Hugo komt naar TVNLquote:Op maandag 20 december 2004 16:22 schreef pberends het volgende:
Studio Voetbal komt toch niet meer terug ivm John de Snol?
Maar wanneer gaan die voetbalrechten in? Einde van het seizoen of vanaf 2005 al?quote:
volgend seizoen ja....quote:Op maandag 20 december 2004 16:22 schreef pberends het volgende:
Studio Voetbal komt toch niet meer terug ivm John de Mol?
dat duurt nog tot volgend jaar dus dat kan nog wel evenquote:Op maandag 20 december 2004 16:22 schreef pberends het volgende:
Studio Voetbal komt toch niet meer terug ivm John de Snol?
Idd VB had echt helemaal niks te melden. Hij durfde niet eens iets over de transfer van Zlatan te zeggen en eerlijk gezegd snap ik niet waarom hij dat niet durfde.quote:Op maandag 20 december 2004 17:27 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat is die Marco van Basten toch een saaie lul, na vijf minuten had ik er al genoeg van.
En die voetbalrechten gaan volgens mij in het nieuwe seizoen in. Dat lijkt me wel zo logisch en anders kan De Mol het nooit voor elkaar krijgen om een fatsoenlijk programma in elkaar te zetten..
omdat er eerst een ander posticoontje stond....quote:Op maandag 20 december 2004 17:58 schreef Loohcs het volgende:
Volgens mij heeft de geachte user pberends een lachend posticontje gebruikt en weet hij best dat de uitzendrechten van het voetbal niet midden in 't seizoen naar een ander zullen gaan, dus waarom er drie serieuze reacties komen op zijn post komen is mij niet geheel duidelijk
Mea Culpa...quote:Op maandag 20 december 2004 18:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat er eerst een ander posticoontje stond....
quote:Op maandag 20 december 2004 17:58 schreef Loohcs het volgende:
Volgens mij heeft de geachte user pberends een lachend posticontje gebruikt en weet hij best dat de uitzendrechten van het voetbal niet midden in 't seizoen naar een ander zullen gaan, dus waarom er drie serieuze reacties komen op zijn post komen is mij niet geheel duidelijk
[..]
Idd VB had echt helemaal niks te melden. Hij durfde niet eens iets over de transfer van Zlatan te zeggen en eerlijk gezegd snap ik niet waarom hij dat niet durfde.
quote:Op maandag 20 december 2004 18:25 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding] is bij mij een neutraal posticontje. Ik ben ook nummer-1 houder in het gebruik van het [afbeelding]-icon. Het was een serieuze vraag. Bedankt voor de antwoorden.
quote:
De wat? M'n Zimbabwiaans is helaas niet zo goed.quote:
En heb je inmiddels je woordenboek Zimbabwiaans-Nederlands al gevonden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
De wat? M'n Zimbabwiaans is helaas niet zo goed.
zou die mogen liegenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:17 schreef tong80 het volgende:
Ja ik zocht dit topic al.
Jorien op het juiste moment.
Ik hoop dat ie zegt dat ze alle vertrouwen in Gullit hebben.
Tering wat een onzin dat WK. Ik wil Studio Sportquote:Op zondag 23 januari 2005 23:16 schreef popolon het volgende:
Morgen dus i.v.m. WK sprint.
Met Jorien, hehe.
Er is nu Studio Sport op.quote:
quote:
Studio Sport is er wel, nu nog voetbalquote:Op zondag 23 januari 2005 23:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering wat een onzin dat WK. Ik wil Studio Sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |