naar de dealer brengt, krijg je em kapotter terug(en ik kan t weten, heb er gewerkt
)
Jep ik zeil. Vaar wedstrijdjes met mijn J/24... vandaar dat ik de username j22 eigenlijk niet meer gebruikte omdat ik een J/24 vaar en geen j/22quote:Op maandag 20 december 2004 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
RA? zeil jij J22???
Mooie sc btw
J22quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:51 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Jep ik zeil. Vaar wedstrijdjes met mijn J/24... vandaar dat ik de username j22 eigenlijk niet meer gebruikte omdat ik een J/24 vaar en geen j/22![]()
Suicide is painless - M.A.S.H.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:56 schreef BoJo het volgende:
dat was toch de titel van een liedje![]()
ben me ff niet meer zeker![]()
Zo zijn we dan ook wel weerquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik had anders niet kunnen slapen vannacht![]()
Dan is het wel een slechte shell als dat niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:07 schreef Fuxl het volgende:
Dank jullie wel [afbeelding]
En dit spul kan je zeker niet bij de shell kopen?
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan is het wel een slechte shell als dat niet zou kunnen.
Ik zou inderdaad de oude eruit halen, even een bak eronder en laten lopen. Vervolgens volgens instructie het weer op peil brengen, maar voor een versnellingsbak is normaal een ander type olie dan de standaard synthetische olie voor het blok.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:10 schreef Fuxl het volgende:
Jeuhjh dan fiets ik er effe heen
Het kan kloppen dat dit in mn 2takt schakelbrommerversnellingsbakje moet? Trouwens eerst de oude olie eruit halen?
Versnellingsbakolie is een produkt apart. Geen idee voor zover dan, het lijkt me niet slecht om er 10/30 in te doen, zolang je er maar olie in hebt, en er is een verschil tussen auto en brommer natuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:17 schreef Fuxl het volgende:
In het 'Instruktieboekje' staat:
De versnellingsbak en de koppeling worden gesmeerd door de versnellingsbakolie (SAE 10/30)
Dus dat gooi ik er maar in..?
pfff sochtends hoef ik gelukkig niet te krabben maar ben benieuwd straks na m'n werk of ie dan niet dicht vriestquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:17 schreef D-Devil het volgende:
Alles is nog steeds bevroren hier, ook bijna geen zon te zien. Al die mensen maar de hele tijd krabben
.
nog 37
dat is een dure.quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:22 schreef BoJo het volgende:
Holi shit een grijze roodstaart voor 750 euro![]()
Doe em dan aan mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:06 schreef BoJo het volgende:
toch wel ernstig dat ik mijn 300D al maanden niet aangeraakt heb. Ik zal de batterij er maar eens uithalen![]()
Tsja.... tot nu toe welquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en daar kon je ontgestraft een eind knallen?
cool
quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:49 schreef Tjabbo het volgende:
Als karaoke zuigt stop ik mijn piemel in de automaat.
Die Bertquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:12 schreef D-Devil het volgende:
Ga ik op pauze, en denk een digicam mee te nemen, maar uiteindelijk doe ik dat niet.
Kom ik achterom bij het MECC wordt er een autoprogramma opgenomen.
Ik kom dus niet op de naam van die dwaas die het presenteert, maar het is een blonde oude man, in de leeftijd van Ivo Niehe volgens mij.
Staan er 2 bloedgeile mooie alfa oldtimers. En tja wat doe je dan... je pakt je digicam... Maar nee hoor
.
eeen wat ???quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
@ BoJo: heb jij een w124 300d???![]()
Bavo Galemaquote:
Bert v/d dool gok ikquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:12 schreef D-Devil het volgende:
Ga ik op pauze, en denk een digicam mee te nemen, maar uiteindelijk doe ik dat niet.
Kom ik achterom bij het MECC wordt er een autoprogramma opgenomen.
Ik kom dus niet op de naam van die dwaas die het presenteert, maar het is een blonde oude man, in de leeftijd van Ivo Niehe volgens mij.
Staan er 2 bloedgeile mooie alfa oldtimers. En tja wat doe je dan... je pakt je digicam... Maar nee hoor
.
Dat is hem inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:36 schreef DIJK het volgende:
[..]
Bert v/d dool gok ik
De gevoelige lezertjes en degenen met een zwak hart ff oogjes toe. -->
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[afbeelding]
amazone papegaaien van me zus waren 1000 per stukquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:22 schreef BoJo het volgende:
Holi shit een grijze roodstaart voor 750 euro![]()
ja dat zijn de duurste. Vind die kleuren wel mooi maar de grijze roodstaart praat het best. Aangezien ik geen vrienden heb moet ik straks wel iemand hebben die wat terug zegt...ook al is het hetzelfde wat ik zelf gezegd hebquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
amazone papegaaien van me zus waren 1000 per stuk![]()
boquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat zijn de duurste. Vind die kleuren wel mooi maar de grijze roodstaart praat het best. Aangezien ik geen vrienden heb moet ik straks wel iemand hebben die wat terug zegt...ook al is het hetzelfde wat ik zelf gezegd heb![]()
0w 30 kan ook dan wel, die is allen in koude toestand wat dunner en zal wat soepler lopen tijdens kouquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:16 schreef Fuxl het volgende:
5 Tankstantions langsgeweest (op de fiets) maar nergens SAE 10/30..
Voornamelijk heel veel 10/40 maar ook 5/40 en anderen maar geen 10/30.. Er was ook OW/30 (kan dat?) maar dat zal ook wel niet goed zijn.. Bijde bromfietszaken waren ook gesloten ivm kerst en nieuwjaar dus die gaan voorlopig ook niet meer open..
Kut dus allemaal
als een papegaai praat is dat meestal uit eenzaamheid en dus niet echt een pluspuntquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat zijn de duurste. Vind die kleuren wel mooi maar de grijze roodstaart praat het best. Aangezien ik geen vrienden heb moet ik straks wel iemand hebben die wat terug zegt...ook al is het hetzelfde wat ik zelf gezegd heb![]()
wasaaaa ?quote:
nee ben net klaar met post lopenquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:57 schreef D-Devil het volgende:
Fugie. Weer hard aan het werk zeker
.
heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als een papegaai praat is dat meestal uit eenzaamheid en dus niet echt een pluspunt![]()
Hmm ik gebruik toch liever de voorgeschreven olie.. Zou het misschien te koop zijn bij een motorzaak?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
0w 30 kan ook dan wel, die is allen in koude toestand wat dunner en zal wat soepler lopen tijdens kou
voeding is erg belangerijk en aandacht....quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik nog nooit van gehoord![]()
Heb al een aantal sites door gespit met waar je allemaal aan moet denken en oppassen, ben niet iemand die denkt "hm leuk beest, doe er maar 1 en een goudvis"![]()
Las ergens een gast die zo'n grijze roodstaart had, kwam ie thuis van z'n werk savonds , riep ie goedemorgen naar dat beest en dat beest goedenavond terug, hij weer goedemorgen beest al leip worden GOEDENAVOND, nog een keer goedenmorgen en dat beest helemaaal gek , HET IS AVOND, AVOND HOOR , GOEDENAVOND.
ik zie het al helemaal voor me![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:21 schreef Thermo het volgende:
Bojo heb jij een canon EOS 300d?
Ik ken het probleem.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja
nu zo'n jaar lang en in het begin deed ik nog weleens wat maar na m'n zomervakantie heb ik hem amper meer aangeraakt. En ik vind het zonde om hem te verkopen, verlies er ook nog eens veel op.
(ik had een gadget ziekte in 2003)
Bij mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:36 schreef PeuRac het volgende:
BoJo, je weet waar je em altijd kwijt kunt
Correctie, bij mij dusquote:
Tijd voor een opruiming zou ik zeggen *hint hint*quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:39 schreef BoJo het volgende:
In 2003 kocht ik eerst een Apple iPod 10 Gb omdat ik hem moest hebben, toen een maand later een Canon Ixus v3 , toen een kleinere mp3 speler 256 mb, zootje verschillende mobieltjes, m'n Alfa , toen die 300D en in december een laptop die ik overigens ook amper gebruik.
Enige wat ik dagelijks gebruik is mijn auto, mp3 spelers liggen in de la, 300D bovenin de kast, V3 ergens in de kast, laptop onder post,papieren en een handdoek.![]()
200,- voor de iPodquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijd voor een opruiming zou ik zeggen *hint hint*
kan die een alfa v6 voor halen voor dat spul wat die niet gebruiktquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijd voor een opruiming zou ik zeggen *hint hint*
alfa is een blijvertjequote:
Je Alfa is zeker geen 1300 waardquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
200,- voor de iPod
900,- voor de 300D
1200,- voor de laptop
1300,- voor de Alfa![]()
tip van chris, ipaq is zijn geld niet waard.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:56 schreef BoJo het volgende:
Nu jeuken mijn handen voor een iPaq, al eens eerder willen kopen maar toen bedacht ik me net op het laatste moment in de winkel (had hem al in m'n handen).![]()
Must be strong, spaaaaaareeeen![]()
Echt waar, je krijgt er nooit 1300 voorquote:
van mijn moeder welquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt waar, je krijgt er nooit 1300 voor![]()
Ja maar jij kan over van alles gaan zeiken m'n ma heeft gewoon pech.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef PeuRac het volgende:
Jij bent erg, je auto wel voor teveel geld aan je moeder verkopen, maar mij afraden em te kopen
nah het is een stiekem kado voor die bojo.. zij brengt hem gewoon naar de sloop daarnaquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:25 schreef PeuRac het volgende:
Jij bent erg, je auto wel voor teveel geld aan je moeder verkopen, maar mij afraden em te kopen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
nah het is een stiekem kado voor die bojo.. zij brengt hem gewoon naar de sloop daarna
Werkt msn er ook op?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:48 schreef Hugster het volgende:
HALLOOOOO vergeten we de MDA Compact ff niet!!![]()
[afbeelding]
kleiner dan een P910i, kost de helft van een P910i, met Pocket PC OS, oké oké Symbian is ook niet erg,
duss, trekken die knip BoJo
dat van daarnet was toch geen zielige poging om af te dingen op mijn auto ?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ik moet toch maar serieus op zoek naar een auto
Die verloren mutz was gewoon de hele dag weg hoor...quote:
sony MDR-EX71SL zijn goeie dopjes voor een goeie prijs, zeker de witte zijn geilquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:51 schreef ThaFreak het volgende:
wat zijn een beetje redelijke oordopjes??
voor een pda/mp3 speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |