Zekers welquote:Op dinsdag 21 december 2004 21:46 schreef Frey het volgende:
Lekker uitgelopen, zo hebben we de verloren tijd van gisteren weer ingehaald
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
Rolf zit aan tafel en neemt wat documenten van patiënten door als hij ineens een geweldig idee krijgt."Ik ga een kerstdiner organiseren!" "Maar in dit kleine hok is dat helemaal niet gezellig!"
"Elisa,zei Ellen niet dat haar man en kinderen een weekje naar Frankrijk waren?"
Ralf ziet ineens een andere jeep bij de fabriek staan.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:02 schreef bar_rel het volgende:
Winston mompelt wat in ze slaap, en word dan plots wakker. Ralf staat al kant en klaar voor hem, hij wil nu meteen terug naar de fabriek!
''Wat jij wil jochie, wat jij wil....''
Winston staat op en doet ze kleren aan, en de twee vervolgen hun weg naar de fabriek....
Rolf hoort haar niet en is druk in gesprek met Ellen."Dus het kan bij jouw?" "Mooi! Ja schat,ik hou ook van jou!" en Rolf legt de telefoon weer op tafel.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:03 schreef Beautygirl het volgende:
"Ja,dat kan wel" en Elisa gaat weer verder aan haar huiswerk."Wat is de hoofdstad van China?" maar haar vader luistert al niet meer en ze ziet hoe hij druk in gesprek is met Ellen..
[..]
"'Ralf..rustig aan!!, Joost kan in gevaar zijn....Mijn Jeep kan zeker even snel als diegene die daar staat. Het is namelijk van het zelfde type weet je. Kijk in mijn jongeren jaren..''quote:Op woensdag 22 december 2004 21:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf ziet ineens een andere jeep bij de fabriek staan.
"Zeg eens, wanneer is die overhandiging precies en hoe snel is jouw jeep eigenlijk?"
Als Elisa zegt dat het haar wel leuk lijkt kan Rolf zijn dag niet meer stuk.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Rolf hoort haar niet en is druk in gesprek met Ellen."Dus het kan bij jouw?" "Mooi! Ja schat,ik hou ook van jou!" en Rolf legt de telefoon weer op tafel.
"Zeg Elisa,wat zou je ervan zeggen om de Kerst samen met mij en Ellen door te brengen?"
"Allemaal heel mooi, maar wanneer is die overhandiging nou?"quote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
"'Ralf..rustig aan!!, Joost kan in gevaar zijn....Mijn Jeep kan zeker even snel als diegene die daar staat. Het is namelijk van het zelfde type weet je. Kijk in mijn jongeren jaren..''
Winston vertelt over zijn jeugd dat hij altijd met kleine jeepjes speelde enzo..dan vebreekt Ralf hem.
''Ja sorry Ralf, me verleden kwam weer even boven!''
Zo die is weg.En Elisa haalt haar hand door haar haar.Ze ziet een zakje M&M`s liggen en neemt er eentje.Ze maakt haar huiswerk en als ze weer in de zak graait na een half uur is de zak leeg.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als Elisa zegt dat het haar wel leuk lijkt kan Rolf zijn dag niet meer stuk.
"Nou dan ga ik alvast inkopen doen,tot zo schatje! En hij pakt zijn portomonee en verlaat het appartament.."
''Over ongeveer 2 uur nu..''quote:Op woensdag 22 december 2004 21:10 schreef Frey het volgende:
[..]
"Allemaal heel mooi, maar wanneer is die overhandiging nou?"
Ze kijkt in de spiegel en begint te huilen en laat zich op bed vallen."Snap je nou waarom geen enkele jongen je wil?" "Je bent een vet zeug!" en ze houdt haar shirt omhoog voor de spiegel...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Zo die is weg.En Elisa haalt haar hand door haar haar.Ze ziet een zakje M&M`s liggen en neemt er eentje.Ze maakt haar huiswerk en als ze weer in de zak graait na een half uur is de zak leeg.
"Shit,nu al." en Elisa loopt naar haar kamer...
"nou weet je, laten we naar binnen gaan, het is erg koud buiten"quote:Op woensdag 22 december 2004 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ik zie niks hoor ''Antwoord Cody die David niet ziet omdat hij zich snel heeft verstopt onder de sneeuw..
Ze loopt naar de badkamer en buigt zich over de WC."Zal ik het doen?" en dan steekt Elisa een vinger achter in haar keel en komt al het eten van de afgelopen dag naar boven...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:17 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ze kijkt in de spiegel en begint te huilen en laat zich op bed vallen."Snap je nou waarom geen enkele jongen je wil?" "Je bent een vet zeug!" en ze houdt haar shirt omhoog voor de spiegel...
"En jij wil model worden?"
Haar tranen rollen over haar ogen en dan slaat ze met haar vuist in de spiegel.. Alle scherven vallen op de grond.. In het midden van de scherven zit Elisa,kapot van verdriet...![]()
''Ja goed plan '' antwoord Cody '' Morgen heb ik een kerst dinee met de twee belangerijkse vrouwen uit mijn leven '' Zegt hij lachendquote:Op woensdag 22 december 2004 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
"nou weet je, laten we naar binnen gaan, het is erg koud buiten"
Even later staat Elisa voor de spiegel in de badkamer."Hehe,dat lucht op" en ze werkt haar make-up nog wat bij."Zie hier het nieuwe model,en binnekort 10 kilo lichter!" lachend loopt Elisa de badkamer uit...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ze loopt naar de badkamer en buigt zich over de WC."Zal ik het doen?" en dan steekt Elisa een vinger achter in haar keel en komt al het eten van de afgelopen dag naar boven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |