quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maareh.. Nee, nog net niet. 999 titels nu. Al hoop ik dat ik wanneer ik vanavond thuis kom nog een envelopje van play op de mat vind.
Stuur je lijst maar dan kiezen we wel wat uitquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Ik had nondeju gewoon waarzegger moeten worden!
The Sopranos, seizoen 1.
Ga je nu ook die mooie box van LoTR kopen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Deze laatste eigenlijk omdat Hare zo bleef zeiken dat het zo'n mooie uitgave was...
Hij had trouwens wel gelijk hoor, hij's fijn!
(en pascalheister nog bedankt voor het tipje)
Ik dacht het niet, Piet!quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stuur je lijst maar dan kiezen we wel wat uit
![]()
60 pond.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
![]()
Die was niet goedkoop, denk ik?
[OT]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
V.
Chasing Amy, Armageddon en The Rock tellen alleen helaas niet mee in de snob-o-meter.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:47 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen m`n 3e Critetion ontvangen:
[afbeelding]![]()
Tis maar goed dan dat ik ARMAGEDDON niet heb, anders was ik dus geen snob geweestquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:13 schreef Sai het volgende:
Chasing Amy, Armageddon en The Rock tellen alleen helaas niet mee in de snob-o-meter..
Waar heb je hem vandaan voor die $15,- ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:25 schreef FremantleDockers het volgende:
This just in:
Wie heeft hem niet, voor $15...
die is hier te halen:quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan voor die $15,- ?
Die kwam mijn buurvrouw me nog langsbrengen gisteravond.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:25 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Wie heeft hem niet, voor $15...
Idd, koreandvds dus. Dacht trouwens dat ik dat hier in het dvd-aanbiedingen-topic gelezen had...?quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waar heb je hem vandaan voor die $15,- ?
jij ook al?quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dirty dancing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |