"o, ja met wie dan?? "quote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Ja goed plan '' antwoord Cody '' Morgen heb ik een kerst dinee met de twee belangerijkse vrouwen uit mijn leven '' Zegt hij lachend
Elisa laat zich weer op haar bed vallen en ziet de scherven liggen."Shit vergeten!" en ze raapt alle scherven bij elkaar. "Als pa hier nou maar niet achterkomt" en ze gooit de scherven in de prullebak.Ze verzint wel wat.. Dat ze spiegel is gebroken ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:20 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Even later staat Elisa voor de spiegel in de badkamer."Hehe,dat lucht op" en ze werkt haar make-up nog wat bij."Zie hier het nieuwe model,en binnekort 10 kilo lichter!" lachend loopt Elisa de badkamer uit...
"Dat is morgen al... Hmm, ik denk dat die gast Joost in die jeep meeneemt naar de plek van de overhandiging. We blijven gewoon wachten tot morgen en als ze vertrekken, gaan wij erachteraan met jouw jeep. Dan kan jij misschien iets proberen te doen."quote:
Ze pakt haar vaders laptop en gaat aan de keukentafel zitten MSN-en.Ze kijkt of Joost online is."Weer niet!" en Elisa laat zich achterover vallen."Hij is de enige die aardig tegen me doet,sinds we hier wonen.." "En ook best een lekkerding" en Elisa rent lachend de woonkamer in als ze ziet dat haar vader weer binnekomt..quote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa laat zich weer op haar bed vallen en ziet de scherven liggen."Shit vergeten!" en ze raapt alle scherven bij elkaar. "Als pa hier nou maar niet achterkomt" en ze gooit de scherven in de prullebak.Ze verzint wel wat.. Dat ze spiegel is gebroken ofzo.
''Okay, doen we dat. Ralf bereid je voor....morgen word een spannende dag, het zal onze levens drastisch veranderen''quote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Frey het volgende:
[..]
"Dat is morgen al... Hmm, ik denk dat die gast Joost in die jeep meeneemt naar de plek van de overhandiging. We blijven gewoon wachten tot morgen en als ze vertrekken, gaan wij erachteraan met jouw jeep. Dan kan jij misschien iets proberen te doen."
''Nee doe maar niet lijkt me niet verstandig en die vrouwen zijn natuurlijk mijn lieve zusje Iris en mijn vriendin Lizzy natuurlijk'' Lacht Cody naar zijn zusje.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"o, ja met wie dan?? "
Iris knipoogt en loopt naar de keuken
"flesje Nutrilon?"
"Jouw leven misschien. Ik wil gewoon die overhandiging bijwonen, want het maakt me eigenlijk niets meer uit als die volgens plan verloopt. Dan zijn er geen doden gevallen en pa is lekker een smak geld kwijt."quote:Op woensdag 22 december 2004 21:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Okay, doen we dat. Ralf bereid je voor....morgen word een spannende dag, het zal onze levens drastisch veranderen''
"pap, je moet doen wat jou goed lijkt"quote:Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Orginial het volgende:
Arthur checkt samen met Tara en Babette uit en ze rijden terug naar de bank.
"Babette,wat vind jij" "Moet ik het geld overmaken of niet,wie weet is Esmee het,en ben ik alles kwijt!'
"ik weet het, jij bent ook lief. lief groot broertje van me"quote:Op woensdag 22 december 2004 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Nee doe maar niet lijkt me niet verstandig en die vrouwen zijn natuurlijk mijn lieve zusje Iris en mijn vriendin Lizzy natuurlijk'' Lacht Cody naar zijn zusje.
'quote:Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Frey het volgende:
[..]
"Jouw leven misschien. Ik wil gewoon die overhandiging bijwonen, want het maakt me eigenlijk niets meer uit als die volgens plan verloopt. Dan zijn er geen doden gevallen en pa is lekker een smak geld kwijt."
Ralf lacht en loopt terug naar de jeep.
Arthur kijkt Babette aan.Hij ziet de angst in haar ogen,om haar broertje te verliezen.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"pap, je moet doen wat jou goed lijkt"
ze kijkt arthur recht in zijn gezicht aan....
"volg je hart"
babette blijft buiten staan, ze staat versteend...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Arthur kijkt Babette aan.Hij ziet de angst in haar ogen,om haar broertje te verliezen.
"Ik doe het!" en de drie stappen de bank binnen...
Ralf krijgt weer een steek in zijn hoofd en gaat tegen een boom aanzitten.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
'
Winston'' hoe kan je....?je verraad de familie!!''
''Als we thuis zijn zal jouw nog wel iets te wachten staan jochie, het is dat je Joost vriend ben maar anders..''
Winston gaat liggen en gaat pitten.......
Als Rolf uren later de deur afsluit kan hij niet wachten om zijn eerste kerst met Ellen door te brengen."Het wordt fantastisch,en hij loopt naar boven en valt in slaap.."quote:Op woensdag 22 december 2004 21:25 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ze pakt haar vaders laptop en gaat aan de keukentafel zitten MSN-en.Ze kijkt of Joost online is."Weer niet!" en Elisa laat zich achterover vallen."Hij is de enige die aardig tegen me doet,sinds we hier wonen.." "En ook best een lekkerding" en Elisa rent lachend de woonkamer in als ze ziet dat haar vader weer binnekomt..
"geweldig"quote:Op woensdag 22 december 2004 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''ey ik ga slapen '' antwoord Cody en hij gaat liggen op de bank '' Vandaag moet jij maar op het matras zussie '' En cody sluit zijn ogen
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:43 schreef Frey het volgende:
bar_rel met de meeste bloopers van het jaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |