abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:46:02 #151
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24125556
Lekker uitgelopen, zo hebben we de verloren tijd van gisteren weer ingehaald
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:49:04 #152
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24125626
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 21:46 schreef Frey het volgende:
Lekker uitgelopen, zo hebben we de verloren tijd van gisteren weer ingehaald
Zekers wel
pi_24125678
Agenda-punt vanavond: Samenvatting SOP
Brian ziet Ralf liggen en raakt in paniek.Hij belt Esmee en die regelt een arts om Ralf erboven op te brengen.Winston vindt Ralf en beiden zijn verbaasd elkaar daar te zien.Winston vertelt alles en op dat moment zijn Iris en Cody alleen thuis in Fokdam en als de deurbel gaat zien ze een briefje liggen met: Tot kerst.Iris en Cody blijven verbijsterd achter.Dan komt Lizzie langs en Cody en zij halen de verloren tijd in.Babette en Arthur zijn inmiddels bij de bank aangekomen na een emotioneel gesprek en dan ineens zien ze Tara.Winston en Ralf zijn op dat moment in gesprek over de ontvoering van Joost.Ralf vertelt Winston alles en ze zien nog net hoe Tara een taxi wordt ingesleurd.Arthur,Tara en Babette boeken een hotel en vallen in slaap.Joost denkt aan Tara en doet een zelfmoordpoging maar besluit dit niet te doen.Lizzie weet niet wat ze moet doen als Cody haar verleidt en vlucht in paniek het bos in.Iris wil haar achterna en overwint haar trauma door weer naar buiten te gaan.Cody is in paniek en komt net op het moment dat Lizzie vertelt dat ze zwanger is.
  woensdag 22 december 2004 @ 19:53:40 #154
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24144270
Ik weet niet of ik der vanavond ben hoor
pi_24145569
Cody heeft niks gehoord van de zwangerschap en vraagt of de meiden weer naar binnen willen komen '' Euh ik moet eten regelen voor ons kerst dinee morgen '' antwoordy Lizzie en ze vertekt snel ''hmmn vreemd zegt Cody 'Hou op je snapt er niks van maar je hoort het nog wel ''Antwoord Iris's
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24145609
Rolf zit aan tafel en neemt wat documenten van patiënten door als hij ineens een geweldig idee krijgt."Ik ga een kerstdiner organiseren!" "Maar in dit kleine hok is dat helemaal niet gezellig!"

"Elisa,zei Ellen niet dat haar man en kinderen een weekje naar Frankrijk waren?"
pi_24145690
Winston mompelt wat in ze slaap, en word dan plots wakker. Ralf staat al kant en klaar voor hem, hij wil nu meteen terug naar de fabriek!

''Wat jij wil jochie, wat jij wil....''

Winston staat op en doet ze kleren aan, en de twee vervolgen hun weg naar de fabriek....
Correct en tevens juist...
pi_24145710
"Ja,dat kan wel" en Elisa gaat weer verder aan haar huiswerk."Wat is de hoofdstad van China?" maar haar vader luistert al niet meer en ze ziet hoe hij druk in gesprek is met Ellen..
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
Rolf zit aan tafel en neemt wat documenten van patiënten door als hij ineens een geweldig idee krijgt."Ik ga een kerstdiner organiseren!" "Maar in dit kleine hok is dat helemaal niet gezellig!"

"Elisa,zei Ellen niet dat haar man en kinderen een weekje naar Frankrijk waren?"
Jaja, het wordt weer geweldig.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:05:26 #159
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24145755
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef bar_rel het volgende:
Winston mompelt wat in ze slaap, en word dan plots wakker. Ralf staat al kant en klaar voor hem, hij wil nu meteen terug naar de fabriek!

''Wat jij wil jochie, wat jij wil....''

Winston staat op en doet ze kleren aan, en de twee vervolgen hun weg naar de fabriek....
Ralf ziet ineens een andere jeep bij de fabriek staan.
"Zeg eens, wanneer is die overhandiging precies en hoe snel is jouw jeep eigenlijk?"
pi_24145779
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:03 schreef Beautygirl het volgende:
"Ja,dat kan wel" en Elisa gaat weer verder aan haar huiswerk."Wat is de hoofdstad van China?" maar haar vader luistert al niet meer en ze ziet hoe hij druk in gesprek is met Ellen..
[..]
Rolf hoort haar niet en is druk in gesprek met Ellen."Dus het kan bij jouw?" "Mooi! Ja schat,ik hou ook van jou!" en Rolf legt de telefoon weer op tafel.

"Zeg Elisa,wat zou je ervan zeggen om de Kerst samen met mij en Ellen door te brengen?"
pi_24145824
En Iris en Cody gaan terug naar binnen
''Morgen heb ik een mooie kerst kadotje voor je Iris '' Zegt David die van uit de bosjes mee kijkt en hij wrijft over een bobbel in zijn broek.
Do it again now
pi_24145856
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:05 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf ziet ineens een andere jeep bij de fabriek staan.
"Zeg eens, wanneer is die overhandiging precies en hoe snel is jouw jeep eigenlijk?"
"'Ralf..rustig aan!!, Joost kan in gevaar zijn....Mijn Jeep kan zeker even snel als diegene die daar staat. Het is namelijk van het zelfde type weet je. Kijk in mijn jongeren jaren..''
Winston vertelt over zijn jeugd dat hij altijd met kleine jeepjes speelde enzo..dan vebreekt Ralf hem.
''Ja sorry Ralf, me verleden kwam weer even boven!''
pi_24145868
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef Orginial het volgende:

[..]

Rolf hoort haar niet en is druk in gesprek met Ellen."Dus het kan bij jouw?" "Mooi! Ja schat,ik hou ook van jou!" en Rolf legt de telefoon weer op tafel.

"Zeg Elisa,wat zou je ervan zeggen om de Kerst samen met mij en Ellen door te brengen?"
Als Elisa zegt dat het haar wel leuk lijkt kan Rolf zijn dag niet meer stuk.

"Nou dan ga ik alvast inkopen doen,tot zo schatje! En hij pakt zijn portomonee en verlaat het appartament.."
  woensdag 22 december 2004 @ 21:10:51 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24145894
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:

[..]

"'Ralf..rustig aan!!, Joost kan in gevaar zijn....Mijn Jeep kan zeker even snel als diegene die daar staat. Het is namelijk van het zelfde type weet je. Kijk in mijn jongeren jaren..''
Winston vertelt over zijn jeugd dat hij altijd met kleine jeepjes speelde enzo..dan vebreekt Ralf hem.
''Ja sorry Ralf, me verleden kwam weer even boven!''
"Allemaal heel mooi, maar wanneer is die overhandiging nou?"
pi_24145960
'' Ik hoor wat '' Zegt Iris en Iris en Cody blijven stil staan
''Wat hoorde je dan ? '' Ik weet het niet antwoord Iris en wijst waar het geluid vandaan komt '' Ik kijk wel even '' antwoord Cody en hij loopt richting David die zich probeert te verstoppen
Do it again now
pi_24145975
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:

[..]

Als Elisa zegt dat het haar wel leuk lijkt kan Rolf zijn dag niet meer stuk.

"Nou dan ga ik alvast inkopen doen,tot zo schatje! En hij pakt zijn portomonee en verlaat het appartament.."
Zo die is weg.En Elisa haalt haar hand door haar haar.Ze ziet een zakje M&M`s liggen en neemt er eentje.Ze maakt haar huiswerk en als ze weer in de zak graait na een half uur is de zak leeg.

"Shit,nu al." en Elisa loopt naar haar kamer...
pi_24145981
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:10 schreef Frey het volgende:

[..]

"Allemaal heel mooi, maar wanneer is die overhandiging nou?"
''Over ongeveer 2 uur nu..''
pi_24146018
''Ik zie niks hoor ''Antwoord Cody die David niet ziet omdat hij zich snel heeft verstopt onder de sneeuw..
Do it again now
pi_24146045
Op Azie-Airline komt een Bowing 787 aangevlogen. Een vlucht vanuit de Verenigde Staten. Een oude bekende loopt het vliegtuig uit en loopt naar de lopende band alwaar hij zijn koffers pakt.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_24146053
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Zo die is weg.En Elisa haalt haar hand door haar haar.Ze ziet een zakje M&M`s liggen en neemt er eentje.Ze maakt haar huiswerk en als ze weer in de zak graait na een half uur is de zak leeg.

"Shit,nu al." en Elisa loopt naar haar kamer...
Ze kijkt in de spiegel en begint te huilen en laat zich op bed vallen."Snap je nou waarom geen enkele jongen je wil?" "Je bent een vet zeug!" en ze houdt haar shirt omhoog voor de spiegel...
"En jij wil model worden?"

Haar tranen rollen over haar ogen en dan slaat ze met haar vuist in de spiegel.. Alle scherven vallen op de grond.. In het midden van de scherven zit Elisa,kapot van verdriet...
  woensdag 22 december 2004 @ 21:17:39 #171
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24146062
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ik zie niks hoor ''Antwoord Cody die David niet ziet omdat hij zich snel heeft verstopt onder de sneeuw..
"nou weet je, laten we naar binnen gaan, het is erg koud buiten"
don't give me that fucking bullshit
pi_24146097
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:17 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Ze kijkt in de spiegel en begint te huilen en laat zich op bed vallen."Snap je nou waarom geen enkele jongen je wil?" "Je bent een vet zeug!" en ze houdt haar shirt omhoog voor de spiegel...
"En jij wil model worden?"

Haar tranen rollen over haar ogen en dan slaat ze met haar vuist in de spiegel.. Alle scherven vallen op de grond.. In het midden van de scherven zit Elisa,kapot van verdriet...
Ze loopt naar de badkamer en buigt zich over de WC."Zal ik het doen?" en dan steekt Elisa een vinger achter in haar keel en komt al het eten van de afgelopen dag naar boven...
pi_24146104
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

"nou weet je, laten we naar binnen gaan, het is erg koud buiten"
''Ja goed plan '' antwoord Cody '' Morgen heb ik een kerst dinee met de twee belangerijkse vrouwen uit mijn leven '' Zegt hij lachend
Do it again now
pi_24146146
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Ze loopt naar de badkamer en buigt zich over de WC."Zal ik het doen?" en dan steekt Elisa een vinger achter in haar keel en komt al het eten van de afgelopen dag naar boven...
Even later staat Elisa voor de spiegel in de badkamer."Hehe,dat lucht op" en ze werkt haar make-up nog wat bij."Zie hier het nieuwe model,en binnekort 10 kilo lichter!" lachend loopt Elisa de badkamer uit...
pi_24146152
David is ook moe van het wachten en gaat naar zijn huis '' Morgen gaat het gebeuren lekker nichtje van me '' Denk hij bijzichzelf
Do it again now
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')