abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24146191
De "oude bekende" skipt een nieuw nummertje op z'n mp3 speler. Tijd voor Basement Jaxx - Plug it in baby. Op de tonen van dit nummer checkt hij in bij het eerste de beste hotel.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  woensdag 22 december 2004 @ 21:22:54 #177
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24146209
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

''Ja goed plan '' antwoord Cody '' Morgen heb ik een kerst dinee met de twee belangerijkse vrouwen uit mijn leven '' Zegt hij lachend
"o, ja met wie dan?? "

Iris knipoogt en loopt naar de keuken

"flesje Nutrilon?"
don't give me that fucking bullshit
pi_24146214
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:20 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Even later staat Elisa voor de spiegel in de badkamer."Hehe,dat lucht op" en ze werkt haar make-up nog wat bij."Zie hier het nieuwe model,en binnekort 10 kilo lichter!" lachend loopt Elisa de badkamer uit...
Elisa laat zich weer op haar bed vallen en ziet de scherven liggen."Shit vergeten!" en ze raapt alle scherven bij elkaar. "Als pa hier nou maar niet achterkomt" en ze gooit de scherven in de prullebak.Ze verzint wel wat.. Dat ze spiegel is gebroken ofzo.
Jaja, het wordt weer geweldig.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:23:23 #179
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24146221
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:14 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Op de dag van kerstavond.''
"Dat is morgen al... Hmm, ik denk dat die gast Joost in die jeep meeneemt naar de plek van de overhandiging. We blijven gewoon wachten tot morgen en als ze vertrekken, gaan wij erachteraan met jouw jeep. Dan kan jij misschien iets proberen te doen."
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24146271
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Elisa laat zich weer op haar bed vallen en ziet de scherven liggen."Shit vergeten!" en ze raapt alle scherven bij elkaar. "Als pa hier nou maar niet achterkomt" en ze gooit de scherven in de prullebak.Ze verzint wel wat.. Dat ze spiegel is gebroken ofzo.
Ze pakt haar vaders laptop en gaat aan de keukentafel zitten MSN-en.Ze kijkt of Joost online is."Weer niet!" en Elisa laat zich achterover vallen."Hij is de enige die aardig tegen me doet,sinds we hier wonen.." "En ook best een lekkerding" en Elisa rent lachend de woonkamer in als ze ziet dat haar vader weer binnekomt..
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24146281
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Frey het volgende:

[..]

"Dat is morgen al... Hmm, ik denk dat die gast Joost in die jeep meeneemt naar de plek van de overhandiging. We blijven gewoon wachten tot morgen en als ze vertrekken, gaan wij erachteraan met jouw jeep. Dan kan jij misschien iets proberen te doen."
''Okay, doen we dat. Ralf bereid je voor....morgen word een spannende dag, het zal onze levens drastisch veranderen''
Correct en tevens juist...
pi_24146300
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:22 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

"o, ja met wie dan?? "

Iris knipoogt en loopt naar de keuken

"flesje Nutrilon?"
''Nee doe maar niet lijkt me niet verstandig en die vrouwen zijn natuurlijk mijn lieve zusje Iris en mijn vriendin Lizzy natuurlijk'' Lacht Cody naar zijn zusje.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  woensdag 22 december 2004 @ 21:27:47 #183
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24146353
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:25 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Okay, doen we dat. Ralf bereid je voor....morgen word een spannende dag, het zal onze levens drastisch veranderen''
"Jouw leven misschien. Ik wil gewoon die overhandiging bijwonen, want het maakt me eigenlijk niets meer uit als die volgens plan verloopt. Dan zijn er geen doden gevallen en pa is lekker een smak geld kwijt."
Ralf lacht en loopt terug naar de jeep.
pi_24146354
Arthur checkt samen met Tara en Babette uit en ze rijden terug naar de bank.
"Babette,wat vind jij" "Moet ik het geld overmaken of niet,wie weet is Esmee het,en ben ik alles kwijt!'
  woensdag 22 december 2004 @ 21:29:26 #185
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24146391
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Orginial het volgende:
Arthur checkt samen met Tara en Babette uit en ze rijden terug naar de bank.
"Babette,wat vind jij" "Moet ik het geld overmaken of niet,wie weet is Esmee het,en ben ik alles kwijt!'
"pap, je moet doen wat jou goed lijkt"

ze kijkt arthur recht in zijn gezicht aan....

"volg je hart"
  woensdag 22 december 2004 @ 21:30:21 #186
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24146419
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

''Nee doe maar niet lijkt me niet verstandig en die vrouwen zijn natuurlijk mijn lieve zusje Iris en mijn vriendin Lizzy natuurlijk'' Lacht Cody naar zijn zusje.
"ik weet het, jij bent ook lief. lief groot broertje van me"
pi_24146430
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:27 schreef Frey het volgende:

[..]

"Jouw leven misschien. Ik wil gewoon die overhandiging bijwonen, want het maakt me eigenlijk niets meer uit als die volgens plan verloopt. Dan zijn er geen doden gevallen en pa is lekker een smak geld kwijt."
Ralf lacht en loopt terug naar de jeep.
'
Winston '' hoe kan je....?je verraad de familie!!''
''Als we thuis zijn zal jouw nog wel iets te wachten staan jochie, het is dat je Joost vriend ben maar anders..''

Winston gaat liggen en gaat pitten.......
Correct en tevens juist...
pi_24146432
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

"pap, je moet doen wat jou goed lijkt"

ze kijkt arthur recht in zijn gezicht aan....

"volg je hart"
Arthur kijkt Babette aan.Hij ziet de angst in haar ogen,om haar broertje te verliezen.
"Ik doe het!" en de drie stappen de bank binnen...
pi_24146433
''ey ik ga slapen '' antwoord Cody en hij gaat liggen op de bank '' Vandaag moet jij maar op het matras zussie '' En cody sluit zijn ogen
Do it again now
  woensdag 22 december 2004 @ 21:33:44 #190
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24146501
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:

[..]

Arthur kijkt Babette aan.Hij ziet de angst in haar ogen,om haar broertje te verliezen.
"Ik doe het!" en de drie stappen de bank binnen...
babette blijft buiten staan, ze staat versteend...

"kan nooit iets normaal gaan, kan nooit iets goed gaan"

babette loopt naar de overkant van de straat naar een kiosk.

"can I have one pack of cigarettes, with a lighter please?"

ze pakt geld uit haar tas en rekent af
  woensdag 22 december 2004 @ 21:34:03 #191
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24146507
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:30 schreef bar_rel het volgende:

[..]

'
Winston '' hoe kan je....?je verraad de familie!!''
''Als we thuis zijn zal jouw nog wel iets te wachten staan jochie, het is dat je Joost vriend ben maar anders..''

Winston gaat liggen en gaat pitten.......
Ralf krijgt weer een steek in zijn hoofd en gaat tegen een boom aanzitten.
"Ik slaap hier wel."
Even later is ook Ralf in slaap gevallen...
  woensdag 22 december 2004 @ 21:35:07 #192
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_24146534
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:25 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Ze pakt haar vaders laptop en gaat aan de keukentafel zitten MSN-en.Ze kijkt of Joost online is."Weer niet!" en Elisa laat zich achterover vallen."Hij is de enige die aardig tegen me doet,sinds we hier wonen.." "En ook best een lekkerding" en Elisa rent lachend de woonkamer in als ze ziet dat haar vader weer binnekomt..
Als Rolf uren later de deur afsluit kan hij niet wachten om zijn eerste kerst met Ellen door te brengen."Het wordt fantastisch,en hij loopt naar boven en valt in slaap.."
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  woensdag 22 december 2004 @ 21:35:50 #193
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24146552
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''ey ik ga slapen '' antwoord Cody en hij gaat liggen op de bank '' Vandaag moet jij maar op het matras zussie '' En cody sluit zijn ogen
"geweldig"
pi_24146633
Arthur maakt het geld over en als hij naar buiten loopt en terug naar het hotel loopt,wordt het hem te veel en sluit zich op in zijn hotelkamer.Hij valt in slaap en dan ineens schrikt hij wakker en hoort overal stemmen lachen."Ga weg! En hij mept om zich heen." Dan ziet hij ineens het gezicht van Esmee. "Zo,Arthur.Ik heb nu alles wat ik hebben willen.Je bedrijf,je zoon,je huis,je geld."

Arthur hoort een duivels lach...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

The end
pi_24146651
Morgen kerstspecial
pi_24146662
Dat gaat goed komen
Do it again now
  woensdag 22 december 2004 @ 21:43:24 #197
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24146715
jeeh
  woensdag 22 december 2004 @ 21:43:43 #198
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24146725
bar_rel met de meeste bloopers van het jaar
pi_24146786
Agenda-punt vanavond: Samenvatting SOP
Brian ziet Ralf liggen en raakt in paniek.Hij belt Esmee en die regelt een arts om Ralf erboven op te brengen.Winston vindt Ralf en beiden zijn verbaasd elkaar daar te zien.Winston vertelt alles en op dat moment zijn Iris en Cody alleen thuis in Fokdam en als de deurbel gaat zien ze een briefje liggen met: Tot kerst.Iris en Cody blijven verbijsterd achter.Dan komt Lizzie langs en Cody en zij halen de verloren tijd in.Babette en Arthur zijn inmiddels bij de bank aangekomen na een emotioneel gesprek en dan ineens zien ze Tara.Winston en Ralf zijn op dat moment in gesprek over de ontvoering van Joost.Ralf vertelt Winston alles en ze zien nog net hoe Tara een taxi wordt ingesleurd.Arthur,Tara en Babette boeken een hotel en vallen in slaap.Joost denkt aan Tara en doet een zelfmoordpoging maar besluit dit niet te doen.Lizzie weet niet wat ze moet doen als Cody haar verleidt en vlucht in paniek het bos in.Iris wil haar achterna en overwint haar trauma door weer naar buiten te gaan.Cody is in paniek en komt net op het moment dat Lizzie vertelt dat ze zwanger is.Lizzie en Iris zien dat Cody het niet gehoord heeft en ze gaan weer naar binnen.Ze weten niet dat David hen bespiedt,wachtende om zijn slag te slaan.Rolf en Elisa bereiden een kerstdiner voor maar als Rolf weg is en Elisa last heeft van een eetbui en zichzelf voor de spiegel ziet wordt het haar teveel en slaat met haar vuist in de spiegel en laat zich huilend op bed vallen.Ze besluit haar eten uit te braken en voelt zich daarna weer helemaal goed.Rolf heeft niks door en kan alleen maar aan Ellen denken.Winston en Ralf hebben de nodige discussies over de ontvoering van Joost maar vallen uit eindelijk in slaap.Nietwetende dat hun vader net al hun familiekapitaal heeft overgemaakt naar de rekening van Esmee van Tellegen.Arthur krijgt last van een nachtmerrie en weet niet meer wat hij moet doen.
pi_24146835
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:43 schreef Frey het volgende:
bar_rel met de meeste bloopers van het jaar
en "de vis moet klaarkomen!" van Arthur toen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')